Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Blogs και χρήμα: Διαφήμιση στα ελληνικά blogs



Γελάτε κι εσείς μ' αυτά;

Η διαφήμιση σε ελληνικό blog είναι ένα από τα ανόητα του Διαδικτύου, μια ακόμα περίσταση θριάμβου της φρούδας ελπίδας εις βάρος λογικής και αισθητικής. Καθώς είναι φτιαγμένη για άλλα μεγέθη (που υπολογίζουν με δεκάδες χιλιάδες επισκέψεις κι όχι με τις εκατοντάδες ή, στην καλύτερη, τις μονοψήφιες χιλιάδες της ελληνικής γλώσσας) συνήθως ο blogger, αφού πήρε $3 το πρώτο εξάμηνο, επιλέγει την «επιθετική» διαφήμιση, αυτή που μπαίνει στη μέση του κειμένου.
Για να καταλάβετε για τι ποσά και τι μεγέθη μιλάμε ένας τρόπος μέτρησης πόσο πρέπει να πληρωθεί ο ιστότοπος είναι το CPM (Cost-per-thousand-impressions) δηλαδή ένα σταθερό ποσό (τύπου πέντε σέντς του δολαρίου) για κάθε 1.000 –ναι 1.000 εμφανίσεις της σελίδας. Που, αν δεν έχετε blog δεν ξέρετε ότι παίρνει χρόνια να χτίσεις εμπιστοσύνη και ένα όγκο δουλειάς που θα σου φέρνει 1000 επισκέψεις την ημέρα― τις οποίες ελάχιστοι έχουν (―έχουμε: τολμώ να πω με καμάρι γιατί έχω βάλει πολλή δουλειά σ' αυτό το σαλονάκι με μόνη αμοιβή μου τις επισκέψεις και τα σχόλιά σας).
Το αν η επιθυμία να αυξηθεί η κίνηση επηρεάζει τη θεματολογία είναι άλλο θέμα και θεωρώ ότι όποιος την πατάει και χάνει αναγνώστες επειδή η σελίδα του πια μοιάζει με  ιστότοπο καναλιού (μα δίχως τους ρεπόρτερς, την πείρα και την πρόσβαση σε πληροφορίες της επαγγελματικής δημοσιογραφίας) είναι άξιος της μοίρας του και, δεν ξέρω εσάς αλλά εμένα, blogs που έβαλαν διαφήμιση με έχασαν και δε βλέπω να με έχουν αντικαταστήσει. 
Το καλό blogging γίνεται με πάθος κ αφοσίωση. Αν λοιπόν επισκεφθώ κάποιον που αφήνει να γελοιοποιείται το κείμενό του προκειμένου να πάρει σε έξι μήνες πενταροδεκάρες (κυριολεκτώ), τότε νομίζω σωστά αμφισβητώ την ακεραιότητά του.

Αλλά πείτε μου, εσείς γελάτε όταν κάτω από το: 
 Διαβάζοντας την εξαιρετική δουλειά του Jo Di στο κείμενο «Η λύση στην οικονομική ασφυξία», γεννήθηκε στο μυαλό μου το παρακάτω ερώτημα:

βλέπετε να σας απαντά το AdSense με:

Θέλεις οικονομικό στρώμα;

και:


ή πιο κάτω
όταν στα «ποιος» σας έχει, είτε ο διάβολος την ουρά του ή ο αλγόριθμος την ευφυΐα να τοποθετεί διαφήμιση που μοιάζει με εικονογραφημένο τεστ επιλογής;
_______________________

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Χρήστης ο παιδοκτόνος, ψεύτικη ψυχολόγος, λίγη Κάνναβη ―κι όλα καλά;

Και ξαφνικά ο διαταραγμένος παιδοκτόνος παρουσιάζεται ως χρήστης εθισμένος. Κι η μάνα με «τσιγαρλίκια» (κάποτε ας πάψουν να γράφουν σαν τον Τσιφόρο, περνούν τα χρόνια), λες κι η Κάνναβη σχετίζεται με την παραμέληση ή τη δολοφονία. Βολικό;
 Σπρώχνουμε τα στυγερά εγκλήματα μακριά από μας αφού συμβαίνουν στο σκοτεινό κόσμο των «ναρκωτικών» ενώ ταυτόχρονα πουλάμε φύλλα και διαφήμιση με τον εντυπωσιασμό.
Πρωτοστάτησε ο Αντ1 μέχρι με διάγνωση από ψεύτικη ψυχολόγο που  τάχα τους παρακολουθούσε (την οποία δε γνωρίζει ο ΟΚΑΝΑ), οργίασαν οι κιτρινοσελίδες με τη μάνα με «τσιγαρλίκια» (ναι.. αυτή είναι η λέξη― δεν ξέρω πού τις βρίσκουν) λες κι η Κάνναβη σε κάνει δολοφόνο.

