Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Εθελοντικά Μαθήματα Μυκόνου: Αρχίζουμε και Φέτος!





Αρχίζουμε και φέτος τα Εθελοντικά Μαθήματα από τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου.
Κιθάρα, Ζωγραφική, Κοπτική-Ραπτική, και Ποίηση-Στιχουργική στην Πόλη (στην αίθουσα που είχαμε και πέρσι, Καλογερά στο Ματογιάννι).
Στην Πόλη επίσης (Καλογερά) το Θεατρικό Παιχνίδι και η Λέσχη Ανάγνωσης για παιδιά 10-15 ετών (Βιβλιοθήκη Παναγιώτη Κουσαθανά).
Στην Άνω Μερά γιόγκα, Κρητικοί χοροί  και Πληροφορική (για ενήλικες) και (για μαθητές Γ' Λυκείου) Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (στο Δημοτικό Σχολείο)

Αυτή είναι η αρχή του πρώτου Κύκλου, θα ακολουθήσουν κι άλλα (όπως η Φωτογραφία) γι αυτό και σας προσκαλώ όχι μόνο για μαθητές αλλά και για δασκάλους αν έχετε λίγο χρόνο και κάποια γνώση να μοιραστείτε.
Υπενθυμίζω ότι όλα είναι απολύτως δωρεάν, κανόνας μας να μην ανταλλάσσουμε ούτε ένα ευρώ κι αν χρειαστούμε να το ανακοινώνουμε και να το δεχόμαστε (ποτέ σε χρήμα) από όποιον μπορεί να μας το προσφέρει.
Για εγγραφή αρκεί να παρουσιαστείτε στο πρώτο μάθημα που επιλέξατε και να ανταλλάξετε στοιχεία με το δάσκαλό σας ο οποίος και θα σας ειδοποιεί για όποια αλλαγή ή αναποδιά.


Καλή αρχή και σας περιμένουμε!

____________
Θα μας βρείτε στα
6980 649658 για την Πόλη
6974 775432 για Άνω Μερά
και στο Facebook Ethelontika Mathimata Mykonou

Επειδή δεν είναι όλοι στο Διαδίκτυο μοιράζω σε μαγαζιά και δημόσιους χώρους το Πρόγραμμά μας. Αν είστε στη Μύκονο και θέλετε να μας υποστηρίξετε παρακαλώ εκτυπώστε και δώστε το σε φίλους  ή κολλήστε το στο μαγαζί σας. (Αν προτιμάτε θα σας το φέρω εγώ εκτυπωμένο, σα μικρό αφισάκι).

16 σχόλια:

  1. Μακάρι να σε είχαμε Αθήνα Δάφνη μου, και να μπορούσαμε να παρακολουθούμε το μάθημα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλή αρχή, καλή δύναμη, και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή και γερό στομάχι στους διδάσκοντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είμαι βέβαιος ότι με το κέφι την χαρά και την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ σας το μέλλον το κοντινό είναι εξασφαλισμένο

    εύχομαι εκ βάθους καρδίας μακροημέρευση και πάντα τέτοιες θετικές ανησυχίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου akrat
      εσύ πιστεύω τη νιώθεις τη χαρά μου που τα κάνουμε δεύτερη χρονιά.
      Ευχαριστώ
      και σου εύχομαι Καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Απορώ πως θα σε αντέξουν οι μαθητές!!!!!!Ελα βρε Δάφνη μου καλή επιτυχία και συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας. Μακάρι να ήμασταν κοντά για να βοηθούσαμε στην προσπάθειά σας. Και πάλι καλό κουράγιο και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Χρήστο αν κρίνω από πέρσι οι μαθητές μου είναι πολύ αφοσιωμένοι κι εγώ πανευτυχής- αλλά μην ξεχνάμε: διδάσκω ενήλικες, αν ήταν ππαιδιά εγώ είμαι που δε θα άντεχα...

      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Καλή σου μέρα Δάφνη μου.
      Από τις αναρτήσεις σου και μόνο στο blog είμαι σίγουρος ότι θα ήταν αφοσιωμένοι και θα πήραν πάρα πολλά.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.