Κυριακή 15 Μαρτίου 2020

Πανδημίας απαγορεύσεις και άσματα #COVID19 #κορονοιος #CoronavirusOutbreak





«Ανάθεμα σε Μάκη
 που 'θελες ταξιδάκι
δεν έβλεπες #ειδήσεις
στ' αυγά σου να καθίσεις»,
τραγουδά με τα ντάμπα-ντούμπα που ως τα μέσα του περασμένου αιώνα συνόδευαν το χορό της δύστυχης αρκούδας με το χαλκά στη μύτη από όπου την έδενε ο Αρκουδιάρης της, που ανάμεσα στα χρυσά δόντια που έλαμπαν μέσα από τα σκούρα χείλη του, σκάρωνε επίκαιρες ιστορίες στις γειτονιές.

«Φέρτε φάρμακα να πιω,
έχω κορονοϊό»  συνεχίζει το λαϊκό άσμα που έχει εκατοντάδες επισκέψεις στο YouTube (και δε θα σας αφήσω δίχως link).

Τα σχολεία κλείνουν αργά ή γρήγορα, ανάλογα με τα αντανακλαστικά κάθε κράτους. Αλλά και των εκάστοτε πολιτικών συστημάτων που δίνουν την ευκαιρία σε Προέδρους και Πρωθυπουργούς να παρουσιάζουν θεωρίες που αντικαθιστούν την εξήγηση της Επιστήμης σα νέοι Αϊνστάιν απέναντι σε κάθε Νεύτωνα που νομίζει πως μας εξηγεί τη βαρύτητα της έννοιας των πανδημιών.
Σε ένα δισδιάστατο ανάλογο παραμόρφωσης, οι Τραμπ, οι Ερτογάν κι οι Ορθόδοξοι δεσπότες εφευρίσκουν θεωρίες σχετικότατα από τη μια με τη βαρύτητα των επιταχυνόμενων περιστατικών με πιθανότητα παραμόρφωσης του χωροχρόνου όπως τον ξέραμε κι από την άλλη με την ερμηνεία των καμπυλώσεων της γεωμετρίας των Χρηματιστηρίων, σε σχέση πάντα και
με την ταχύτητα που αναπτύσσει το μακρύ ταξίδι του Κορονοϊού στη χώρα τους, υπολογιζόμενο σε μια εξίσωση της αναλογίας μεταξύ της παρουσίας της Μάζας έναντι
της δύναμης της Αρχής επιβολής βίας με συστήματα γνωστά βαρατικού πεδίου αφ' ενός, σε συνδυασμό, αφ' ετέρου με τη δυνατότητα παραμορφώσεων της γεωμετρίας της χώρας λόγω της αμφισβήτησης της Μάζας (αλλά και των ίδιων των συγκεκριμένων πολιτικών) των βασικών αρχών της Επιστήμης ή της Λογικής.

Εάν αντέξατε να διαβάσετε την ανωτέρω παράγραφο, το μικρό μου  ακατανόητο μπουρδούκλωμα όρων από τη Θεωρία της Σχετικότητας του Αϊνστάιν, πιστεύω νιώσατε όπως θα ένιωθε ο ίδιος ο Αϊνστάιν (ή ο Παστέρ) αν άκουγε τον Τραμπ, τον Ερτογάν ή το Βελόπουλο και τους Δεσπότες μας, να μιλάνε για την Πανδημία που κυριεύει τον πλανήτη κατά πολύ και λόγω της δικής μας ανικανότητας να ακολουθήσουμε οδηγίες και να παραδεχθούμε ότι στη ζωή υπάρχουν και ειδικοί αλλά και πιο έξυπνοι από εμάς.

