Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Inhsu2024 _ στο Μέγαρο στην Αθήνα





Πολύ περήφανη απόψε για το Χρήστο Αναστασίου, το συνεργάτη μου ο οποίος έχει δουλέψει πάρα πολύ πάνω στη μελέτη της χορήγησης μεθαδόνης/βουπρενορφίνης, OAT (opioid agonist treatment). Tο πάθος του να μην ξαναχάσουμε ούτε έναν από εμάς, κανένας να μην απελπιστεί, κανένας να μην καταδικάζεται σε χρήση που δε θέλει επειδή ακόμα στη χώρα μας χρησιμοποιούνται τιμωρητικές πρακτικές κατά τη θεραπεία, κανείς να μη νιώθει πως σταματά η ζωή του επειδή έτυχε να τον ‘πάρει στραβά’ μια θεραπεύτρια.






Σήμερα μας έκανε την παρουσίαση μα μετά από το χειροκρότημα και τα συγχαρητήρια, το αναρτώ κι εδώ, κι επειδή θα ακολουθήσει ένα video- cartoon πάνω στο θέμα- με το οποίο εσείς θα μάθετε τι ειπώθηκε για τη χορήγηση μεθαδόνης/βουπρενορφίνης στις διάφορες χώρες μας.

--'Ισως αυτά να επηρέασαν υψηλόβαθμο του ΟΚΑΝΑ ο οποίος είχε προσκληθεί να παρακολουθήσει  το συνέδριο και, ως εργαζόμενος κι εκπρόσωπος της υποκατάστασης στην οικοδέσποινα χώρα,  κλήθηκε να δώσει χαιρετισμό  στην τελετή έναρξης ―[και, όχι συμπτωματικά μα λογικά ήταν πλάι μου, μα, τους πούλησε και μάλιστα έτσι, επειδή βαριόταν, δίχως να στείλει κι ένα  email με τα συνήθη ψέματα.

Ιδού λοιπόν το video με το καρτούν:










Συνέδριο του inhsu στην Αθήνα, στο Μέγαρο με εξαιρετικά ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και συναντήσεις με γνωριμίες σημαντικές σχετικά μρ το ζήτημα για το οποίο προσκληθήκαμεε. Ιδιαίτερη χαρά μου που έχει ιδιαίτερο βάρος ο ναρκοφεμινισμός.

Με μεγάλη μου χαρά παρούσα με το Καλωσόρισμα. 

Θα φέρω εικόνες και video μα επειδή είμαι στην 3η ημέρα προεορτίων μετά από μια θερμή συνάντηση με ‘peers’ προχθές το απόγευμα όταν μέλη και φίλες του PeerNUPS [Δίκτυο Ομότιμων Χρηστών ψχδ Ουσιών] συναντήθηκε με μέλη μας (του EuroNPUD) και μέλη όμορων οργανώσεων και ανταλλάξαμε πληροφορίες για  το νόμο και την εφαρμογή του, την αγωγή σε περίπτωση παύσης ή παράλληλης δράσης, το στίγμα και τη θέση των γυναικών μας. Βρετανία, Κένυα, Τανζανία, Ουκρανία..

 

Σήμερα, μετά το καλωσόρισμα είχαμε το Jude Byrne Emerging Female Leader Award,τη βράβευση των τριών γυναικών μας (είχα την τιμή να είμαι στο πάνελ των κριτών μαζί με τη Judy Chang και Annie Madden.

 Κι αργότερα ο Α. Χατζάκης με τη Βάνα Σύψα,  δυο καθηγητές Επιδημιολογίες και Προληπτικής Ιατρικής) που ευγνωμονούμε για τη έρευνά τους για τους θανάτους ατόμων που κάνουν χρήση ψχδ ουσιών, μια έρευνα με ανησυχητικότατα για την Ελλάδα αποτελέσματα που ελπίζομε μνα έχουν θορυβήσει τους νομοθέτες και σχεδιαστές πολιτικής.



