Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Ο λόγος που ήρθα; Tο HIV και το AIDS





Θα μείνω στην Αθήνα μερικές μέρες. Ο λόγος που ήρθα είναι η συμμετοχή μου (ως μέλος του Συλλόγου μας Θεραπευομένων, χρηστών ουσιών και υποκατάστατων) στις εκδηλώσεις επ' ευκαιρία της 1ης Δεκεμβρίου που είναι η Παγκόσμια Ημέρα για  την πρόληψη του HIV/AIDS.
Καθημερινά όλη την εβδομάδα γίνονται εξετάσεις και εκδηλώσεις ενημέρωσης (δείτε: ΕΔΩ)
Το βράδυ του Σαββάτου 30 Νοεμβρίου στις 8.30 θα είμαι στη βραδιά που οργάνωσε η φίλη Ιωάννα Κανελλοπούλου στο I.P.P.O. BAR", Θησέως 11, Σύνταγμα:


Μεταξύ άλλων στην βραδιά θα παρουσιαστεί το trailer του ντοκιμαντέρ Ruins (της Ζωής Μαυρουδή) το οποίο αναφέρεται στο θέμα της διαπόμπευσης των οροθετικών γυναικών. Ταυτόχρονα θα υπάρχει έκθεση ομαδικής φωτογραφίας από το Κέντρο Δημιουργικής Φωτογραφίας "ΕΝΝΕΑ", με θέμα τα ανθρώπινα δικαιώματα και την καταπάτηση των δικαιωμάτων της γυναίκας. Λόγω της παγκόσμιας ημέρας κατά του AIDS, θα βρίσκεται στον χώρο stand από την ομάδα Ath Checkpoint έτσι ώστε να μπορεί ο κόσμος να ενημερωθει σχετικά με τον ιό. Στην βραδιά θα παρευρεθούν τα εξής σωματεία, ομιλητές και σύλλογοι ανθρωπίνων δικαιωματων:
Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης Οροθετικών Γυναικών.
Ζακ Κωστόπουλος (Ath Checkpoint).
Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών (ΣΥΔ).
Οικογενειες Ουρανιο Τόξο.
Λεσβιακή Ομάδα Αθήνας (ΛΟΑ).
Σύλλογος Θεραπευομένων ΟΚΑΝΑ.
Σταματοπούλου Κατερίνα (Πτυ/χος Τμήματος Πολ. Επιστήμης κ' Δημ. Διοίκησης ΕΚΠΑ).
Κέντρο Δημιουργικής Φωτογραφίας "ΕΝΝΕΑ".
Στο τέλος της βραδιάς θα διεξαχθεί λαχειοφόρος αγορά, όπου τα έσοδα θα διατεθούν στην Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης Οροθετικών Γυναικών. 

Νωρίτερα όμως το Σάββατο αλλά και την επομένη, Κυριακή 1 Δεκεμβρίου, θα είμαι στο περίπτερό μας στην Τεχνόπολη στην κορύφωση της δράσης που έχουν οργανώσει οι Θετική Φωνή (Σύλλογος οροθετικών Ελλάδας),  ΜΚΟ PRAKSIS και Κέντρο Ζωής (ΜΚΟ για την υπεράσπιση όσων ζουν με HIV) και στα οποία βεβαίως συμμετέχουμε κι εμείς ως ομάδα υψηλού κινδύνου που υφίσταται μαζί με την ασθένεια και το στίγμα της κοινωνικής προκατάληψης.

και Σάββατο-Κυριακή στην Τεχνόπολη για να  σας προσφέρω προφυλακτικά και να τα πούμε και από κοντά.

_________
Πιο αναλυτικά
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Εξέτασης HIV: http://www.hivtestingweek.info/
Διήμερο Εκδηλώσεων και Ενημέρωσης για τον HIV/AIDS: θετικά στη ζωή
Εκδήλωση Συνεισφοράς (βράδυ στο I.P.P.O. BAR): facebook
Για όλα, στο blog μας: http://okanatherapevomenoi.blogspot.gr/


6 σχόλια:

  1. Μπράβο σου Δάφνη που τα αναφέρεις και συμμετέχεις σε όλα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ littlemeandlittleyou
      μα δε μου αξίζουν μπράβο, αυτά που κάνω εγώ είναι λίγα μπροστά σε όσα κάνουν άλλοι..
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. Το έχεις τελειώσει το προγραμμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή δύναμη, Δάφνη,είστε σπουδαίοι,όλοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Σαββατοκύριακο ποιήτριά μου. Μπράβο σου! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.