Ιδού δείγματα 
κι ακολουθεί η διαμαρτυρία μας, των Θεραπευομένων.

 Προκαλούν οι φωτογραφίες της μητέρας της Άννυ...


..ένα video που η ίδια η μητέρα προ καιρού ανήρτησε στα social media προκαλούν έκπληξη, καθώς σε αυτό η Didi, όπως τη φωνάζουν, φαίνεται να διασκεδάζει με δυο άνδρες σε μια κρεβατοκάμαρα, όπου μοιράζει και τσιγάρα μαριχουάνας.

Maria Aggelopoulou 
Το ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των θανατηφόρων κακοποιήσεων παιδιών δεν συμμετέχουν χρήστες ή άνθρωποι εξαρτημένοι από οποιαδήποτε ουσία ή άνθρωποι με ψυχικά νοσήματα, περνάει απαρατήρητο. Απλά εδώ βολεύει να αποδώσουμε το έγκλημα σε κάτι τόσο "περιθωριακό" στοχοποιώντας αθώους γιατί κοστίζει η θεραπεία τους, ενώ το να βρίσκονται αμέσως αμέσως σε φυλακές ως "επικίνδυνοι" διευκολύνει τους πάντες:το κράτος που δεν πληρώνει, την κοινωνία που δεν θα τους δώσει δουλειά και το εμπόριο που δεν θα χάσει πελάτες.

Το άλλο το απίστευτο;

Γυναίκα που ισχυρίζεται ότι είναι ψυχολόγος του ΟΚΑΝΑ και παρακολουθούσε τον παιδοκτόνο πατέρα της 4χρονης Άννυ, ανέφερε το πρωί της Τετάρτης πως είχε εισηγηθεί στον εισαγγελέα να κινήσει τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε το παιδί να μεγαλώσει με τους παππούδες του λόγω ακαταλληλότητας του υπάρχοντος οικογενειακού περιβάλλοντος.

Ωστόσο, η εισαγγελία τόνισε από τη μεριά της πως το συγκεκριμένο πρόσωπο δεν είναι υπαρκτό και δεν ανήκει στον ΟΚΑΝΑ.

«Πήγα τέσσερις φορές στον εισαγγελέα και του παρήγγειλα να πάρει από τους γονείς την επιμέλεια της Άννυ. Τελευταία φορά που πήγα στον εισαγγελέα για τη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν πριν από πέντε μήνες. Τρία χρόνια παρακολουθούσα το ζευγάρι στον ΟΚΑΝΑ» ανέφερε στην τηλεόραση του Ant1 η Μαρία Καλογεροπούλου, η οποία υποστηρίζει ότι είναι ψυχίατρος στον ΟΚΑΝΑ.

Ανακοίνωση σχετικά με τις δηλώσεις της Μαρίας Καλογεροπούλου για τους γονείς της Άννυ και τα περί επανειλημμένης έκκλησής της προς την εισαγγελία για αφαίρεση της κηδεμονίας του παιδιού εξέδωσε ο ΟΚΑΝΑ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Σε συνέχεια της δημόσιας αναστάτωσης, που προκλήθηκε σήμερα μετά από δηλώσεις κάποιας κυρίας σε τηλεοπτικά κανάλια ότι ως ψυχίατρος του ΟΚΑΝΑ παρακολουθούσε τους γονείς της Άννυ Μπορισόβα και μετά από ενδελεχή έρευνα που διενήργησε ο Οργανισμός, σας ενημερώνουμε ότι:

»Στο ανθρώπινο δυναμικό του ΟΚΑΝΑ δεν υπάρχει ούτε υπήρξε ποτέ εργαζόμενη οποιασδήποτε ειδικότητας με το όνομα Μαρία Καλογεροπούλου. Από τον ΟΚΑΝΑ τηλεφωνικά αναζητήθηκε αλλά δεν βρέθηκε να υπάρχει το όνομα της κας Μαρίας Καλογεροπούλου ούτε στους Ιατρικούς Συλλόγους Αθήνας ή Πειραιά. 

