Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Ένα γεράκι, εποχή του κυνηγιού


Επειδή άρχισε η εποχή του Κυνηγιού, υπενθυμίζω. 
Με ένα πετρίτη, γεράκι που έγινε σύμβολο βλακείας. 
Ή, όπως λέει η ellinida (από την οποία επαναναρτώ): 
"Στην Ελλάδα, αντίθετα από τους μαλάκες δεν περισεύουν οι πετρίτες".


Ιδού 
το έργο του το λεβέντη του καραμπινάτου:







Περισσότερα
Για τις φωτογραφίες και το οργισμένο σχόλιο, credits στην ellinida
Για το γεράκι:
Ο Πετρίτης είναι το ταχύτερο πλάσμα στον πλανήτη. Στην Ελλάδα συνήθως συναντάμε τον μικρότερο Falco Peregrinus. Δείτε: wildlife-archipelago.gr  και (για την ιερακοθηρία, γοητευτική παράδοση που δε συνιστώ) gerakia.e-artemis.gr και (όπως πάντα) el.wikipedia
Επίσης:
Για εποχή κυνηγιού δείτε: Ρυθμιστική Απόφαση Θήρας όπου μεταξύ άλλων αναφέρει πού και πότε απαγορεύεται  το κυνήγι της νησιώτικης πέρδικας, Alectoris chukar, (σε Σύρο και Μύκονο δεν επιτρέπεται ποτέ). 

Κάτω
μιά ακόμα πινακίδα που μου έστειλαν:


4 σχόλια:

  1. Αμάν πιά με τους αιμοδιψείς δολοφόνους! Πότε θα βγούμε να τους κυνηγήσουμε εμείς με καραμπίνες!
    Σ' ευχαριστώ Δάφνη μου γιά την αναδημοσίευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσο υπάρχουν κυνηγοί, η κοινωνία παραμένει βάρβαρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΥΝΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΝΤΡΟΠΙΑΖΟΥΝ!!!! ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΠΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι δυνατόν;Τέτοια βαρβαρότητα πια;Δεν υπάρχει πιο αιμοδιψές και πιο άχρηστο "σπορ" από το κυνήγι.Παλιά, ήταν φυσιολογικό να κυνηγά ο άνθρωπος, αφού φαϊ δεν έβρισκε έτοιμο στο σουπερμάρκετ...τώρα πια γιατί;;;Και όσο για το θέμα της διασκέδασης...μου φαίνεται το λιγότερο άρρωστο να ψυχαγωγείται κάποιος σκοτώνοντας αθώα ζώα...Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει άλλη δικαιολογία γι' αυτόν που σκότωσε το γεράκι ακτός από το ότι έχει κάλο στον εγκέφαλο.Ούτε καν τρώγεται το καημένο το πουλάκι κι επιπλέον είναι και είδος υπό εξαφάνιση, αν θυμάμαι καλά!Και ποιανού ανθρώπου με αισθήματα του πάει καρδιά να αφαιρέσει τη ζωή ενός τόσο συμβολικού και γεμάτου χάρη ζώου;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.