Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Γιάννης Βόγλης―RIP




Πέθανε ο Γιάννης Βόγλης.
'Εχω μια φωτογραφία που παίζουμε η αδελφή μου κι εγώ με τα παιδιά του σε βεράντα με λευκά έπιπλα. Με φιόγκους στα μαλλιά κι επίσημα φορεματάκια, μάλλον θα ήταν γιορτή. Στο σπίτι σας, επέμενε κι εγώ έλεγα στο δικό τους.

Αργότερα στη Μύκονο μετρούσε τα κρασιά μου να μην πίνω και δε διαφωνούσα για άλλα όπως θα ήθελα μόνο άκουγα σοβαρή, καλό κορίτσι, σαν ακόμα να είχα λευκό φιόγκο στα μαλλιά και σοσονάκια.
Με έσωζε ο Σαίξπηρ και η Charmion- Χάρμιων που φτιάχτηκε από το Χάρμα κι υπήρξε η θεραπαινίς και κατά Πλούταρχο κομμώτρια της Κλεοπάτρας, όνομα που του ήταν ιδιαίτερα αγαπητό.

Για μύγδαλα και ελληνικές ταινίες άλλοι θα τα πουν.
Εγώ αυτά τα ολίγα.
_____________________________________________




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.