Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Συνελήφθη πάλι ο Χρήστος Ριγανάς― Ενώ καυχιέστε για Νομιμοποίηση της Φαρμακευτικής Κάνναβης;



Στο Αντιαπαγορευτικό, πριν την ομιλία μου στο Πολυτεχνείο, τον ρώτησα αν γνωριζόμαστε. «Είμαι ο Ριγανάς» μου απάντησε απλά.
Δε χρειαζόταν κάτι παραπάνω. Έχουμε γράψει και μιλήσει αμέτρητες φορές για την περίπτωση του Χρήστου Ριγανά που σήμερα, πάλι για άλλη μια φορά, συνελήφθη επειδή καλλιεργεί το φάρμακό του.
Σας έχω  την είδηση και συνέντευξη και video ενώ άνθρωπος άρρωστος  σέρνεται στο αυτόφορο και βλέπει να του καταστρέφουν το φάρμακό του και να τον ρίχνουν στη Μαύρη Αγορά την ώρα που καυχιέται η κυβέρνηση ότι επιτέλους προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα και νομιμοποίησε (έστω μόνο) τη φαρμακευτική Κάνναβη.

Ντροπή σε όσους ανακατεύτηκαν, ντροπή στη Δίωξη, ντροπή στην Αστυνομία της Κέρκυρας.

Προσθέτω εξελίξεις:
Αφέθηκε ελεύθερος. Όμως κατέστρεψαν το φάρμακό του.
Κάποια στιγμή πρέπει να αναφερθούμε και στα πολύ συχνά περιστατικά η Αστυνομία να αγνοεί το νόμο και να συλλαμβάνει Χρήστες τους οποίους η Δικαιοσύνη απελευθερώνει. Μήπως να την ενημερώνατε;




κάθε χρόνο τα ίδια με τον Χρήστο.. -ενδιαφέρον όλο το άρθρο-
..( Η σύλληψη έγινε εχθές το μεσημέρι και τα φυτά-φάρμακα του κ. Ριγανά ξεριζώθηκαν με ευθύνη του Προϊσταμένου του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών, σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Ριγανάς στον συναγωνιστή και επίσης ασθενή κ. Σύρο. «Τόσο οι αστυνομικοί όσο και η αναπληρώτρια Εισαγγελέας που βρέθηκαν στο σημείο δε δέχονταν αρχικά να αναλάβουν την ευθύνη της καταστροφής του φαρμάκου μέσω του ξεριζώματος των δέντρων, τελικά την ευθύνη ανέλαβε ο Προϊστάμενος της Δίωξης», είπε ο κ. Ριγανάς ο οποίος σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αναμένεται να δικαστεί σε λίγες ώρες.)


cannabisnews Συνελήφθη (ξανά) ο ασθενής Χρήστος Ριγανάς που καλλιεργούσε κάνναβη ώστε να έχει άμεση πρόσβαση στο φάρμακό του


Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του Πρωθυπουργού για τη νομιμοποίηση της ιατρικής κάνναβης στη χώρα μας, την ημέρα μάλιστα που δια στόματος Προέδρου του Οργανισμού Καταπολέμησης Ναρκωτικών ακούμε την επιβεβαίωση ότι η πολιτική της καταστολής απέναντι στα ναρκωτικά απέτυχε παταγωδώς, ο ασθενής Χρήστος Ριγανάς συνελήφθη στην Κέρκυρα όπου κατοικεί. Δεν πρόκειται για την πρώτη του σύλληψη αλλά για μια ακόμη.
Ο παραλογισμός της ποινικοποίησης ενός φαρμάκου και τα αστυνομικής φύσης μέτρα εναντίον ασθενών που αντί της μαύρης αγοράς των ναρκωτικών επέλεξαν να καλλιεργούν μόνοι τους το φυτό ώστε να έχουν άμεση και προσιτή οικονομικά πρόσβαση στο φάρμακό τους είναι εκκωφαντικός…
Οι κινήσεις συμπαράστασης στον Χρήστο Ριγανά που σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες συνελήφθη εχθές και οδηγήθηκε στο αυτόφωρο, ενώ τα φυτά που καλλιεργούσε ξεριζώθηκαν και κατασχέθηκαν, κατακλύζουν ήδη το ελληνικά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης .
Η σύλληψη έγινε εχθές το μεσημέρι και τα φυτά-φάρμακα του κ. Ριγανά ξεριζώθηκαν με ευθύνη του Προϊσταμένου του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών, σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Ριγανάς στον συναγωνιστή και επίσης ασθενή κ. Σύρο. «Τόσο οι αστυνομικοί όσο και η αναπληρώτρια Εισαγγελέας που βρέθηκαν στο σημείο δε δέχονταν αρχικά να αναλάβουν την ευθύνη της καταστροφής του φαρμάκου μέσω του ξεριζώματος των δέντρων, τελικά την ευθύνη ανέλαβε ο Προϊστάμενος της Δίωξης», είπε ο κ. Ριγανάς ο οποίος σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αναμένεται να δικαστεί σε λίγες ώρες.
___________________
Και ενώ ο Πρ. του ΟΚΑΝΑ δηλώνει στη συνέντευξή του "η καταστολή απέτυχε" http://bit.ly/2eN16QA  Μια ακόμη σύλληψη: http://bit.ly/2eMY3Il
Ο εισαγγελέας μόλις παρέπεμψε τον Χρήστο Ριγανά στον ανακριτή, αναμένουμε νεότερα.

