Porta photo©by Pierre Couteau for DC

Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2015

Η Wind απειλεί κι εγώ ανυπεράσπιστη;

 
Δεν είμαι η μόνη που υφίσταται άγρια επιθετική όχληση από εταιρία είσπραξης χρεών. Αν έχω κάτι διαφορετικό από τους άλλους τηλεφωνομάρτυρες είναι ότι εγώ πιέζομαι εδώ και μήνες για χρήματα που δε χρωστάω.
Από το πρώτο μου κινητό της δεκαετίας του '90, ήμουν πελάτισσα της Wind (τότε Telestet). O λογαριασμός πληρωνόταν από την τράπεζα αυτόματα και (μετανιώνω σήμερα) ποτέ δεν είχα ελέγξει τι μου ζητούσαν. Λόγω περιστατικών άσχετων με την υπόθεση από πέρσι  η εντολή μου στην τράπεζα αναιρέθηκε οπότε λαβαίνω το έντυπο και πληρώνω όπως ο περισσότερος κόσμος. Έτσι έμαθα ότι όποτε δεν εξοφληθεί ο λογαριασμός η σύνδεση διακόπτεται ταχύτατα, εντός του μηνός, έτσι ώστε δε μας επιτρέπεται να κάνουμε κλήσεις, μόνο να λαβαίνουμε. (Κρατήστε το αυτό, θα το χρειαστούμε).
Το περασμένο καλοκαίρι ήμουν στην Αθήνα για λόγους υγείας και κάποιες φορές συνέδεσα στο διαδίκτυο τον υπολογιστή μου μέσω του τηλεφώνου μου. Πανάκριβο, το ξέρω, ήρθε λογαριασμός €200 τον οποίο πλήρωσα. Τον επόμενο μήνα επίσης ήρθε μεγάλος λογαριασμός, €180 τον οποίο δεν πλήρωσα αμέσως-αμέσως όμως αμέσως διακόπηκε η σύνδεση λόγω του χρέους. Είχα επιστρέψει στο σπίτι μου και δεν το χρειαζόμουν πολύ όπως δε χρειαζόμουν καθόλου να συνδεθώ στο διαδίκτυο μέσω κινητού.
Μετά από λίγες μέρες, 18 Νοεμβρίου, πήγα στο κατάστημα της Wind, ζήτησα να εξοφλήσω το λογαριασμό μου και πλήρωσα τα €180 μαζί με το πάγιο του μηνός που ήταν κομμένο. Παραξενεύτηκα λοιπόν που λίγες μέρες μετά έλαβα sms (όχι έγγραφο όπως συνήθως) που με πληροφορούσε ότι χρωστάω €200. Ήταν πια τέλος Νοεμβρίου και όταν τηλεφώνησα να ρωτήσω τι συμβαίνει με πληροφόρησαν ότι επρόκειτο για παλιό χρέος μου, του Σεπτεμβρίου.
Φαντάζεστε τι ακολούθησε. Σε αδιάφορους υπαλλήλους εξηγούσα ξανά και ξανά ότι είχα εξοφλήσει τα πάντα, ότι δεν ήταν δυνατόν να έχω χρέος 2 μηνών αφού στον ένα μήνα θα μου είχαν διακόψει τη σύνδεση κι η δική μου δούλευε κανονικά, ότι σε δικό τους κατάστημα εξόφλησα τα παλιά ή ότι το διάστημα για το οποίο μου ζητούσαν το ποσό αυτό το τηλέφωνό μου ήταν κομμένο (επειδή δεν το χρειαζόμουν).
Δε βρήκα άκρη. Ακόμα και οι υπάλληλοι που με καταλάβαιναν ένιωθα ότι δε μπορούσαν να κάνουν κάτι οπότε τα συχνά τηλέφωνά μου έμοιαζαν με τηλέφωνο σε φίλο για να κλαφτούμε.
Μόνη λύση που μου πρότειναν ήταν να με συνδέσουν με το λογιστήριο για να κάνω διακανονισμό. Ωραία λογική: Αφού δε συμφωνείς ότι μας χρωστάς θα σου κάνουμε το χατήρι να μας πληρώσεις με δόσεις.
Τι έκανα; Εννοείται, άλλαξα εταιρία. Αποφάσισα να μην πληρώσω. Κι όταν πήραν να με παρακαλέσουν να επιστρέψω εξήγησα γιατί έφυγα και ζήτησα να πάψουν να με ενοχλούν. Όμως η σχέση μας μετά το διαζύγιο, μπήκε σε νέο κύκλο. Άρχισαν απαιτήσεις και απειλές. Στο σταθερό μου μάλιστα, το οποίο ούτε ξέρω πού βρήκαν (δεν είναι της εταιρίας τους).
Όσο είμαι στην Αθήνα και παρότι λείπω συνεχίζουν να τηλεφωνούν και να εκτοξεύουν απειλές ότι θα κινηθούν δικαστικώς ενώ αν συμμορφωθώ και ενδώσω στον εκβιασμό θα μου κάνουν έκπτωση. Είχα αποφασίσει να τους αγνοήσω όμως στο σπίτι μου τρομοκρατήθηκαν και ρώτησαν τη δικηγόρο μας η οποία υποστηρίζει ότι αν δεν πληρώσουμε τώρα με την έκπτωση θα καταδικαστούμε και θα τα πληρώσουμε με τόκους, θα μας κάνουν κατασχέσεις κ.λ. κ.λ.

