Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

5th of November ― remember?




O Guy Fawkes έγινε σύμβολο του αγώνα κατά της Τυραννίας επειδή το 1606 αποπειράθηκε να δολοφονήσει τον Άγγλο βασιλιά ανατινάζοντας τη Βουλή. (Για να τον αντικαταστήσει καθολικός μα αυτό δεν το σκεπτόμαστε πια).
Συνελήφθη, βασανίστηκε, ομολόγησε και αυτοκτόνησε σπάζοντας το λαιμό του όταν πήδηξε από το ικρίωμα για να αποφύγει το  διαμελισμό στον οποίο είχε καταδικαστεί.
Κάθε 5η Νοεμβρίου στην Αγγλία καίνε το ομοίωμά του στις γειτονιές και γιορτάζουν με τραγούδια και πυροτεχνήματα.
Η μάσκα στον υπόλοιπο κόσμο έγινε γνωστή από την ταινία V For Vendeta και από τους Anonymous


Πάνω ο Τroy μου, σκοτεινός τύπος με τη μάσκα του.


Η γνωστή εικόνα στην περσινή μου ανάρτηση: εδώ
και στη Σελίδα μου για τους Anonymous

10 σχόλια:

  1. Μη μου βάζεις ιδέες..χμμμ...η μάσκα μου λείπει!!
    Διάβασα και τις άλλες αναρτήσεις...
    Μου άρεσε που τα έχεις όλα μαζεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ maria μου,
      ναι έχω τη Σελίδα και προσθέτω ό,τι νέο για να μην εξηγώ κάθε φορά που γράφω σχετικά.
      Χαρά στο κουράγιο σου όμως.. πια είναι πολλά!

      Διαγραφή
  2. Μπορεί να φαίνεται ρηχό αλλά εμένα μου αρκεί να ανατιναχτεί η βουλή(εννοείτε γεμάτη).
    Βέβαια το καλύτερο θα είναι μετά να διαπρέψει και πάλι η ελληνική δικαιοσύνη και αυτός που θα το κάνει να αφεθεί ελεύθερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το λυπάσαι το κτίριο;
      Με πονάει πολύ το χάλι της Αθήνας ― και που οι 300 κατοικούν στις άλλες ήσυχες γειτονιές.
      Σε ένα πλοίο θα τους έβαζα, όλους μαζί και θα τους έστελνα στα Cayman Islands..
      Κι η Αθήνα μου δε θα ξανασακατευόταν..

      Διαγραφή
  3. Ω! Δεν γνώριζα τίποτα σχετικό!
    Υπάρχουν πια τέτοιοι ήρωες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν να μου φαίνεται ότι από τον μεσαίωνα δεν απέχουμε και πάρα πολύ. Μπορεί να μην διαμελίζουν, πλέον, τους ανθρώπους φυσικά (ό,που δεν γίνεται και αυτό), αλλά διαμελίζονται πολλά άλλα δικά τους: Η προσωπικότητα, ο νους, η ψυχή, τα συναισθήματα. Λίγο είναι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι η αξιοπρέπεια, φίλε Ευώνυμε.
      Αυτή μην την ξεχνάμε.
      Καθόλου λίγα μα φαίνεται απαιτείται μεγάλη αναισθησία για να είσαι πολιτικός..

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.