Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019

Νάνος Βαλαωρίτης [rip] μ' ένα γατί, γιατί "Η χώρα μου δεν είναι πια η χώρα των ποιητών''

Νάνος Βαλαωρίτης 
5 Ιουλίου 1921- 13 Σεπτεμβρίου 2019



Από μικρό στα βάσανα. Αν δεν αρχίσει από νωρίς, του είπα, δε θα μας προλάβει. Σα φρούτο το κατέβασα από τη συκιά τέτοιες μέρες (πριν 6 χρόνια) και το κάθισα με τα βιβλία να εξοικειώνεται.


Ο Νάνος Βαλαωρίτης μόλις είχε εκφράσει την (αιώνια συγγραφική) απορία: Με διαβάζετε;
Ποιο βιβλίο μου έχετε;
Κι είπα να συνδυάσω να θαμπωθεί και το μικρό.
Και να ο Mon Chou Sue μικρός κι αθώος ανοίγει τα ματάκια διάπλατα μπροστά στην «πρόοδο του γραπτού λόγου» κάτω από το βλέμμα του ανήσυχου ποιητή.


___ Αυτά τότε, το '13.
Χθες το ταξίδι.
Ο Νάνος Βαλαωρίτης
'Αυγερινός κι Αποσπερίτης'*,
εβασίλευσεν.


'Κράτα γερά Φερλινγκέτι' όπως είπε ο Βάσος.

Εγώ το ξόδι ακολουθώ με:
'Ενθάδε κείται..' στη Bibliothèque, την τεθλασμένη Βιβλιοθήκη: https://www.bibliotheque.gr/article/21953

κι επίσης: το
«Η χώρα μου δεν είναι πια η χώρα των ποιητών»
του Νάνου Βαλαωρίτη, σε εξαίσια απαγγελία από το Λεωνίδα Χρηστάκη, σχιζοφωνητικά, στο 35ο λεπτό της δίωρης εκπομπής μου στο Clipart Radio: 2-hours-with-daphne-



______________________________________________
Η φωτογραφία https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201330619401982&set=a.4442870704392&type=3&theater
H εκπομπή στο σύννεφο: https://www.mixcloud.com/DaphneKastell/2-hours-with-daphne-april-13-2018/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.