Αν δεν αντέξατε να διαβάσετε τη μικρή μου φάρσα ανωτέρω, θα λυπηθώ διότι ίσως δε θα φτάσετε στα στοιχεία που σας φέρνω από άρθρο σε ελληνική ιστοσελίδα του 2015 που μιλά καθαρότατα για πείραμα με επικίνδυνο για τον οποίο προειδοποιούσε από τότε ο Σάιμον Γουέιν-Χόμπσον, ιολόγος του Ινστιτούτου Παστέρ στο Παρίσι ότι ”Αν ο ιός κατάφερνε να αποδράσει, κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει τις εξελίξεις».
Γελάτε; Το ξέρω, το περίμενα, γι αυτό σας φέρνω και σύνδεσμο και εικόνα καθώς και την πληροφορία ότι το άρθρο του 2015 δεν αναφερόταν γενικά κι αόριστα αλλά κατονόμασε το υβρίδιο ως παιδάκι ενός ριψοκίνδυνου γάμου του SARS με— (πάρτε βαθιά αναπνοή) με… με…ενός «συγγενικού ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ των νυχτερίδων».


φέρνω λοιπόν κι αυτά για να έχουμε να υφαίνουμε ιστορίες συνωμοσίας τις σκοτεινές μέρες και νύχτες τούτης της Άνοιξης που δια νόμου αλλά και επειδή κλείνουν τα μαγαζιά, αναγκαζόμαστε να κλειστούμε στα σπίτια μας (πολλοί από εσάς μάλιστα μαζί με τα βλαστάρια σας που, πάω στοίχημα, πως δίχως τρεχάματα σε μαθήματα και δουλειές, ίσως και να είναι η πρώτη φορά στη ζωή σας που θα τα υποστείτε όσες ώρες τα ανέχονται καθημερινά οι μαρτυρικοί τους δάσκαλοι και, όντως πάω στοίχημα, ότι έναν κάποιο Ηρώδη όλο και θα τον μνημονεύσετε.

