Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

Πρεζάκια, τρανς και αδελφές κάνουμε τα Εξάρχεια γαμώ τις γειτονιές




Πρεζάκια , τρανς και αδελφές
κάνουμε τα Εξάρχεια
γαμώ τις γειτονιές 

Επειδή μόνο η ανοχή κι αποδοχή του άλλου και του διαφορετικού κάνει τη ζωή πλούσια να τη ζεις.
Επειδή οι μόνες φορές που φοβόμαστε στα Εξάρχεια είναι οι ημέρες που κάνει εξορμήσεις η Αστυνομία.

 (και ύστερα, ως άλλη κυρία Δημουλά (που αν θυμάστε την ενοχλούν οι άστεγοι που της πιάνουν τα κυψελιώτικα παγκάκια) πρόσθεσε την τετριμμένη προσωπική νότα για επίκληση στο θυμικό):
«μου γαμησαν τα Εξάρχεια που γεννήθηκα» και «Δεν μπορώ να πάω με τα παιδιά»
και απαντώ:


 Η εξίσωση περιουσίας και ουσίας είναι εγκληματικά ανόητη και επιχείρημα για χρήσιμους ηλίθιους.
Καμιά βλάβη σε ακίνητο δε δικαιολογεί τη βιαιοπραγία. Κι αυτό δίχως να έχουμε καν αγγίξει το τεράστιο ζήτημα της εκδικητικότητας και του ότι το έγκλημα του ενός δε δίνει το ελεύθερο να εγκληματούν άλλοι. Εκτός αν θέλετε να ζείτε σε ζούγκλα οπότε τι περιουσίες και τι ιδιοκτησίες επικαλείστε;
 Λέτε «μου γαμησαν τα Εξάρχεια που γεννήθηκα και Δεν μπορώ να πάω με τα παιδιά μου» επειδή μάλλον βλέπετε πολλή τηλεόραση.
Το ανίψι μου 9 ετών ζει εκεί μια χαρά, εκεί βγαίνω και τρώω καθημερινά όταν είμαι στην Αθήνα.
Οι μόνες φορές που δε μπορώ να πάω είναι οι φορές που κάνει εξορμήσεις η Αστυνομία.
Κλείστε την τηλεόραση, σας βλάπτει.


Δεν έχουν και φαντασία βλέπετε, ούτε και τη στοιχειώδη λογική ή την συναίσθηση ευθύνης ώστε να διαχωρίζουν τι έχουν επιβεβαιώσει οι ίδιοι από εκείνα που τους είπαν.




_____________________________________
-->

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.