Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Turkey burgers? Τουρκίας είναι η γαλοπούλα μας κι όχι Γαλλίς;




Έλεγε ο καλός μου Προυστ ότι ίδιον του αμόρφωτου είναι η αδυναμία να αποδεχθεί ότι η γλώσσα είναι πλούσια τόσο που έχει συνώνυμα ή λέξεις που ηχούν παρόμοια. Θυμόμουν τα παραδείγματά του όταν η δική μου αγαπημένη Φρανσουάζ τη φίλη μου τη Στάλη την έλεγε Στάλιν σαν εκείνο τον παπά στο αντάρτικο που του ζήτησε κάποιος να βαφτίσει το γιό του Λένιν, τον έβγαλε Λένη και στα χαρτιά Ελένη.

Βρήκα ένα τέτοιο μαργαριταράκι από κυρία πατριωτικού φρονήματος που διαμαρτύρεται επειδή βλέπει φιλοτουρκική επένδυση στα  'Turkey burgers' που αρνείται να δεχθεί ότι είναι μπιφτέκια γαλοπούλας όπως αύριο μπορεί να διαμαρτυρόταν που τρώγοντας γαλοπούλα δίνουμε τα χρήματά μας στους Γάλλους.
Χαρείτε το με εξηγήσεις από την επιχείρηση που όμως δεν πείθουν την τουρκοφάγο κυρία.
_______________________________________

2 σχόλια:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.