Όσο για μένα, όπως πορεύτηκα μέχρι σήμερα έτσι θα πορευτώ και τούτη τη δύσκολη ώρα, οπότε, θα ακουμπήσω στη Λογοτεχνία. Με δύο από τα σχετικά βιβλία που αγαπώ περισσότερο. Και ομολογώ στάθηκα τυχερή. Διότι αν η πανδημία χτυπούσε κατακαλόκαιρο θα είχαμε σίγουρο ένα ‘Θάνατο στη Μύκονο’ κατά τον στη Βενετία του Τόμας Μαν  με τους κομψούς τουρίστες τους παγιδευμένους στο εξαίσιο θέρετρο, τον ώριμο μουσικό να βάφει μαλλί πλάθοντας κρυφά τρελλά όνειρα για επαφή με το ωραίο αγόρι που παίζει αμέριμνο στην άμμο ενώ οι ντόπιοι τους σερβίρουν και τους τραγουδούν όλο και πιο εξαθλιωμένοι, όλο και πιο αιμοπτύοντες ενώ ταυτόχρονα ρίχνουν κι ένα έξτρα ασβεστάκι στα κατώφλια, διότι και τη ζωή τους δίνουν για τον τουρισμό αλλά ούτε πεθαίνοντας δεν επιτρέπεται να ομολογήσουν την κρυφή αλήθεια για την επιδημία χολέρας που τους αποδεκατίζει και παραμορφώνει τη φημισμένη πόλη. 
Συστήνω το βιβλίο βέβαια, όπως και τη σπουδαία ταινία του Βισκόντι με το Μπόγκαρντ (τον Ντερκ όχι τον Χάμφρυ από την Καζαμπλάνκα), την θεσπέσιας αρχοντιάς Σιλβάνα Μαγκάνο ή και το ωραίο μικρούλη Τάζλο που ήταν όντως αρχοντόπουλο, από την Πολωνία και η ζωή του δεν του καλοφέρθηκε όπως μάθαμε αργότερα που ονειροπόλοι θαυμαστές τον ανακάλυψαν ηλικιωμένο. Συστήνω, αλλά για γτην παρούσα στιγμή, ευχαριστώ, δε θα πάρω. 
Έχω άλλο, ευχάριστο.
Το Δεκαήμερο του Βοκάκιου, γραμμένο στα μέσα του 14ου αιώνα μετά το λοιμό που χτύπησε τη Φλωρεντία το 1348, είναι μια ιστορία  κλασική, από εκείνες που γεννούν παραμύθια.
Γιατί, ήταν, λέει, μια παρέα σε καιρό επιδημίας, που αποφάσισε (καλή ώρα) να κλειστεί στο σπίτι. Μαζεύτηκαν λοιπόν οι επτά κοπέλες κι οι τρεις νεαροί και, οχυρωμένοι σε μια άνετη απομονωμένη βίλα (ιταλική, εννοείται,αληθινή, όχι σαν των εργολάβων τα εξαμβλώματα) με κήπους και ψηφιδωτά και αγάλματα και όλα τα καλά, αποφάσισαν να διασκεδάσουν με ιστορίες. Ερωτικές, αλλά και κάποιες κωμικές, ή θλιμμένες και γελοίες σαν ανέκδοτα ή διδακτικές, χαρίζουν κάβε είδους απολαύσεις και, αν και δε μπορώ να φανταστώ ότι δεν τις έχετε συναντήσει, αυτές συστήνω ανεπιφύλακτα, ιδίως τώρα που τις ζητά η στιγμή αφού καλύτερη ευκαιρία να χαρούμε μονορούφι 100 ιστορίες, δε θα μας ξαναδοθεί (ελπίζω κι εύχομαι).
Ο  Βοκάκιος (Giovanni Boccaccio 1313-1375) εμπνεύστηκε από παραμύθια που είχε ακούσει κι από Ιταλούς, Γάλλους και Λατίνους συγγραφείς που κι εκείνοι είχαν εμπνευστεί από άλλους, όπως κι οι επόμενοι αντλούν από εκείνον. Οι αναγνώστες έχουν εντοπίσει στο Δεκαήμερο από μύθο Σανσκριτικό του 4ου π.Χ. αιώνα - αλλά μέσω Εφέσου του 2ου μ.Χ., παραμύθια εβραϊκά κι αραβικά και βορειοευρωπαϊκά ή αρχαία. Το ύφος όμως είναι ένα, οι τρόποι και τα φορέματα είναι της εποχής του όπως κι η νοστιμιά της τυπικής επανάληψης κάθε αρχής και τέλους που  δίνει, (όπως και στις Χίλιες και Μια Νύχτες ή στα κεφάλαια του Δον Κιχώτη), μια γεύση μοναδική και μεθυστικότατη. Κολλάμε διαβάζοντας, θέλουμε κι άλλο. Κι αν είστε σαν εμένα, που πιστεύω ακράδαντα πως το βιβλίο μού χρωστά απολαύσεις ώστε αν με κάνει να βαρεθώ το εγκαταλείπω πρώτη πριν εκείνο μου πέσει απ’ τα χέρια, θα νιώσετε, όπως κι εγώ τη χαρά να πηδάτε  αμέριμνα ό,τι σας πλήττει, ξέροντας πως σας περιμένουν οι χαρές στις επόμενες σελίδες.
Πιο πολλά δε χρειάζεται να πω, σας αφήνω σε καλά χέρια.

Όμως, πριν δραπετεύσουμε σε άλλους αιώνες,
σας έχω συλλογή με την τρέλα την ελληνική του ανεύθυνου σκοταδισμού της Ορθοδοξίας, το Μαρινάκη  αλλά και τα νέα μέτρα και σύνδεσμο προς χάρτη αληθινού χρόνου 
+ όπως πάντα σχόλια δικά μας από τα κοινωνικά δίκτυα
+ κωμικές εικόνες,
 για ενημέρωσή μας
προς γνώσιν και συμμόρφωσιν
και για περαστικά μας, επειδή
δυστυχώς, αυτό που πάλι φάνηκε είναι πως οι λοιμοί περνούν και χάνονται μα η βλακεία κι η ανευθυνότητα μένουν και βασιλεύουν.



