Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

1821 #βημαgazino







Το σκάνδαλο με τα λάικ από το #Ουαγκουντουγκου το μάθατε; https://twitter.com/FulvioTsavello/status/1372065830113017857



... γίναν καπεταναίοι...
















 

















 

 





Εν τω μεταξύ στην Αυγή..






Φίλ@ μου 
και δικό μας παιδί

Δικός μου επίσης..










20 Μαρτίου 2021
«Το εκσυγχρονισμένο συγκρότημα της Εθνικής Πινακοθήκης επισκέφθηκε το πρωί ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο Πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από την Υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη...»




Μην σας ξεγελά το γλέντι του 1821,
ήταν για να καλύψει το viral του ατυχήματος 
Δωράκι με αγάπη από τον κουμπάρο του Βήματος 
#βημαgazino #βημαγκαζινο

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

«Αυτή η μαλακισμένη» εγώ, μικρή αχιβάδα της Παλιγγενεσίας, κι i ragazzi giù nel campo...





«Τα παιδιά δεν έχουν μνήμη

τους προγόνους τους πουλούν

κι ό,τι αρπάξουν δε θα μείνει....»

 

―Ποια είναι αυτή τελικά;

―Να, αυτή η μαλακισμένη,

με δείχνει μόλις βγω στον κήπο μου ο πρωτομάστορας σε ξεπουλημένο υπάλληλο και κάποιον άλλο, συζητώντας με από την κορυφή που μόλις έφτασαν σπάζοντας βράχια Καφέ Ζώνης, αγνοώντας προκλητικά μηνύσεις και εντολές άρσης αρχαιολογικών και πολεοδομικών υπηρεσιών, όπως αγνοεί και τα στοιχειώδη περί ηχούς και πώς στον ανοιχτό (ακόμα) χώρο ο ήχος ταξιδεύει.


Τα 
έχω πει, τα ξέρετε κι ομολογώ έχω βαρεθεί τις δυό τυπικές αντιδράσεις, των δυο κατηγοριών που καταφέρνουν με τη συμπεριφορά τους, ασυνείδητα, να κλείνουν στόματα:

Πρώτη των από άλλους τόπους της Ελλάδας που είναι πάντα πρόθυμοι να περιγελάσουν τη Μύκονο στο παραμικρό που θα πούμε εμείς που ζούμε εδώ λες κι εκείνοι δεν ανέχονται καλώδια και τσίγκους και τσιμεντώματα ούτε μύγα στο σπαθί τους μα ζουν στον απόλυτο πολιτισμό οικολογικών παραδείσων.

Δεύτερη των ντόπιων, κατοίκων και «εξαμηνιτών» όπως τους λέμε συχνά, οι οποίοι σπεύδουν να θρηνήσουν με «πάει το νησάκι, το καταστρέψαμε» και «πού να δεις τι γίνεται στον Καλλαφάτη». Μια συμπεριφορά που, κατά λάθος ίσως, αντί να βοηθά να αναδειχθεί κάθε πρόβλημα, το εξομαλύνει παρουσιάζοντάς το σα καθεστώς, κατάσταση παγιωμένη, «τι ψάχνεις να βρεις», «ό,τι θέλει κάνει ο Κόκκαλης».

Αυτό το δεύτερο είναι το περί προσώπου τέρατος που το συνηθίζουμε. Διότι το ζήτημα δεν είναι να μη μιλάμε για το τέρας αλλά πώς μιλάμε γι αυτό και τι κάνουμε για να το αντιμετωπίσουμε. 

«Τα παιδιά κάτω στον κάμπο

κόβουν δεντρολιβανιές

και στολίζουν τα πηγάδια

για να πέσουν μέσα οι νιές.

 

Τα παιδιά κάτω στον κάμπο

κυνηγάνε  τους αστούς…

 

Κι ούτε που καταλαβαίνουν πως «ό,τι αρπάξουν δε θα μείνει..».

