Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Δημοκρατία και Δημοψήφισμα― (εικόνες, σχόλια) #Greferendum #dimopsifisma


Επειδή ακούω ότι είναι 'δειλία' να καλεί ο Πρωθυπουργός σε δημοψήφισμα, επειδή ανατριχιάζω με κάτι ψευτοδημακράτες που αποζητούν 'ηγέτες':

Εγώ δε θέλω 'ηγέτες', θέλω Δημοκρατία. Δηλαδή απαιτώ Ενημέρωση και τη δυνατότητα να συμμετέχω στις αποφάσεις. Μόνο τότε θα σεβαστώ και αποφάσεις στις οποίες δε συμφωνώ.

Έχουμε την πρώτη κυβέρνηση που στα τελευταία πέντε χρόνια τολμά να πει ένα όχι στους δανειστές μας οι οποίοι γίνονται όλο και σκληρότεροι και πιο αδιάλλακτοι. Συνηθισμένοι να συζητούν με μίζες και με δουλικούς πολιτικούς [δεν ξεχνώ το «με τα ιερά και τα όσια δεν παίζουμε» που είπε τέως υπουργός για το ΕΥΡΩ- όχι για ανθρώπινες ζωές ή το μέλλον μας], αρνούμαι να τρομοκρατηθώ, αρνούμαι να συνεχίσω να πληρώνω το φόρο υποτέλειας μόνο και μόνο για να βαυκαλίζομαι ότι στον καθρέφτη βλέπω μια Ευρωπαία κι όχι μια ανθυποβαλκάνια υποδουλωμένου κρατιδίου).
Η αδιαλλαξία των δανειστών είναι ένα είδος πολέμου. Είμαστε πειραματόζωα κι αφού επιβάλλονται μέτρα παρότι δε βοήθησαν, βλέπω να έχουν τιμωρητικό ή παραδειγματικό χαρακτήρα. Οι πόλεμοι, δε γινονται πάντα με βόμβες.
Τα επιχειρήματα όσων επιθυμούν να συνεχιστεί η ολέθρια οικονομκή πολιτική που μας έφερε ως εδώ θα τα αντικρούσουν άλλοι, ειδικοί, τους οποίους κι εγώ διαβάζω κι αν ταιριάζει προσθέτω εδώ που συλλέγω σχόλια, σκέψεις εικόνες. 
Χαρείτε τα:

Με διάγγελμά του ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ανακοίνωσε τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος την Κυριακή 5 Ιουλίου.
Ο Πρωθυπουργός ζητάει από τους Έλληνες πολίτες να ψηφίσουν ΝΑΙ αν αποδέχονται την πρόταση των Θεσμών ή ΟΧΙ αν την απορρίπτουν.