https://www.youtube.com/watch?v=gFjd3T-F43M




14 Μαρτίου 2020
Αναστέλλονται οι ακόλουθες επιχειρηματικές δραστηριότητες σε όλη τη χώρα από σήμερα στις 12 τα μεσανυχτα και μέχρι νεώτερης απόφασης (αναγράφεται ο σχετικός Κωδικός Αριθμός Δραστηριότητας – ΚΑΔ):

Αναστέλλονται οι ακόλουθες επιχειρηματικές δραστηριότητες σε όλη τη χώρα (αναγράφεται ο σχετικός Κωδικός Αριθμός Δραστηριότητας – ΚΑΔ):
1. Δραστηριότητες κάθε είδους υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης (ΚΑΔ 5610), με εξαίρεση τις δραστηριότητες που αφορούν διανομή προϊόντων (delivery, room service κτλ.) και παροχή προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take-away) στις οποίες δεν επιτρέπεται η χρήση τραπεζοκαθισμάτων και το σερβίρισμα σε αυτά.
2. Δραστηριότητες υπηρεσιών τροφοδοσίας για εκδηλώσεις (catering) (ΚΑΔ 5621).
3. Δραστηριότητες κάθε είδους παροχής ποτών (χορευτικά κέντρα, αναψυκτήρια, καφέ μπαρ, καφενεία, καφετέριες, κέντρα διασκέδασης κτλ.) (ΚΑΔ 5630), με εξαίρεση τις δραστηριότητες που αφορούν διανομή προϊόντων (delivery, room service κτλ.) και παροχή προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take-away) στις οποίες δεν επιτρέπεται η χρήση τραπεζοκαθισμάτων και το σερβίρισμα σε αυτά.
4. Δραστηριότητες προβολής κινηματογραφικών ταινιών (ΚΑΔ 5914).
5. Εκμετάλλευση αιθουσών θεαμάτων και συναφείς δραστηριότητες (ΚΑΔ 9004).
6. Δραστηριότητες βιβλιοθηκών και αρχειοφυλακείων (ΚΑΔ 9101).
7. Δραστηριότητες μουσείων (ΚΑΔ 9102).
8. Λειτουργία ιστορικών χώρων και κτιρίων και παρόμοιων πόλων έλξης επισκεπτών (ΚΑΔ 9103).
9. Τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα (συμπεριλαμβανομένων καζίνο, χαρτοπαιχτικών λεσχών κτλ.) (ΚΑΔ 9200), εξαιρουμένων των δραστηριοτήτων πλανόδιου πωλητή, υπηρεσιών τυχερών παιχνιδιών σε απ ευθείας (on-line) σύνδεση και υπηρεσιών στοιχημάτων σε απ ευθείας (on-line) σύνδεση.
10. Εκμετάλλευση αθλητικών εγκαταστάσεων (ΚΑΔ 9311).
11. Δραστηριότητες αθλητικών ομίλων (ΚΑΔ 9312), με εξαίρεση αθλητών και ομάδων που είναι σε στάδιο προετοιμασίας για τους ολυμπιακούς αγώνες.
12. Εγκαταστάσεις γυμναστικής (ΚΑΔ 9313).
13. Δραστηριότητες πάρκων αναψυχής και άλλων θεματικών πάρκων (πάρκα ψυχαγωγίας, λούνα παρκ, πανηγύρια, εκθέσεις εμπορικού χαρακτήρα κτλ.) (ΚΑΔ 9321).
14. Οι ακόλουθες άλλες δραστηριότητες διασκέδασης και ψυχαγωγίας: Υπηρεσίες ντισκοτέκ (χωρίς προσφορά ποτού ή φαγητού) (ΚΑΔ 93.29.19.04), Υπηρεσίες παιδότοπου (ΚΑΔ 93.29.19.05), Υπηρεσίες σφαιριστηρίου και συναφών ψυχαγωγικών παιχνιδιών (ποδοσφαιράκια κλπ) (ΚΑΔ 93.29.19.06), Άλλες υπηρεσίες θεάματος (ΚΑΔ 93.29.2).
15. Δραστηριότητες κομμωτηρίων, κουρείων και κέντρων αισθητικής (ΚΑΔ 9602).
16. Δραστηριότητες σχετικές με τη φυσική ευεξία (ΚΑΔ 9604).
17. Οι ακόλουθες άλλες δραστηριότητες παροχής προσωπικών υπηρεσιών: Υπηρεσίες δερματοστιξίας (τατουάζ) (ΚΑΔ 96.09.19.09), υπηρεσίες τρυπήματος δέρματος του σώματος (piercing) (ΚΑΔ 96.09.19.17).
18. Η δραστηριότητα όλων των καταστημάτων λιανικού εμπορίου που λειτουργούν με συμφωνίες συνεργασίας τύπου «κατάστημα εντός καταστήματος» (shops−in−a−shop), βρίσκονται σε εκπτωτικά καταστήματα (outlet), εμπορικά κέντρα και εκπτωτικά χωριά, με εξαίρεση τα υπερκαταστήματα τροφίμων σούπερ μάρκετ.

