Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Για να μη σώσουμε θα αναδασώσουμε- με άλλα κόλπα




Διάβασα χθες μια πρόβλεψη πυρκαϊών σε συγκεκριμένες περιοχές. Συνοδευόταν από πρόβλεψη σφοδρών ανέμων μα αναρωτήθηκα μήπως η αληθινή πηγή ήταν πιο σκοτεινή.
Όποτε μιλάμε για τις μεγάλες φωτιές που συντάραξαν με υστερικούς θρήνους τους καναλόπληκτους, συχνά κάποιος που τυχαίνει να γνωρίζει τις περιοχές αναφέρει τι έγιναν οι καμένες εκτάσεις. Ξενοδοχεία παλιότερα και, τελευταία, η νέα πληγή, ο νέος σοφιστικέ τρόπος καταστροφής του πλανήτη, ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά που φιλοδοξούν να αντικαταστήσουν την παραδοσιακή καλλιέργεια γης (κι όχι τις παλιές ρυπαρές πηγές ενέργειας όπως ισχυρίζονται οι προπαγανδιστές).
Σε άλλη χώρα οι απορίες μου δε θα έμεναν αναπάντητες. Θα υπήρχε ήδη κάποια ομάδα οικολογικών ευαισθησιών που θα έφτιαχνε μια λίστα του πριν και του μετά για να πάψουμε να ψιθυρίζουμε και να συνομωσιολογούμε σαν παλαβοί αλλά και, κυρίως, για να πάψουμε να καίμε ό,τι απέμεινε.
________
credits
Δίνω το σύνδεσμο, για να δείτε το Toxic Crisis του Όμηρου Ευαγγελινού για το οποίο έγραψα  εδώΤο συστήνω ανεπιφύλακτα διότι μου επιβεβαίωσε πολλά και μου άνοιξε τα μάτια. Μήπως και καταλάβουμε..

Εικόνα: δυστυχώς δε σημείωσα από πού την έχω. Αν είναι δική σας παρακαλώ αν θέλετε δώστε μου σύνδεσμο (και την άδειά σας) ή αν δε θέλετε ειδοποιήστε με να την κατεβάσω.

9 σχόλια:

  1. ειδα το σχολιο και το μπλογκ σας στην http://aktida.blogspot.gr/
    και ευχαριστω πολυ για τα λινκ σχετικα με τις αντιγραφες κτλ!
    Θα ξαναπερασω..να δω και το μπλογκ σας!!!
    Αννε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eλλάς το μεγαλείο σου!
    Τίποτα πια δεν με ξαφνιάζει , ξέρω, ξέρεις, ξέρουμε πως ΟΛΑ γίνονται βάση προμελετημένου σχεδίου ή μήπως ........εγκλήματος????


    καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγκλήματος πιστεύω Irma,
    και κατά του πλανήτη και κατά του εαυτού μας-
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είπαμε "Ελλάς ή τέφρα" που είναι και της μόδας...Είναι να μην γίνουν τέφρα διάφορες εκτασούλες με πρόσφατες αυτές περιμετρικά της Αθηνών-Λαμίας στο ύψος των διοδίων? Ξέρεις τι φωτοβολταϊκό και ανεμογεννήτρια έχει να πέσει εκεί? Υπάρχει και κρίση στο real estate, οπότε δεν βολεύει για μεζονέτες. Αυτό που βολεύει όμως είναι το αγαπημένο σπορ του νεοελληνόφωνου διπόδου. Να κάθεται...και να εισπράτει. Φωτοβολταϊκά λέμε και ανεμογεννήτριες. Και αν βρεθεί κανένας νόμιμος που θέλει να επενδύσει, βγαίνουν οι επιτροπές κατοίκων και κράζουν για το "τοπίο" που θα χαλάσει. Εμ βέβαια μαλάκες είναι? Να ερθει ο άλλος και να αγοράσει γη και να κάνει επένδυση? "Να τα κάψουμε να τα μοιράσουμε αναμεταξύ μας, να κάνουμε εμείς φωτοβολταϊκά, τον ξένο θα αφήσουμε τώρα?"


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πες τα ρε Δάφνη, πες τα γαμώτο, που ποτέ δε χάνουμε ευκαιρία να καταστρέφουμε για να τα οικονομήσουμε.
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέχασα να σε ρωτήσω, τα λαζάνια τα έκανες;
    Σπανάκι είναι άψογη εναλλακτική ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα όχι, διότι χμ...σπάνια μαγειρεύω & δεν έχω μαγειρέψει από τότε.. Μα τα έχω στο νου μου (και τα αγόρασα)..
      Καλό απόγευμα μπισκοτάκι!

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.