ΝΑΙ αν θέλουν μνημόνιο για πάντα ή ΟΧΙ αν προτιμούν τη ρήξη με μια προοπτική ελπίδας για το μέλλον.
ΝΑΙ αν θέλουν να μείνουν οι πουτάνες της Ευρώπης ή ΟΧΙ αν θέλουν να κοιτούν τους εταίρους στα μάτια, αντί να σκύβουν το κεφάλι.
Χρειάστηκε να περάσουν 5 χρόνια εξοντωτικής λιτότητας με δεκάδες Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, με το Σύνταγμα να έχει γίνει χαρτοπόλεμος για να γίνει το πρώτο δημοψήφισμα στην Ελλάδα μετά από 41 χρόνια.
Εν τω μεταξύ, χώρες που Μένουν Ευρώπη έχουν κάνει αρκετά δημοψηφίσματα τα τελευταία 30 χρόνια. Η Ιταλία 16, η Ιρλανδία 20, η Δανία 7 και η Γαλλία 4. Αλλά οι υπέρμαχοι του Μένουμε Ευρώπη μάς λένε ότι ένα δημοψήφισμα στην Ελλάδα είναι αντισυνταγματικό και ισούται με πραξικόπημα. Είναι με τα καλά τους ή να βάλω τις φωνές;
Είναι προφανές ότι ο Αλέξης Τσίπρας δε θα μπορούσε να φέρει τη συμφωνία στη Βουλή, αφού κάτι τέτοιο θα οδηγούσε στην υπερψήφισή της από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ενώ η Κυβέρνηση θα έχανε τη δεδηλωμένη.
Μέσα στην παράνοια των παράλογων απαιτήσεών τους, οι Θεσμοί έβγαλαν τον Αλέξη Τσίπρα από ένα αδιέξοδο. Του επέτρεψαν να αφήσει στην άκρη την απαράδεκτη 47σέλιδη ελληνική πρόταση και να φέρει ενώπιον της βούλησης του ελληνικού λαού την ακόμα χειρότερη πρόταση των δανειστών. Χωρίς να το θέλουν, τον έσωσαν.
Το δημοψήφισμα ήταν η απάντηση του Αλέξη Τσίπρα στο “game is over” του Ντόναλντ Τουσκ. The game is not over until it’s over.
Γράφουν ότι το δημοψήφισμα θα οδηγήσει σε εθνικό διχασμό. Το δημοψήφισμα δεν είναι διχασμός. Είναι Δημοκρατία.
Και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί δίλημμα παραμονής ή εξόδου από το ευρώ. Ας αφήσουμε επιτέλους στην άκρη τις ανάσες αξιοπρέπειας και την επανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας.
Το ερώτημα είναι απλό: Χωρίς φόβο και πάθος, ας αποφασίσουμε επιτέλους αν θέλουμε συμφωνία με κάθε κόστος ή αν θέλουμε να ξεκολλήσουμε από τη λάσπη, αν θέλουμε να αλλάξουμε τις ισορροπίες ανάμεσα στα τελεσίγραφα και τους εκβιασμούς των δανειστών.
H τηλεοπτική εβδομάδα που ήδη ξεκίνησε αναμένεται τρομοκρατική. Τα ΜΜΕ θα παίξουν τα ρέστα τους, προκειμένου να πείσουν την τελευταία γιαγιάκα και τον τελευταίο άνεργο που έχουν μισό ευρώ στην τσέπη να ψηφίσουν ΝΑΙ στη συμφωνία. Θα προσπαθήσουν να τους παραπλανήσουν και να διαστρεβλώσουν τις συνέπειες ενός ΟΧΙ.
Η θέση της Κυβέρνησης είναι ξεκάθαρη. Ο Πρωθυπουργός κάλεσε στο διάγγελμά του τον ελληνικό λαό να ψηφίσει ΟΧΙ.
Όποια κι αν είναι τελικά η απόφαση των Ελλήνων πολιτών ο Αλέξης Τσίπρας οφείλει να τη σεβαστεί και να την εφαρμόσει με συνέπεια. Και να είναι περήφανος για αυτό.
Να είμαστε περήφανοι κι εμείς. Η Δημοκρατία επέστρεψε στον τόπο που γεννήθηκε.
Εδώ που φτάσαμε, λίγο δεν είναι. Tόσο που κάμαμε, μεγάλη δόξα.

Ο λαός στα δημοψηφίσματα είναι «ανώριμος» και «δεν μπορεί να αποφασίζει για σύνθετα ζητήματα», αλλά στις εκλογές είναι «κυρίαρχος» και «εμπιστευόμαστε την κρίση του.»
«Να γίνουμε Ευρώπη» ουρλιάζει μαινόμενος ο ευρωλάγνος συμπολίτης αλλά δεν είναι τάχα Ευρώπη η Ιρλανδία με τα 20 δημοψηφίσματα τα τελευταία 30 χρόνια;
Η Ιταλία με τα 16 δημοψηφίσματα;
Η Δανία με τα 7;
Η Γαλλία με τα 4;
Ευρώπη είναι η Ελλάδα άραγε με το μοναδικό δημοψήφισμα το 1974;

Niko AgoΠάντως η ιδιωτική γερμανική τράπεζα Deutche Bank, τάχθηκε κατά του δημοψηφίσματος στην Ελλάδα

Η αντιπολιτευση τόσο καιρό δεν έλεγε οτι η κυβερνηση δεν εχει ΛΑΪΚΉ ΕΝΤΟΛΗ για απορριψη συμφωνιας??Γιατι σκουζει που τη ζητα??
adiasistos 
Να φύγουν οι δειλοί. Να έρθουν οι θαρραλέοι που δεν φοβόντουσαν να ψηφίζουν μόνοι τους μέτρα που μετά πλήρωναν άλλοι.

