Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Ως μικρός Νέρων στην Ψαρρού σας φέρνω πυρκαγιά


Φωτιά είχαμε χθες το βράδυ γύρω στα μεσάνυχτα στη θάλασσα κάτω από το σπίτι μου, στην Ψαρρού, και ως μικρός Νέρων μοιράζομαι μαζί σας το θέαμα (με video).

Από άγνωστη αιτία (ίσως βραχυκύκλωμα) εκδηλώθηκε φωτιά στο μηχανοστάσιο του Ε/Γ-Τ/Ρ “ΣΕΪΝΤ” Ν.Π. 12379, του Λέοντα Γιοχάη που βρισκόταν 35 μέτρα από την ακτή.  Για να συνδράμει κατέπλευσε στην Ψαρρού το Ρ/Κ “ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ XIV” Ν.Π. 11057 αλλά παρά τις προσπάθειες το Saint άρχισε να παίρνει κλίση, οπότε κρίθηκε επιτακτική η ρυμούλκησή του εκτός του όρμου, όπου και βυθίστηκε σε απόσταση 100 και βάθος περίπου 60 μέτρων.

10 άτομα, μεταξύ των οποίων τρία του προσωπικού, βγήκαν στη στεριά με σωστικές λέμβους.
Το Λιμεναρχείο Μυκόνου διενεργεί προανάκριση για το ασυνήθιστο περιστατικό ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει διαπιστώσει θαλάσσια ρύπανση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.