 

ΟΙ στίχοι του Παζολίνι σε μετάφραση Μάνου Χατζιδάκι που τόσο τους αγάπησε που τους μελοποίησε τρις. Ακολουθούν, όπως πάντα, πληροφορίες για πιο πολλά.
__________________________
Μετάφραση: Pier Paolo Pasolini
Ερμηνεία :Daniela Davoli-(Anna Prucnal) 

Την αρχική μελωδία έγραψε το Χατζιδάκις το 1945 για το θεατρικό  έργο "Το καλοκαίρι θα θερίσουμε" του Αλέξη Δαμιανού σε σκηνοθεσία Γιώργου Σεβαστίκογλου. 
Το 1974, 30 χρόνια μετά δηλαδή, διασκεύασε αλλάζοντας και στίχους, για το "Sweet Movie" του Dušan Makavejev. 
Πρέπει πολύ να την αγάπησε διότι  την εβαλε και στον «Καλαματιανό» από το έργο «Για Μια Μικρή Λευκή Αχιβάδα» 1947-48.

https://youtu.be/z1rp2_zmKts



Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

ΠΑΡΟΝΤΕΣ- το ντοκιμαντέρ για την πανδημία -δωρεάν προβολές ως 19 Μαρτίου

 

Άλλη μια προβολή ξεκινά σε λίγο (κι έχει τρεις την ημέρα ως 19 Μαρτίου, δωρεάν)  της ταινίας του Γιώργου Αυγερόπουλου για την πανδημία. 


Ακολουθούν πληροφορίες για την ταινία, και σύνδεσμος προβολής (και ώρες προβολής) 

Μήπως και μαθαίνοντας αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε.


Ντοκιμαντέρ “ΠΑΡΟΝΤΕΣ” 

(Ελλάδα, 2021, 83 min.) σκην. Γιώργος Αυγερόπουλος


Μια αποτύπωση σε βάθος, σε κάθε πτυχή της ζωής μας, πολιτική, οικονομική και κοινωνική, των επιπτώσεων της πανδημίας, με μια καταγραφή άμεση – τη στιγμή ακριβώς που συμβαίνει, μέσα από πολλές και διαφορετικές αποκλειστικές μαρτυρίες και ιστορίες. 



Γιώργος Αυγερόπουλος

Σχεδόν έναν χρόνο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας στην Ελλάδα, το iMEdD και η SmallPlanet, παρουσιάζουν τη νέα ταινία ντοκιμαντέρ του Γιώργου Αυγερόπουλου με τίτλο «Παρόντες». Η ταινία ξεδιπλώνεται με φόντο το δημόσιο σύστημα υγείας, παρατηρώντας σε βάθος χρόνου τους επιφανείς πρωταγωνιστές της διαχείρισης της πανδημίας, αλλά και τους αφανείς ήρωές της. Πολιτικές αποφάσεις και παρασκηνιακοί χειρισμοί μπαίνουν στο μικροσκόπιο και αντιπαρατίθενται με τις μάχες όσων σηκώνουν καθημερινά το βάρος των επιπτώσεων της νέας κρίσης. Ο Αυγερόπουλος μέσα από την ελληνική εμπειρία, αναδεικνύει μια οικουμενική πραγματικότητα, θέτοντας κρίσιμα ερωτήματα για τη νέα μετα-Covid εποχή που βρίσκεται ήδη εδώ.

Η διαχείριση της πανδημίας στην Ελλάδα, έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που καθιστά αυτή την ιστορία μοναδική. Πρόκειται για μια χώρα η οποία καλείται να αντιμετωπίσει αυτή τη νέα, τρίτη κατά σειρά κρίση μετά την οικονομική και το προσφυγικό, χωρίς να έχει προλάβει ακόμα να επουλώσει τις πληγές που της προκάλεσαν 10 χρόνια νεοφιλελεύθερων πολιτικών σκληρής λιτότητας. 

Έτσι, από αυτή την «τοπική» ιστορία αναδεικνύεται η τεράστια συζήτηση που έχει ήδη ξεκινήσει παγκοσμίως και από τα αριστερά και από τα δεξιά: Ότι η νεοφιλελεύθερη σχολή σκέψης που κυριάρχησε στις κοινωνίες μας τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες δεν λειτουργεί. Ότι η «παντοδύναμη αγορά» δεν μπορεί να δώσει καμία λύση σε τέτοιες κρίσεις. Ότι οι ανισότητες εντάθηκαν με την πανδημία. Ότι ο Βασιλιάς εν τέλει ήταν γυμνός. 

