Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΠΑΤΗΡ ΥΙΟC και ΑΓΙΟ ΡΕΥΜΑ;- Τι πίνει ο Δέσποτας;





Και μετά θα λένε ότι φταίω εγώ που θέλω να με κοινωνήσει ο Γόρτυνος μ' αυτό που πίνει.
Χαρείτε τα:



Παραλήρημα Μητροπολίτη Γόρτυνος: Όποιος με πειράξει, το ράσο μου πετάει τριφασικό ρεύμα! (ΒΙΝΤΕΟ) http://ow.ly/t1aDt 



@valia_victoria
Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος τριφασικος οχι μπουρδες

@katsandres
Μητροπολίτης Γόρτυνος: «Το ράσο μου πετάει τριφασικό ρεύμα»
Κόψε τα νάυλον εσώρουχα δέσποτα.


@mavriohia
Έχω ρεύμα.Και στο ράσο και στο πνεύμα. Τάσος Μητροπολίτης

@SpyrosBlatsios
Για όσους τρέφουν ψευδαισθήσεις ότι ζουν σε δυτική χώρα.
Μητροπολίτης Γόρτυνος: «Το ράσο μου πετάει τριφασικό ρεύμα»


@zakkost
Ο πρωθυπουργός μιλάει με το θεό, μητροπολίτης-Pokemon εκτοξεύει τριφασικό ρεύμα αλλά εμείς είμαστε οι ανώμαλες.

@giuseppe_vieri
Μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας : Το ράσο μου πετάει τριφασικό ρεύμα κατά των άπιστων πολιτικών
ΠΑΤΗΡ ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΡΕΥΜΑ




________________
εικόνες 

ΝΙΚΟΝ Νίκος Ονάσογλου Δ'

17 σχόλια:

  1. κλασική περίπτωση βλάβης, με τον Τσάκωνα...ζω ένα όνειρο. Ο Μητροπολίτης-Picachu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχαχα! Ο μητροπολίτης-Pokemon!! Έλιωσα!
    Να'σαι καλά Δάφνη μου! :))
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω έχουν περάσει σε άλλες σφαίρες Αριστέα μου.
      Ο κοινός μας νους πού να τους καταλάβει;

      Διαγραφή
  3. Να του βάλουμε μια κολώνα της ΔΕΗ στην όπισθεν να γλυτώσουμε κάποια έξοδα ρεύματος!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι...και αναφέρομαι σε όσους χειροκροτούν ένα τέτοιο παραλήρημα που χρίζει τουλάχιστον ψυχιατρικής νοσηλείας..και κάποιοι ακόμα παίρνουν σοβαρά τέτοιες φιγούρες...όταν "κοιμηθεί" όπως λένε, αν ξυπνήσει και ποτέ για να κοιμηθεί, θα αγιάσει και θα γίνει φωτοβολταϊκό...
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα φίλο που μου λέει «μην ασχολείσε, αυτή είναι του γιατρού δουλειά».
      Τι να πω πια Μαρία μου;

      Καλό ξημέρωμα σε μας που ακόμα έχουμε σώας τα φρένας..

      Διαγραφή
  5. xaxaxa,o anthrwpos einai gia thn annita,tha spasoun ta mhxanakia ths a.g.b.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γίνει αυτό τουλάχιστον κάποιος θα έχει κάποιο κέρδος Ελένη μου.
      Με το καλό να γίνει και αυτός τηλεπερσόνος...

      Διαγραφή
  6. Κάτι μου λέει πως έχουμε γυρίσει πίσω... Πολλά χρόνια πίσω... Κι άντε φτού κι απ' την αρχή τούτος ο έρμος τόπος...
    Καλημέρα Δάφνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες πίσω ή μήπως έτσι ήταν πάντα μα τώρα τα νέα ταξιδεύουν πιο γρήγορα;

      Καλή σου μέρα Εύα μου!

      Διαγραφή
  7. Καλή η πλάκα, Δάφνη μου. Ναι, κι εγώ μειδίασα με τα δημοσιεύματα, καθώς είναι η πρωτογενής αντίδραση σε τέτοια θεάματα.

