Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Μη μου στέλνετε αηδίες άλλοθι αδιαφορίας



Παρακαλώ μη μου στέλνετε αυτή την ανοησία.

Επειδή
γεμίζει το inbox που κουδουνίζει άσκοπα και χάνω άλλα
επειδή 
(συν τοις άλλοις) είναι και ανακριβής αφού Οκτώβριος είναι ο Μήνας αφιερωμένος στην πρόληψη καρκίνου του μαστού,
αλλά κυρίως
επειδή
δε θεραπεύονται οι αρρώστιες με καρδουλίτσες και χαριτωμενιές.

Ο καρκίνος είναι σκληρός, άγριος, αμείλικτος. Θέλει γιατρούς και κότσια για να τον αντέξουμε.

Αν νοιάζεστε 
σταθείτε πλάι σε όποιους υποφέρουν
(1 στους 3 τον παθαίνουμε, έχει πολλές και πολλούς στο περιβάλλον μας).
Αν δε νοιάζεστε σωπάστε με αξιοπρέπεια
αλλά
κλικ και copy paste
ως άλλοθι της αδιαφορίας δεν προωθώ.


Την ημέρα που θα ποστάρετε αληθινές γυναίκες,
αδυνατισμένες και πονεμένες
δίχως στήθος, δίχως μαλλιά, δίχως ελπίδα,
τότε,

πρώτη εγώ θα σας υποστηρίξω.

Και για να μην παρεξηγηθώ:
Γνωρίζω το επιχείρημα διάδοσης του μηνύματος με κάθε μέσον. Μόνο που το διαδώσαμε φεϊσμπουκικώς, χρόνια τώρα μ' αυτό το μέσον και δε νομίζω πως ούτε μια γυναίκα δεν πείθεται να πάει για εξετάσεις επειδή της στείλατε καρδούλες και χρώμα του σουτιέν σας.
Γνωρίζω επίσης (αντίθετα από εσάς) ότι μήνας/εβδομάδα πρόληψης του καρκίνου του μαστού είναι ο Οκτώβριος άρα δε μου φαίνεται να νοιάζεστε και πολύ εσείς που δεν κάνατε τον κόπο να τσεκάρετε τι προωθείτε, όπως δεν κάνατε τον κόπο να μου γράψετε μια δική σας λέξη, μόνο αντιγράψατε το προκάτ― όπως μάλλον δεν κάνετε και τον κόπο να σηκώσετε το τηλέφωνο να μιλήσετε σε γνωστή σας που ασθενεί.

Ο καρκίνος είναι πολύ σοβαρή ασθένεια.
Αν το αγνοείτε ή αν νοιάζεστε υπενθυμίζω το εκπληκτικό ντοκιμαντέρ των Λιόπης Αμπατζή-Ανιές Σκλάβου- Στέλιου Τατάκη
(στο οποίο είχα την τιμή να συμμετέχω) και σας φέρνω συνδέσμους+ video.


                                                          Yves Kéroack







____________________________________
Σύνδεσμοι   




Στο Facebook η σελίδα:  @breasts.Stories

2 σχόλια:

  1. Πολύ σωστά τα εξηγείς
    Εξετάσεις και μετά καρδούλες στο χαρτί των εξετάσεων

    Να είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.