Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Μια μέρα και μια νύχτα κι Εθελοντικά Μαθήματα



H Μύκονος το έχει αυτό. Βγαίνεις πρωί για μια δουλειά απλή (όπως η Μαντάμ χθες για τα βιβλία της από το Ταχυδρομείο) και επιστρέφεις το άλλο πρωί χαράματα ή και πιο αργά.
Χθες ήταν μια από αυτές τις μέρες. Δεν ήμουν άχρηστη εντελώς, ενδιάμεσα συναντήθηκα με την 'Εθελοντική Ομάδα' στην όμορφη αίθουσα του Δημοτικού Πολιτιστικού Κέντρου να φτιάξουμε το Πρόγραμμα των μαθημάτων που θα προσφέρουμε δωρεάν για όσους θα είμαστε εδώ από Ιανουάριο ως το Πάσχα.
Ελπίζω μόνο να μη μύριζα πολύ κρασί διότι ερχόμουν από το ηλιοβασίλεμα στον Άγιο Στέφανο όπου έφαγα με ένα παλιό μου φίλο που ξαναβρεθήκαμε και ύστερα και χορέψαμε αλλού αυτά που αγαπάμε, μια νύχτα γαλανή από το φεγγάρι, ως το πρωί πάλι κοντά σε θάλασσα  που αποφάσισα να επιστρέψω.

Έχω μια στοίβα με βιβλία καινούργια, έχω και τα τηλέφωνα (που σήμερα δεν απαντώ) αλλά έχω κι ένα χαμόγελο απ' τα της επομένης όταν στο νου έρχονται τρυφερά οι λεπτομέρειες που ξεμακραίνουν σαν τα ροδοπέταλα που ξεραίνονται στην τσάντα και το αυτοκίνητό μου.
Καλά να είμαστε και, όπως έλεγε εδώ κοντά ένας παλιός μπεκρής, 'άμα θα ξεμεθύσομε, θα κάνομε έεεεενα μεθύσι...'

_____________
Στη Φωτογραφία η Μαντάμ χθες στο Dublin (Το Μαεριό)

Για τα Μαθήματα: 
από 14 Ιανουαρίου 2013
Κιθάρα, Ζωγραφική, Φωτογραφία, Κινηματογράφος, Κοπτική-Ραπτική, Διαλογισμός-Αυτογνωσία, Χορός (χασάπικο), Ποίηση-Στιχουργική, Ανθρωπολογία του Τουρισμού.
Λέσχη Ανάγνωσης, Θεατρικό Παιχνίδι, Χειροτεχνία (μόνο για παιδιά).

Δωρεάν για παιδιά και ενηλίκους

Όποιος ενδιαφέρεται
να παρακολουθήσει
ή να διδάξει,
όποιος θέλει να βοηθήσει την Ομάδα
με υλικό (φωτοτυπίες, χαρτί κ.λ. όπως π.χ. να μας δανείσει projector/cd player― ΟΧΙ ΧΡΗΜΑΤΑ)
ας επικοινωνήσει:

για Εγγραφές και Πληροφορίες:
Αίθουσα ΚΔΕΠΑΜ (10:00-12:00 και 17:00-19:00)
τηλ. 6986.535620,

Εκτός από τη γράφουσα (Ποίηση και Στιχουργική) διδάσκουν:
Luis Orozco- Ζωγραφική
Δέσποινα Νάζου- Ανθρωπολογία
Daniel Κουσαθανάς- Κιθάρα
Δημήτρης Καλφάκης-Κινηματογράφος
Ευγενία Τριαντοπούλου- Χειροτεχνία
Φαίη Χατζή- Κοπτική Ραπτική
Πραβίτα- Διαλογισμός-Αυτογνωσία
Γιάννης Βλασσόπουλος- Χασάπικο
και  η Αγγελική Καλαφάτη με την Πένη Αλεξοπούλου έχουν αναλάβει τη Λέσχη   Ανάγνωσης παιδικής-εφηβικής Λογοτεχνίας
____________________________________________________________

12 σχόλια:

  1. Όμορφο να βλέπεις να γίνονται πράγματα, δωρεάν, κάπου σε μια γωνία της Ελλάδας εν μέσω κρίσης ...Στον τόπο μου ...μαύρη είν' η νύχτα στα βουνά!
    Χαιρετίζω την όμορφη προσπάθειά σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @iris Τα λόγια σου τα παίρνω σαν ευχή να πάει καλά. Έδωσε και ο Δήμος ωραία κεντρική αίθουσα με ξύλινο ταβάνι, θέρμανση και Διαδίκτυο, συμμετέχουν κι ενδιαφέροντες άνθρωποι..
      'Ισως η Κρίση να μας μάθει κάτι..

      Διαγραφή
  2. Αν ήμουν εκεί κοντά θα μπορούσα να διδάξω (ερασιτεχνική) φωτογραφία. Σήμερα διαθέτω έναν προβολέα διαφανειών για χάρισμα, αλλά φοβάμαι ότι έχει ξεπεραστεί το είδος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήσουν κοντά μας θα σε θέλαμε, και με τον προβολέα (για Δάνεισμα)
      και θα σου άρεσε πιστεύω η παρέα με τους δύο σκηνοθέτες μας.

      Διαγραφή
  3. εσύ καλή μου είσαι μίσχος!!
    να βάλω κι εγώ ένα μαθήματα πιάνου;;;;
    ωχ αυτό το πιάνο δε μαθαίνεται στο πι και φι. λίγα μαθήματα = σχεδόν τίποτε (προσοχή στο σχεδόν!)
    η αλήθεια είναι προτιμώ να παρακολουθήσω κάποιο από τα ήδη υπάρχοντα μαθήματα και, βέβαια, να απολαύσω μια κρασοκατάνυξη μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Blues μου πρώτο το κρασί..
      Μα κρίμα που δεν είσαι εδώ,
      η αίθουσα έχει πιάνο. Που δε μαθαίνεται με τίποτε στο πι και φι αλλά δίνει μια καλλιέργεια και φτιάχνει το αυτί ακόμα και στους ανεπίδεκτους κι ατάλαντους (όπως εγώ που χρόνια μαθημάτων με έμαθαν να ακούω-μόνο).

      Διαγραφή
  4. καλημέρα

    η κρίση είναι μια ελπίδα στην αναζωπύρωση των ελληνικών κοινοτήτων που βάρβαρα ισοπέδωσαν οι κατέχοντες για να κάνουν κράτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκέπτομαι akrat,
      ίσως να βρούμε τρόους να γινόμαστε καλύτεροι. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. "άμα θα ξεμεθύσομε, θα κάνομε έεεεενα μεθύσι"...καλό!!
    Μπράβο πολύ ωραία κίνηση..εύχομαι κάθε επιτυχία!
    Καλή εβδομάδα Δάφνη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.