Πρέπει να κατανοήσουμε τα μαθήματα που μας δίνει η πανδημία, ώστε να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο. Το οφείλουμε στα εκατομμύρια των ανθρώπων που χάθηκαν. 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Γιώργος Αυγερόπουλος είναι Έλληνας δημιουργός ντοκιμαντέρ και δημοσιογράφος.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Σπούδασε δημοσιογραφία και εργάστηκε ως πολεμικός ανταποκριτής στο Σεράγεβο, την Κροατία, το Κόσσοβο, το Ιράκ και το Αφγανιστάν.
Το 2000 δημιούργησε τη σειρά ντοκιμαντέρ Εξάντας που μεταδιδόταν από την ελληνική τηλεόραση για 13 συναπτά έτη. Ντοκιμαντέρ της σειράς προβλήθηκαν από δεκάδες διεθνή δίκτυα και διακρίθηκαν σε κινηματογραφικά φεστιβάλ διαφόρων χωρών.
Σήμερα ο Γιώργος Αυγερόπουλος συνεργάζεται κυρίως με δίκτυα του εξωτερικού. Συνολικά έχει υπογράψει περισσότερα από 100 κοινωνικοπολιτικά ντοκιμαντέρ, γυρισμένα σε περίπου 50 χώρες, και έχει τιμηθεί με δεκάδες διεθνή βραβεία και διακρίσεις σε κινηματογραφικά φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο.


ΣΕΝΑΡΙΟ, ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Γιώργος Αυγερόπουλος
ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Αναστασία Σκουμπρή και Γιώργος Αυγερόπουλος
ΜΟΥΣΙΚΗ: Γιάννης Παξεβάνης
ΜΟΝΤΑΖ: Βασίλης Τσουκαλάς
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟ ΜΟΝΤΑΖ: Κώστας Χριστακόπουλος
ΕΡΕΥΝΑ: Γιώργος Αυγερόπουλος, Φένια Χαλά, Αλεξία Τσαγκάρη, Θοδωρής Χονδρόγιαννος, Φοίβη Φρονίστα, Κώστας Κουκουμάκας, Έλενα Αποστολίδου, Μαριάννα Κακαουνάκη, Χριστίνα Χάσου
ΕΙΚΟΝΑ: Γιάννης Αυγερόπουλος, Θεόφιλος Δαδής, Κωστής Νικολόπουλος, Γιώργος Μουτάφης , Γιάννης Χλεμπάκος, Γιάννης Κολεσίδης, Γιώργος Σανταμούρης, Δημήτρης Κώτσου, Σοφία Εξάρχου, Γιώργος Ηλιόπουλος, Αλεξία Τσαγκάρη, Φοίβη Φρονίστα, Φάνης Καραγιώργος, Γιάννης Ντρενογιάννης, Γιώργος Αυγερόπουλος, Νίκος Φώσκολος, Simon Keating

Σύνδεσμος :

https://parontes.imedd.org/watch

Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Το Δίκτυο Χρηστών προς κατοίκους και Πρώτο Θέμα

 ΔΙΚΤΥΟ ΟΜΟΤΙΜΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΨΥΧΟΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ _  PeerNUPS

Δείγμα άγνοιας είναι το κείμενο διαμαρτυρίας Συλλόγου που με στιγματιστικό λόγο αντιδρά στη στέγαση άστεγων χρηστών ψυχοδραστικών ουσιών ενώ διαμαρτύρεται που κάνουν χρήση στο δρόμο. 

Το οξύμωρο του να αρνείσαι να δοθεί στέγη σε εκείνους που σε ενοχλούν επειδή είναι άστεγοι είναι κλασικό παράδειγμα της άγνοιας, της απουσίας ενδιαφέροντος και σοβαρής μέριμνας και πολιτικής στη χώρα μας. 

Το κωμικοτραγικό της κατάστασης στην Ελλάδα είναι που πλέον για να αλλάξει κάτι δε χρειάζεται να πεισθεί η συντηρητική μας κοινωνία για πρωτοποριακές αλλαγές, αφού τόσο που αργήσαμε  όσο άλλες χώρες τις εφάρμοσαν με επιτυχία, έχουμε πια αποδείξεις κι αρκεί απλώς να ενημερωθεί για τα θετικά αποτελέσματα της Μείωσης της Βλάβης. Όταν αλλού αίρεται η Ναρκοαπαγόρευση εμείς εδώ έχουμε ακόμα ανθρώπους που υποστηρίζουν πως αυξάνει τον αριθμό ασθενών μια μονάδα που προσφέρει θεραπεία, πως η φιλοξενία σε Ξενώνα πολλαπρασιάζει τους άστεγους και πως η Αστυνομία κι οι ιδεοληπτικές επεμβατικές παραμβάσεις σώζουν ζωές.

