Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Pietà της Αποκαθήλωσης―'A real protester's true nudity..'



Πενθούμε το θάνατο του νεαρού επαναστάτη;
'A real protestor's true nudity..' της Ranah Tamer'








_________
credits και ©

Η σύγχρονη (κι αιώνια) Pietà είναι φωτογραφία
της εικαστικού © Ranah Tamer, 
(14 Φεβρουαρίου στην Cairo, Al Qahirah).
Δεξιά, για όποιον δεν κατάλαβε, η πρώτη κλασική  Pietà του Μιχαήλ Άγγελου (1498–1499, Βατικανό).
.



_________________________________________
Αριστούργημα επίσης Η Ζωγή Εν Τάφω από την εξαίσια Fairuz


____________________________________________________________

5 σχόλια:

  1. ΑΝ υπήρξε, επαναστάτης θα ήταν και όχι "θεός". Κι αν σταυρώθηκε απλώς πλήρωσε για τις επαναστατικές του ιδέες και διαδαχές. Απλώς!
    Να περάσεις όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ με διακατείχε θρησκευτικό αίσθημα δε θα αναρτούσα φετεινό Ισλάμ. Ο μύθος μετρά, αρχετυπικά, κι είναι πάντα εδώ.. Καλές γιορτές Heliotypon!

      Διαγραφή
  2. η εικόνα είναι πιο δυνατή απ' τα λόγια....ΑΝΑΡΤΗΣΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ δυνατή εικόνα!! Κι ο καθένας λαμβάνει τα μηνύματα που θέλει και μπορεί... Σου στέλνω τα φιλιά μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.