Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Έκλειψη στην Άνω Μερά (και δίxως Zastava)







Σε λίγες ώρες, μεσημέρι Κυριακής που θα βρίσκομαι με φίλους στην Άνω Μερά θα χαρούμε την έκλειψη ηλίου. Σ' εμάς θα είναι μερικώς ορατή μεταξύ 4.00 και 5.00 το απόγευμα. Εμφανίζεται στην 11η μοίρα του Σκορπιού (στον άξονα Ταύρου- Σκορπιού να κοιτάμε δηλαδή) και δε θα σας πω σε ποιο οίκο μου πέφτει (διότι, όπως είπαμε, δεν πιστεύω σε τέτοια πράγματα παρότι τα μελετώ από τον προηγούμενο αιώνα).

Το άλλο που θα κρατηθώ να μη σας πω είναι πού και πόσο εύκολο είναι να αποκτήσετε ένα πιστόλι zastava, ένα από τα καλύτερα για την τιμή του, δημοφιλέστατο ακόμα και στις ΗΠΑ. Πολύ το ακούω ως εύρημα κι είναι πειρασμός να μιλήσω γι' αυτό το σπουδαίο Σερβικό εργοστάσιο πυρομαχικών που υπάρχει από το 1853, βομβαρδίστηκε στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας και ξαναστήθηκε με μεγάλη επιτυχία. Σήμερα προμηθεύει πολεμικό και κυνηγετικό υλικό ανά την υφήλιο και το συγκεκριμένο πιστόλι είναι  δημοφιλέστατο γιατί είναι λειτουργικό στο ημίφως, απλό στη χρήση, βολικό για αριστερόχειρες ή δεξιόχειρες και γενικά σπουδαίο και προσιτότατο εργαλείο.

Πόσο εύκολα θα το αγοράζατε καινούργιο δε θα πω ―για ευνόητους λόγους― μα πιστέψτε με είναι πανεύκολο και δε μιλάω για Μαύρη Αγορά. Εκείνοι που ασχολούνται ξέρουν, γι αυτό κι είναι το Zastava συχνά το προσωπικό όπλο ενστόλων (μαζί βεβαίως με τα Βrowning και Colt, που έμαθαν απ' το σινεμά).

Δεν αγαπώ τα όπλα, μην ξεγελαστείτε. Απλώς όταν γνωρίζω κάτι δε μπορώ να ακούω άσχετα και ήδη κυκλοφόρησαν πολλά για το μυστηριώδες μη χρησιμοποιημένο εύρημα λες και τα zastava είναι συλλεκτικά.



Και επειδή είναι πολλά που με ενοχλούν μα δε θα χαλαστούμε, για καληνύχτα προ εκλείψεως μα δίχως καμιά έκπληξη, ιδού ένα απ' τα πρώτα ρεπορτάζ για να γελάσουμε:

Αυτόπτης μάρτυρας φοβάται για τη ζωή του και το κανάλι αλλοιώνει τη φωνή του για να μείνει ανώνυμος.
-Ναι γεια σας, έχω το καφέ απέναντι από τα γραφεία της ΧΑ και είδα τι έγινε.....
______________
Στην Άνω Μερά στο 'Βαρδάρη' για καλό σκοπό: kepom

Σε 5.000 χρόνια από τις συνολικά 11.898 ηλιακές εκλείψεις, μόνο οι 569 θεωρούνται υβριδικές.

Εικόνες
Χάρτης για την έκλειψη της 3ης Νοεμβρίου 2013. Όπου πιο σκούρο τόσο πιο ορατή. 
και 
ένα απλό zastava  (θα το δείτε και ως zastawa)


15 σχόλια:

  1. η δάφνη πήρε το όπλο της;...τι φάση;...έμεινα μαλάκας με τη γνώση...ξεχειλίζει επί του θέματος αν με νοάις...πες και με των πόσο πάει...μην παίζεις με την περιέργεια μας...

