Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Είτε με ψύλλους ή κοριούς Ποίηση την αγάπη ταξιδεύει




'Ηθελα να μουνα κοριός
να μπω στο κινητό σου
να μάθω πού τηλεφωνείς
γαμώ το κέρατό σου.

Χθες βγήκα πάλι κι ως συνήθως είχα τον Αγύριστο. Kαθώς έπινα ευτυχής τα τεκιλάκια μου έλαβα το ανωτέρω sms που με διασκέδασε πρώτον ως μαντινάδα αλλά κυρίως επειδή, δίχως νομίζω να γνωρίζει ο γράφων, πατά σ' εκείνη τη μακριά παράδοση που ξεκινά από ποιητές της Ρώμης και φτάνει ως την Αναγέννηση, με στίχους στους οποίους ο ποιητής εύχεται να ήταν ψύλλος να κρυφτεί στον κόρφο της καλής του για να χαρεί και να κατασκοπεύσει.
Τι κι αν ο ψύλλος έγινε κοριός, τι κι αν το μπούστο συσκευή; Η Ποίηση ταξιδεύει.
___________________________________

5 σχόλια:

  1. Η ποίηση ταξιδεύει...αλλά και η φωτογραφία σου είναι σκέτη ποίηση!!
    Η ανατολή που θα ήθελα να έχω φωτογραφίσει!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό ξημέρωμα Μαρία μου

      (δύση είναι μα δεν έχει διαφορά ετσι που είναι οι δικές μου ώρες..)

      Διαγραφή
    2. Τότε είναι η δύση που θα ήθελα να έχω φωτογραφίσει!

      Διαγραφή
  2. Αφήγηση ευφυής,το τετράστιχα εξαιρετική επινόηση για το ξεκίνημα και το τελος εκπληκτικός στίχος,άριστη γλωςςα,επιδέξιος χειρισμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.