Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Με μια odeur ούρων στην άνομβρη Μύκονο



Το ότι μας έχουν αφήσει δίχως σταγόνα νερό σε κάποιες περιοχές της Μυκόνου το έχω ξαναπεί.
Σήμερα έχουμε κι άλλα ωραία ακριβώς έξω από την εξώπορτά μου, εκεί που χθες και προχθές συνωστίζονταν για να πάνε να ακούσουν το Ρέμμο.

Σήμερα λοιπόν από νωρίς έχουμε μια... πώς να το πω; μια odeur  ουρητηρίου που δεν καταφέρνει να τη διώξει ο Βοριάς, συνοδευόμενη με χαρούμενα στριγκλιτά και ουρλιαχτά αδαών τουριστών που πιτσιλιούνται από αυτοκίνητα καθώς ο δρόμος έχει πλημμυρίσει και κατεβάζει κύμα ορμητικό.

Και ρωτώ (κι απάντηση δεν παίρνω βέβαια):
έσπασαν κάνουλες εκείνου του νερού που εγώ δεν έχω;
Ή μήπως..
μήπως άλλα έσπασαν 
κι ό,τι ούρα δε μάς άφησαν οι επισκέπτες στη θάλασσα
τα κάναμε χείμαρρο για road water sports ενός πιο kinky τύπου;
___________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.