Γενική οδηγία: Σε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης κοινού δίνεται η γενική οδηγία τα καταστήματα να λάβουν κάθε πρόσφορο μέτρο προφύλαξης ώστε να μην δημιουργούνται ουρές άνω των πέντε (5) ατόμων.

Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες! Δεν φοβόμαστε - προστατευόμαστε!



Οι γιατροί ΜΕΘ της Λομβαρδίας προτείνουν να μπει όριο ηλικίας για νοσηλεία στις ΜΕΘ ώστε να νοσηλεύονται αυτοί που έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιζήσουν από τον κορονοϊό.
Και κάπως έτσι είναι όταν τα συστήματα υγείας καταρρέουν.

Triage λέγεται. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στους Ναπολεόντειους πολέμους (από τον γιατρό του στρατού του Ναπολέοντα Dominique Jean Larrey). Σήμερα χρησιμοποιείται σε όλες τις μαζικές καταστροφές και στους πολέμους (όταν τα διαθέσιμα μέσα δεν επαρκούν).






[Βγαίνει μια από τις πιο γνωστές λοιμωξιολόγους της χώρας και λέει πως αυτή θα κοινωνούσε ακόμα κι αν πριν από αυτή ήξερε πως κοινώνησε ένας άρρωστος με κορονοϊό. Πέρα από την παθογένεια του πράγματος, Εισαγγελέας δεν πρέπει να ασχοληθεί; Υποτίθεται πως προσπαθούμε να εμποδίσουμε μια πανδημία με όλα τα μέσα]


Η δήλωση της λοιμωξιολόγου Ελένης Γιαμαρέλλου για τον κορονοϊό και τη Θεία Κοινωνία που θα συζητηθεί
«Ανήκω σε αυτούς που θα πήγαιναν στην εκκλησία αλλά θα πρότεινα σε άτομα άνω των 65 ετών που έχουν καρδιοπάθειες, πνευμονοπάθειες, διαβήτη, προβλήματα με τα νεφρά ή σε ανοσοκαταστολή, μέχρι να εξελιχθεί η ιστορία και να μην έχει γίνει διασπορά κρουσμάτων, να παρακολουθούν τη θεία λειτουργία από το σπίτι τους από την τηλεόραση», δήλωσε στον Realfm 97,8 και την εκπομπή «Τεντιμπόηδες» με τους Μάνο Νιφλή και Άκη Παυλόπουλο η καθηγήτρια λοιμωξιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ελένη Γιαμαρέλλου. 
«Αδίκως έχει δημιουργηθεί ένα τέτοιο θέμα. Η θεία κοινωνία είναι ένα μυστήριο, όταν πηγαίνεις να λάβεις τη θεία κοινωνία δεν την παίρνεις από συνήθεια, τη λαμβάνεις γιατί είναι σώμα και αίμα Χριστού. Ή το πιστεύεις και κοινωνείς κανονικά ή δεν το πιστεύεις. Δεν υπάρχουν μεσοβέζικες λύσεις, κουταλάκια κλπ. Είμαι τελείως εναντίον αυτών. Αν το πιστεύουμε, δεν προκαλούμε την τύχη μας. Αν πιστεύω ότι αυτό μπορεί να με μολύνει, τότε δεν πιστεύω στο μεγαλύτερο μυστήριο. Τα άτομα που θέλουν να κοινωνήσουν δεν πρέπει να φοβούνται ότι από τη θεία κοινωνία μπορεί να μεταδοθεί ποτέ μικρόβιο, τόνισε η κ. Γιαμαρέλλου.
Στην ερώτηση αν θα κοινωνούσε στην περίπτωση που στη θεία κοινωνία ο προηγούμενος πιστός είναι προσβεβλημένος από τον κορονοϊό, η κ. Γιαμαρέλλου απάντησε ότι «θα κοινωνήσω με πίστη στον Θεό ότι δεν κολλάω, όταν συμμετέχω σε ένα τέτοιο μεγάλο μυστήριο. Σας λέω αυτό που θα κάνω για τον εαυτό μου και το πιστεύω για όλους»