    χείλια;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μιλάμε για Μαύρη Αγορά ρε Μαγιακόφσκη εδώ. Στο Τέξας είμαστε

      Διαγραφή
    2. Χείλια (sic);;
      Αφού τόσο νοιαζεστε για τιμή θα την πω: τα μισά από όσα λες Μαγιακόφσι (από το εργοστάσιο του κουτιού). Αλλά.. βρε παλιόπαιδα
      από εμένα περιμένετε να ενημερωθείτε
      από εμένα την ΑΣΧΕΤΗ ΠΑΣΙΦΙΣΤΡΙΑ και ΧΟΡΤΟΦΑΓΟ που μόνο σε μανταλάκια έχω εξασκηθεί
      (λεμε τώρα) και μια και λέμε και γυρνά στο νου
      είναι φρικτά δυσκολο και θέλει στρατιωτική εκπαίδευση να πλησιάζεις το στόχο ρίχνοντας και να φυλάς και τρεις για το δρόμο..

      Αλλά... για να συμμαζευτούμε..
      Πολλά είπα, βρείτε και κάτι μόνοι σας..

      Διαγραφή
    3. είσαι η μπόνι...και είμαι ο κλάιν...

      Διαγραφή
    4. Δε θες να είσαι ο Βλαδίμηρος να είμαι η Λίλια;
      (Κι εκεί υπάρχει κάπου ένα περίστροφο..)

      Διαγραφή
  2. Δεν μπορώ ...γελάω ακόμα με τον αυτόπτη μάρτυρα ! αχαχα!
    Να'σαι καλά Δάφνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι απίστευτοι;
      Αν δε νευράζα θα είχα γίνει φανατική των ελληνικών ειδήσεων..

      Καλή εβδομάδα Αριστέα μου!

      Διαγραφή
  3. Αχ την έχασα την έκλειψη - δεν ήμουν αυτόπτης μάρτυς, αρα δεν κινδυνεύω, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ εγώ την (ξ)έχασα, με εφαγε η κουβέντα με φίλους που είχα καιρο να δω.
      φοβήθηκα και να κοιταξω ευθεία πάνω απροστάτευτη.

      Σε καλό μας πάντως Τρέμενς!

      Διαγραφή
  4. Μέχρι τις 4.30 που ήμουν έξω δεν είδα έκλειψη....περιμένω να μας πεις τις εντυπώσεις σου!
    Όσο για τον αυτόπτη μάρτυρα, τι να πω...τα είπε όλα μόνος του...κυριολεκτικά όμως!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε εγώ είδα Maria μου,
    μια μουντάδα μόνο
    κι ήμουν έξω σε χαορετούρες με φίλους και ζωντανή μουσική. Πού μυαλό!

    Τις επιπτώσεις οι σκορπιοί θα μας τις πουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από έκλειψη δεν πήρα χαμπάρι, από έκπληξη πάλι πήρα μεγάλη, μιας και νόμιζα ότι τα Zastava ήταν μόνο αυτοκίνητα, κι όχι (ημι)αυτόματα. Κι από έλλειψη (σκέψης) με κάλυψε ο Καφενειούχος (σίγουρα δεν είναι κι αυτός ΧΑυγίτης;)
    Όσο για τα άλλα τα λειψά, αυτά που ασχολούνται με τα ζώδια, τα έχει πει ο Master G, (link) μη τα ξαναλέω κι εγώ.
    Τελικά ήταν ε(κ)λειπής η ανάρτηση μου φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα για τα ζώδια νομίζω τα έχουμε πει Πρεζιντέντε. Γι αυτό όταν αναφέρω άξονα Σκορπιού-Ταύρου νόμιζα πως το ξέρεις: δε μιλάω για μαντική αλλά δίνω τη θέση στον ουρανό για να κοιτάξει ο αναγνώστης. Ο ήλιος είναι στη ζώνη του Σκορπιιού τώρα, αν ήταν άλλη εποχή θα τον βλέπαμε να γέρνει σε άλλο σημείο..

      Λυπάμαι που σου φάνηκε ελλειπής,
      ε(κ)λπίζω να παραμείνει μια μεμονομένη έκπληξη αυτό κι όχι μόνιμη έκλειψη του πνεύματός μου.

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. kalhmera dafnh,perasa ki extes alla stalthike allou h kalhmera,oxi tipot allo tha me perasoun gia...kapws.apo to pouthena,agnwsth na se kalhmerizei kai me th sigouria pws exei grapsei polles fores sto blog sou.as einai,filia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως Ελένη μου
      νομίζω δεν πήγε αλλού αλλά σε άλλη ανάρτηση εδώ (κι απάντησα).

      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.