Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2019

Νομάδες της Μυκόνου- για μας #MykonosTribe





Imagine all the people
.. living for today...'

Video με μουσική του δικού μας Μανόλη Σκαραμαγκά, φωνή της Έλσας κι όλους εμάς ανάκατα, νεκρούς και ζωντανούς κι απέθαντους, αθάνατους, λησμονημένους, ασυγχώρετους, συγχωρεμένους και στοιχειωμένους σε καλοκαίρια που έφυγαν, χρόνια που δε γυρίζουν.
Ηλιοκαμένα σήμερα, που δεν παλιώνουν. 
Δε θέλει φαντασία για μάς, το σήμερα είναι εδώ.

Καλό χειμώνα
σύντροφοι Νομάδες 
κι όλοι εσείς των Φυλών με τις οποίες συμβιώνουμε παράλληλα και αρμονικά  σε τούτο το παραθαλάσσιο πανηγύρι που δεν έχει τελειωμό.

https://www.facebook.com/emmanuel.skaramagkas/videos/3165917453449892/

2 σχόλια:

  1. Καλημερα Δαφνη μου!
    Παντα να ταξιδευεις ευχομαι με τον καλυτερο δυνατο τροπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έτσι Κική μου
      ταξιδεύουμε η μια στον κόσμο της άλλης και πλουτίζουμε με εικόνες και με φαντασία.
      Γι αυτό Εκφράσου
      να εκφράζομαι ― και, Καλό Χειμώνα να έχουμε!

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.