Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Τζον Μίλτον: ΣΟΝΕΤΟ XVI


                          ‎'Σα συλλογιέμαι πώς το φως μου έχει ξοδευτεί.." έγραψε όταν η ηλικία άρχισε να του στερεί το διάβασμα.. (Ναί, άλλα χρόνια) Ίσως δεν είστε στο mood γιά σονέτα του 17ου αιώνα αλλά μιά και ανήρτησα τη μετάφρασή μου (που παλιά είχε δημοσιευτεί στο περιοδικό Γραφή) σας πληροφορώ. 
Κάντε ένα κλικ στην πλαϊνή Σελίδα, εδώ
              και Enjoy! (όπως λένε στις Αμερικάνικες ταβέρνες).


Ο John Milton (1608-1674) πολιτικός και θρησκευτικός στοχαστής είναι παγκοσμίως γνωστός γιά το Paradise Lost μα και γιά πολλά σπουδαία Poemata. Τα σονέτα του είναι μεγάλη μου αγάπη και θα βρήτε μετάφραση εκείνου που έγραψε 'Γιά τη Νεκρή του Σύζυγο Κάθριν, που πεθανε το έτος MDCLVIII' στο βιβλίο μου 'Ονειρο Μέσα Σε Όνειρο'.

Διαβάστε:
Έργα και Ημέρες του στο www.christs.cam.ac.uk που φτιάχτηκε το 2008 γιά τα 400 χρόνια από τη γέννησή του.
                               (κι εμένα βέβαια..)
❧❧❧


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.