Και σας ρωτάω: Πόσο ανυπεράσπιστοι είμαστε μπροστά σ΄αυτούς τους κακοποιούς; Πώς γίνεται και ο λόγος τους μετρά ενώ ο δικός μου όχι; Πώς γίνεται και δεν έχω τρόπο να τους ελέγξω μα όποτε θέλουν μπορούν με ένα sms να απαιτούν ό,τι ποσά θέλουν, να απειλούν και να τρομοκρατούν το σπίτι μου;

_________________
Τι βρίσκω σχετικά; Στο γκουκλάρισμα πολλά τα περιστατικά

―Γειά χαρά, γράφω μην τυχόν και έχει ακούσει κάτι παρόμοιο κάποιος, για βοήθεια.
Ενημέρωσε η WIND τον πελάτη της με SMS να επικοινωνήσει λόγω υπερβολικής χρέωσης στο κινητό.
Ο πελάτης πήρε τηλ και του είπαν ότι για διάστημα λιγότερο από ένα μήνα, η χρέωση του κινητού του είναι 290 ευρώ, χωρίς να έχει κάνει πολλές κλήσεις ή πολλά SMS. Διευκρίνισε η WIND ότι τις τελευταίες 3 ημέρες κατεβάζει το κινητό διαρκώς κάτι...
Ο πελάτης είναι γνώστης τεχνολογίας και έλεγξε ότι το κινητό του δεν έχει ιό, ούτε malware, ούτε dialer, ούτε πηγαινοέρχονται παράξενα SMS.
Ούτε είναι μηνύματα GMAIL που κατεβαίνουν μαζί με attachment.
Το κινητό έχει λειτουργικό ANDROID.
Any ideas? 

―Και εγώ πήρα λογαριασμό για το κινητό της γυναίκας μου γύρω στα 430 Ευρώ. Τα 380 ήταν, γράφουν, εκκαθάριση λογαριασμού από προηγούμενη εταιρική σύμβαση. Μου φαίνεται ότι θα καταργήσσω τη Wind γιατί αισθάνομαι ότι μας εκμεταλλεύονται. Θα πάρω τηλεκάρτα. Οι χρεώσεις internet είναι υπερβολικές και ανεξέλεγκτες. http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=90795.msg263233#msg263233


  • 'Εβγαλαν σπίτι στο "σφυρί" για χρέη στη WIND! | Cretalive

    www.cretalive.gr/greece/view/ebgalan-spiti-sto-sfuri-gia.../116807

    1 Νοε 2013 - Η οξυμένη αυτή κατάσταση οδήγησε και στην απειλή απώλειας της ... Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας “WIND” προχώρησε πριν από μερικές μέρες ...
  • H Wind βγαζει σε πλειστηριασμο σπιτι για ωφειλη 230 ευρω ...

    www.myphone.gr › My Forum › Τηλεφωνία › Wind

    24 Οκτ 2013 - 15 δημοσιεύσεις - ‎9 συντάκτες
    Παραιτείται ένας συνεργάτης μου και τηλεφωνώ στην WIND να ακυρώσει το .... Χρησιμοποιεί την απειλή του πλειστηριασμού, του οποίου ο ίδιος ...