Φακή @kate_rinq  
Τι σας κόφτει εσάς ρε παιδιά άμα θέλουμε να κοινωνήσουμε από το ίδιο κουτάλι με άλλους σαρανταδώδεκα; Λες και σας βάλαμε να μεταλάβετε με το ζόρι
ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΟΦΤΕΙ ΑΪΝΣΤΆΙΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΎ


Ο Αμβρόσιος βρήκε το φάρμακο για τον #Κορονοϊό.




απο τη στιγμη που η Εκκλησια της Ελλαδος ειναι Νομικο Προσωπο Δημοσιου Δικαιου υπαγομενο στο Υπουργειο Παιδειας και Θρησκευματων, με ποιο δικαιωμα το Υπουργειο οταν κλεινει τα σχολεια μιας περιοχης για λογους δημοσιας υγειας, αν και αφορουν σε νεους ανθρωπους που κινδυνευουν λιγοτερο, δεν κλεινει και τις εκκλησιες της ιδιας περιοχης που αφορουν σε μεγαλυτερους ανθρωπους που κινδυνευουν περισσοτερο;;





Σε άλλη γραμμή ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής από την Ιερά Σύνοδο: Tα υλικά στοιχεία που μπορούν να μεταφέρουν τις ευλογίες του Θεού υπόκεινται στη θραυσμένη φύση του πεσμένου μας κόσμου
Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, Ελπιδοφόρος εξέδωσε αυστηρότερες οδηγίες προς τους κληρικούς, αλλά και τους πιστούς και βρέθηκε σε άλλη γραμμή από ό,τι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.
https://thecaller.gr/callers-choice/alli-grammi-o-archiepiskopos-amerikis-apo-tin-iera-synodo-osoi-aisthanontai-somatika-aschima-na-apechoyn-apo-tis-leitoyrgikes-sygkentroseis/



η ανακοινωση της Ιερας Συνοδου για τον κορονοιο, ενα μνημειο ανευθυνοτητας και αλητειας φραγκοφονιαδων







Αντί να ζητάμε να κλείσουν οι εκκλησίες, γιατί δε ζητάμε να ανοίξουν οι φυλακές;
Οι άθλιες συνθήκες στις ποινικές φυλακές, όπου κρατούνται και παιδιά, επιβάλλει την απελευθέρωση όλων των φυλακισμένων άμεσα.
Δεν είναι μόνο τα στρατόπεδα συγκέντρωσης προσφύγων που πρέπει να ανοίξουν αλλά και όλες οι φυλακές και κρατητήρια που με τον κοροναΐό γίνονται ουσιαστικά καραντίνες χωρίς ιατρική παρακολούθηση.
Να ανοίξουν ΤΩΡΑ όλες και να πάνε οι άνθρωποι στα σπίτια τους ή σε νοσοκομεία γιατί εκεί μέσα κινδυνεύει η ζωή τους.
Οτιδήποτε λιγότερο είναι αγριότητα που εκθέτει φυσικά ακόμα περισσότερο τη βασική αγριότητα που είναι η ύπαρξή τους καθεαυτή.











