Porta photo©by Pierre Couteau for DC

Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2018

Αγαπητή Fraport (από το ταπεινό μου βήμα στη Μύκονο) ##FraportGR




Πόσο κοστίζει μια τουαλέτα άραγε; Φτάνουν  €27 εκατομμύρια για να την επισκευάσουμε; 

Πέρσι το καλοκαίρι δεν είναι λίγες οι φορές που κοινοποίησα, μαζί με άλλα αίσχη, φωτογραφίες του 'Εκτός Λειτουργίας' σήματος στις τουαλέτες του αεροδρομίου Μυκόνου. Τώρα μόλις, διαβάζοντας ότι οι Έλληνες φορολογούμενοι καλούμαστε να αποζημιώσουμε τη Fraport με €27εκ, ομολογώ αιφνιδιάστηκα από το θράσος του κυρίου Αλεξάντερ Τσίνελ της Fraport Greece ο οποίος, δικαιολογώντας την οικονομική απαίτηση, ισχυρίστηκε ότι ξόδεψε €3εκ για να ανακαινίσει τις τουαλέτες των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που του παραδόθηκαν λέει σε κακή κατάσταση.
Κανείς δε θα διαμαρτυρηθεί επισήμως για το οικονομικό αίτημα, το ξέρω.  Γι αυτό αισθάνομαι την υποχρέωση να απαντήσω εγώ στη γερμανική εταιρία από το ταπεινό μου βήμα. Μαζί, φέρνω την είδηση, συνδέσμους και, για του λόγου το αληθές, πολλές εικόνες  του αίσχους του μυκονιάτικου αεροδρομίου (με ημερομηνίες).




Αγαπητή Fraport, 
Από το 1980 που πηγαινοέρχομαι στη Μύκονο αεροπορικώς χειμώνα-καλοκαίρι, ποτέ δεν είδα το αεροδρόμιο τόσο βρώμικο και αφρόντιστο όσο το διατηρείτε εσείς. Δεν ξέρω πόσα δώσατε για τα άλλα 13 αλλά μου φαίνεται κάπως απίθανο από τα €3εκ που λέτε ότι σας κόστισαν οι τουαλέτες να μην περίσσεψε κάτι και για το πάρα πολύ πολυσύχναστο (άρα επικερδές) αεροδρόμιο του νησιού ώστε αναγκαστήκατε να μάς κλειδώνετε μόνιμα τις τουαλέτες   που κι όταν λειτουργούν είτε δεν έχουν βρύσες, είτε κοσμούνται από κουβάδες και σκουπίδια όπως εξ άλλου και οι αίθουσες αναμονής. Τις βλάβες βλέπω δεν καταφέρατε να αποκαταστήσετε ούτε το διάστημα που κλείσατε τον αεροδρόμιο το χειμώνα δείχνοντας απίστευτη αδιαφορία για τους κατοίκους ― μόνιμους αλλά σίγουρους  πελάτες σας δείχνοντας ότι μόνο σας ενδιαφέρον είναι τα πολύ μεγάλα κέρδη.
Τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι μονοπώλιο. Αν είχατε επενδύσει σε ευνομούμενη χώρα θα είχατε περιορισμούς στην αισχροκέρδεια. Δυστυχώς δεν έχετε όπως έχετε και απαλλαγές φόρων και άλλες ευκολίες και είμαι σίγουρη ότι θα τα πάρετε τα χρήματα που ζητάτε και θα γίνεστε όλο και χειρότεροι.
Σας συγχαίρω λοιπόν, κάνατε όντως μια πάρα πολύ έξυπνη επένδυση αποικιακού τύπου. Αλλά μια και αναγκαστικά συμμετέχω οικονομικά στην ευμάρεια της εταιρίας σας θα ήθελα να σας ζητήσω μια χάρη:
Παρακαλώ να μην παραλείψετε να βάλετε τη φίρμα της αξιότιμης εταιρίας σας παντού στο αεροδρόμιο, στις βρώμικες πόρτες, τις κλειδωμένες τουαλέτες, τους κλειστούς αεροδιαδρόμους, τους γεμάτους κάδους και τα γυμνά καλώδια ώστε να γίνει γνωστό το επίπεδο των υπηρεσιών σας και σε άλλους πελάτες που, πιο δυνατοί από τη χώρα μου, όταν θελήσετε να επενδύσετε θα ξέρουν να σας αρνηθούν.



