Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

RIP Ουμπέρτο Έκο RIP Big Ang

#umbertoeco #BigAng



Πέθανε ο Umberto Eco που με έμαθε να βλέπω και να καταλαβαίνω την ανάγκη μας για το παγκόσμιο χωριό τότε που τα έλεγε για την τηλεόραση με τα 'παράθυρα' και τα ξεφτιλίκια των Reality Stars μα περιέγραψε προφητικά το Fb.
Θα μου λείψουν τα άρθρα του.
Πέθανε κι η Big Ang― δεν την ξέρετε μα κι αυτή θα μου λείψει. Και δίχως τον Eco δε θα μου έλειπε γιατί δε θα είχα καταλάβει τη γοητεία της.

RIP και RIP
και πάω να ξαπλώσω.
Για προσέξτε να συγκρατηθείτε
να μην πεθάνει και κανένας άλλος σας ως το πρωί
γιατί πολύ το 'χουμε ρίξει στις αναχωρήσεις τελευταία και δεν αντέχεται.
________________________________________________
Πάνω: O Eco σπίτι του στο Μιλάνο με τα βιβλία του
Κάτω: Big Ang Raiola


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.