»Από τα αρχεία του θεραπευτικού προγράμματος υποκατάστασης του ΟΚΑΝΑ δεν βρέθηκε να είναι μέλη ούτε ο πατέρας Στανισλάβ Μπακαρτζίεφ ούτε η μητέρα Ντιμιτρίνα Μπορισόβα. Ούτε βρέθηκαν αιτήσεις τους σε αναμονή για ένταξη στο πρόγραμμα υποκατάστασης. Τα ονόματά τους δεν βρέθηκαν, επίσης, σε κανένα αρχείο κάποιας άλλης δομής ή υπηρεσίας του Οργανισμού. 

Και από τους Θεραπευόμενους:

Daphne Chronopoulou Ο άνθρωπος έβρασε το παιδί δίχως ίχνη, έδωσε και συνεντεύξεις. Σας φάνηκε μαστούρης;
Οι ουσίες δεν επηρεάζουν μέχρι του σημείου να εγκληματήσεις.

Αν είσαι εγκληματίας ένα ποτό σε κάνει πιο τολμηρό, ένα καφές πιο δραστήριο, ένα γάρο να αναβάλεις, μια ζουζού να πεις άσε καλά είμαστε, ένα lsd να πεις θα το έκανα μα σήμερα είμαι ροζ δελφίνι κ.ο.κ. κ.ο.κ.  επ' απειρον μα καμιά ουσία δε σε κάνει δολοφόνο.

Ακόμη μια φορά τα ΜΜΕ, ακολουθώντας το δόγμα «καλή είδηση ίσον καμιά είδηση», κατασκευάζουν ένα θρίλερ όπου οι κακοί είναι πάλι οι 'τοξικοΜΑΝΕΙΣ'..... Που ρημάζουν και εγκληματούν, και μάλιστα με ειδεχθή τρόπο ένα τετράχρονο παιδάκι. Βγαίνουν  οι «καθαροί» συμπολίτες στα παράθυρα και με ύφος τραγωδού, σχίζουν τα ιμάτιά τους και ωρύονται κατηγορώντας τους εξαρτημένους για κάθε έγκλημα και κάθε ασχήμια της ανθρώπινης διαστροφής και κακίας.... Αλλά μέχρι εδώ και μη παρέκει...
Οι άνθρωποι που έχουν πρόβλημα εξάρτησης από ουσίες δε φυτρώνουν στο χωράφι του εγκλήματος και της παρανομίας, είναι τα παιδιά, οι μητέρες, οι πατέρες, οι φίλοι  του καθενός μας ....Του εργάτη, του εμπόρου, του δικηγόρου, του αστυνόμου,του δικαστή, της μονογονεϊκής οικογένειας ή της πυρηνικής, ,του αγρότη, του πλούσιου ή του φτωχού, του μορφωμένου ή του αμόρφωτου, του λαού ολόκληρου.
Με βομβαρδισμό τέτοιων εικόνων ίσως μοιάζει αντιφατικό που μέσα από το καθημερινό παιχνίδι με τον θάνατο όλοι οι εξαρτημένοι αγαπήσαμε με πάθος τη ζωή. Κι αυτό φαίνεται από την ευαισθησία μας προς τα παιδιά και τα ζώα... Πολλοί από μας όταν νιώσαμε ότι η παρουσία μας ήταν καταστροφική για τις οικογένειές μας, φύγαμε μακριά και βιώσαμε τη μοναξιά και τη δυστυχία ώστε να πληρώνουμε μόνο εμείς  για τα δικά μας λάθη.  Πολύ δε περισσότερο όλοι εμείς που μέσα από τα Προγράμματα δίνουμε ένα αγώνα ν'αποτινάξουμε αυτή την εξάρτηση.
Αλλά ποτέ δεν κάνατε είδηση όλους αυτούς τους εξαρτημένους, που νιώθοντας ενοχές απέναντι στον πόνο που προκαλούν στους δικούς τους, αυτοκτόνησαν για να τούς απαλλάξουν από το 'βάρος'. Επειδή  βέβαια πουλά η είδηση καλύτερα κι ας αποπροσανατολίζει από τις πραγματικές αιτίες που οδηγούν σε τέτοια φριχτά εγκλήματα..
Η τοξικοεξάρτηση είναι μια Ασθένεια, μια κοινωνική. Ο δήθεν «τοξικομανής» είχε πλήρη συναίσθηση των πράξεών του και για δύο ολόκληρες μέρες αφού δολοφόνησε το σπλάχνο του εν ψυχρώ  τεμάχιζε και έβραζε το κορμάκι του...
Καμιά ουσία δεν είναι ικανή να κάνει έναν άνθρωπο να ξεπερνά και το πιο άγριο θηρίο.

