Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Ημέρα της Γυναίκας; Για σηκωθείτε θείτσες και κυράδες!




Τους γνωρίσατε;
Ο Μουσταφά Κεμάλ (Ατατούρκ) το 1923 και από την άλλη σήμερα ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ο οποίος διαψεύδει τον Μαρξ και τις θεωρίες περί αναπόφευκτης 'προόδου' ψωμιού και τριαντάφυλλων.
Κυράδες, θείτσες, χανούμισες και αμπλαρίτσες για σηκωθείτε να καθήσουν οι σύγχρονοι αγάδες. 
Αυτά προς ανατολάς.
Χαρείτε κι ένα χιουμοράκι δυτικό όμως, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.
Ταμπελάκι σε παντελόνι:


Αυτά είναι τα εύκολα, τα συνηθισμένα.Τα αληθινά σκληρά δεν τα θυμόμαστε. Τα νεογέννητα κοριτσάκια θαμμένα στις αυλές της Κίνας· την παιδική πορνεία στην Ινδία και την Ταϋλάνδη όπου οι γονείς πωλούν ή ακρωτηριάζουν τις κόρες τους· τις καμένες νύφες από πεθερές στις Ινδίες όταν ο πατέρας καθυστερεί την προίκα·... κι άλλα κι άλλα πολύ πιο κοντά μας.
Άντε, δεμάτι ξύλα στον ώμο, ο κύρης σας κι αφέντης στο γαϊδούρι και Καλή διασκέδαση!





________________________
credits
Το τουρκικό από τον Κεμαλιστή φίλο μου Erkan
και το κάτω από ταξιδιώτη,
Συρία (25 μίλια από τη Δαμασκό)


6 σχόλια:

  1. και φυσικά το γαμάτο "έθιμο" σε μερικές αραβικές χώρες που υπαγορεύει στις γυναίκες να περπατάνε μπροστά από τους άντρες τους .Όταν το άκουσα αυτό λέω από μέσα μου, "δικέ μου ωραίο αυτό, αλλά μήπως πάμε στο αντίθετο άκρο; Γιατί μη νομίζεις και η μητριαρχία είναι ζόρικη υπόθεση"....μετά βέβαια μου είπα ότι αυτό γίνεται ώστε αν υπάρχει μια νάρκη θαμμένη, να την πατάει η γυναίκα και να γλιτώνει ο άντρας....ο άντρας....ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ με τέτοιες μουτσούνες θεωρούνται αυτοί άντρες;!;!;!Αν επέτρεπαν στις αραβίνες (ορ γουατέβα ονομάζονται) να κάνουν τουρισμό θα τους είχαν παρατήσει και θα είχα τώρα το δικό μου χαρέμι και και και....το παράχεσα το ξέρω.Να περάσετε καλά στη γιορτή σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Χωστήρα 1ον δεν (επαναλαμβάνω: ΔΕΝ γιορτάζουμε), 2ον χαρέμι έχεις any time: απ΄ό,τι ακούω & βλέπω υπάρχει ακόμα μια φυλή ψηλών ξανθών κοριτσιών που πλένουν σιδερώνουν κι ο κλέφτης είναι μέσα....Ντα, ντα (ξέρεις για ποιες μιλώ). Όσο για τα κορίτσια με τη μπούρκα, τη μαντίλα, την αμπάγια πλιζ δε σηκώνω αστεία διότι είναι σκλάβες αληθινές.. Καμιά σχέση με την ελληνίδα μάνα που βγάζει το άχτι της χρησιμοποιώντας το φαλλό του γιού ως ασπίδα & δικαιολογία & μέσο εκδίκησης.
      Ωστόσο, χρυσέ μου τι έγινε, γυρισες; Θα μάθουμε εντυπώσεις από το meeting????

      Διαγραφή
  2. καλημέρα

    δύσκολη η ζωή για το γυναικείο πληθυσμό...
    μόνο πίκρες και κυνηγητό....

    με αγώνες ενάντια στις παλαιές προκαταλήψεις θα βρει ησυχία ο κόσμος...

    δες τώρα με τις συντάξεις... νέες δυστυχίες για τις γυναίκες....


    Υ.Γ. ελπίζω αυτά τα ανατολικά να μην απαντούν στην δική μου ανάρτηση.... !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου αγαπητέ akrat δεν απαντούν, ίσα-ίσα (έξω ήμουν κι είχα προγραμματίσει την ανάρτηση πριν σε διαβάσω). Εξ άλλου οι απόψεις μας συνήθως ταυτίζονται, non???

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.