Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

#Anonymous χτύπημα στις ιστοσελίδες των Πλειστηριασμών και της Τράπεζας της Ελλάδος



Οι Anonymous Greece έριξαν το Σάββατο τη σελίδα των ηλεκτρονικών πλειστηριασμων και μία ημέρα μετά, την Κυριακή, έριξαν και την σελίδα της Τράπεζας της Ελλάδος, ενω προανήγγειλαν ότι επόμενος τους στόχος θα ειναι η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Οι Anonymous Greece, τις προηγούμενες ημέρες είχαν προειδοποιήσει μέσω του Facebook για το χτύπημα στην Τράπεζα της Ελλάδος.

Στην ανάρτησή τους οι Anonymous Greece αναφέρουν πως η σελίδα των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών ( http://deltio.tnomik.gr/ ) παραμένει ακόμα εκτός λειτουργίας και προειδοποιούν την ΑΑΔΕ πως είναι ο επόμενος στόχος.





@opanonymousgreece

Για περισσότερα, για την Ιστορία έχω δυο μεγάλες συλλογές:
ANONYMOUS: Videos (με υποτίτλους), Σύνδεσμοι, Πληροφορίες

Anonymous και GHS (Ελληνική Χάκινγκ Σκηνή)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.