    1. Η προσπάθεια απάτης της WIND. - Panic

      ipanic.gr/η-προσπάθεια-απάτης-της-wind/

      29 Σεπ 2014 - ... τους κατηγορήσεις ότι είναι ψεύτες και απατεώνες και τονίσεις ότι θα ... Αγαπητή WIND, είμαι ένας ακόμα μελλοντικός πρώην πελάτης σου.
    2. Προσοχή με τους απατεώνες παρόχους μας. - Insomnia.gr

      www.insomnia.gr › Insomnia.gr › Διαδίκτυο › Internet

      27 Ιαν 2014 - 3 δημοσιεύσεις - ‎3 συντάκτες
      Προσοχή με τους απατεώνες παρόχους μας. - δημοσιεύθηκε στις Internet: Έληξε το δωδεκάμηνο συμβόλαιό μου στη wind και ανανέωσα μετά ...
    3. Είδα φώς και μπήκα.....: ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ...

      eidafos.blogspot.com/2010/05/bobmobile.html
    4. WIND: ΚΛΕΒΕΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!... - Ειδήσεις

      www.inewsgr.com/61/wind-klevei-tou-kerata.htm

      14 Ιουλ 2009 - Έχω μια σύνδεση WIND και λόγω φόρτου εργασίας συνηθίζω να περιμένω την ... Άρα οι κύριοι αυτοί διαπράττουν απάτη και είναι απατεώνες.
    5. Ξυπνήστε ρε: Καταγγελία για την WIND

      ksipnistere.blogspot.com/2013/02/wind.html

      Apatenones sti Wind: Απατεωνες στη Wind
      myblog123-reina.blogspot.com/2009/10/wind.html
    6. 5 Οκτ 2009 - Απατεωνες στη Wind. Ειμαι πελατης της Wind περιπου 4 χρονια, παντα πληρωνω τους λογαριασμους μου οσο και αν ερχονται γιατι κανω αρκετα ...


    Επώνυμη καταγγελία του Κρητικού δημοσιογράφου Αλέκου Ανδρικάκη για τα κόλπα της WIND ώστε να χρεώνει περισσότερα.

    "Προχωρώ σε καταγγελία σε βάρος της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας WIND, την οποία πάω και στα δικαστήρια για απάτη κατ' εξακολούθηση σε βάρος μου. Από: http://4.bp.blogspot.com/-iZ2cJ2Q5D3o/TyZfikG_7sI/AAAAAAAALOw/ci15pVQm_Is/s1600/Alekos.jpg

    Τι σας χρέωναν αυθαίρετα Cosmote, Vodafone και Wind και τι θα πληρώσουν


    Αν σας απειλήσουν ξανά απευθυνθείτε στο: ΕΕΤΤ (εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων):
    http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

    όπως με συμβούλεψαν εδώ στα σχόλια.


    19 σχόλια:

    1. Συγνώμη, όταν πλήρωσες τα 200 ευρώ δεν πήρες απόδειξη να τους την τρίψεις στην μούρη;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Δε με κατάλαβες: Πλήρωσα ό,τι χρωστούσα μα δεν πλήρωσα αυτ΄π το αδικαιολόγητο ποσό που μου ζητάνε με sms και δεν έχει δικαιολογηθεί σε έντυπο λογαριασμό.

        Διαγραφή
      2. Όχι κατάλαβα τι λες. Όταν λεω για τα 200 ευρώ δεν εννοώ το χαράτσι που σου ζητάνε με το έτσι θέλω αλλά το κανονικό χρέος του λογαριασμού για το οποίο τον Νοέμβριο σου είπαν πως (ενώ τον έχεις πληρώσει τον χρωστάς). Δεν υπάρχει κάποια απόδειξη επί αυτής της πληρωμής, ακόμα και η τραπεζική κίνηση καταγράφεται στο βιβλιάριο, ώστε να τους αποδείξεις εύκολα πως δεν χρωστάς τίποτα από τους κανονικούς λογαριασμούς;

        Διαγραφή
      3. Ναι, έχω τις αποδείξεις.
        Ενα καλό του διαδικτύου: έμαθα ότι θα βρω άκρρη αν επικοινωνήσω με το ΕΕΤΤ (εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων).

        Εκεί, μου λένε, πολλοί έλυσαν το πρόβλημά τους.

