Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Εξάρχεια στην Αχαρνών― Γιατί γελάτε κύριοι;


Εξάρχεια στην Αχαρνών.
Γιατί γελάτε κύριοι, είναι από χάρτη της Αστυνομίας μας.


Τα Εξάρχεια είναι ιδέα. Τα Εξάρχεια είναι παντού.
Τα Εξάρχεια είναι πρόφαση καταστολής.
Τα Εξάρχεια είναι δικαιολογία.

Την Ανακοίνωση για τα Εξάρχεια της Αχαρνών και την εκκένωση κτηρίου στο οποίο δε βρέθηκαν ναρκωτικά (παρά τις 'πληροφορίες') έχω από τις σελίδες σε κοινωνικά δίκτυα και το ιστολόγιο Police Voice








______________________
Το μαργαριτάρι ανθολογήθηκε από το Βάσο
Vassos Georgas:
το κέντρο του κόσμου στα άκρα της λογικής]
αν τα εξάρχεια είναι το κάτω κολωνάκι
λογικό η αχαρνών να είναι τα κάτω εξάρχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.