Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Ένα άξιο σκυλί (και μια ατυχής προσωπική στιγμή)




Τα πολύ χαριτωμένα αυτά videos είναι εδώ για να θυμίσω σε όσους έχουν ζωηρά σκυλιά πως αυτό που τους λείπει είναι η εκπαίδευση-παιχνίδι.
Μην ξεγελιέστε, μικρό δε σημαίνει ήσυχο. Τα Jack Russell, τα 'κοκεράκια' και κάθε είδους spaniels ή ο λατρευτός μου Γκέκας δεν είναι (μόνο) του καναπέ. Είναι κυνηγόσκυλα με γρήγορο μυαλό και μάτια που μας παρακολουθούν ασταμάτητα και δεν αρκούνται στα μπαλάκια. 
Μας ακολουθούν και μας μιμούνται σαν παιδιά. Και σαν παιδιά θέλουν αγάπη και κόπο για να ακμάσουν.
Χαρείτε τον Jesse
κι εμπνευστείτε για το δικό σας τερατάκι 
και― άσχετο και συγγνώμη που θα το ξαναπώ, αλλά: Ποτέ, ποτέ αλλά ΠΟΤΕ δε χτυπάμε το σκυλί μας. H Heather που του τον δίδαξε λέει πως η σχέση τους βασίζεται στον αμοιβαίο σεβασμό κι ο Jesse διασκεδάζει μαθαίνοντας αφού κίνητρό του είναι οι λιχουδιές όχι ο φόβος της τιμωρίας. Όποιος αγαπήθηκε από το σκυλί του ξέρει την αφοσίωση και την προθυμία που δείχνουν για να μας ευχαριστήσουν.
Την ανάρτηση την αφιερώνω στον Τρόυ μου που σήμερα τον μπέρδεψα. Ήμουν πολύ εκνευρισμένη (και μπαίνοντας από τον κήπο  άφηνε υγρά ίχνη στο φρεσκογυαλισμένο πάτωμα) και φώναξα 'βγες έξω!' κι επειδή δεν το συνηθίζω ο  Τρόυ βγήκε τρομαγμένος κι αμφέβαλλε αν επιτρέπω να ξαναμπεί  και δίσταζε στο σκαλί της πόρτας ακόμα κι όταν τον καλούσα την ώρα του φαγητού του. Δεν του έχω ξαναφωνάξει (μόνο ένα χαμηλό 'ε! ' με σήκωμα φρυδιών αρκεί όποτε διαφωνώ) και αισθάνθηκα απέραντες τύψεις. 
Να ο Jesse σε άλλες περιπέτειες, (αν έχετε χρόνο).


credits
 O  Jesse έχει δικό του 'κανάλι' στο youtube με 32 videos
Έφτασε εδώ, όπως τόσα, από το φίλο δημοσιογράφο Αντώνη Μακραντώνη 
__________________________________________

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δάφνη!! Έχω μέρες να περάσω και μου έφτιαξες τη μέρα με αυτό το σούπερ σκυλάκι!! Αυτός είναι κανονική οικιακή βοηθός... Χαχαχαχαχα... Θαυμάζω τη νοημοσύνη των ζώων και των πλούτο των συναισθημάτων τους!! Μην ανησυχείς για τον Τρόυ, θα καταλάβει πως ήταν της στιγμής η φωνή και θα το ξεπεράσει!! Σου στέλνω τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη τα καλά σου λόγια είναι σαν τον ωραίο Μάρτη σου & τις υπογραφές μας κατά του ACTA : με γέμισες αισιοδοξία & σ' ευγνωμονώ (& υπογράφω & κοινοποιώ, βεβαίως).

      Διαγραφή
  2. μόλις γύρισα από την βόλτα με τη σκύλα μου τη Σίβυλλα-τη διεκδικεί καθημερινά...
    τα περίσσεια χάδια που έδωσες στον Τρόυ έχουν σβήσει προ πολλού τα ατυχές περιστατικούλι...
    έχει όμορφο απόγευμα έξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Jesse, το προκομμένο σκυλάκι.
    Όσο για τον Τρόυ, σίγουρα τώρα είναι μέσα και καλοπερνά με την κυρά του. Μακάρι και τα άλλα σκυλιά να είχαν τέτοια τύχη, Δάφνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ είμαστε, στο στοιχείο μας!
    Όμορφη ανάρτηση Δάφνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως γειτόνισσα ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ, τα σκυλιά συγχωρούν.
    Κι αλήθεια Καίτη, λέω είναι τυχερός (τον βρήκα στο δρόμο, κουτάβι) αλλά με τη συμπεριφορά του την έφτιαξε την τύχη του.
    Χάρηκα που το χαρήκατε Dark13Sun.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου Δάφνη :)
    Πολύ τον χάρηκα τον Jesse!
    Όπως εύστοχα παρατήρησες, τα σκυλιά, έχουν ενέργεια και χρειάζονται είτε τρέξιμο είτε ασχολίες και παιχνίδι προκειμένου να την διοχετεύσουν κάπου, ειδάλλως θα τους βγει σε νευρικότητα που δεν είναι καθόλου καλό ούτε για μας ούτε για το σκύλο. Παρεμπιπτόντως, σήμερα έχει γενέθλια η Sushie, έγινε δύο χρονών :)) Όσο για τον Troy, φαίνεται πως είναι πολύ ευγενικός χαρακτήρας !
    Καλή εβδομάδα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πω πω

    απίστευτα βίδεο

    πόσες ώρες αφιέρωση θα έκανε αυτή η γυναίκα...

    ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ

    ταμαμ επικοινωνία. αλλά δεν έχει σαλτάρει???

    τι στο διάσκο δεν κάνει άλλη δουλιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lyriel να τη χαίρεσαι για πολλά πολλά χρόνια..
    Αγαπητέ Akrat αλήθεια τι άλλο να κάνει; Σ' εμένα αυτό έκανε εντύπωση είναι τα νιάτα της― κι από τα 32 βίδεα πιά μάλλον εκπαιδεύτρια βλέπω να γίνεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.