 

Πριν είχε κάνει τη παρουσίασή του ο συνεργάτης μου.









 

Θα πω πιο πολλά και με εικόνες κατά τη διάρκεια, όπως συνηθίζω. Μα απόψε θέλω να ξεκουραστώ  διότι δε μου αρέσει το πρωινό ξύπνημα- ιδίως όταν έχω μελέτη και σκέψη  αντί την πολυτέλεια να ξεκουράσω το νου μου με βιβλία που αγαπώ.

 

 

Αξίζει όμως.

Κι ως αύριο... Καληνύχτα!









Το περίπτερο της Generation Act που κάνει σπουδαία δουλειά στη χώρα μας. Το τεστ ουσιών, που σώζει ζωές. Θα το πάρεις που θα το πάρεις το παράνομο που αγόρασες για το πάρτυ ή το rave. Μάθε όμως τι παίρνεις. Ο Δημήτρης κι ο Νίκος τώρα ξεκινούν και το Δίκτυο Ομότιμων Χρηστών .Ψυχοδ/κων Ουσιών τους αγκάλιασε με ενθουσιασμό. Τους αξίζει.Και υπενθυμίζω: Στην Ελλάδα μηχάνημα για τεστ ουσιών έχουμε στον ΟΚΑΝΑ και στον Ευαγγελισμό ενώ αλλού έχει ήδη συνήθεια στην είσοδο συναυλιών, πάρτυ κλ.




—————

Και συνεχίζουμε..



INHSU στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών / Megaron - The Athens Concert Hall,
ένα σημαντικότατο συνέδριο στην Αθήνα. Θέμα η Ηπατίτιδα και φέτος έμφαση στη σημαντική προσφορά των peers (ομότιμων), ανθρώπων που η προσωπική εμπειρία τους στη χρήση ναρκωτικών (συχνά με φυλακές και πάντα με πείρα κάθε είδους θεραπειών) είναι η γέφυρα που ενώνει γιατρούς και τον κόσμο όλο με την κοινότητά μας που συχνά, ως περιθωριοποιημένη είναι δύσπιστη.

Όπως έπαιρνε και σε μια από τις ομιλίες μου, τι να τους κάνω τους γιατρούς που έχουν παλέψει τις στιγματιστικές συμπεριφορές  όταν τα άτομα που παίρνουν ναρκωτικά δεν τους πλησιάζουν παρά όταν είναι αργά; Όμως το βλέπουμε και στις μετρήσεις: όπου οι χώροι θεραπείας και χρήσης, από κοιτώνες αστέγων ως «οκανάδες» διοικούνται ή έχουν εργαζόμενους ομότιμους, τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Είμαστε ο κρίκος, οι διερμηνείς. Όπου, όπως στην Ελλάδα, είμαστε εκτός .. τα αποτελέσματα μιλάνε μόνα τους. 



























         Πικράθηκα,* μου ζητήθηκε να μην το κάνω θέμα μα πιστεύω πρέπει να το πω. Πρώτη μέρα στην Τελετή Έναρξης ήταν καλεσμένος ο διευθυντής του ΟΚΑΝΑ, μάλιστα θα μιλούσε αμέσως  μετά από μένα, αλλά μας σνόμπαρε. Δεν έστειλε κάνει ένα email με ευγενικό ψέμα για δικαιολογία.
Μεγάλες παγκόσμιες οργανώσεις, φαρμακευτικές, οργανώσεις γιατρών και peers σαν την INPUD τη EuroNPUD Public (όπου είμαι η Επικεφαλής) και βέβαια το δικό μας Δίκτυο Ομότιμων Χρηστών .Ψυχοδ/κων Ουσιών αλλά και το σημαντικότατο #Inhsu2024 που τον προσκάλεσε, δεν του φανήκαμε άξιοι της παρουσίας του ή μιας δικαιολογίας. Λυπάμαι επειδή η στάση αυτή λέει πολλά για τη χώρα μας και για την αντιμετώπιση των αρρώστων από χρήση.
** [Προσθέτω: εντός ωρών επικοινώνησαν μαζι μου από τον ΟΚΑΝΑ ότι ήθελαν πολύ μα επρόκειτο για κακή επικοινωνια. Μάλιστα ο ίδιος ο Προεδρος του ΟΚΑΝΑ είχε ετοιμη την παρουσίαση του οργανισμού- πράγμα που τσέκαρα και είναι αλήθεια. Έχω αρχή να μη σβήνω μα αναθεωρώ και ζητώ συγγνώμη. Όντως επρόκειτο για παρεξήγηση..]


