Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Για να μην τρώνε κάλτσες και παπούτσια τα σκυλιά


Πολλά αδέσποτα είναι ζώα που οι άνθρωποι πετάνε στο δρόμο επειδή οι ίδιοι δεν κατάφεραν να τα μάθουν να ζουν μαζί τους. 
Αν λείπετε πολλές ώρες ποτέ μην πάρετε σκυλί. Είναι ζώο της αγέλης και τη μοναξιά δεν την αντέχει. Δε θα θυμώσει μαζί σας, θα νιώσει ανάξιο της αγάπης σας και από το στρες και τη μοναξιά θα κάνει ζημιές. 

Έχω πει πολλές φορές πως ποτέ δε χτυπάμε τα ζώα μας. Με ένα αυστηρό βλέμα ή ένα 'εεε' το σκυλί μου σταματά ό,τι κάνει και με κοιτά να πάρει οδηγίες.
Διότι το σκυλί μας ζει για μας κι αν επιμένει να κάνει κάτι που μας ενοχλεί ενώ ξέρει ότι θα θυμώσουμε, πρέπει να ψάξουμε γιατί το κάνει και να απομακρύνουμε τα αίτια. Κι ένα πολύ συνηθισμένο τέτοιο πρόβλημα είναι η μανία κάποιων σκυλιών να μασάνε παπούτσια και ρούχα.

Κυκλοφορεί ένα video με οδηγίες πώς να φτιάξουμε παλτό στο σκύλο από κάλτσα μας. Χαριτωμένο μα θα σας στενοχωρήσω εσάς που δεν το ξέρετε:
Είναι απολύτως απαγορευμένο να δίνουμε κάλτσες μας ή γενικά παλιά μας ρούχα στα σκυλιά. Μια φορά να γίνει παιχνίδι τους και δε θα αφήσουν παπούτσι ή κάλτσα αφάγωτο.

Κλασικό λάθος. Μόλις πάρουμε κουταβάκι του δίνουμε ένα παλιό μας ρούχο για κρεβατάκι. Από τότε νιώθει θαλπωρή με αυτή τη μυρωδιά κι αν λείψουμε κι έχει μοναξιές ορμάει στα άπλυτα.. 

Τα σκυλιά πρέπει να έχουν πάντα καινούργια (εννοώ όχι φορεμένα από εμάς) ρούχα και παιχνίδια. Δεν είναι απαραίτητα τα ακριβά παιχνιδάκια από Pet Shop, καλή είναι κι η λαϊκή ή όποιο παιχνιδάδικο  με μπαλάκια ή  μαλακά ζωάκια που κάνουν ήχους.
Ακούστε με, θα σωθείτε από μπελάδες.
__________________________________
Εικόνα

Ο Τρόυ κι ο Mon Chou Sue μου κοιμούνται αγκαλιασμένοι.
Κάτω: το video που σας είπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.