Όλοι εμείς,που βρισκόμαστε στα προγράμματα του ΟΚΑΝΑ νιώσαμε μέσα στην ψυχή μας αυτό το οδυνηρό συναίσθημα αποτροπιασμού γι' αυτό τον στυγερό έγκλημα που διαπράχτηκε και που έγινε (και γίνεται) προσπάθεια να αιτιολογηθεί με την «τοξικομανία». Η σχέση του παιδοκτόνου με τη εξάρτηση θα φανεί από την ιατροδικαστική εξέταση κι εξειδικευμένη γνωμάτευση κι όχι από την παραφιλολογία των ΜΜΕ που για λόγους εντυπωσιασμού διαφημίζουν εικόνες της μητέρας με «τσιγαρλίκια» σα να σχετίζεται η χρήση Κάνναβης με τη δολοφονία.

Καταγγέλλουμε κάθε προσπάθεια ενοχοποίησης του προβλήματος της εξάρτησης για το κάθε στυγερό έγκλημα που διαπράττεται. Ζητάμε μεγαλύτερη προσοχή και ευαισθησία στη χρήση γενικεύσεων που στιγματίζουν και απομονώνουν την κοινότητά μας.___

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Μια ανάπηρη χελώνα― Θα τη φροντίζατε;



Μια ανάπηρη χελώνα. Θα τη φροντίζατε; 
Είναι η Κυρία Τ., χελώνα της κυρίας Ράυντερ και είναι 90 ετών. Φέτος έπεσε σε χειμερία νάρκη όπως κάθε χρόνο μα ένας αρουραίος την πέτυχε κοιμισμένη και της έφαγε τα δυό πόδια. Η οικογένειά της την πήγε στο γιατρό μα δεν απέφυγαν τον ακρωτηριασμό με αποτέλεσμα να μείνει κουτσή, ανήμπορη να περπατήσει. Να που η αγάπη όμως βρίσκει λύσεις. Η κυρία Ράυντερ στενοχωριόταν πολύ και ο γιος της,  που είναι μηχανικός, κατασκεύασε από αεροπλανάκι τα αναπηρικά ροδάκια με τα οποία η  Κυρία T., θα μπορέσει να ζήσει ευτυχισμένα άλλα 90 χρόνια, ως τα βαθιά γεράματα (φτάνει κάποιος να της αλλάζει λάστιχα).
Εσείς, αν συνέβαινε στη χελώνα σας, θα το κάνατε;

Πολλοί άνθρωποι αγαπούν τα ζώα, πολλοί συμπεριφέρονται όλο και καλύτερα στο κατοικίδιό τους, μα έχω παρατηρήσει ότι  η αγάπη τους έρχεται με όρους και προϋποθέσεις. Τα ζώα αντιμετωπίζονται ως διακόσμηση ή status symbols και για να υιοθετηθούν πρέπει να είναι όμορφα, νέα, χαριτωμένα. Και μοντέρνα βέβαια. Εκεί που επέλεγαν παλιότερα τα κανίς (poodle) και τα yorkshire terrier, έγιναν ανάρπαστα τα τσιχουάουα. Εκεί που θεωρούσαν απαραίτητο στον κήπο ένα μεγάλο λυκόσκυλο, είδαμε να υιοθετούν σοκολατί ή λευκόξανθα λαμπραντόρ. Τα ζώα όμως ζουν πιο πολύ από τις μόδες. Κι ίσως αυτό, το ότι γερνάνε, και συχνά βλέπουμε περιπτώσεις κάποιου που, λ.χ., επηρεασμένος από την ταινία αγόρασε σκύλο Δαλματίας μα δυσαρεστείται που δε βλέπει πλέον το χαριτωμένο κουταβάκι του καρτούν αλλά ένα ηλικιωμένο πλάσμα με παραμορφωτική αρθρίτιδα ή δερματικά, καταλήγοντας, όπως επιπόλαια επέλεξε έτσι επιπόλαια και εγκληματικά, να πετάει στο δρόμο το άτυχο πλάσμα.
Αν αρρωστήσει, αν γεράσει, αν κουραστεί να παίζει και να διασκεδάζει τον άνθρωπο, εύκολα το κατοικίδιο βρίσκεται στο δρόμο. Ελάχιστοι φροντίζουν στα δύσκολα το πλάσμα αυτό που τους αφοσιώθηκε ψυχή και σώμα.
Μιλάω για σκύλους και γάτες, επίτηδες. Αν κινδυνεύουν αυτά ούτε θέλω να σκεφθώ τι παθαίνει ένα πουλάκι ή μα χελώνα. Το ψυχικό τους μαρτύριο είναι μικρότερο, λόγω ιδιοσυγκρασίας νομίζω δε βιώνουν αίσθημα εγκατάλειψης ή τη βαριά κατάθλιψη του σκυλιού που εκδιώχθηκε από την αγέλη. Όμως πονάνε και μια αναπηρία τους στερεί την δυνατότητα να επιβιώσουν.