Όλα τα άλλα όμως πάνε τέλεια. Γράφω από το Φουαγιέ με ένα καφέ που μου φέρε ο ευγενικός μου συνεργάτης κι ετοιμάζομαι. Καλημέρα!











__________________

The International Network on Health and Hepatitis in Substance Users (INHSU) https://www.inhsu.org 

https://www.facebook.com/INhepSU 




Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024

Συντέλεια και idiots αντί ειδώλων στην Αθήνα μου κι εγώ κεντώ

                                Daphne By Mr Kastell


Κωμικό σήμερα το πρωί. Έχω τη συνήθεια με τον καφέ, αν είμαι μόνη, να διαβάζω στίχους ή τη Βίβλο. Σκόρπια κι ανάκατα κι όχι επιλεγμένα, συνήθως ανοίγοντας τυχαία― μια μορφή δική μου βιβλιομαντείας. 

Περιμένοντας λοιπόν το γουργούρισμα της καφετιέρας σήμερα πρώτο πρωί στην Αθήνα διάβασα, (Πράξεις των Αποστόλων) ότι ο Απόστολος Παύλος όταν έφτασε στην Αθήνα πολύ δυσαρεστήθηκε που βρήκε την πόλη γεμάτη ηλίθιους. Θυμόμουν βέβαια πως τη βρήκε σε παρακμή διότι (κατά τη Βίβλο παρουσιάζεται ως μειονέκτημα) οι Αθηναίοι δεν έκαναν άλλο από το να συζητούν ιδέες. 

Κι ο νους μου στράφηκε στη σημερινή κατάρρευση, με διαμερίσματα κλειστά εγκαταλελειμμένα, με νεύρα των κατοίκων και γκρεμίδια. 

Σα χθες το βράδυ που σέρνοντας τη βαλίτσα μου (κλειστή η είσοδός μου διότι ένα χρόνο τώρα έρχονται δυο (2) εργάτες καθημερινά και παίζουν με ένα τρυπάνι για να φτιάξουν το μετρό) με πλησίασε ένας κύριος υπερήλιξ να μου πει ότι έρχεται η Συντέλεια.

 

Αθήνα μου αγαπημένη απορώ. 

Πού πήγαν τα περίπτερα; Εκτός από πρακτικότατα ήταν πάντα κι ένα τοπικό χρώμα της Αθήνας.

Πού είναι τα δένδρα; Ένας γερανός με δυό εργάτες ξεκουφαίνει χρόνια και αποψιλώνει κάθε πλατεία και παρκάκι και κάθε παρτέρι που είχε την τύχη να έχει ένα ψηλό δέντρο, φωλιά πουλιών, που ομόρφαινε τη θέα μας κι έκρυβε «σκηνές καθημερινής ζωής με μπουγάδα» της απέναντι πολυκατοικίας.

Και μέσ’ το χάος θεοπάλαβοι κηρύσσουν στις λεωφόρους πως το είπαν οι πατέρες Αγιορείτες και για καταστροφή του κόσμου.

―Εσάς κι εμένα τι μας νοιάζει, θα έχουμε πεθάνει, απάντησα στον κύριο που με έψελνε. Μα επέμεινε, ως νέος Άγιος Παύλος, να με ενημερώσει για Αγιορείτες κι άλλα συνωμοσιολογικά και παπαδίστικα που ίσως αυτά, λέω τώρα, ασυνείδητα, με έκαναν να ανοίξω το πρωί τις Πράξεις Αποστόλων για να διαβάσω την επίσκεψη του Παύλου στην Αθήνα.

