Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Παρέλαση; Για παρ' το αλλιώς;





Η συνήθεια των παρελάσεων, μαθητικών νεολαιών ή όπλων, είναι ίδιον δικτατορικών και φιλοπόλεμων καθεστώτων κι η σύγχρονη απαξίωση της Πολιτικής ίσως (όπως γίνεται με τα κακά) να φέρνει κι ένα καλό, την κατάργησή τους.
Οι μαυροντυμένοι μαθητές που παρήλασαν σήμερα αποστρέφοντας το πρόσωπο από τους όποιους επισήμους θα είναι οι αυριανοί στρατιώτες που θα ξαναπαρελάσουν την 28η Οκτωβρίου επί αρμάτων μάχης;
Για να δούμε.. μα δεν το βλέπω..
_______________________
Και, μερικά δείγματα:






____________________________________________________________

11 σχόλια:

  1. Στη Βόρεια Κορέα κάνουν παρελάσεις ,εδώ είναι για γέλια .Αλλά κανονικά στη σημερινή εποχή πρεπει να καταργηθούν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να πάψουν αγαπημένη μου, αν και δεν το νομίζω.. Είναι μια καλή περίοδος πάντως, τώρα που είναι όλοι οργισμένοι.
    Και πάνω που έβλεπα παρελάσεις, να από κάτω στις παλιές αναρτήσεις και το πόδι μέσα σε φίδι κομψότατο και είδα πως είναι και το σαράκι, που όλο το ακούω μα δεν το είχα δει ποτέ ;)
    Τα φιλιά μου και καλό ξημέρωμα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, συμφωνούμε Lyriel κι η αισθητική σou το ένιωθα πως θα εκτιμούσε εκείνα αλλά και το φτωχό σαράκι που καραδοκεί & αναγκάζομαι να είμαι σκληρή μαζί του..

      Διαγραφή
  3. Μηπως κι αν καταργηθουν θα αλλάξει τιποτα στην χωρα μας
    Ενα κρατος γινεται πιο ελευθερο χωρις παρατες
    Ας μην ειμαστε υποκριτες
    Εξάλλου το ξεπουλημα συνεχιζεται "δημοκρατικα" με ή χωρις μην ανησυχείτε
    Το θεμα ειναι πως αντιλαμβάνεται καποιος τις παρελασεις
    Χωρις παιδεια και γνωση δεν γινομαστε καλυτεροι ουτε ελευθεροι
    Μηπως γνωριζουν αυτοι που συμμετεχουν και οι αλλοι που διαφωνουν
    τι ακριβως γιορταζουμε σημερα
    Δηλαδη στην Ιταλια που γινονται παρελασεις
    δεν εχει δημοκρατια
    ______________

    Καυμενε Μακρυγιαννη
    ναξερες γιατι τζακισες το χερι σου
    το τζακισες για να χορευουν
    σεικ τα κωλοπεδα
    Ν. Χριστιανοπουλος

    Καληνυχτα.......


    ΥΓ.
    Ειμαι εναντια στον πολεμο και υπερ της ειρηνης
    Αλλεργικος σε οτιδήποτε φοραει στολη και δινει διαταγες
    Όμως για την αμυνα της πατριδας μου θα πολεμουσα
    Καποιοι εδωσαν το αιμα τους για να ζω ελευθερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλά που είστε εσείς εδώ γιατί, ω Velvet, τόσο παρεξηγήθηκε τούτη η ανάρτηση που ήμουν έτοιμη να την κατεβάσω (ή να προσθέσω επεξήγηση) & σώζουν τη ακεραιότητα τα Σχόλιά σας, [το δικό σας πολύ, με τον αγαπημένο Μακρυγιάννη του ΝΤ.Χ. & τον πρωτότυπο της καρδιάς μου] & όλα τα άλλα σας..
    Διότι από την εικόνα μόνο (στο Fb), κάποιοι (που δε διαβάζουν) συμπέραναν πως είμαι από εκείνους που νοσταλγούν χούντες & στρατιωτική παρέμβαση & όταν διέψευσα οργίστηκαν με κεφαλαία (κι ανορθόγραφα).

    Καλά που είστε κι εσείς εδώ― καλά που γράψατε απόψε.. διότι με τέτοια προχειρότητα & ασυνεννοησία που συνάντησα, όχι πατρίδα, όχι αίμα δε μου φαίνεται να σώθηκαν, μόνο απογοήτευση
    κι ωιμέ καημένε Μακρυγιάννη με τις πληγές σου & με τα οράματα & με με το μυστικό κάτω από το αρχαίο πυθάρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρεπει να εισαι προσεκτικη σε αυτα
    Κυκλοφορει αρκετη αμαθεια και βλακεια

    Την δευτερη φωτο θα μπορουσες να την κατεβασεις

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που αν ήμουν πολιτικός θα είχα προσέξει είναι πως όσοι δε γνωρίζουν την Αθήνα & τη ροή της λεωφόρου το 'δεξιά' το κατανοούν αλλιώς.
      Η 2η φωτογραφία λέει το ίδιο που λένε κι οι Μαοϊκές/ κοερεάτικες/ σταλινικές/ μουσολινικές παρελάσεις. Πολεμόχαρη φιέστα & φούσκωμα εθνικιστικής υπερηφάνειας.
      Το πρόβλημα δεν είναι εδώ που οι αναγνώστες διαβάζουν & καταλαβαίνουν. Το πρόβλημα (& γέλιο σε άλλα θέματα) είναι στο Facebook που σπεύδουν να πουν τα δικά τους δίχως να διαβάζουν.
      Αλλά κι αυτά δε θα με ενοχλούσαν αν δεν προϋπόθεταν πως συμφωνώ μαζί τους.

      Διαγραφή
  6. ...θα κάνω ένα ελαφρό τρόλλινγκ κι εγώ γιατί καλύφθηκα απ' όλους τους προλαλλήσαντες:

    ΚΑΤΩ ΚΆΘΕ ΜΟΡΦΉ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ....ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ GAY-PRIDE PARADE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκληρό σκληρότατο τέτοιο trolling εδώ..
      Μια από τις επόμενες αναρτήσεις είναι κατά του Πούτιν & των ρώσικων νόμων κατά των ομοφυλόφιλων... : Κάτω κάθε μορφή παρέλασης, ΕΚΤΟΣ Gay Pride Parade ― διότι μόνο γι αυτό υπάρχει λόγος..

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχααα!!!Τα ήθελε ο κώλος μου(παρντόν)

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.