Χωρίς τουαλέτες μονίμως: 
1 Μαρτίου 2018 (μόλις άνοιξε το αεροδρόμιο μετά τις επισκευές)



6 Ιανουαρίου 2018





Daphne Chronopoulou Κι ούτε δημοτικά τέλη για αποκομιδή σκουπιδιών πληρώνει, και αποζημιώσεις ζητά.. Αυτές είναι συμφωνίες.
Μεγάλη αποζημίωση για την κατάσταση στην οποία βρήκε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια επιδικάζει στη Fraport η απόφαση της διαιτησίας
http://agonaskritis.gr/μεγάλη-αποζημίωση-για-την-κατάσταση-σ/
·       
15/12/2017
·      “Η Fraport εισέπραξε κέρδη στην Ελλάδα ίσα με το 1/8 των συνολικών κερδών της σε όλο τον κόσμο – Η Γερμανία θέλει να ελέγξει τον Ελληνικό τουρισμό” – Τη Δευτέρα η ημερίδα για το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης

“Η Fraport εισέπραξε κέρδη στην Ελλάδα ίσα με το 1/8 των συνολικών κερδών της σε όλο τον κόσμο – Η Γερμανία θέλει να ελέγξει τον Ελληνικό τουρισμό” – Τη Δευτέρα η ημερίδα για το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης
-->









Καλοκαίρι 2017

 Χειμώνας στη Μύκονο
Alexandra Dimou Η Φραπορτ εκτελεί εργασίες στο αεροδρομιο της Μυκονου ,που ειχε υποσχεθεί,κλείνοντας το αεροδρομιο σε ολες τις πτήσεις 13-30 Νοεμβρίου οτι θα τις αποπεράτωνε μέχρι τοτε Οι εργασίες έχουν διακοπεί ο διάδρομος ειναι ο μισος ,κατεβαίνουν μονο τα 48αρια της Ολυμπιακης εκει που τα 200σαρια κατέβαιναν και βεβαια όταν φυσά νότιας η Μυκονος αποκλείεται απο τον κοσμο ακομα και αν υπαρχει αναγκη Ολα αυτα σε βάρος μας όλων των ηλιθίων και σε βάρος του τουρισμού,ενα αεροδρομιο με κλειδωμένες βουλωμένες τουαλέτες το καλοκαιρι,και με την εξαγγελία οτι του χρονου οι προσγειώσεις μειώνονται Σε συνεργασία με την ανεκδιήγητη ΥΠΑ και την Everest έχουν στήσει ηδη δυο αυθαίρετα καταστήματα,λειτουργούν χωρισ¨ άδεια και μαλιστα το ενα σε δημόσιο χώρο εκτος του αεροδρομίου και σε επαφή με αυτο Κανεις δεν αντέδρασε 



Κέρκυρα, καλοκαίρι 2017





Θεσσαλονίκη, Οκτώβριος 2017




Ίσως η επιστολή μου έπρεπε να απευθυνόταν κι αλλού κυρία Μπακογιάννη;