Τέτοιες θεωρίες είναι πάντα συνέπειες άγνοιας κι αδιαλλαξίας.

 

Γι’ αυτό κι ως συμπολίτες δεν τα βάζουμε με το Σύλλογο κατοίκων που κουράστηκαν από μια κατάσταση που θα μπορούσε να αλλάξει. Αγανάκτησαν και μέσα στην οργή τους αντί να ερευνήσουν διαμαρτύρονται. 

Σύνηθες. Ο Τύπος όμως; Το Πρώτο Θέμα που δημοσιεύει αυτό το κείμενο του Συλλόγου δίχως να διασταυρώσει ή να ερευνήσει, δίχως να ρωτήσει για μια άλλη λύση, δίχως να συμβουλευτεί ανθρώπους που γνωρίζουν, χρήστες ουσιών, θεραπευόμενους ΟΚΑΝΑ, επιστήμονες ή, έστω να γκουγκλάρει; Ή έστω, να μην έσβηνε σχόλια όσων δε συμφωνούν; Μήπως και ξεστραβωνόταν κανένας τους;

Καταγγελίες κραυγαλέες κατά ανυπεράσπιστων· δημοσίευση φωτογραφιών (διότι οι χρήστες ουσιών ανήκουν στις ομάδες που δεν έχουν δικαιώματα σχετικά με προσωπικά δεδομένα)· άρθρα που τραβούν το μάτι, κατεβάζουν τιμές ακινήτων, κάνουν μικροπολιτική και προσφέρουν στον αναγνώστη μια πλασματική ανακούφιση που εκεί στα χάλια που ζει δεν είναι και τόσο χάλια, υπάρχουν και χειρότερα.

 

Και σας ρωτώ εκεί στο Πρώτο Θέμα κι εκεί στο Σταθμό Λαρίσης που το εμπιστευτήκατε:

Είναι αυτό δημοσιογραφία; 

Είναι αυτό ανθρωπιά; Είναι αυτό το ύφος της ζωής που θέλουμε στην Αθήνα για τον 21ο αιώνα;

 

Λύση υπάρχει. Και γνώση και πείρα, πλέον. 

Το Δίκτυο Ομοτίμων Χρηστών PeerNUPS και οι συνεργάτες μας έχουμε προσφερθεί να σας ενημερώσουμε, να σας δώσουμε υλικό για τη Μείωση Της Βλάβης, για το τι μπορεί να γίνει για τις πιάτσες, τη βία, τους ανθρώπους που δίχως υποκατάστατα και στέγη αναγκάζονται να περιπλανιούνται στην πόλη και τόσο σας ενοχλεί η δυστυχία τους. Έχουμε προσφερθεί ακόμα και να σας συμβουλεύουμε για τη γλώσσα που χρησιμοποιείτε ( π.χ. τα «τοξικομανείς» λες και είστε γιατροί και με το μάτι διαγνώσατε «μανία», ή για τα άλλα τα «ανθρώπινα σκουπίδια» που ακούμε). Προσφερθήκαμε και προσφερόμαστε.  

Μα εσείς προτιμάτε τον εύκολο εντυπωσιασμό εις βάρος των πιο άτυχων από εσάς. 

Μα εσείς κλείνετε  τα αυτιά και τα μάτια σε λύσεις, όπως κλείνετε το δικαίωμα σχολιασμού στις ιστοσελίδες σας.

Γι’ αυτό και απαντάμε με ένα Δελτίο Τύπου.

Ελπίζοντας στις κοινοποιήσεις σας. 








ΔΙΚΤΥΟ ΟΜΟΤΙΜΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΨΥΧΟΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ_PeerNUPS

Αγαπητοί μας συμπολίτες 

 

Σχετικά με το ακραία στιγματιστικό άρθρο του Πρώτου Θέματος όσον αφορά δομή φιλοξενίας ενεργών χρηστων που πρόκειται να δημιουργηθεί στην οδό Σουρμελή και την επίσης στιγματιστική ανακοίνωση του επονομαζόμενου ''Εξωραϊστικού Συλλόγου Αγιου Παυλου- Σταθμού Λαρίσης έχουμε να σημειώσουμε τα παρακάτω 

 