 

Μονάχα που. 

Μονάχα που, σερβίροντας καφέ λιγάκι λογικεύτηκα και είπα να το ξαναδώ διότι δεν το θυμόμουν έτσι ακριβώς και ας μου ταίριαζε. Το έψαξα ελληνικά λοιπόν και στο πρωτότυπο όπου, βεβαίως, όπως και εσείς θυμάστε, για είδωλα μιλά, τα αγάλματα που ακόμα αγαπάμε και θαυμάζουμε οπότε είπα να ξαναδιαβάσω για τους ηλιθίους.

Διότι, όπως θα μαντέψατε, σε κρίση ηλιθιότητας δεν είναι οι Αθηναίοι αλλά εγώ. Η Βίβλος που έτυχε να ανοίξω ήταν αγγλιστί και δίχως τα γυαλιά μου το πρωί διάβασα (όπως με έχει προειδοποιήσει ο καλός γιατρός μου ο Φρόυντ) αυτό που ήθελα κι όχι αυτό που είδα: idols είδε ο Παύλος, idiots εγώ. Και πόση διαφορά ένα σύμφωνο.

 

Δίδαγμα σημερινό λοιπόν: Διπλοτσεκάρουμε, ιδίως ό,τι μας πολυταιριάζει διότι έχει λάκκους ύπουλους η φάβα του ερευνητή.

 

Σας παραθέτω το απόσπασμα, από τις Πράξεις Αποστόλων για να το χαρείτε κι εσείς (Απόλαυσή μου εκεί που οι Επικούρειοι αναρωτιούνται τι είναι αυτός; Ένα που λέει για ξένους Θεούς και ως καλλιεργημένοι άνθρωποι ενδιαφέρονται να μάθουν τι καινούργιο φέρνει. Ενδιαφέρον επίσης, φεμινιστικά, σε όλες τις Πράξεις που προς ‘Άνδρες’  πάντα αρχίζει η ομιλία κι ας είναι πολύ συχνά γυναίκες που ακολουθούν στο τέλος- μα αυτό για άλλη κουβέντα.


Καλημέρα και Καλώς σας βρήκα!

 

 

ΠΡΑΞΕΙΣ 17

Ἐν δὲ ταῖς Ἀθήναις ἐκδεχομένου αὐτοὺς τοῦ Παύλου, παρωξύνετο τὸ πνεῦμα αὐτοῦ ἐν αὐτῷ θεωροῦντι κατείδωλον οὖσαν τὴν πόλιν. 

Πραξ. 17,16              Ενώ δε ο Παύλος επερίμενε αυτούς εις τας Αθήναςεξερεθίζετο το πνεύμα τουδιότι έβλεπετην πόλιν να είναι γεμάτη είδωλα. 

Πραξ. 17,17       διελέγετο μὲν οὖν ἐν τῇ συναγωγῇ τοῖς Ἰουδαίοις καὶ τοῖς σεβομένοις καὶ ἐν τῇ ἀγορᾷ κατὰ πᾶσαν ἡμέραν πρὸς τοὺς παρατυγχάνοντας. 

Πραξ. 17,17              Συζητούσε λοιπόν επί του θέματος αυτού εις την συναγωγήν με τους Ιουδαίους και με τουςπροσηλύτους Ελληναςπου εσέβοντο τον Θεόνκαι με όσους συναντούσε κάθε ημέραν εις την αγοράν. 

Πραξ. 17,18       τινὲς δὲ τῶν Ἐπικουρείων καὶ τῶν Στωϊκῶν φιλοσόφων συνέβαλλον αὐτῷ, καί τινες ἔλεγον· τί ἂν θέλοι ὁ σπερμολόγος οὗτος λέγειν; οἱ δέ· ξένων δαιμονίων δοκεῖ καταγγελεὺς εἶναι· ὅτι τὸν Ἰησοῦν καὶ τὴν ἀνάστασιν εὐηγγελίζετο αὐτοῖς. 

Πραξ. 17,18              Μερικοί δε από τους Επικουρείους και τους Στωϊκούς φιλοσόφους συζητούσαν με αυτόνΚαι μερικοί άλλοι έλεγαν· “τι θέλει να μας πη αυτός ο διαδοσίας;” Αλλοι δε έλεγαν· “φαίνεται ότι κηρύττειξένας και αγνώστους θεότητας”. Αυτό δε το έλεγανδιότι ο Παύλος εκύρυττε εις αυτούς τον Ιησούν καιτην ανάστασιν.

Πραξ. 17,19       ἐπιλαβόμενοί τε αὐτοῦ ἐπὶ τὸν Ἄρειον πάγον ἤγαγον λέγοντες· δυνάμεθα γνῶναι τίς ἡ καινὴ αὕτη ἡ ὑπὸ σοῦ λαλουμένη διδαχή; 

Πραξ. 17,19              Και αφού τον επήραντον έφεραν στον Αρειον Παγον και του είπαν· “ημπορούμεν να μάθωμεν ποιά είναι αυτή η νέα διδασκαλίατην οποίαν κηρύττεις; 

Πραξ. 17,20       ξενίζοντα γάρ τινα εἰσφέρεις εἰς τὰς ἀκοὰς ἡμῶν· βουλόμεθα οὖν γνῶναι τί ἂν θέλοι ταῦτα εἶναι. 

Πραξ. 17,20             Διότι εκαταλάβαμεότι κάτι παράδοξα πράγματα βάζεις εις τα αυτιάμας· θέλομεν να μάθωμεντι τάχα είναι αυτά”. 

Πραξ. 17,21       Ἀθηναῖοι δὲ πάντες καὶ οἱ ἐπιδημοῦντες ξένοι εἰς οὐδὲν ἕτερον εὐκαίρουν ἢ λέγειν τι καὶ ἀκούειν καινότερον. 

Πραξ. 17,21              Εζήτησαν δε να μάθουνδιότι οι Αθηναίοι και όλοι οι ξένοιπου έμενανεις τας Αθήναςδια τίποτε άλλο δεν είχαν καιρόνπαρά μόνον δια να λέγουν και ναακούουν νεώτερα. 

Πραξ. 17,22       Σταθεὶς δὲ ὁ Παῦλος ἐν μέσῳ τοῦ Ἀρείου πάγου ἔφη· ἄνδρες Ἀθηναῖοι, κατὰ πάντα ὡς δεισιδαιμονεστέρους ὑμᾶς θεωρῶ. 

Πραξ. 17,22             Αφού εστάθηκε ο Παύλος εν μέσω του Αρείου Παγου είπε· “άνδρεςΑθηναίοιεγώ σας θεωρώ ως τους περισσότερον θρήσκους από τους άλλουςανθρώπους. 

Πραξ. 17,23       διερχόμενος γὰρ καὶ ἀναθεωρῶν τὰ σεβάσματα ὑμῶν εὗρον καὶ βωμὸν ἐν ᾧ ἐπεγέγραπτο, ἀγνώστῳ Θεῷ. ὃν οὖν ἀγνοοῦντες εὐσεβεῖτε, τοῦτον ἐγὼ καταγγέλλω ὑμῖν. 

Πραξ. 17,23             Διότικαθώς επερνούσα τους δρόμους της πόλεώς σας και έβλεπα μεπροσοχήν τα ιεράπου σέβεσθεευρήκα και ένα βωμόνστον οποίον ήτο χαραγμένη ηεπιγραφή· Εις τον άγνωστον ΘεόνΑυτόν λοιπόν τον οποίον σέβεσθε χωρίς να τονγνωρίζετεαυτόν εγώ κηρύττω εις σας. 