Σχολιάζω Δεκ 2017 μα απάντηση δεν παίρνω








Παρανομίες




Τις σοβαρές παρενέργειες που προκαλούνται στην εύρυθμη λειτουργία του νησιού κατά τους θερινούς μήνες, λόγω των προβλημάτων που παρουσιάζονται στη λειτουργία του Αερολιμένα Μυκόνου, και οι οποίες επιφέρουν σοβαρό πλήγμα στην εικόνα τόσο του νησιού όσο και ολόκληρης της χώρας, επισημαίνει εκ νέου με επιστολή του ο Δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς, σε συνέχεια και των προφορικών συστάσεων.
Στην επιστολή, αναφέρονται λεπτομερώς τα ζητήματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης, αλλά και οι προτεινόμενες λύσεις, τις οποίες θα πρέπει να δώσει άμεσα η νέα Διοίκηση του Αερολιμένα Μυκόνου.
Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Μυκόνου αναφέρεται στα εξής προβλήματα:
1. Παρουσιάζεται ιδιαιτέρως σημαντική χρονοκαθυστέρηση στη διαδικασία παραλαβής των  αποσκευών, με αποτέλεσμα να επικρατεί συνωστισμός και να επηρεάζεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του αεροδρομίου.
2. Υπάρχουν σημαντικά προβλήματα, ως προς τις συνθήκες υγιεινής και συγκεκριμένα με την καθαριότητα τόσο στις τουαλέτες όσο και στους υπόλοιπους κοινόχρηστους χώρους, με αποτέλεσμα το αεροδρόμιο να παρουσιάζει μια εικόνα, η οποία αναμφίβολα δεν αρμόζει στον προορισμό μας.
3. Λόγω του μεγάλου αριθμού αναχωρήσεων και του μεγάλου αριθμού επιβατών σε συνδυασμό με τον μικρό σε διαστάσεις χώρο αναμονής των επιβατών για τις πτήσεις εσωτερικού, κρίνεται απαραίτητος ο σχεδιασμός της σταδιακής εισόδου των επιβατών στο χώρο αναχωρήσεως βάσει χρονικής προτεραιότητας της πτήσης, ώστε να μην παρατηρείται το φαινόμενο στο χώρο αναμονής να στοιβάζονται εκατοντάδες άτομα.
4. Έχουν εκδηλωθεί παράπονα για τον ανύπαρκτο κλιματισμό στο χώρο αναμονής για τις πτήσεις του εσωτερικού.
5. Χρήζει άμεσης διευθέτησης το θέμα της προσωρινής στάσης και στάθμευσης των μικρών και μεγάλων τουριστικών λεωφορείων και μέσων μεταφοράς στο χώρο έμπροσθεν της πύλης των αφίξεων και των αναχωρήσεων του αεροδρομίου, προκειμένου να αποφεύγονται τα φαινόμενα της κυκλοφοριακής συμφόρησης αλλά συγχρόνως να διασφαλίζεται η ασφάλεια των επιβατών κατά την αποβίβασή τους και αναχώρησή τους, οι οποίοι σήμερα είναι υποχρεωμένοι να περνούν με τις αποσκευές τους ανάμεσα από τα οχήματα που είναι ατάκτως σταθμευμένα στο χώρο του αεροδρομίου.
6. Διευθέτηση και ορισμός χώρου αναμονής των ιδιοκτητών – οδηγών των τουριστικών επιχειρήσεων και ξενοδοχείων, οι οποίοι αναμένουν τους πελάτες τους.
Σχετικά με το εν λόγω σοβαρό ζήτημα ο Δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς δήλωσε τα εξής:
''Είναι αδιανόητο να επικρατούν αυτές οι συνθήκες, σε ένα από τα δημοφιλέστερα αεροδρόμια της χώρας κατά τη θερινή περίοδο, ειδικά όταν έχουμε ενημερώσει εγκαίρως τη Διοίκηση της Fraport Ελλάδος σχετικώς, από τον Νοέμβριο του 2016.
Η εύρυθμη λειτουργία του Αερολιμένα Μυκόνου είναι αδιαπραγμάτευτη και έχουμε όλοι ευθύνη να τη διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού, υπερβαίνοντας ακόμα και τον καλύτερό μας εαυτό!
Για αυτό καλούμε όλους τους συναρμόδιους φορείς να παρέμβουν άμεσα και αποτελεσματικά, ώστε απρόσκοπτα, όλοι μαζί, να εργαστούμε για τον Αερολιμένα Μυκόνου.