Όταν κάθε άλλη εναλλακτική εξαντλήθηκε, κατέφυγε σε αυτό και στον λαό που από αυτό ορίζεται ως κυρίαρχος. Με δημοψήφισμα του δίνει πρώτη φορά τη δυνατότητα, μετά από σαράντα χρόνια, να ξαναορίσει με άμεση απόφασή του το μέλλον του. Το δίλημμα; Ναι ή όχι στην πρόταση των δανειστών. Η δικιά μου απάντηση είναι ξεκάθαρη και είναι όχι.
  • Όχι γιατί πρώτη φορά μου δείχνουν ότι με σέβονται.
  • Όχι γιατί πρώτη φορά μετά από δεκαετίες κάποιος Έλληνας πολιτικός δε βγαίνει στο εξωτερικό με το κόμπλεξ του κατώτερου συγγενή απ’ το χωριό.
  • Όχι γιατί δε θέλω η ψήφος μου να συμβάλλει στη διαιώνιση των αδικιών, στα βάρη πάντα στους φτωχούς, πάντα στους αδύναμους.
  • Όχι γιατί είμαι ένας απ’ το 1,5 εκατομμύριο ανέργων που δημιούργησαν τα ναι των προηγούμενων.
  • Όχι γιατί τα διαβάσματά μου, οι ποιητές, οι φιλόσοφοι και οι συγγραφείς που με διαμόρφωσαν, με πείθουν να μην φοβάμαι τίποτα όταν υποστηρίζω τα ιδανικά μου.
  • Όχι γιατί αυτό είναι η αξιοπρέπεια: να διαλέγω εγώ πώς θα παλέψω για τη ζωή μου και πώς εν τέλει θα τη ζήσω.
  • Όχι γιατί κοιτάζω σε κανάλια και πολιτικούς ποιοι υποστηρίζουν το ναι και τρέχω με σιγουριά για το σωστό μου απέναντι.
  • Όχι γιατί γεωγραφικά είμαι στην Ευρώπη, ιδεολογικά όμως είμαι σε όλο τον πλανήτη, δεν έχω ανάγκη την υποταγή για να μείνω εκεί.
  • Όχι γιατί είκοσι χρόνια τώρα έχω φάει τις σόλες των παπουτσιών μου σε πορείες και συγκεντρώσεις υποστηρίζοντας κι άλλα όμοια όχι όπως στον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία, στην παράδοση του Οτσαλάν, στον πόλεμο στο Ιράκ, στην αστυνομική ασυδοσία (απ’ τον θάνατο του Γρηγορόπουλου ως των αφροαμερικανών στις ΗΠΑ), στην εξόντωση των Παλαιστίνιων, στους φράχτες της Ευρώπης, στα μνημόνια, στους φασίστες της Χρυσής Αυγής.
  • Όχι γιατί δεν ξεχνάω ότι το ευρώ ή η δραχμή είναι ένα εργαλείο άσκησης οικονομικής πολιτικής. Ένα απλά εργαλείο στην υπηρεσία μας κι όχι εμείς στη δικιά του.
  • Όχι γιατί μια ακόμη υπογραφή θα στείλει κι άλλους φίλους μου κι άλλους γνωστούς μου μετανάστες στο εξωτερικό ζώντας κάπου που δε θα θέλουν, μακριά από όσους θέλουν.
  • Όχι γιατί είναι κάτι αρνήσεις που δεν τις φτάνουν όλα τα ναι του κόσμου. Είναι κάτι αρνήσεις που συστήνονται στο ξημέρωμα πεταλούδες και τις βρίσκει το βράδυ δράκους.
  • Όχι γιατί είμαι αριστερός. Με γνώση και συναίσθηση της σοβαρότητας της απόφασής μου θα πάω να ψηφίσω, με σφιγμένη γροθιά θα αγωνιστώ απέναντι σε όσα δύσκολα θα έρθουν και την ίδια σφιγμένη γροθιά θα υψώνω για να υπενθυμίζω στους δικούς μου ότι όσο δε με απογοητεύουν, όσο με υπολογίζουν θα είμαι δίπλα τους.
Δεν είμαι κατά του ευρώ. Ούτε υπέρ.
 Είμαι όμως φανατικά κατά του «με κάθε θυσία»· είμαι φανατικά κατά των θυσιών, κατά της δουλοπρέπειας και κατά των προδοτών.
 Είμαι κατά της υποκρισίας και νιώθω απέχθεια για τους Έλληνες που διακατέχονται από το παλιό αίσθημα κατωτερότητας, όλους εκείνους που πανικοβάλλονται κάθε λίγο ότι, όπως μου έλεγε προ εκλογών φίλη αφού συνέφαγε στο σπίτι γνωστότατης μεγαλοεκδοτικής οικογένειας, «θα μας πετάξουν έξω απ' την Ευρώπη» (―Γεωγραφικώς αδύνατον, απάντησα)· όλους εκείνους που είτε λόγω ατομικών συμφερόντων πούλησαν μια χώρα ολόκληρη ή όλους εκείνους, τους πανύβλακες, που (σαν την ανωτέρω φίλη) ενστερνίζονται και διαδίδουν τις φήμες που τεχνηέντως τους ταΐζουν οι πρώτοι. 
Κι αυτοί είναι οι λόγοι που θεωρώ είτε πουλημένους είτε ανόητους όσους άφησαν για κομματικά συμφέροντα ξοφλημένων προδοτών που έχουν ξεφτιλιστεί ήδη στην Ευρώπη με δημόσιες επιδείξεις κι αποδείξεις της διαφθορά τους, να συρθούν να διαδηλώσουν με ψεύτικο αίτημα (Ευρώπη είπαν αντί ευρώ) και κατά της κυβέρνησής μας.


Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: να κάνετε δημοψήφισμα. δημοκρατία χωρίς δημοψήφισμα δεν υπάρχει


Anny
Ειναι η πρωτη φορα που κυριολεκτικα εχουν τρομοκρατηθει τα λαμογια της διαφθορας,το χαστουκι απο το λαο θα ειναι ηχηροτατο..





ΚΟΠΡΙΤΗΣ
Μιλά για συνταγματικότητα ο Μπένυς και αυτοκτονούν τα ψηφίσματα, τα άρθα, οι βασικές διατάξεις&το συντριβάνι το Συντάγματος!

ΚΟΠΡΙΤΗΣ 
Ακούς το ΠΟΤΑΜΙΣΙΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ-Λυμπερακη& ευχεσαι να χρεοκοπήσεις μια ωρα αρχύτερα αν υποσχεθουν οι δανειστες να την υιοθετησουν!

yes this is doG
Απ΄το να έρθει στην εξουσία ο Στ. Θεοδωράκης , όχι μόνο στην δραχμή αλλά και στην ανταλλακτική οικονομία πάω

Ζούμε την πρώτη κοινοβουλευτική διαδικασία από το 81 που αν αποχωρήσει το ‪#pasok από την συνεδρίαση δεν θα φαίνεται οπτικά

George Tzorbatzakis ‏  
Ο Βορίδης αυτή τη στιγμή δείχνει πανελλαδικά σε τι ποιότητα ανθρώπων στηρίξαμε το μέλλον μας. Ανθρωποειδές...!





  • Evi Andrianou ο κάθε άνθρωπος στον τομέα του. Εγώ είμαι καλή στα παιδαγωγικά αλλά αν με βάλεις να κάνω εγχείρηση θα αποτύχω. Έτσι και τη θειά μου τη Μαρίτσα αν τη βάλεις να ψηφίσει χωρίςνα ξέρει να διαβάζει (δεν εννοώ κυριολεκτικά) παρά μόνο να ακούει Τράγκες κλπ καθε μέρα, δεν είναι σίγουρο ότι θα καταλάβει τι ψηφίζει. Για τόσο σημαντικά και πολύπλοκα ζητήματα που ο λαός δεν ξέρει λεπτομέρειες (συγκεκριμένα για τη συμφωνία κ διαπραγματευση) και τι παίζεται πίσω από τις πλάτες του, δεν πιστεύω ότι είναι σε θέση να πάρει σωστές αποφάσεις.
  • Evi Andrianou Αλλά εγώ σου λέω, ότι οκ, καλό και χρυσό το δημοψήφισμα γιατί δίνει εξουσία άμεση στο λαό. Μας έχουν εξηγήσει με σαφήνεια τι θα γίνει σε περίπτωση ΟΧΙ; Εγώ αυτό θέλω να ξέρω.
  • Evi Andrianou Πιο πολύ λοιπόν η ένστασή μου οφείλεται στη λειψή ενημέρωση και στην επίσπευση μίας τόσο πολύπλοκης διαδικασίας που θα κρίνει το μέλλον μας.
  • Daphne Chronopoulou Αυτό το τελευταίο θέλω να ξέρω κι εγώ.
    Γι αυτό θεωρώ απολύτως παραπλανητικό και χάσιμο χρόνου να συζητάμε αν θέλουμε το δημοψήφισμα αντί τα επιχειρήματα.

