Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Έτσι είναι τώρα. #συμβουλή_για_ώριμους_Χρήστες #drug_culture_advise




Αφήστε το Σώρρα, άλλο λέμε. 
Σ΄εσάς τους μεγαλύτερους τα λέω:
Το παιδί δίπλα με το Guns & Roses το βλέπετε;
Έτσι είναι τώρα.  
Τέτοιος, με γένια και ξεφούσκωτος με συνάδελφο στρινγκού μαυρονυχού, σε ξενοδοχείο φίλου άρχισαν τα μουσικόφιλα κι ύστερα 'να 'χαμε να πιούμε τίποτα' και 'λίγο χιόνι μέσ' τη ζέστη' και δε σας λέω σε τι Paradise City είναι τώρα ο πονόψυχος ο φίλος μου.
______________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.