Οι πυλώνες μιας  αποτελεσματικής πολιτικής για τα ναρκωτικά και τους χρήστες είναι η προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και η προστασία της δημόσιας υγείας και ασφάλειας . Αυτό αποδεικνύεται  από τη διεθνή καταγεγραμμένη εμπειρία , την επιστημονική βιβλιογραφία , τις Στρατηγικές και τα Σχέδια Δράσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης που κάθε κράτος μέλος οφείλει να συνυπολογίζει και να σέβεται . Η απουσία αυτών των παραμέτρων , οι αντιεπιστημονικές ιδεοληψίες , οι αγκυλώσεις στο χώρο των εξαρτήσεων και οι  στείρες αντιπαραθέσεις μεταξύ των διαμορφωτών των πολιτικών για τα ναρκωτικά έχουν οδηγήσει σε αυτή την ζοφερή εικόνα στις παραδοσιακές γειτονιές του κέντρου της πόλης μας  όχι όπως γράφεται ο ΟΚΑΝΑ. Ειναι άδικο να στοχοποιείτε με τέτοιο τρόπο ένας οργανισμός μείωσης βλάβης και να μένουν στο απυρόβλητο όλοι όσοι δεκαετίες τώρα σαμποτάρουν απλούστατα μέσα όπως οι Χώροι επιτηρούμενης  Χρήσης και οι ξενώνες ενεργών χρηστών συνεισφέροντας ουσιαστικά σε αυτή την εικόνα του κέντρου της πόλης μας . 

 

Αυτοί που δεν ευθύνονται σίγουρα είναι οι κάτοικοι και οι χρήστες  . Οι τελευταίοι αποτελούν μία από τις πλέον ευάλωτες κατηγορίες συνανθρώπων μας και υπενθυμίζουμε στους συντάκτες του Πρώτου Θέματος και στον σύλλογο κατοίκων πως το φαινόμενο της προβληματικής  χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών αγγίζει όλα τα κοινωνικά στρώματα, όλες τις κοινωνικές τάξεις και όλες τις ηλικίες . Στους δρόμους είναι τα παιδιά σας, τα αδέλφια σας και οι φίλοι σας. Το να παρουσιάζονται σαν μιάσματα δυνητικά μολυσματικά για τους υπόλοιπους δεν τιμά κανένα και σίγουρα δεν βοηθά στην διευθέτηση της κοινωνικής όχλησης . Εχει αποδειχθεί πως τέτοιου είδους στιγματισμός επιφέρει αποκλεισμό από δομές δημόσιας υγείας με ολέθριες συνέπειες τόσο για τον ευάλωτο αυτό πληθυσμό όσο και για το κοινωνικό σύνολο. Τετοιες λοιπόν δομές είναι και οι δομές φιλοξενίας οι οποίες παρέχουν πρόσβαση σε αποκλεισμένους κοινωνικά ανθρώπους σε υπηρεσίες υγείας, μέτρα πρόληψης για τις αίματος μεταδιδόμενες λοιμώξεις όπως είναι ο HIV  και οι Ηπατίτιδες όπως και την απαραίτητη ψυχοκοινωνική στήριξη που μπορεί να αποτελέσει δίοδο για διαδικασίες απεξάρτησηςείτε με υποκατάστατα είτε δίχως αυτά)  και κοινωνικής ένταξης . Σε όλες τις πόλεις της Ευρώπης όπου υπήρχαν και υπάρχουν πιάτσες αποτελεί βέλτιστη πρακτική να ανοίγουν δομές οι οποίες απευθύνονται στους χρήστες. Αυτές έχουν συντελέσει έτσι ώστε το Άμστερνταμ πχ που πριν κάποια χρόνια είχε παρόμοιες εικόνες με αυτές της Αθήνα τώρα να είναι απαλλαγμένο απο αυτές όχι γιατί γκετοποιήσε η εκτόπισε τον πληθυσμό των χρηστών, αλλά γιατί τον συμπεριέλαβε σε δομές με πολλαπλές υπηρεσίες όπως στέγασης, ψυχοκοινωνικής στήριξης , υποκατάστασης και στεγνής απεξάρτησης . όλα τα παραπάνω συνηγορούν πως οι δομές  μείωσης  βλάβης για τους χρήστες μειώνουν και την όχληση για τους κατοίκους αλλά επίσης παρουσιάζουν τα αγαθά της Δημόσιας Υγείας και της Δημόσιας Ασφάλειας , κάτι που όλοι επιθυμούμε. 