    Όσο για τη θεία σου τη Μαρίτσα (μου θυμίζεις The Remains Of The Day- το έχεις διαβάσει/δει;) :
    δυστυχώς ή ευτυχώς μοιραζόμαστε τον τόπο αυτόν μαζί της. Ας την ενημερώσουμε όσοι κάτι καταλαβαίνουμε 
    μα κυρίως ας τη σεβαστούμε.
St. Haris-Μάνα τη Κυριακη θα κάνουμε ρεφερέντουμ!
-Τα έπιπλα να κάνουμε στην άκρη για να μπορείτε να χορεψετε κιόλας!..



  • Evi Andrianou ίσως έχετε δίκιο, πάντως εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι η πλειοψηφία έχει πάντα δίκιο - παίρνει τις σωστές αποφάσεις. Γι' αυτό και περισσότερο κλίνω προς την αντιπροσωπευτική, όπου κάποιοι άνθρωποι πιο έμπειροι, μορφωμένοι κλπ παίρνουν την ευθύνη για δύσκολες αποφάσεις (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υποτιμώ τους αμόρφωτους ας πούμε. Αλλά...Έκαστος εφ ω ετάχθη)
  • Daphne Chronopoulou Τι θα γίνει τώρα Εύη;
    Θα φτάσουμε μέχρι το αν υπάρχει Θεός και από πού ερχόμαστε; Αλλά αφού έχεις χρόνο και όρεξη ορίστε η γνώμη μου (που νόμιζα ότι εννοείται):

    Η πλειοψηφία έχει πάντα άδικο- αναφωνεί ο Κοριολανός και πολλοί συμφωνούμε. 
    Δυστυχώς στην πράξηη είναι το προτιμότερο σύστημα―κατ εμέ. Κάποιοι που επιζητούν Ηγέτες ίσως να πιστεύουν άλλα. Γι αυτό έχω ανοιχτά τα σχόλια, για να εκφράζονται και να 
    μαθαίνω κι εγώ

Κώστας Σοφικίτης Οι ουρές στα ΑΤΜ φαίνονται απ'το διάστημα.

Jim Kir Σήμερα όλο το πρωί γύρναγα κέντρο και γύρω περιοχές έως Χαλάνδρι που είναι η δουλειά μου. 
Λοιπόν οι ουρές ήταν σορι μαλακιες καμιά σχέση δλδ με ότι λένε. 
Και δεύτερο, μη ξεχνάμε ότι μπήκαν εχθές οι συντάξεις, αυτό σημαίνει ότι ούτως ή άλλως κάποια στ
ιγμή μέσα στην μέρα θα πήγαινε ο συνταξιούχος να την πάρει. Απλά μόλις το άκουσαν το βράδυ πήγαν μαζεμένα από τα μεσάνυχτα. 
Δεν λέω ότι δεν υπήρχαν ουρές λέω ότι δεν είναι έτσι όπως τα λένε.

Παυλίδης Θεόδωρος Το είχε πει ο Γέροντας "θα θέλεις να πας στον Κιάμο και δε θα βγάζει το ΑΤΜ χρήματα". ‪#dimopsifisma







 sakisgeorgiou
 μαλάκες έρχονται και μου παίρνουν 20λιτρα κρασιά λες και θα κλείσουν και τα οινοποιεία.........γκαου κοσμος !!