Βρισκόμαστε σε εκείνο το μέρος του κόσμου που ένας τύπος πουλάει αλοιφές για τον κορονοϊό και είναι στη βουλή αντί για τη φυλακή.

Ο Βελόπουλος προμοτάρει προϊόν που δήθεν προστατεύει από τον κορονοϊό
αρά το γεγονός ότι είναι εν ενεργεία πολιτικός αρχηγός (επικεφαλής της Ελληνικής Λύσης) ο Κυριάκος Βελόπουλος συνεχίζει τις τηλεπωλήσεις. 
Μάλιστα, το νέο προϊόν που λανσάρει μπορεί, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, να προστατεύσει από τον κορονοϊό.
Ιδού πως έχει το προμόσιον της σχετικής αλοιφής από τον βουλευτή και αρχηγό κόμματος (στο βίντεο από το 31:00 και μετά): 
"Ο κορονοϊός είναι ένα θέμα. Με την "Βυζαντινόν", αποτρέπετε κάθε μικρόβια από τα χέρια σας. Είναι φυσικό, φόρμουλα με βότανα μέσα. Μία επάλειψη θα κάνετε το πρωί, μία το μεσημέρι και μία το βράδυ και θα είστε οκ. Μετά μπορείτε να κάνετε και 17 χειραψίες. Έχει μέσα ένα κοκτέιλ ουσιών. Και κάποια από τα βότανα υπάρχουν μόνο στην Αυστραλία. Ούτε να φοβάσαι τον κορωνοϊό. Ούτε τίποτα. Έχει από τα λίγα βότανα που είναι δυσεύρετα. Ούτε κορωνοϊό, ούτε να φοβάστε ιώσεις, ούτε βακτήρια ούτε να φοβάστε τίποτα».
Παρά το γεγονός ότι είναι εν ενεργεία πολιτικός αρχηγός (επικεφαλής της Ελληνικής Λύσης) ο Κυριάκος Βελόπουλος συνεχίζει τις τηλεπωλήσεις. 
Μάλιστα, το νέο προϊόν που λανσάρει μπορεί, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, να προστατεύσει από τον κορονοϊό.
Ιδού πως έχει το προμόσιον της σχετικής αλοιφής από τον βουλευτή και αρχηγό κόμματος (στο βίντεο από το 31:00 και μετά): 
"Ο κορονοϊός είναι ένα θέμα. Με την "Βυζαντινόν", αποτρέπετε κάθε μικρόβια από τα χέρια σας. Είναι φυσικό, φόρμουλα με βότανα μέσα. Μία επάλειψη θα κάνετε το πρωί, μία το μεσημέρι και μία το βράδυ και θα είστε οκ. Μετά μπορείτε να κάνετε και 17 χειραψίες. Έχει μέσα ένα κοκτέιλ ουσιών. Και κάποια από τα βότανα υπάρχουν μόνο στην Αυστραλία. Ούτε να φοβάσαι τον κορωνοϊό. Ούτε τίποτα. Έχει από τα λίγα βότανα που είναι δυσεύρετα. Ούτε κορωνοϊό, ούτε να φοβάστε ιώσεις, ούτε βακτήρια ούτε να φοβάστε τίποτα».


_









Μεταξύ άλλων, αυτές τις μέρες διαπιστώνουμε την καταστροφή νοήματος που έχουν προκαλέσει τα ΜΜΕ: χρησιμοποιώντας γλώσσα έντασης για τα πάντα, τώρα που είναι όντως έκτακτη ανάγκη δεν μπορούν να το μεταφέρουν στο κοινό γιατί έχουν «κάψει» τα επικοινωνιακά σχήματα.