Πραξ. 17,24       ὁ Θεὸς ὁ ποιήσας τὸν κόσμον καὶ πάντα τὰ ἐν αὐτῷ, οὗτος οὐρανοῦ καὶ γῆς Κύριος ὑπάρχων οὐκ ἐν χειροποιήτοις ναοῖς κατοικεῖ, 

Πραξ. 17,24             Ο Θεόςο οποίος έκαμε τον κόσμον και όλα όσα υπάρχουν εις αυτόναυτός υπάρχει απόλυτος κύριος του ουρανού και της γης και δεν κατοικεί εις ναούςπου τους κατασκευάζουν τα χέρια των ανθρώπων. 

Πραξ. 17,25       οὐδὲ ὑπὸ χειρῶν ἀνθρώπων θεραπεύεται προσδεόμενός τινος, αὐτὸς διδοὺς πᾶσι ζωὴν καὶ πνοὴν καὶ τὰ πάντα· 

Πραξ. 17,25             Ούτε και υπηρετείται από τα χέρια ανθρώπωνσαν να έχη ανάγκην απόκάτιΔεν έχει ανάγκην από τίποτεεξ αντιθέτου δε δίδει εις όλα ζωήν και αναπνοήν καιόλα όσα τους χρειάζονται δια την συντήρησίν των. 

Πραξ. 17,26       ἐποίησέ τε ἐξ ἑνὸς αἵματος πᾶν ἔθνος ἀνθρώπων κατοικεῖν ἐπὶ πᾶν τὸ πρόσωπον τῆς γῆς, ὁρίσας προστεταγμένους καιροὺς καὶ τὰς ὁροθεσίας τῆς κατοικίας αὐτῶν,

Πραξ. 17,26             Αυτός έκαμε από ένα αίμα όλα τα έθνη των ανθρώπωννα κατοικούνστο πρόσωπον της γης και ώρισε δια τον καθένα από αυτά προσδιωρισμένους καιρούςεμφανίσεως και ζωήςόπως επίσης και τα σύνορα της κατοικίας των. 

Πραξ. 17,27       ζητεῖν τὸν Κύριον, εἰ ἄρα γε ψηλαφήσειαν αὐτὸν καὶ εὕροιεν, καί γε οὐ μακρὰν ἀπὸ ἑνὸς ἑκάστου ἡμῶν ὑπάρχοντα. 

Πραξ. 17,27             Τους ενεφύτευσε δε τον πόθον να αναζητούν πάντοτε τον Κυριονμήπωςκαι θα κατώρθωναν να τον ψηλαφήσουν και να τον εύρουναν και αυτός υπάρχη πολύκοντά στον καθένα από ημάς. 

Πραξ. 17,28       ἐν αὐτῷ γὰρ ζῶμεν καὶ κινούμεθα καὶ ἐσμέν, ὡς καί τινες τῶν καθ᾿ ὑμᾶς ποιητῶν εἰρήκασι· τοῦ γὰρ καὶ γένος ἐσμέν. 

Πραξ. 17,28             Διότι μέσα εις την θείαν αυτού παρουσίαν και αγαθότητα ζώμεν καικινούμεθα και υπάρχομενόπως και μερικοί από τους ποιητάς σας έχουν πειΔιότιείμεθα ιδικόν του γένοςπλασθέντες από αυτόν κατεικόνα αυτού και καθομοίωσιν. 

Πραξ. 17,29       γένος οὖν ὑπάρχοντες τοῦ Θεοῦ οὐκ ὀφείλομεν νομίζειν χρυσῷ ἢ ἀργύρῳ ἢ λίθῳ, χαράγματι τέχνης καὶ ἐνθυμήσεως ἀνθρώπου, τὸ θεῖον εἶναι ὅμοιον. 

Πραξ. 17,29             Εφοσον λοιπόν είμεθα γένος του Θεούδεν πρέπει να νομίζωμεν ότι ηθεότης είναι ομοία με χρυσόν η με άργυρον η με μάρμαρονμε αγάλματα δηλαδή πουέχουν χαραχθή με τέχνην και σύμφωνα με τας καλλιτεχνικάς επινοήσστου ανθρώπου. 