Manos Lathiotakis 
Oλοι αυτοι που εχουν πανικοβληθει και τρεχουν σε ΑΤΜ και Βενζιναδικα ειναι ΚρυφοΑδωνικοι δεν εξηγειται τοση βλακεια αλλιως










Να γελάσουμε και λίγο;































________________________

Σημείωση
 Την πρώτη εικόνα, πάνω από το κείμενό μου, τη δημοσίευσε σε σχετικό αρθρο το
http://piraeusview.gr/2015/06/sinostismos-sta-atm-teleftees-ores/  από όπου δημοσίευσα print screen εδώ και στο Facebook. Εν τω μεταξύ κατάλαβαν και την άλλαξαν (βρίζουμε τον εικονογράφο αλλά ίσως αντίσταση έκανε ο άνθρωπος). Ο σύνεδσμος πλέον παραπέμπει σε καλοκαιρινή εποχή. Όμως από τα εκεί σχόλια θα επαληθεύσετε όσα λέω. Ένα τέτοιο σχόλιο μεταφέρω εδώ:
 

_______________________________
Βράδυ Σαββάτου ακούγοντας ζωντανά από τη Βουλή (με άθλιες μη πολιτικές παρεμβάσεις του Στ. Θεοδωράκη όσο και ρητορίες προδοτών) λαβαίνω και παρακολουθώ τη συμπαράσταση Ισπανών, Ιρλανδών, Ιταλών, Γάλλων για ένα ΟΧΙ της Ελλάδας. 
Αν αυξηθούν θα τα κάνω άλλη ανάρτηση μα προς το παρόν τα προσθέτω εδώ φρέσκα-φρέσκα.
για 4 ώρες συνεχώς πρώτο στο ισπανικό Twitter
solidarity to Greece & democracy! Ireland Spain Italy France









_____________ Προσθέτω: Χριστούγεννα 2015
Μήνες μετά ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος, λες και ζούμε σε άλλη χώρα, ισχυρίζεται ότι τότε τα ΜΜΕ προπαγάνδιζαν το ΟΧΙ.
Πήρε απαντήσεις στο Twitter, ακόμα κι ο Νίκος Χατζηνικολάου επενέβη να ξεκαθαρίσει ότι ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος ψεύδεται και, με την ευκαιρία, κάποιος Τουιτεράς μας θυμίζει και ένα video <https://youtu.be/FIcVoObKAwQ> που προσθέτω στο τέλος μετά τη συζήτηση:


χαχα εισαι τραγικός!! ανφολοου και αυγή!! ένα ανεξάρτητο μηνιαίο περιοδικό και η εφημερίδα του συριζα






  1. View other replies



  2. View other replies



  3. View other replies



  4. View other replies








___ΠΡΟΣΘΕΤΩ
Τα επακόλουθα τα ξέρουμε, ό,τι κι αν έλεγε καθένας μας τότε. Φεβρουάριος του 2016 και με εκφράζει αυτό το σχόλιο που ταιριάζει νομίζω:
Blogger Ο/Η  karagiozaki είπε...
Η στάση του ΚΚΕ στο δημοψήφισμα έδειξε ότι τους ενδιαφέρει μόνο το μαγαζάκι τους και τίποτα άλλο. Ή όπως είπε και ένας φίλος το ΚΚΕ θέλει να είναι ένα περίπτερο και να πουλάει Ριζοσπάστη. Κρίμα.
Αν ξαναγινόταν το δημοψήφισμα και με όσα ξέρω σήμερα, εγώ πάλι ΟΧΙ θα ψήφιζα. Ευθύνη φέρω μόνο για την ψήφο μου και όχι για το αν κάποιοι επιλέξουν να την πετάξουν στα σκουπίδια. Εγώ αυτό που θεώρησα ότι έπρεπε να κάνω, το έκανα. Και θα το ξανακάνω.
Αυτό το δημοψήφισμα και το ξεβράκωμα που έφερε -πριν και μετά τη διεξαγωγή του- ήταν ό,τι καλύτερο έγινε στη χώρα τα τελευταία σαράντα χρόνια.
Σκέτη απόλαυση.
_________________________

7 σχόλια:

  1. Και μόνο που βλέπω ποιοί σκούζουν υπέρ του ναι, μου φτάνει για να ψηφίσω ΟΧΙ δαγκωτό.
    Κι ας μη γνωρίζω καν το περιεχόμενο της πρότασης. Ανεύθυνο; Ίσως, αλλά σίγουρα λιγότερο ανεύθυνο απ' τις κυβερνήσεις των τελευταίων 40 ετών... και βάζω και του Αλέξη μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο τα ψέματα και τις συκοφαντίες να ακούσει κανείς και λέει εγώ δε μπορεί, από την άλλη πλευρά είμαι..