        Διαγραφή
      4. Τότε αφού έχεις τις αποδείξεις είναι αυταπόδεικτο πως δεν τους χρωστάς. Κανονικά προσκομίζοντάς τες ακόμα και στην ίδια την wind θα πρέπει να παραδεχτούν το λάθος τους. Αλλιώς στην ΕΕΤΤ αλλά και στον συνήγορο του καταναλωτή.

        Διαγραφή
    2. Πάνε κατευθείαν συνήγορο του καταναλωτή.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Και νόμιζα πως μόνο η vodafon ήταν ένα μαύρο χάλι!
      Ενώ κάναμε διακοπή συμβολαίου κι η κάρτα βγήκε και καταστράφηκε, τα πάγια συνέχιζαν για ένα πεντάμηνο μέχρι να αναγκαστούμε να τα πληρώσουμε !
      Κάναμε την διακοπή και ήρθε τον επόμενο μήνα πάλι πάγιο... με τα μπλα μπλα πέρασε κι άλλος μήνας, άκομα ένα πάγιο.... 60 τα ευρώ.... φτάσαμε σχεδόν πεντάμηνο με εμάς να έχουμε μουλαρώσει με την αδικία και την εταιρεία να ανεβάζει το κασέ της....
      Τελικά τα πληρώσαμε γιατί καταλάβαμε πως άκρη δεν θα βρίσκαμε και θα φτάναμε να χρωστάμε την μάνα και τον πατέρα μας μαζί .
      Καθαρός, ωμός εκβιασμός.
      Νόμοι γι αυτούς δεν υπάρχουν?

      Καλημέρα Δάφνη... δεν ξέρω τι θα κάνεις αλλά άκρη τουλάχιστον με αυτούς δεν θα βρεις.... ο ένας σε στέλνει στον άλλον και χάνεσαι στην μετάφραση μετά απο εκατοντάδες τηλέφωνα και ατελείωτες ώρες μπλα μπλα .....

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Έτσι ακριβώς.
        Μα έμαθα τώρα που κοινοποίησα ότι υπάρχει η ΕΕΤΤ, εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων την οποία τρέμουν. Μια καταγγελία εκεί θα κάνω. Σημείωσέ το και αχρείαστο βεβαίως να είναι.

        Διαγραφή
    4. Ακόμα ένας απόφοιτος του ΚΕΘΕΑ στη φυλακή
      http://pitsirikos.net/2015/03/%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B5%CE%B8%CE%B5%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%86%CF%85%CE%BB/

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Κυρία Χρονοπούλου μια απλά ηλεκτρονική καταγγελία χρειάζεται εδώ και να περιμένετε χωρις να δίνετε σημασία στις απειλές τους. Η ανεξάρτητη αρχή κάνει καλά τη δουλειά της.
      http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου για τη βοήθειά σας.

        Διαγραφή
    6. Λέγομαι Κρητικός Γιάννης και έχω να καταγγέλλω πως όταν πήρα για νέα ανανέωση του συμβολαίου μου στη Wind με διαβεβαίωσε οτι θα πληρώνω 22€.Οι επόμενοι 3 λογαριασμοί ήρθαν 45€ και όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι δεν προχώρησαν στην ανανέωση γιατί εγινε λάθος στο σύστημα και δεν περαστηκε η χρονική δέσμευση του συμβολαίου κάτι που θα γινόταν μετά την κλήση μου. Πήρα μετά από λίγες μέρες και μου είπαν πως εγω ζήτησα να μην έχω χρονική δέσμευση 24 μηνών, κατι που δεν έκανα. Ζήτησα την οιχογραφημένη συνομιλία της ακύρωσης με την διαδικασία που μου υπ εδειξαν και δεν την είδα ποτέ. Το χρέος όμως παραμένει και συνεχίζεται. Τελικά ο ΟΤΕ μου έκανε προσφορά με λίγα ευρώ παραπάνω αλλα δεν με κλέβει με απάτες. Μακριά από εταιρείες που υπόσχονται λίγα ευρώ χαμηλότερη χρέωση αλλά τα έχεις πληρώσει πολύ παραπάνω με φούσκες απάτης. Μην κάνετε συμβόλαιο με την. ... τηλεφωνικά παρα μόνο από κατάστημα, γιατί η οιχογραφημένη κλήση καλύπτει αυτούς και όχι εσάς. Όλοι αυτοί δρουν σε ένα ανύπαρκτο κράτος. Αν ήμασταν Γερμανία θα τρωγαν κλωτσιά στον κολο και θα ξεκουμπιζονταν. ΠΡΟΣΟΧΉ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Κύριε Κρητικέ
        σας ευχαριστώ για το σχόλιο.
        Συμφωνώ μαζί σας. Μέχρι και ο δικηγόρος μου με συμβούλεψε να τους πληρώνω να τελειώνω. Βεβαίως και δεν το έκανα κι ως σήμερα λαβαίνω επιστολές με απειλές για κατασχέσεις.