David Trueba, El País, 
10 Μαρτίου 2020
«Ας φανταστούμε ένα σενάριο στο οποίο ο κορωνοϊός εξαπλώνεται στην Ευρώπη με τρόπο ανεξέλεγκτο, ενώ στην αφρικανική ήπειρο, λόγω των κλιματικών συνθηκών, δεν έχει καμία επίπτωση. Τρομοκρατημένες, οικογένειες ευρωπαίων θα επιχειρούσαν μαζικά να δραπετεύσουν από την ασθένεια, βγαίνοντας στο δρόμο προς τα σύνορα της Αφρικής. Θα προσπαθούσαν να διασχίσουν τη θάλασσα μέσω του Στενού του Γιβραλτάρ, θα επιβιβάζονταν σε πρόχειρα σκάφη από τα ελληνικά νησιά και από τις τουρκικές ακτές. Κυνηγημένοι από την απειλή μιας νέας θανατηφόρας πανώλης, θα προσπαθούσαν να φτάσουν στην ασφάλεια, εξωθούμενοι από την ακραία ανάγκη. Αλλά όταν θα έφταναν στην ακτή της Αφρικής, οι φράκτες που οι ίδιοι έχουν υψώσει, οι βίαιοι έλεγχοι που οι ίδιοι έχουν εγκαθιδρύσει, τα σκληρά και ανελέητα σύνορα, θα αντέστρεφαν την δύναμη ανάσχεσης. Οι βορειοαφρικανικές δυνάμεις ασφαλείας θα πυροβολούσαν τους Ευρωπαίους δίχως έλεος και θα τους φώναζαν: γυρίστε πίσω, αφήστε μας ήσυχους, δεν θέλουμε την αρρώστια σας, τη δυστυχία σας, την απελπισία σας. Εδώ, εάν οι σεναριογράφοι ήθελαν να κορυφώσουν το δράμα, θα επέτρεπαν σε κάποιους Ευρωπαίους, με τη βοήθεια συμμοριών διακινητών, να φτάσουν σε αφρικανικούς προορισμούς, όπου οι αρχές θα τους έβαζαν σε καραντίνα, θα τους στοίβαζαν σε άθλια στρατόπεδα, όπου θα έχαναν όλα τα υπάρχοντά τους, τις σχέσεις τους και την αξιοπρέπειά τους.»
David Trueba, El País, 10 Μαρτίου 2020















Δεν ξέρω τι κάνετε με τη Θεία Κοινωνία αλλά για να μην κολλήσουμε Κορονοϊό στο sex είναι απλή η λύση. Οδηγίες από Γερμανία με Σωστό και Λάθος.



Η Μαρεβα Μ. να μάς πει πρώτον αν κολλάει ο ιός από το κουταλάκι της μετάληψης, δευτερον να πει στον άντρα της να δώσει αυξήσεις σε γιατρούς και νοσηλευτές και μετά να βγούμε όλοι μαζί στα μπαλκόνια.


Καλό το αφισάκι του Υπουργείου, δε λέω, αλλά δε μπορώ και να μην το παινευτώ ότι εμείς πρώτοι δημοσιεύσαμε οδηγίες για την κοινότητά μας. Όχι μόνοι μας στο Δίκτυο Ομοτ. Χρηστών αλλά όλες οι οργανώσεις μας. Και δε σταματάμε εκεί, αλλά, ένας Θεός  (λέμε τώρα) ξέρει πόσο πιέζουμε για κάποιες αλλαγές τώρα, πριν κλάψουμε θύματα: 



 








Βεβαίωση τύπου Α. για εργαζόμενους,
τη συμπληρώνετε 1 φορά στο forma.gov.gr

Βεβαίωση τύπου Β .
6 λόγοι :
1. φαρμακείο ή επίσκεψη σε γιατρό,
2. μετάβαση σε σούπερ μάρκετ,
3. τράπεζα
4. κίνηση για παροχή βοήθειας
5.μετάβαση σε τελετή,
6. σωματική άσκηση ή κίνηση με ζώο

σε Λευκό χαρτί με ονοματεπώνυμο
ή
SMS 13033 1-6(ανάλογα με τον λόγο που βγαίνουμε έξω) ΚΕΝΟ ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας