Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Ντοματάκια γλάστρας και γκαζόν Κυκλάδων



Ντοματάκια γλάστρας. Δώρα της Φύσης σ' εμάς που υπολογίζουμε τον πλούτο της γης και πλένουμε τα λαχανικά μας στον κήπο.


Έχω πολλά να πω για την Υπόθεση Νερό στο νησί ― και δε θα αρέσουν σε όλους. Έχω πολλά να πω για το πόσο μοιάζουν εμπαιγμός και ειρωνεία κάτι οδηγίες που κυκλοφόρησαν για το πώς να κάνουμε οικονομία νερού.
Η οργή μου για τη συμπεριφορά κάποιων ανθρώπων όμως, δεν ακυρώνει τη διαρκή έγνοια για εξοικονόμηση των φυσικών πόρων που κατασπατιαλιούνται σε γκαζόν (ω ναι, στις άνυδρες Κυκλάδες*) ή που γίνονται κομματικά εργαλεία.

Και η συνέχεια έπεται..


_____________________________________________
εικόνες
Πάνω τα ντοματάκια μου που δε φύτεψα κι 'ενθετη φωτογραφία η γλάστρα με τη βιολέτα.
Κάτω- όπως συνηθίζω, για του λόγου το αληθές,  το γκαζόν που ανέφερα στο Sotheby's (price on request). Και, επειδή πιθανόν να υπάρξει αντίλογος απαντώ από τώρα ότι κι από αλλού να φέρνει το νερό πάλι από τη γη το παίρνει αλλά κι ακόμα και πλαστικό να είναι επίσης είναι διπλά βλαβερό πρώτον ως σκουπίδι και δεύτερον ως επιρροή διότι ότι κάνουν οι άνθρωποι αυτού του οικονομικού status είναι που μιμούνται οι άλλοι και το βλέπουμε να εξαπλώνεται στην επόμενη γενιά.


________________________________________________________
Και σχόλιο:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.