Γι αυτό, δείτε την ευτυχισμένη MrsT. και πείτε μου, εσείς θα το κάνατε;
_________
[είδηση και video από one green planet και The Telegraph.]


Και με την ευκαιρία λίγα για το σύμβολο 
Η χελώνα πριν την ανακάλυψη του πλαστικού ήταν χρησιμότατη στον άνθρωπο για το καβούκι της από το οποίο παλιότερα φτιάχονταν ασπίδες και ύστερα χτένια, σκελετοί γυαλιών, φουρκέτες, πένες, κουμπιά και διάφορα απαραίτητα και πολυτελή μικροπράγματα, είναι σύμβολο γαλήνης, ηρεμίας και, λόγω της μακροζωίας της, σύμβολο Σοφίας.
Για τους αλχημιστές ήταν το χάος, massa confusa, κατά την κοσμογονία φέρει τον κόσμο στο καβούκι της σαν τον Άτλαντα. Στα αφρικάνικα παραμύθια είναι το πιο έξυπνο ζώο ενώ στο μύθο του Αισώπου που φτάνει ως τις μέρες μας αποδεικνύεται γρηγορότερη από τον επιπόλαιο λαό.
Στο Θιβέτ και την Κίνα ήταν πολεμιστής και σύμβολο αντοχής που τάχα ζούσε χωρίς νερό ή φαγητό.
Και στην Ελλάδα, εκτός που μια χελώνα σκότωσε τον Αισχύλο όταν έπεσε από τα  νύχια αετού καθώς πετούσε, τη συναντάμε και ως έμβλημα της Αίγινας και  υποπόδιο της Αφροδίτης Ουρανίας.
Η χελώνα έχει επιδράσει πολύ και ιδιαίτερα την Τέχνη 
μα.. κουράστηκα να τα θυμάμαι.. 
θα τα πούμε άλλη φορά.


Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Ο Μητροπολίτης Σύρου για τους Ξένους; Αφερίμ Δέσποτα! [+πού θα φάτε αύριο;]


Συχνά, συχνότατα γράφω παντοιοτρόπως κατά της Εκκλησίας. Επειδή μπαίνει στα χωράφια της Πολιτείας, επειδή χαρακτηρίζεται από παραδοσιακή υποκρισία και την πιο ακραία φασιστική θεώρηση της ζωής.
Γι αυτό οφείλω να το πω ότι εκτιμώ το Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο ο οποίος μίλησε για το έγκλημα των πνιγμένων στις ακτές μας ―είναι Σύρου και Μυκονιάτης, δηλαδή νησιώτης και ξέρει για τι μιλάει― και υπενθύμισε στους πιστούς ποια είναι η ανθρώπινη συμπεριφορά προς τον ξένο. 
Διαβάζοντάς τον αναλογίζομαι τι σημαντική μπορούσε να είναι η επιρροή της Εκκλησίας στον εξανθρωπισμό κι εκπολιτισμό αυτής της χώρας αν έπαυε να χρησιμοποιεί τη δύναμή της είτε προς ίδιον όφελος είτε αυθαίρετα και σκοταδιστικά.
Ο Σεβασμιώτατος με θάρρος και εν σοφία λέει μεγάλες αλήθειες όπως το ότι «η ιστορία της ανθρωπότητας, ουσιαστικά, είναι η ιστορία των μεταναστεύσεων των λαών» και διαπιστώνει ότι «σήμερα, δυστυχώς, περισσότεροι άθεοι ενδιαφέρονται για τους ξένους, παρά χριστιανοί» ενώ υπενθυμίζει ποια είναι η ανθρώπινη συμπεριφορά: «όσο και αν φαίνεται παράξενο ή παρακινδυνευμένο, ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τους ξένους αποτελεί τη λυδία λίθο για τη γνησιότητα και αυθεντικότητα της Χριστιανικής μας πίστης..» αφού, μην ξεχνιόμαστε,
«όλοι είμαστε μετανάστες με πρώτο τον Ιησού».

Αφερίμ Δέσποτα!


Ιδού όλο:

«Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, με τα αλλεπάλληλα κύματα των μεταναστών, που χτυπούν τις – και στις- ακτές των ακριτικών νησιών μας, αλλά και τις ακτές των μεσογειακών ευρωπαϊκών χωρών, προκαλούν ποικίλες και συχνά αντιφατικές αντιδράσεις, συχνά ιδεολογικά φορτισμένες και πολιτικά προκατειλημμένες, γεγονός που μας εμποδίζει να δούμε και να αντιμετωπίσουμε το θέμα ψύχραιμα και αποτελεσματικά.
Πρώτα-πρώτα, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η ιστορία της ανθρωπότητας, ουσιαστικά, είναι η ιστορία των μεταναστεύσεων των λαών. Ακόμα και η ελληνική ιστορία και ο πολιτισμός ρυθμίστηκαν και διαμορφώθηκαν υπό μια τάση διαρκούς μετανάστευσης ελληνικών φύλων, από τη λεγόμενη Κάθοδο των Δωριέων και τους ελληνικούς αποικισμούς, μέχρι τις μεταναστεύσεις την περίοδο της Τουρκοκρατίας και, τελευταία, μετά το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο!
Ας μη μας διαφεύγει και η μεγάλη μετανάστευση των λαών, τον 4ο και 5ο μ.Χ. αιώνα, που επηρέασε και διαμόρφωσε καθοριστικά τη σημερινή εικόνα και τον πολιτισμό της Ευρώπης...
Πάντα, λοιπόν, οι λαοί και οι άνθρωποι μετανάστευαν, είτε για να κατακτήσουν νέους τόπους, είτε επειδή κατακτήθηκαν οι δικοί τους τόποι και πάντα θα μεταναστεύουν, όσο τουλάχιστον θα υπάρχουν στον κόσμο ανισότητες, πείνα, αδικία, καταπίεση, εκμετάλλευση, φανατισμοί, δικτάτορες στυγνοί και χωρίς ηθική πολιτικοί…
Υπό τις σημερινές, όμως, συνθήκες, της παγκοσμιοποίησης το φαινόμενο της μετανάστευσης απειλεί να διαρρήξει τον κοινωνικό ιστό και να προκαλέσει ξενοφοβικά φαινόμενα, νοοτροπίες και επιλογές, που αναιρούν την ουσία, όχι μόνο της ανθρωπιάς μας, αλλά και της Χριστιανικής μας ιδιότητας...
Όσο και αν φαίνεται παράξενο ή παρακινδυνευμένο, ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τους ξένους αποτελεί τη λυδία λίθο για τη γνησιότητα και αυθεντικότητα της Χριστιανικής μας πίστης και βιωτής!
Άλλωστε, όλοι μετανάστες είμαστε σε τούτη την κοιλάδα του κλαυθμώνος, διωγμένοι από την ουράνια πατρίδα μας, προς την οποία προσπαθούμε να επιστρέψουμε...
«Ουκ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν, αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν», τονίζει στους Εβραίους συμπατριώτες του ο Απόστολος Παύλος.
«Ουκ ει πολίτης, αλλ’ οδίτης ει και οδοιπόρος. Μη είπης: Έχω τήνδε την πόλιν, και έχω τήνδε. Ουκ έχει ουδείς πόλιν. Η πόλις άνω εστί», συμβουλεύει ο ιερός Χρυσόστομος.
