Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Survivor με Δείπνου συλλογή



―'Ελα να δεις Survivor μου φώναξε από τον κήπο ο κ. Kastell σήμερα το πρωί και όντως στα βράχια έβοσκαν ευτυχείς κι αμέριμνοι οι επιζώντες της ετήσιας σφαγής.
Στο σπίτι μας είμαστε κατά 50% vegetarian – 50% κρεατοφάγοι όμως 100% φιλόζωοι . Δε θα ανοίξω σήμερα την παλιά συζήτηση που διχάζει στην εποχή μας τις παρέες σε πολλά τραπέζια. Δεν είμαι από εκείνους. Ούτε τον προσηλυτισμό αγαπώ, ούτε εκτιμώ τον ενθουσιασμό για fads που κάνει κάθε νεοφώτιστο να σκορπά άκομψους Πσόφους προς οικοδεσπότες που έχουν κατακουραστεί και ξοδευτεί για να προσφέρουν μια ωραία γιορτή.
Δεν είμαι από εκείνους.

Κι ακόμα πιο πολύ, είμαι απ' τους άλλους που γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι να βρισκόμαστε σε τράπεζα (και κλίνη) και πως δίχως τη χαρά του να μοιράζεσαι τροφή, πολιτισμό δεν έχει, μόνο θηρία, το καθένα στη γωνιά του με τα λάφυρά του.

Καλή γιορτή σας εύχομαι
και, μαζί με τον αμνό τον επιζώντα που με καλημέρισε, φέρνω μικρή μου συλλογή 'Μυστικών Δείπνων' θέματος που πολύ αγαπήθηκε από πιστούς κι απίστους καλλιτέχνες και που μας άφησε πολλά σημαδιακά όπως το να μην κάθονται στο τραπέζι 13 διότι κάποιος θα πεθάνει (μ΄ όλο που, τα έχουμε πει οι Καβαλιστές 1+3= 4 δηλαδή πίσω απ' το θάνατο είναι η υπέρτατη σοφία και λογική διότι είναι απαραίτητος και μέρος της ζωής και αν το 13 μοιάζει γκαντεμιά και αδικία απίθανη είναι Μαντάλα μαγική διότι πίσω του ένα 4 μας οδηγεί, η ορθή γωνία του ανθρώπου που μόνος αυτός από τα όντα τα επί γης ξέρει πως θα πεθάνει και πως ο Θάνατος δεν είναι ατυχία ξαφνική αλλά αναμενόμενος).

Από Leonardo Da Vinci ξεκινάμε

Ψηφιδωτό, 6ος αι.μ.Χ. Sant'Apollinare Nuovo στη Ραβένα, από τους παλαιότερους Μυστικούς Δείπνους.


 Άγιος Μάρκος, Βενετία (12ος αι.)

Εlise Βoysaw 






 Toυ αγαπημένου φίλου Nicholas Liber





"Last Supper" by Elisabeth Ohlson Wallin    

Stanley Spencer


και, τυπωμένος για σταυροβελονιά, πωλείται


Ονοματοδοσία από Nikolas Tsilogiannis



Τρομερά Μυστικός από Αγγελικη Γκιλουδα 

2 σχόλια:

  1. Αυτά τη γλιτώσανε γιατί είναι πρόβατα. Τ'αρνιά τους όμως,πανταπάνε. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω... το ξέρω...

      (Ανώνυμε συντοπίτης υποθέτωαπό το 'πανταπάνε' ;
      Μας τρέλαναν και οι δυναμίτες φέτος..)

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.