        Δεν είμαστε λίγοι. Με έχει εντυπωσιάσει που δεν περνά μήνας που να μην έρθουν εδώ αναγνώστες που γκούγκλαραν για 'απάτες Wind'.

        Διαγραφή
      2. Αν σας απειλήσουν ξανά απευθυνθείτε στο: ΕΕΤΤ (εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων)
        http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

        όπως με συμβούλεψαν εδώ στα σχόλια.

        Διαγραφή
    7. Καλή Χρονιά Δάφνη ♥ ,επιτέλους βρήκα την δική σου σελίδα!!!
      αν και λίγο "παλιό" το θέμα σου,ψάχνοντας τώρα επί ώρες για το θέμα αυτό,βρήκα και εσένα και το ΕΕΤΤ+Συνήγορο Καταναλωτή.
      Έβαλα Σεπτέμβριο σταθερό+ιντερνετ 24 στα 23€ ,άσχετα που μέχρι τώρα πλήρωνα 25€ για κάποιο εμαιλ που ποτέ δεν ζήτησα. Στο συμβόλαιο έχω απεριόριστα προς σταθερά + 300' κινητά.Μετά από 3 λογαριασμούς και αφού η καλή μου γιαγιά είχε τσακίσει το κινητό με κλήσεις σε κινητά και η αλήθεια πως περίμενα να έρθει "κάτι" παραπάνω,πχ μέχρι 80€ υπολόγιζα εγώ......σήμερα που το πήρα,και με καθυστέρηση αφού το είχε γείτονας κ' δεν μου το έδωσε νωρίτερα με αποτέλεσμα να περάσουν κ οι 10 ημέρεςπου σου δίνουν για τυχόν θέματα...τελοσπάντων.Βλέπω και δεν μπορώ να πιστέψω, 220€+50φπα=280€ για κλήσεις!!!!! Δεν ξέρω τι θα κάνω..είπαμε μιλήσαμε λίγο παραπάνω,αλλά έχω την εντύπωση πως τα διπλασιάζουν,αλλιώς δεν εξηγείται!Ακόμα άνεργη...Αυτά τα ωραία του νέου μου έτους 2017...
      Τελικά τι απέγινε το θέμα με σένα? Απευθύνθηκες κάπου? Βρήκες άκρη?
      Στο ΕΕΤΤ για θέματα οικονομικού όπως διάβασα δεν αναλαμβάνουν,ο Συνήγορος του Πολίτη.
      Άντε να δω τώρα τι θα κάνω+που θα βρω τα χρήματα...

      Σας εύχομαι Καλή Χρονιά με Υγεία+ότι άλλο ο καθένας χρειάζεται...Να είστε καλά+ Μπράβο Δάφνη (πολύ χάρηκα)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. ξέχασα να σου πω....Lore στο Facebook ;)
        και στην ομαδούλα (μείωση βλάβης)....Αυτά, θα κατάλαβες μάλλον !!!

        Διαγραφή
      2. Συγγνώμη, μόλις το είδα..

        Σ' εμένα ακόμα τηλεφωνούν στο σταθερό κι απειλούν.
        -Μιλάω με την ίδια;
        Να
        ―Πείτε μου το αφμ σας
        ―ΌΧΙ, δε δίνω τα στοιχεία μου σε αγνώστους.
        ― Είναι για προσωπικό ζήτημα.. να ξέρω πως είστε εσείς.
        Δικηγορικό γραφείο τάδε... θα σας στείλουε εξώδικο εκτός αν δεχθείτε συμβιβασμό.
        ―Πήρατε και χθες. Και προχθές. Αυτό που κάνετε είναι όχληση.

        Τους το κλείνω. 6 μήνες μετά για 10 μέρες τηλεφωνούν καθημερινά.
        Εν τω μεταξύ παίρνουν και για να μου κάνουν προσφορές. Και απαντώ WIND ΠΟΤΕ.

        Διαγραφή