Όλοι, λοιπόν, ξένοι σε τούτη τη γη, με πρώτο Ξένο τον Ιησού!
Τη Μεγάλη Παρασκευή ψάλλουμε ένα συγκλονιστικό τροπάριο, κατά το οποίο ο άγιος Ιωσήφ από την Αριμαθαία παρακαλεί τον Πιλάτο: «Δός μοι τούτον τον Ξένον, όν ομόφυλοι μισούντες θανατούσι ως Ξένον», «Δώσε μου αυτόν τον Ξένο, που οι ομοεθνείς Του, μισώντας Τον, Τον σκοτώνουν σαν Ξένο»!
Ο Θεός, ως άνθρωπος, γεννήθηκε σε μια πόλη, όπου οι Παναγία Μητέρα Του και ο Μνηστήρας της Ιωσήφ ήταν ξένοι, δεν βρήκαν ούτε δωμάτιο για να μείνουν και γεννήθηκε σε στάβλο...
Στη συνέχεια, έγινε μετανάστης και πήγε με την οικογένειά Του στην Αίγυπτο, για να μη θανατωθεί από τον Ηρώδη και εκεί, σίγουρα, ο Ιωσήφ θα αναζήτησε δουλειά, ως ξένος εργάτης.
Μεγαλώνοντας περιπλανήθηκε σε όλη τη χώρα ως Ξένος, μη έχοντας «πού την κεφαλήν κλίναι» και Τον θανάτωσαν οι συμπατριώτες Του σα να ήταν Ξένος, παραδίδοντάς Τον μάλιστα σε Ξένους, στους Ρωμαίους.
Έτσι ο Ιησούς έγινε πολλαπλά ο μεγάλος Ξένος, που ποτέ δεν κατανοήθηκε ώστε να γίνει «δικός μας», παρά μόνον από λίγους, που πάντα (και τώρα) η κοινωνία τους αντιμετωπίζει ως «πτωχούς τω πνεύματι»...
Στη συνέχεια, Αυτός ο μεγάλος Ξένος έστειλε τους μαθητές Του σε «όλα τα έθνη» και εκείνοι ξενιτεύτηκαν και δίδαξαν τους ανθρώπους σε ξένες χώρες, και οι περισσότεροι θανατώθηκαν από ξένους ως ξένοι και τάφηκαν σε ξένη γη.
Ο Αβραάμ μετανάστης, ο Χριστός μετανάστης, οι Προφήτες μετανάστες, οι Απόστολοι μετανάστες, το χριστιανικό πνεύμα μεταναστευτικό...
Και εμείς, σήμερα;
Σήμερα, δυστυχώς, περισσότεροι «άθεοι» ενδιαφέρονται για τους ξένους, παρά «χριστιανοί»...
Έστω και αν όλοι γνωρίζουμε ότι όταν ο Ιησούς θέλησε να κάνει κατανοητό πώς ο άνθρωπος μπορεί να κερδίσει τη Βασιλεία των Ουρανών, χρησιμοποίησε την παραβολή του Καλού Σαμαρείτη, υπονοώντας σαφέστατα ότι το να περιμαζέψουμε και να περιποιηθούμε έναν ξένο μπορεί να μας ανοίξει τις πύλες του Παραδείσου, κατά το «ξένος ήμην και συνηγάγετέ με»....
Είναι γεγονός ότι βρισκόμαστε σε μια καινούργια εποχή μεγάλης αναμείξεως των λαών και των πολιτισμών, που μπορεί να αποβεί ολέθρια «κρεατομηχανή», όπως φοβόταν ο αλησμόνητος Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος.
Αυτό το γεγονός εντείνει την ανασφάλειά μας ως λαού, προστιθέμενο, μάλιστα, στις μεγάλες δυσκολίες και τα δυσεπίλυτα προβλήματα, που αντιμετωπίζουμε, και μας ενσπείρει φόβο και ανησυχία για το μέλλον του Ελληνισμού, που πολλοί διαβλέπουν ότι κινδυνεύει άμεσα από τους αλλόφυλους και αλλόθρησκους μετανάστες!