Συνελήφθη (ξανά) ο ασθενής Χρήστος Ριγανάς που καλλιεργούσε κάνναβη ώστε να έχει άμεση πρόσβαση στο φάρμακό του http://bit.ly/2eMY3Il
________________________
Παρακάτω απόσπασμα από τη συνέντευξη που παραχώρησε ο Χρήστος Ριγανάς στον Αντώνη Ντινιακό και το VICE το 2015
Τον Χρήστο Ριγανά τον γνωρίζω καιρό τώρα –ήδη από τον προπερασμένο Σεπτέμβριο όταν ανέβηκα στο νησί του, την Κέρκυρα, για να μου μιλήσει δια ζώσης για το όνειρό του που δεν είναι άλλο από τη δημιουργία μιας λέσχης φαρμακευτικής κάνναβης για Έλληνες ασθενείς. Κατά την παραμονή μου στο νησί με ξενάγησε στους χώρους όπου ευελπιστεί να φιλοξενηθεί το κλαμπ ασθενών –αν και εφόσον ξεπεραστούν τα νομικά κωλύματα με τα οποία ασχολείται η δικηγόρος Ηλέκτρα Λήδα-Κούτρα – ενώ με οδήγησε και στην καλλιέργεια των 17 δέντρων που είχε βάλει εκείνη την εποχή σε μια πλαγιά κάτω από το σπίτι του. «Λίγα είναι τώρα, έπρεπε να ήσουν εδώ όταν είχα βάλει τα 159.
Δεν μπορούσες να περάσεις…», μου ‘χε πει. Ο Χρήστος είναι ένας επίμονος «ακτιβιστής της κάνναβης» από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 διεξάγει έναν προσωπικό αγώνα με αλλεπάλληλες προφυλακίσεις και φυλακίσεις προκειμένου να του αναγνωριστεί το δικαίωμα να καλλιεργεί νόμιμα και να κάνει χρήση ως ασθενής (είναι φορέας του HIV).
Τα 159 δέντρα τα είχε βάλει σε μια προσπάθεια να προκαλέσει το νόμο και να ανοίξει ένας μεγάλος δημόσιος διάλογος για ένα ζήτημα που ως τις μέρες μας παραμένει ταμπού. «Δεν πρόκειται να σταματήσω να καλλιεργώ ποτέ», μου λέει σήμερα. «Πλέον ακόμα και οι δικαστές ή μάλλον κάποιοι δικαστές, με αντιμετωπίζουν με κατανόηση. Για παράδειγμα δεν προφυλακίστηκα για τα 159 δενδρύλλια που έβαλα, αλλά από την άλλη έχω κάνει φυλακή για 15 γραμμάρια». Τον ρωτώ για την ασθένειά του.
«Διαγνώστηκα το ’95 με τον ιό -οι γιατροί μου έλεγαν τότε ότι μέχρι το 2004 θα έχω πεθάνει. Φοβόμουν πως αυτό ήταν, τελείωσα. Μικρός πέρασα απ’ όλα τα χημικά ναρκωτικά, ενώ μέσα στη φυλακή έκανα και ηρωίνη. Με το που έμαθα όμως για την ασθένεια αποφάσισα πως μέχρι το τέλος της ζωής μου το μόνο που θέλω να καπνίζω είναι κάνναβη και τίποτα άλλο.
«Για να αποφύγω το εμπόριο και τους κινδύνους αποφάσισα να καλλιεργήσω μόνος μου σπίτι»
Για να αποφύγω το εμπόριο και τους κινδύνους αποφάσισα να καλλιεργήσω μόνος μου σπίτι, αποκλειστικά για μένα. Στο μεταξύ, οι γιατροί επέμεναν να πάρω τις πρώτες αντιρετροϊκές αγωγές που είχαν ανακαλυφθεί τότε και οι οποίες ήταν πανάκριβες. Αρνήθηκα γιατί δεν είχα τα λεφτά και παράλληλα αισθανόμουν ότι ήθελαν να με κάνουν πειραματόζωο. Προτίμησα να κάνω καθημερινή χρήση κάνναβης χωρίς να έχω ιδέα για τις όποιες φαρμακευτικές ιδιότητες του βοτανιού. Για μένα ήταν ψυχαγωγία. Αργότερα, βέβαια, το είδα και ακτιβιστικά.
Είχα ζήσει βαθιά μέσα στον κόσμο των εξαρτήσεων και γνώριζα καλά τι κάνουν τόσο τα παράνομα χημικά ναρκωτικά, όσο και τα νόμιμα όπως το τσιγάρο και το ποτό. Μου φαινόταν αδιανόητο, λοιπόν, να είναι νόμιμο το ουίσκι, η βόκτα και ο καπνός που έχουν οδηγήσει εκατομμύρια ανθρώπους στο τάφο και παράνομη η κάνναβη που δεν ευθύνεται για κανέναν θάνατο. Άρχισα να καλλιεργώ μανιωδώς, αναζητώντας παραθυράκια στο νόμο. Στόχος μου ήταν -και παραμένει ως σήμερα- η νόμιμη καλλιέργεια και χρήση για τους ασθενείς. Στο μεταξύ, όταν μπήκε το 2004 παρότι έπρεπε να έχω πεθάνει σύμφωνα με τα λεγόμενα των γιατρών, εγώ αισθανόμουν καλύτερα από ποτέ. Άρχισα να αντιλαμβάνομαι πλέον για τα καλά πως κάτι τρέχει με το συγκεκριμένο φυτό, ότι διαθέτει φαρμακευτικές ιδιότητες».



______________

Cannavoice :«Ο νόμος απεκατεστάθη». Τα δενδρύλλια εκριζώθησαν και ο (συνήθης) ύποπτος Ριγανάς αφέθη ελεύθερος.

Πως γίνεται να γλυτώνουν καπεταναίοι με τσουβάλια ηρωίνη και να τραβιούνται ασθενείς για 20 δενδρύλλια.---> http://www.cannavoice.gr/?p=2688


Σύνδεσμοι:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.