tag:blogger.com,1999:blog-8902342228913439478.post4825407676076667633..comments2024-03-25T22:08:19.108+02:00Comments on Δάφνη Χρονοπούλου: Χάκερς επηρεάζουν εν κινήσει ένα Jeep Cherokee κι ένα Boeing― και τώρα εσείς κι εγώ;Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulouhttp://www.blogger.com/profile/09775053490535515988noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-8902342228913439478.post-65790402525401766262015-07-28T10:59:17.573+03:002015-07-28T10:59:17.573+03:00Σας ευχαριστώ θερμά, χαίρομαι αφάνταστα να συμμετέ...Σας ευχαριστώ θερμά, χαίρομαι αφάνταστα να συμμετέχω σε τέτοιες συζητήσεις.Έπεα πτερόενταhttps://www.blogger.com/profile/09276208618887244139noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8902342228913439478.post-78700991681759758822015-07-27T12:53:53.416+03:002015-07-27T12:53:53.416+03:00Αγαπημένε akrat το σχόλιό σου με κάλυψε απολύτως.
...Αγαπημένε akrat το σχόλιό σου με κάλυψε απολύτως.<br />Την περίμενα την εξήγηση του Γιάννη Λεριά διότι λόγω επαγγέλματος και ενδιαφερόντων ήξερα ότι θα ξέρει (και για να τη μοιραστώ εδώ προτίμησα να γράψω περιμένοντας το σχόλιό του, αντί να τον ρωτήσω ιδιεταίρως και να παραστήσω τη γνώστρια κάνοντας σίγουρα γκάφα προσπαθώντας να μεταφέρω).<br /><br />Εξ ου και, όπως θα δεις, αντέγραψα το δικό Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulouhttps://www.blogger.com/profile/09775053490535515988noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8902342228913439478.post-56491337934220568472015-07-27T12:48:47.188+03:002015-07-27T12:48:47.188+03:00Γιάννη μου το περίμενα με πολύ ενδιαφέρον το σχόλι...Γιάννη μου το περίμενα με πολύ ενδιαφέρον το σχόλιό σου και σε ευχαριστώ γιατί θα φανεί χρήσιμο και σ' εμένα και σε όσους δε θα κατάφερνα να καλύψω. <br />Ο πειρασμός να επαναλάβω σαν το φίλο μου akrat που και εκείνος σχολιάζει (εσένα όμως) επίσης εύγλωττα έτσι που κι εκείνος με κάλυψε απολύτως <br />(δες αμέσως από κάτω):<br /><br />«τι να λαλήσουμε εμείς<br /><br />σκάμε και υποκλινώμεθα»Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulouhttps://www.blogger.com/profile/09775053490535515988noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8902342228913439478.post-61197485958234654792015-07-27T12:23:03.220+03:002015-07-27T12:23:03.220+03:00τι να λαλήσουμε εμείς
σκάμε και υποκλινώμεθατι να λαλήσουμε εμείς<br /><br />σκάμε και υποκλινώμεθαakrathttps://www.blogger.com/profile/06597567049247866463noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8902342228913439478.post-27945060324915966422015-07-27T11:45:41.282+03:002015-07-27T11:45:41.282+03:00Αναλαμβάνοντας τον κίνδυνο να γίνω βαρετός λόγω τη...Αναλαμβάνοντας τον κίνδυνο να γίνω βαρετός λόγω της έκτασης που αναγκαστικά θα έχει το σχόλιο, ξεκινώ:<br />Παλιότερα ο έλεγχος του αεροπλάνου γινόταν απ'ευθείας από τα χειριστήρια που ήταν ένα τιμόνι (yoke) και δύο πετάλια (pedals). Τα χειριστήρια αυτά συνδέονταν είτε με συρματόσχοινα, είτε με υδραυλικό σύστημα απευθείας με τα κινητά τμήματα των πτερύγων. Με τιν κίνηση τους το αεροπλάνο Έπεα πτερόενταhttps://www.blogger.com/profile/09276208618887244139noreply@blogger.com