Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Οι νέες μου περιπέτειες (ανακοινώνω, προειδοποιώ)



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Επειδή από την ώρα που μου έκλεψαν το κινητό μου έχω περάσει ένα 12ωρο Αστυνομίας και [σιωπηρής] υστερίας κατά το οποίο ξαναθυμήθηκα ποια είμαι και γιατί είμαι αυτό που είμαι και γιατί ζω όπως ζω όπου ζω,

εκτός κι αν
ζείτε σε εκείνο το παράλληλο σύμπαν εκείνο των κατασκευαστών συσκευών και των Ράμπο που αρκεί μια δήλωση κι ένα gps για να ευρεθεί το κλοπιμαίο,

κι επειδή
έχω και δουλειές αληθινά σημαντικές (όπως το Φόρουμ για Κάνναβη ι η εκπομπή μου)

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ
ότι δε θα δώσω ούτε λεπτό της ζωής που μου απομένει
σε κλέφτες κι αστυνόμους,
δηλαδή
ιδίως για τις επόμενες 30 ώρες
θα απασχοληθώ
ΜΟΝΟ
με μελέτη και προετοιμασία για:
και την εκπομπή μου (απόψε-
όπου, με ξέρετε, δε θα κρατηθώ και θα σας διηγηθώ λεπτομερώς τα κατορθώματά μου),

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
αν είναι να συναντηθούμε ή έχουμε δουλειά
-προς το παρόν-
να θυμάστε ότι δεν έχω κινητό, άρα
θα με βρείτε στο σταθερό ή εδώ.

ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ όμως
ότι το θέμα είναι περιοχή επικίνδυνη,
δηλαδή πανεύκολα θα εκκραγώ
οπότε ναι,
ξέρω ότι νοιάζεστε και με συλλυπάστε
όπως ξέρω ότι καίγεστε από επιθυμία να μάθετε λεπτομέρειες της νέας μου περιπέτειας
ΑΛΛΑ
δεν έχω χρόνο να απαντάω οπότε μη μου γράφετε γενικώς και μη μου στέλνετε συνδέσμους για εύρεση iphone κ.λ.

Υστερόγραφα
1. Οι εικόνες: χάρτες με τη διεύθυνση (σε κόκκινο κύκλο: Στησικλέους απέναντι από Ευρυνόμης)
στην οποία
κρύβουν από χθες το βράδυ το κλαπέν
[iphone7, μαύρο, IMEI τάδε/ serial no τάδε)
για τη διάσωση του οποίου
―σε ένα παράλληλο σύμπαν―
θα μου το φέρνατε εσείς που θα ήσασταν Rambo/Ράμπα και Superman/ Superwoman κι εγώ θα σας έδινα μεγάλη αμοιβή για τον κόπο σας.


3 Η εκπομπή μου απόψε 10μμ ως μεσάνυχτα
Από 10μμ ως μεσάνυχτα

όπου όπως κάθε Παρασκευή
τη σκυτάλη παίρνω από το Σπύρο Χήρα
[8.00μμ ΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙ ΧΑΣΑΜΕ]
και παραδίδω ΒΑΡΩΝΟ ΟΡΣΟΝ - [ΣΤΑ ΚΡΥΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ] που με ακολουθεί μεταμεσονυκτίως.
Aκόμα πιο νωρίς, στις 6.00μμ ξεκινούν οι ΚΟΚΚΙΝΟΛΑΙΜΗΔΕΣ Του purgatory ΔΗΜΗΤΡΗΣ & ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.