Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Anonymous: Επιχείρηση Παπαράτσι





Ένας τρόπος να σταματήσει η αστυνομική βία είναι η έκθεσή της στο πλατύ κοινό είτε για να έρθει η αλλαγή μέσω κατακραυγής είτε μήπως κάποιοι ευσυνείδητοι εισαγγελείς αντιδράσουν.
Στις περισσότερες χώρες είναι παράνομη η βιντεοσκόπηση των αστυνομικών εν δράσει. Δηλαδή (κατά το αναλυτικό κείμενο που αναρτήθηκε σήμερα στο Pastebin ) ενώ μπορώ να φωτογραφίζω τον Τομ Κρουζ όποτε θέλω, αν φωτογραφίσω τον Αστυφύλακα Κρουζ κινδυνεύω να κατηγορηθώ για Παρεμπόδιση του έργου της Δικαιοσύνης.


Φωτογραφίζουμε λοιπόν και βιντεοσκοπούμε την αστυνομία εν δράσει 
επειδή:

Αν το κάνουμε όλοι θα αλλάξει ο νόμος
Προσπαθούμε στο μέλλοννα είναι παρελθόν η διεφθαρμένη αστυνόμευση
ή (κωμικότερα):
Θέλουμε να αναγκάσουμε τη Δικαιοσύνη να δηλώσει επίσημα πως η μπάτσοι δεν είχουν αισθητική αξία (όταν θα αποφανθεί πως η εικόνα τους δεν αποτελεί Τέχνη).

Πληροφορίες: όπως πάντα, στοTwitter.
Αναλυτικό κείμενο (αγγλικά): http://pastebin.com/TQdzaJQ4
Λήμα#OpPaparazzi
Παράδειγμα: Σημερινή Ανάρτηση με τον ισπανικό διάλογο μεταφρασμένο στα αγγλικά: youtube


Πιό πολλά για τους Anonymous στο Αφιέρωμά μου: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.