Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Γράμμα από τη Χαλκιδική― #skouries



Έχω ξαναγράψει για το τεράστιο ζήτημα των καταστροφών της γενέτειρας του Αριστοτέλη και της απίστευτης βίας της δικής μας αστυνομίας κατά του αγώνα των κατοίκων. Με τη νέα κυβέρνηση ελπίζουμε και περιμένουμε.
Σήμερα σας μεταφέρω ένα γράμμα από το Μπομπολιστάν. Κουράζουν τα κεφαλαία του (που τα έχουμε τα ταυτίσει με άλλους ρύπους, πολιτικούς) μα αξίζει να διαβαστεί.

Γράμμα από τη Χαλκιδική
02.04.15
Την παρακάτω επιστολή μοιράστηκε μαζί μου ένας κάτοικος της Χαλκιδικής, κι εγώ την μοιράζομαι μαζί σας. Πρόκειται για την αυθόρμητη καταγραφή σκέψεων στο χαρτί ενός ανθρώπου που δεν επιθυμεί να αντιπροσωπεύσει παρά μόνο τον ίδιο...
ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΑΝΕ ΣΚΟΝΗ 30 ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ 30 ΚΑΝΑΝΕ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΜΕ ΠΑΝΟ "ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ Κ ΛΑΦΑΖΑΝΗ"
ΠΟΡΕΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ-ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ELDORADO
KAI H KATAΣΤΡΟΦΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ
ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΕ ΟΡΓΗ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΛΗ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΛΕΩ ΠΡΟΛΗΨΗ.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ
ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΔΥΟΜΙΣΗ ΜΗΝΕΣ
ΝΟΙΩΘΟΥΝΕ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.

ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΑΠΛΥΤΟΥΣ,ΑΞΥΡΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΥΣ
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ, ΤΟ ΖΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
ΕΓΩ ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ. ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΑΠΛΥΤΟΣ,ΑΞΥΡΙΣΤΟΣ
ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ;
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΡΦΗ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;
ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ,ΤΟ ΖΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ:
ΜΠΟΡΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΝΟΜΟ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Η ΙΣΟΡΟΠΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΑΧΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ
ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ,ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΚΑΙ ΖΕΙ.
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ:
ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ,ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΟΥΝΕ
ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΕΠΕΙΔΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΥΤΟΝ;
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ
ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΝΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ: ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΓΩ
ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ, ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ, ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ, ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ
ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΕΓΩ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ,
ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝΕ 
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...
________________________
Επιστολή από:Νέλλη Ψαρρού
Φωτογραφία: Στέλλα Μελινγκουνάκη, www.stagonesdoc.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.