Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Πόρτο - στην πόλη των μεγαλεμπόρων με κόκκινα γαρύφαλα





Μια ναρκοφεμινίστρια στο Πόρτο.
Εθνική εορτή, σα σήμερα ελευθερώθηκαν από τη δικτατορία και στην Πλατεία Ελευθερίας πουλάνε κόκκινα γαρύφαλα.
-Κομουνίστα; με ρωτά ο πλανόδιος ανθοπώλης.
-No, του χαμογελώ.
-Αναρκίστα! συμπεραίνει.
Ναρκοφεμινίστα, θα έπρεπε ίσως να πω, μια και φορώ και την κονκάρδα μας και αφού για τη Μείωση Της Βλάβης απ' τη ντρόγκα με προσκάλεσαν στο  παγκόσμιο συνέδριο #HRI19 , αλλά δεν το χω να πληροφορώ αγνώστους για τη ζωή μου, οπότε προχωρώ να δω λίγο την πόλη των παλιών καπεταναίων μεγαλεμπόρων πριν κλειστώ στις αίθουσες των ομιλιών και των συζητήσεων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.