    Αλλά το λυπηρό ξέρεις ποιο είναι ; Ότι κανένας δεν μιλάει για την ψυχιατρική - ή οποιαδήποτε άλλη - υποστήριξη που χρειάζεται αυτός ο άνθρωπος (και ο κάθε - σαν αυτόν - άνθρωπος) και που είναι ανύπαρκτη. Σήμερα είναι ο Γόρτυνος, παλαιότερα ήταν ο καθηγητής μου στο Γυμνάσιο που ερχόταν να μας κάνει μάθημα τυλιγμένος με αλουμινόχαρτο (αληθινή ιστορία, δεν κάνω πλάκα) γιατί φοβόταν την ακτινοβολία από τα ηλεκτρονικά ρολόγια που φορούσαν ορισμένοι και που περπατούσε κρυβόμενος πίσω από αυτοκίνητα/κάδους/κολώνες της ΔΕΗ κλπ., επειδή ήταν πεπεισμένος ότι θέλουν να τον απαγάγουν εξωγήινοι. Ο περίγελως και σ' εκείνη την περίπτωση - όπως και σ' αυτήν του Γόρτυνος - απλόχερος. Η υποστήριξη μηδενική. Και κάτι που το κάνει ακόμα σημαντικότερο: και ο ένας (ο δάσκαλος) και ο άλλος (ο ιερέας) είναι "υπεύθυνοι" - ως ένα βαθμό - μέσα από το λειτούργημά του για την διάπλαση χαρακτήρων.

    Χίλια συγγνώμη που χαλάω το κλίμα της ανάρτησής σου, αλλά τα άτομα με ψυχικές διαταραχές δεν (θα πρέπει να) είναι αντικείμενο χλεύης, αλλά αντικείμενο σοβαρής και με σεβασμό αντιμετώπισης απ' όλους μας.

    Σε φιλώ - όπως πάντα - και σου εύχομαι μια όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως και δε χαλάς το κλίμα, ίσα-ίσα.
      Το χιούμορ εδώ δεν είναι μόνο για χάχανα αλλά και για να τραβάω την προσοχή σε διάφορα τέτοια.
      Ο καθηγητής σου προφανώς και ήθελε βοήθεια,
      τούτοι θέλουν όλοι μαζί αποκαλύψεις και στηλίτευση μήπως και κάποτε γλιτώσουμε από την ειδική μεταχείριση και το ακαταλόγιστο που διαφυλάττει το κράτος στην Εκκλησία και κάθε μέλος της.

      Καλό σου απόγευμα Αγγελική μου
      κι ευχαριστώ που λες τη γνώμη σου!

      Διαγραφή
    2. Α, σ' αυτό έχεις τα χίλια δίκια !!! Αποκαλύψεις και στηλίτευση σε κάθε είδους παραλογισμό, παρανομία, έγκλημα που διαπράττεται από κάθε είδους ιερά τέρατα (με την κυριολεκτική έννοια της φράσης).

      Γιατί εντάξει ... ... όσο τριφασικό ρεύμα και να περνάει από ένα ράσο, πόσο κακό να κάνει πια ;;; Όταν όμως άλλοι πολλοί διάφοροι που έχουν το ακαταλόγιστο, αλάθητο κλπ. κακοποιούν σώματα και ψυχές (ιδιαίτερα παιδιών), τότε χρειάζεται όχι μόνο στηλίτευση, αλλά πυρά !!!

      Ή ίσως να τους φορέσουμε εσώρουχο με τριφασικό ρεύμα - χαχαχαχαα !!!

      Εγώ σ' ευχαριστώ που αφήνεις ν' ακουστούν όλες οι απόψεις.

      Καλό σου απόγευμα :-)

      Διαγραφή
  8. Τριφασικό το ράσο, σε αφασία ο παπάς (και η επίσημη εκκλησία εν γένει).
    Άρα, καλά τα λέει ο λαός: Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά (μήτε και τον ηλεκτρολόγο).

    Τώρα κατα πόσον το -απολαυστικό κατα τ' άλλα- λογύδριο είναι αποκύημα πνευματικής ανισορροπίας, ή παραλήρημα καβαντζωμένης θέσης ισχύος εν απειλή, είναι στην κρίση των ειδικών.

    Με άλλα λόγια, ή λειψός είναι, ή σε λειψούς (νομίζει ότι) απευθύνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.