                                



28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017
Ο Δήμος Κέρκυρας δεν κάνει αποκομιδή των απορριμμάτων του αεροδρομίου και επομένως δεν εισπράττει δημοτικά τέλη από τη Φραπορτ. Η εταιρεία που σήμερα διαχειρίζεται το αεροδρόμιο, έχει αναθέσει σε εργολάβο την αποκομιδή των σκουπιδιών αλλά πληρώνει το ΧΥΤΑ στον οποίο τα εναποθέτει. Αυτά δήλωσε ο Δήμαρχος Κώστας Νικολούζος απαντώντας σε ερώτηση Βασίλη Αρμενιάκου από τη Λαϊκή Συσπείρωση, συμπληρώνοντας ότι είναι γνωστό πως στη σύμβαση παραχώρησης των αεροδρομίων στη γερμανική εταιρεία δεν προβλέπεται καταβολή δημοτικών τελών.
Σε ότι αφορά το νερό ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ δήλωσε ότι ακόμη δεν έχει εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός στο αεροδρόμιο, με την νέα διαχειρίστρια εταιρεία, αλλά η ΔΕΥΑΚ έχει σκοπό να εκδώσει το λογαριασμό κανονικά και αν δεν πληρωθεί να προχωρήσει σε αποκοπή της ύδρευσης του αεροδρομίου.

Συγκεκριμένα, το ελληνικό κράτος θα καταβάλλει μέσα στο 2018, 27 εκατομμύρια ευρώ στη Fraport, στην οποία παραχωρήθηκαν 14 περιφερειακά ελληνικά αεροδρόμια.

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece Αλεξάντερ Τσίνελ, όταν η εταιρεία παρέλαβε τα αεροδρόμια, τα πυροσβεστικά οχήματα δε λειτουργούσαν, ενώ χρειάστηκε να δώσει και 3 εκατομμύρια ευρώ για να βελτιώσει τις τουαλέτες.

Η αρχική αποζημίωση που διεκδίκησε η εταιρεία έφτανε τα 60 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που είναι περίπου το μισό των ακαθάριστων κερδών της για το 2017.

Υπενθυμίζεται πως η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων είχε ξεκινήσει από την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά και ολοκληρώθηκε από την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα.
Οι όροι μάλιστα με τους οποίους παραχωρήθηκαν τα αεροδρόμια, θυμίζουν κωμική ταινία, αφού η γερμανική εταιρεία δεν είχε όλα τα λεφτά τα οποία χρειαζόταν για να τα αγοράσει, δανείστηκε ένα μεγάλο μέρος από ελληνικές τράπεζες και εγγυητής σε αυτά τα δάνεια μπήκε το ελληνικό κράτος.

Μάλιστα στους όρους της παραχώρησης, προβλέφθηκε η απαλλαγή της εταιρείας από ΕΝΦΙΑ, δημοτικά τέλη και έξοδα περιβαλλοντικών μελετών.

Το ελληνικό κράτος, προέβλεψε και για την πυροπροστασία των γερμανικών πλέον αεροδρομίων, τοποθετώντας 540 πυροσβέστες σε αυτά, με αποτέλεσμα διάφορες πυρκαγιές του 2017, να μη μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα.

Η δε πορεία της διαχείρισης των αεροδρομίων από τη γερμανική εταιρεία, δε φαίνεται να πηγαίνει και πολύ καλά, αφού ακόμα και βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, χαρακτηρίζουν ως άθλια την κατάσταση που επικρατούν σε αυτά. Συγκεκριμένα, ο Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, είχε δηλώσει τον Ιανουάριο για το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, πως η εικόνα που παρουσιάζει, είναι:

τουλάχιστον ντροπιαστική και υπονομεύει ευθέως τις προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης της πόλης και της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας

Για το συγκεκριμένο μάλιστα αεροδρόμιο, η EasyJet είχε ακυρώσει το περασμένο φθινόπωρο της πτήσεις της.

Αν υπάρχει κάτι παρήγορο στην όλη κατάσταση, είναι πως πλέον τα λεφτά των φορολοφούμενων πηγαίνουν σε εταιρείες και ανθρώπους της πραματικής οικονομίας και όχι σε τεμπέληδες συνταξιούχους, όπως γινόταν μέχρι τώρα, πράγμα που σημαίνει πως η ανάπτυξη είναι κοντά και θα τη δούμε πολύ σύντομα.

Κι οι δουλειές πάνε καλά




______________



 Αεροδρόμια: 'ιδιωτικοποίηση' υπέρ γερμανικού κρατιδίου-και όχι μόνο (εικόνες-σχόλια) http://daphnechronopoulou.blogspot.com/2015/08/blog-post_19.html#axzz5IO0S4rXQ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου