Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Προσοχή, πέφτουν διαστημικά σκουπίδια







Είχα αϋπνία απόψε και κάθισα στο μεγάλο τραπέζι της αυλής και κοίταζα το πρώτο φωτάκι που έρχεται σαν αστέρι μέσα από το λυκαυγές. Ώσπου να φτάσει κοκκινίζει και προσγειώνεται ανάμεσα στους λόφους σε ένα έντονο πορτοκαλί πριν κυλήσει η ημέρα ως το δικό μου κήπο.

Έτσι άραγε κάποιος θα δει και το δορυφόρο;
Το άκουσα λίγες ώρες πριν στο CNN. Ακυβέρνητος χαλασμένος δορυφόρος που έρχεται προς τη γη ως το ερχόμενο σαββατοκύριακο θα συγκρουστεί με την ατμόσφαιρα. Θα διαλυθεί ήλπιζαν στη NASA, όπως γίνεται με τους πυραύλους κι όλα τα διαστημικά που πια δε μας κάνουν καμιά εντύπωση.
Όμως, μπορεί και να μη διαλυθεί. Μία στις 3.000 δηλαδή, που δεν είναι καθόλου λίγο.
"Αναμενόμενη βουτιά θανάτου" περιμένουν από τον 6 1/2 τόννων και μεγέθους λεωφορείου δορυφόρο που μπήκε σε τροχιά το 1991 και έκλεισε το 2005 αφού ολοκλήρωσε τη αποστολή του.
Τον περίμεναν αργότερα μα η ταχύτητά του τον φέρνει γύρω στις 23 Σεπτεμβρίου, οπουδήποτε στη Γη.

η εικόνα από το NASA Marshall Space Flight Center
η πληροφορία γραπτή αυτή τη στιγμή μόνο στο www.space.com
________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.