Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Περί απιστίας και κατινιάς - με #bradgelina στο χωριό



Αυτό που η κάθε κουλή σήμερα συζητά τη Jolie και τον Pitt λες και τους κρυφάκουγε από το φωταγωγό, με ξεπερνά.

Τι Μαλβινιές δε, λένε, περί 'κεράτου' δε λέγεται.
Τι οι Ελληνίδες τους φταίνε (που τάχα δε χωρίζουν, π.χ. Χίλαρυ Κλίντον),
τι ο άνδρας που ξενοκοιτά,
τι ξέρουν χαρτί και καλαμάρι περιουσιακά του διαζυγίου...

Θυμάμαι τον Έκο που έγραφε πως έφυγαν οι άνθρωποι από το χωριό μα το χωριό τους λείπει και το βρήκαν στα τηλεοπτικά μεσημεριανά και τα ριάλιτυ.

Όσο για τις 'απιστίες' το έχω ξαναπεί ότι οι άνθρωποι κι οι σχέσεις έχουν ποικιλία, ότι όποιος έχει μυαλό χωρίζει αν βαρεθεί μα δεν πετά τον άνθρωπό του για γαμίσια, ότι η ζωή είναι μικρή κι αν αγαπώ θέλω ο σύντροφός μου να τη χαίρεται όπως κι εγώ και δίχως φασαρίες.
Το έχω ξαναπεί ότι η 'πίστη' εφευρέθηκε για να γνωρίζει ο πατήρ κι αφέντης ότι είναι δικά του τα παιδιά κι ότι όλα αυτά ήταν ωραία όταν ζούσαμε ελάχιστα κι ο επιζών έκανε μετά νέο γάμο.

Δείγμα μικρό σας φέρνω (με απαντήσεις μου) και πάω να διαβάσω πλάι στη θάλασσα μια Μποβαρύ, μια Καρένινα ή, ίσως και το ημερολόγιό μου.


S P
Φίλες μου, αφόρητες μικροαστές όλες σας, που νομίζετε ότι μια Αντζελίνα άφησε χωρίς να πάρει και τα βρακιά στον πρώην εκατομμυριούχο καλλονό σύζυγο, ξεχάσατε ότι βασική προϋπόθεση για να τον παντρευτεί ήταν να γράψει ολόκληρη την περιουσία του στα παιδιά της. Μάλιστα, στα παιδιά της, γιατί τα παιδιά ανήκουν στη μητέρα τους.
Αυτές είναι Γυναίκες, φίλες μου, δεν θυμώνουν, απλώς τα παίρνουν όλα.

Daphne Chronopoulou Don't get mad, get it all που έλεγε κι η Ivana Trump.
Όμως τα παιδιά δεν ανήκουν στη μητέρα. Δεν ανήκουν.

S. P.
Φίλες μου, τελικά σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου, όταν πέφτει κέρατο, ακόμα κι αν το ρίχνει ο Brad Pitt, ο κόσμος παίρνει διαζύγιο. 
Μόνο η αθάνατη Ελληνίδα σύζυγος, αντιλαμβάνεται την ερωμένη ως το απόλυτο αξεσουάρ γάμου.

Ελληνίδα θα είναι κι Hillary και δεν το ήξερα..
Κι οι πιο πολλές Γαλλίδες καιΓάλλοι..

__Το σώμα καμιάς και κανενός δε μας ανήκει. Ποια κέρατα κι αηδίες.
____________________________

Κι ένα συμπλήρωμα:
Για να μην ανοίξω βεντέτες έσβησα το όνομά της Sophia Plyta 

από τα ανωτέρω ποσταρίσματά της. Δείτε όμως αντίδραση.


Έχουν ενδιαφέρον κάποιοι που και τα σχόλια έχουν ανοιχτά και δεν αντέχουν αμφισβήτηση. Δείγμα ήθους:








6 σχόλια:

  1. To τελευταίο σχόλιο απάντησή της τα ξεπερνά όλα!
    Καλή συνέχεια στη μέρα σου Δάφνη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για το διαζύγιο του προαναφερθέντος και της προαναφερθείσης και την απιστία, δε με ενδιαφέρει πολύ τη δεδομένη στιγμή. Ήθελα μόνο να σου πω ότι μου έκανε εντύπωση η λέξη "κουλή" που χρησιμοποίησες στην αρχή της ανάρτησης, μου φάνηκε σαν ξένη προς το ύφος σου που έχω συνηθίσει. Επίσης, μου φαίνεται ότι δεν ταιριάζει στην ανάρτηση το συμπλήρωμά σου: μέχρι εκεί σχολιάζεις την αντίδραση σε μια είδηση και δύο θέματα (απιστία - κατινιά), μετά επιτίθεσαι. Και δεν υπάρχει λόγος. Τα φαινόμενα αξίζουν να τους αφιερώνονται αναρτήσεις, όχι οι άνθρωποι που (όπως διάβασα πρόσφατα) τα ενσαρκώνουν. Η κυρία που ανέφερες, λοιπόν, μπορεί να είναι όσο από ό,τι θέλει: δε θα γίνει πιο πολύ από κάτι άλλο, αν τη "δώσεις" δημοσίως (απόδειξη, το παραπάνω σχόλιο). Οπότε, για μένα, η αδιαφορία είναι η ενδεδειγμένη στάση.
    Καλή και ήρεμη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον για το 'κουλή':
      Χα.. λογικό να μην το καταλάβεις αφού δε μπενάβεις διότι εδώ δε σημαίνει δίχως χέρι. Είναι καλιαρντά και το χρησιμοποιώ όχι για βρισιά αλλά για κλείσιμο ματιού κι αναφορά στη λέξη 'μαλβινιές' που ακολουθεί και στην περίοδο εκείνη της Μαλβίνας Κάραλη.

      Τώρα για την Σ.Π.
      Ποτέ δε σβήνω όταν με βρίζουν, ποτέ δεν κάνω αναφορές. Κάποτε (όχι συχνά) δημοσιοποιώ.
      Γιατί το έκανα σ' αυτή την περίπτωση;
      Διότι η ένταση με την οποία δε δέχεται ένα απλό σχόλιο στο ποστ της δείχνει πόσο σοβαρά παίρνει το ζήτημα, άρα επιβεβαιώνει όσα είπα ανωτέρω.

      Διαγραφή
  3. Το τελευταίο σχόλιο άφησε και μένα μαλάκα!!! Ζούμε ανάμεσά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.