 

Σαν ενεργοί και πρώην χρήστες ουσιών, σαν χειραφετημενα ενεργά μέλη της Κοινωνίας των Πολιτών και σαν επαγγελματίες στο πεδίο της μείωσης βλάβης - των πρακτικών και στρατηγικών που περιορίζουν τις επιβλαβείς συνέπειες της χρήσης - 'έχουμε δεχτεί τόσα χρόνια το φαρμάκι του κοινωνικού ρατσισμού , των διακρίσεων και των πολλαπλών κοινωνικών αποκλεισμών . Η απάντηση μας λοιπόν σε όλα αυτά αλλά και  σε ανακριβή και στιγματιστικά δημοσιεύματα  είναι η ενεργός συμμετοχή μας στα κοινά πολλά χρόνια τώρα, στην πρώτη γραμμή των διεκδικήσεων όσον αφορά τα δικαιώματα μας. Εντός αυτού του πλαισίου καλούμε σε ένα διάλογο τον σύλλογο κατοίκων , ανοιχτό και χωρίς προκαταλήψεις αλλά και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και θεσμικούς παράγοντες ώστε να συνδιαμορφώσουμε μια βιώσιμη και εφικτή πολιτική για τα ναρκωτικά και τους χρήστες . Η συμμετοχή μας στην διαμόρφωση , τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των υπηρεσιών που απευθύνονται σε εμας  προτείνετε  απο τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας , το γραφείο για τα ναρκωτικά του ΟΗΕ και από την Ευρωπαϊκή Ένωση και σε όποιες χώρες έχει συμβεί έχει φέρει ευεργετικά αποτελέσματα για την αρμονία και την ισορροπία της ευρύτερης κοινότητας    Είμαστε οι πλέον κατάλληλοι γιατί είμαστε οι άμεσα θιγόμενοι  και γνωρίζουμε τόσο το πρόβλημα όσο και τη λύση.

 

ΔΙΚΤΥΟ ΟΜΟΤΙΜΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΨΥΧΟΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ_PeerNUPS

peernups@gmail.com

 

https://www.facebook.com/drug.peers.net

https://www.facebook.com/drug.peers.net/posts/3545949032181961




Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

Πριν να πετάξω σα χαρταετός η μάσκα

 


«Οι ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά», 

γνωστό αυτό,

αλλά 

μήπως σαν τις νυχτερίδες κρέμομαι «σε ένα κόσμο με ανεστραμμένες αξίες»;

 

Στιγμές αμφιβολίας πριν να πέσουν μάσκες απόψε,

πριν να πετάξω σα χαρταετός

ψηλά πολύ ψηλά και μακριά,

εκεί που «ουκ έστιν πόνος».



__________________________

[Ναι, επιστρέφω και ναι παραφράζω τα γνωστά 

που, για σας που αναγνωρίσατε, 

υπήρξαν παιδιόθεν οδηγοί μου.]



Δεν κλαίω ποτέ. Όμως θρηνώ. Και, ενίοτε, ρίχνομαι σε άνισες μάχες:

25 Ιανουαρίου 2021 άρχισαν τα ορατά.

Τα άλλα τα αόρατα, σχεδιάστηκαν από το 2018.
https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2021/03/blog-post_13.html

https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2021/02/blog-post_20.html

 

Πώς κρατάς τους άνδρες; #gr2021 #στομπούστομας

 

     Σε ποιο αιώνα ζούμε, γιατί μπερδεύτηκα.

    Έπεσα σε μακριά διαδικτυακή συζήτηση για το «πώς κρατάς τον άντρα»

και, για να δείτε δηλαδή πόσο κυρία, δεν απάντησα κυριολεκτικά (παρότι κάποιος ρώτησε αν έχει λαβή). 



     Και θα προσπερνούσα μα μετά ακολούθησε η συμβουλή να τον έχεις χορτάτο σαν το σκύλο. Που, επειδή αγαπώ τους σκύλους  και δεν αντέχω να τους  υποτιμάτε, θα σάς το πω πως είναι μεγάλο το λάθος σας:


    Βόλτα θέλουν. Αν δεν τους βγάζεις συχνά θα βγουν μόνοι τους. 

Κι αν τους μαλώνεις όποτε βγαίνουν, αργά ή γρήγορα θα στο σκάσουν και δε θα τους ξαναβρεις.


_________________________