Πραξ. 17,30       τοὺς μὲν οὖν χρόνους τῆς ἀγνοίας ὑπεριδὼν ὁ Θεὸς τανῦν παραγγέλλει τοῖς ἀνθρώποις πᾶσι πανταχοῦ μετανοεῖν,

Πραξ. 17,30             Τωρα λοιπόν ο Θεόςμακρόθυμος καθώς είναιαφήκε τους χρόνουςαυτούς της αγνοίας και ειδωλολατρίας των ανθρώπων και παραγγέλει εις όλους τουςανθρώπους πανταχού της γης να μετανοήσουν. 

Πραξ. 17,31       διότι ἔστησεν ἡμέραν ἐν ᾗ μέλλει κρίνειν τὴν οἰκουμένην ἐν δικαιοσύνῃ, ἐν ἀνδρὶ ᾧ ὥρισε, πίστιν παρασχὼν πᾶσιν ἀναστήσας αὐτὸν ἐκ νεκρῶν. 

Πραξ. 17,31              Διότι ώρισεν ημέρανκατά την οποίαν μέλλει να κρίνη όλην τηνοικουμένην με δικαιοσύνην δια μέσου ενός ανδρόςτον οποίον ο ίδιος ώρισε κριτήν καιτον επρόβαλε εις όλους με αδιαφιλονίκητον απόδειξιν και κύροςαναστήσας αυτόν εκνεκρών”. 

Πραξ. 17,32       ἀκούσαντες δὲ ἀνάστασιν νεκρῶν οἱ μὲν ἐχλεύαζον, οἱ δὲ εἶπον· ἀκουσόμεθά σου πάλιν περὶ τούτου. 

Πραξ. 17,32             Οταν όμως ήκουσαν διανάστασιν νεκρώνάλλοι μεν τον ενέπαιζανάλλοι δε του είπαν· “θα σε ακούσωμεν και πάλιν δια το ζήτημα αυτό”. 

Πραξ. 17,33       καὶ οὕτως ὁ Παῦλος ἐξῆλθεν ἐκ μέσου αὐτῶν. 

Πραξ. 17,33              Ετσι δεαφού είπε και ήκουσε αυτά ο Παύλοςανεχώρησε από τονΑρειον Παγον εκ μέσου αυτών. 

Πραξ. 17,34       τινὲς δὲ ἄνδρες κολληθέντες αὐτῷ ἐπίστευσαν, ἐν οἷς καὶ Διονύσιος ὁ Ἀρεοπαγίτης καὶ γυνὴ ὀνόματι Δάμαρις καὶ ἕτεροι σὺν αὐτοῖς.

Πραξ. 17,34             Μερικοί όμως άνθρωποι προσκολλήθηκαν εις αυτόν και τονηκολούθησαν με εμπιστοσύνην και επίστευσαν στο κήρυγμά τουΜεταξύ δε αυτών ήτοκαι ο Διονύσιος ο Αεροπαγίτης και κάποια γυναίκαονόματι Δαμαριςκαι μερικοίάλλοι μαζή με αυτούς. 

 

 

ΠΡΑΞΕΙΣ 18

 

Πραξ. 18,1         Μετὰ δὲ ταῦτα χωρισθεὶς ὁ Παῦλος ἐκ τῶν Ἀθηνῶν ἦλθεν εἰς Κόρινθον· 

Πραξ. 18,1                Επειτα δε από αυτά ανεχώρησε ο Παύλος από τας Αθήνας και ήλθε ειςτην Κορινθον.

 

Daphne Chronopoulou Mykonos Port

_______________________________________________________

Εικόνες

-Δάφνη ράβει, λάδι του Κυρίου Kastell 

-Μύκονος, πλοίο προς Ραφήνα

Αθήνα μου.

Συνέδριο αλλά και ευκαιρία να δω αγαπημένους.