      Καλημέρα Πρεζιντέντε μου..

      Διαγραφή
  2. Δεν χρειάζεται να είσαι οικονομολόγος για να καταλάβεις τι προτείνουν .Μπορεί απλά να καταφέρνεις να τα φέρνεις βόλτα ,για να καταλάβεις πως μέχρι τώρα τίποτα δεν πήγε σωστά .Πόσο αφελής μπορεί να είσαι όταν η πραγματικότητα που βλέπουν τα μάτια σου είναι άλλη .Άλλο ζεις άλλο σου λένε πως υπάρχει .
    Οχι λοιπόν και παλεύουμε για κάτι καλύτερο για ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ας το καταλάβουν,
      ας είναι αυτη η εβομάδα η τελευταία.
      Ας θυμηθούν πως αυτο ψηφίσαμε..

      Διαγραφή
  4. Από την αρχή που έμαθα για το δημοψήφισμα αυτό, κάτι δε μου "κόλλαγε". Διαπιστώνω, βέβαια, ότι το ΟΧΙ εξαπλώνεται σαν μόδα, ο ΣΥΡΙΖΑ εξαργυρώνει άκριτα τις μαλακίες των προηγούμενων. Αλλά, για εμένα, το ερώτημα δε στέκει. Δημοψήφισμα δημοψήφισμα, αλλά να υπάρχει λόγος δημοψηφίσματος, να υπάρχει χρόνος επεξεργασίας, να γίνεται και στο σωστό χρόνο. Δε μπορώ να πω ούτε ΝΑΙ, ούτε ΟΧΙ. Παγίδα μού κάνει, μην πω και μικροπολιτική. Μπορεί δειλία του Τσίπρα να μην είναι, αλλά μπορεί κάλλιστα να είναι υπολογισμός του κομματικού του μέλλοντος, της παραμονής του (και του κόμματός του) στην εξουσία.
    Οι πιο νηφάλιες κι αξιόλογες φωνές που έχω ακούσει και διαβάσει, είναι πολύ καχύποπτοι απέναντι στη διενέργεια δημοψηφίσματος και κάθετα αρνητικοί στο ενδεχόμενο να φύγει από το ευρώ η χώρα. Και είναι καχύποπτοι με επιχειρήματα ορθολογικά, όχι με συναισθηματισμούς τύπου "Η δημοκρατία ξαναγυρνά" και "Ο κυρίαρχος λαός αποφασίζει-γιούχου", όχι με κορώνες αηδίας προς τους Σαμαροβενιζέλους (θεωρώντας ότι η δική τους πολιτική του κώλου αυτομάτως δικαιώνει τις επιλογές Τσίπρα). Το ότι τα έκαναν σκατά εκείνοι, το ότι είναι κυλισμένοι στο βούρκο, δε σημαίνει ότι έχουν σε όλα λάθος τώρα. Δε σημαίνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλέξης και ο Γιάνης είναι σωστοί. Κι αυτοί που λένε, εγώ δεν έχω τίποτα να χάσω, άλλοι έχουν τα λεφτά - οπότε στάχτη και μπούρμπερη όλα, ο μη έχων ρισκάρει χωρίς κόστος - κάνουν μεγάλο μεγάλο λάθος, πιστεύω.
    Τέλος πάντων, από αύριο θα αρχίσω να διαβάζω την πρόταση των θεσμών (συγκριτικά με την αμέσως προηγούμενη πρόταση του Τσίπρα, όμως), αν και δε νομίζω ότι έχει νόημα. Κάπου κοντά στις εκλογές, ο Βαρουφάκης είχε πει, πως σε ένα χρόνο θα έχουν διαφθαρεί όλοι από την εξουσία. Ελπίζω να μην ήταν αρκετοί πέντε μήνες.
    Κι ας μην είμαστε όλοι έτοιμοι να πετάξουμε τη σκούφια μας για επαναστάσεις που δεν έχουμε από πριν φροντίσει να μάθουμε τι σημαίνουν και γιατί γίνονται. Τέτοιος λαός είναι θυμικός - και δεν αποφασίζει σωστά, γιατί αποφασίζει στο πόδι. Αυτά σκέφτομαι.
    Τέλος πάντων, ίδωμεν. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.