Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Καρσιλαμάς* με Ευχές για τις Γιορτές








Έλεγε ο αγαπημένος Προυστ πως η γλυκύτερη στιγμή του ταξιδιού είναι όταν αρχίζουμε στον ξένο τόπο να αναπολούμε το κρεβάτι μας και τις συνήθειές μας, και όσα ζούμε ή βλέπουμε να τα φανταζόμαστε εφαρμοσμένα στη ζωή μας, σα περιγραφές σε φίλους ή δώρα ή αναμνηστικά σε τοίχους και λευκώματα.
Δεν είναι όπως ήταν τα ταξίδια, πια είναι εύκολα και άνετα ακόμα και στην άθλια θέση την 'τουριστική' την αγελαία στην οποία οι περισσότεροι (alas!) ταξιδεύουμε. Θα μπορούσα να έμενα κι άλλο, η Πόλη δε χορταίνεται.
Ο πόνος όμως δεν είναι αυτός, είναι η Αθήνα, η άλλη πόλη της καρδιάς, η μαραμένη, που πολλά έχω να πω γι' 
αυτήν, μα όχι απόψε.
Διότι γύρισα με σκέψεις και σημειώσεις μα μόλις άνοιξα εδώ, μετά από λίγες μέρες δίχως σύνδεση βρήκα εσάς και τα θερμά σας σχόλια, όλο ευχές και ευγένεια και καλοσύνη.
Αφήνω για αύριο λοιπόν οριενταλιστικής παράδοσης περιγραφές Λουτρών ή μένεα που πνέω κατά του Louboutin και της κακογουστιάς και της σπατάλης.
Γεμίσατε με χαρά την καρδιά μου επειδή αν είναι η νοσταλγία της επιστροφής μέρος των απολαύσεων του ταξιδιού, μέρος ακόμα μεγαλύτερο τής κάθε απόλαυσης είναι να ξέρουμε πως μας νοστάλγησαν αυτοί που νοσταλγούμε.
Στα μηνύματα, τα σχόλια και το δωράκι (από ξέρει ποια) μαζί με τους ναρκίσσους που άνοιξαν όσο έλειπα και το σκυλί μου και τον κύριο Kastell που δε στόλισε δίχως εμένα, φέτος με κάνατε να νιώσω επιθυμητή― και τι καλύτερο απ' αυτό όταν επιστρέφεις;
Το εύχομαι και σ΄εσάς να σάς συμβαίνει
για Χρόνια Πολλά
με Υγεία, Έμπνευση και ό,τι τρέλα επιθυμείτε
κι ευχαριστώ ξανά για το Καλωσόρισμα.

________
οι εικόνες και οι αναφορές:

Πάνω: Τράπεζα και σκυλί του Οίκου Kastell.

Κάτω το παιχνίδι συνεχίζεται: 
Επειδή το Spot the Γίδι της προηγούμενης ανάρτησης κρυβόταν καλά, αναρτώ κι αυτή τη φωτογραφία της ίδιας μέρας που έχει όλο το κοπάδι κι ίσως διευκολύνει να Βρείτε Το Γίδι.
 Έχετε μαζέψει ποτέ μανιτάρια; Στην αρχή δε βλέπεις κανένα μα μόλις δεις ένα εμφανίζονται αποικίες. Έτσι κι εδώ.


Γίδι
Spot The Γίδι (το αυθεντικό μοναχικό)

Ταξίδια
δείτε στις Επιστολές μου:
"..Mια από τις χαρές του ταξιδιού, λέει ο Προυστ, είναι η στιγμή που μας έρχεται η επιθυμία να γυρίσουμε στο σπίτι μας...."
από ΚΔ

Χριστούγεννα
στις Επιστολές επίσης
Αναμμένο τζάκι στο λευκό ψυχρό μυκονιάτικο τοπίο με τον Καβάφη διότι
"..... αποφεύγω
 να εισέρχομαι στων Χριστιανών τα σπίτια
 προ πάντων όταν έχουν θλίψεις ή γιορτές..."  ΚΑ
____________________
σημ.* καρσιλαμάς ―σας το είπα;― είναι το Καλωσόρισμα

5 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλούμπες και γλυκές τουλούμπες!
    τώρα είμαι σε κατάσταση Ζεν
    αλλά σε σκέφτομαι
    πάντα με αγάπη
    Δάφνη Δάφνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πιο γλυκό,ανθρώπινο κείμενο...Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσόρισες Δάφνη.
    Τι όμορφη η γωνιά σου, σε χαρακτηρίζει απόλυτα!

    Χρόνια πολλά Δάφνη μου με ταξίδια και γλυκές επιστροφές όπου αγαπάς.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Δάφνη,με υγεία και πολλά χαμόγελα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.