Αλλά, ακόμα και αν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, η λύση δεν είναι να απεμπολήσουμε την ανθρωπιά μας και τη Χριστιανική μας ιδιότητα, καταδιώκοντας, εκμεταλλευόμενοι ή και εξοντώνοντας τους ξένους, αλλά διατηρώντας, ενισχύοντας, καλλιεργώντας και βιώνοντας σε όλη τους την πληρότητα τον πολιτισμό μας, την πίστη μας και τη γλώσσα μας, την ανόθευτη Ελληνική μας Παιδεία, την τιμιότητά μας και την αλληλέγγυα συλλογικότητά μας!»
_________________________________________________________
Και.. επί της ευκαιρία για να μην είμαστε μόνο λόγια:
Αν είστε στην Αθήνα πού θα φάτε αύριο;
Το αγαπημένο μου Nosotros βοηθά- κι όχι με εράνους και άθλιες φιλανθρωπίες μα με ευκαιρία δουλειάς και γνωριμίας: Ελεύθερος κοινωνικός χώρος Nosotros (NosotrosSocialCentre)Αφρικάνικη - Σενεγαλέζικη Κουζίνα στο Nosotros την Κυριακή 3/5




Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Ο Νεποτισμός, Μητσοτακισμός (με σχόλια και εικόνες)




(Αυτό το γραφικό του Jo Di φτιάχτηκε μετά από παραγγελία του @ZeroCoolGR στο Twitter. Μου ζήτησε να πω στον Jo Di να κάνει το γενεαλογικό δέντρο των Μητσοτάκηδων. Αφορμή για να μου το ζητήσει ήταν ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατηγόρησε σήμερα την κυβέρνηση για οικογενειοκρατία. Πολύ έξυπνος.)
Αν με επισκέπτεσθε καιρό ίσως να έχετε παρατηρήσει ότι δε συνηθίζω τις προσωπικές επιθέσεις. Γράφω τι με ενοχλεί και φέρνω τα λόγια όσων κατηγορώ για να μιλήσουν μόνα τους. Εξαίρεση μόνιμη ο ΓΑΠ που θεωρώ ότι υπήρξε σύμπτωμα χρόνιου θανατηφόρου νεποτισμού που στην παπανδρεϊκή εκδοχή στάθηκε τιμωρία άγρια και σκληρή για τη χώρα.
Κι όχι ότι δεν υπάρχουν κι άλλες οικογένειες που έχουν μάθει να θεωρούν τη Βουλή χωραφάκι τους και τα υπουργεία κληρονομιά τους. Μα σαν τους Παπανδρέου (τα πονήματα του αδελφού Νίκου, λ.χ. αποκαλύπτουν την εμετικού θράσους στάση της οικογένειας), τελευταία και οι Μητσοτάκηδες έχουν ξεπεράσει κάθε θράσος είτε χαριεντιζόμενοι με φασίστες δολοφόνους είτε κατηγορώντας άλλους για τα δικά τους εγκλήματα.
Την οικογένεια Μητσοτάκη έχω αποφύγει να τη σχολιάσω διότι θεωρώ κακόγουστα και ρατσιστικά (ageist) όλα τα περί ομορφιάς (γελούσα πολύ παλιότερα διότι ξεκίνησαν από του Παπανδρεϊκούς που μιλούσαν σαν ο δικός τους ο Ανδρέας να ήταν όμορφος ή  σα να είναι καλλιστεία οι εκλογές) και πια μου φαίνονται απολύτως χυδαία επειδή δύσκολα αποφεύγουν να αναφερθούν σε ηλικίες, κάτι που στα μάτια μου είναι άσχετο και ανεπίτρεπτο. Θα ήταν κρίμα όμως λόγω αυτών να μείνει στο απυρόβλητο η θρασύτατη κι επικίνδυνη αυτή οικογένεια.

Το γραφικό του Jo Di  μιλάει μόνο του. Προσθέτω κι ένα παλιότερο κείμενό μου για το Νεποτισμό, [τότε είχε διαβαστεί πολύ διότι κατά σύμπτωση λίγο μετά ο όρος 'έπεσε' στην ύλη εξετάσεων και οι εφημερίδες  ανακάλυψαν με φρίκη περισσή ότι η ελληνική νεολαία αγνοούσε τη λέξη].

Μετά το αρχικό του Κ. Μητσοτάκη σας έχω το Νεποτισμό  και ακολουθούν τα σχόλια.
Χαρείτε τα!

Alexandros Charoulis
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποδοκιμάζει τη... συγγένεια! Κυλάει η προδοσία και η αποστασία μέσα στο αίμα αυτής της οικογένειας, τελικά...

Athanassios Mavridis"Είπε ο βόθρος στο κοτέτσι καλέ πως μυρίζεις έτσι"‬
Το έλεγε μια θεία μου!!! Παλιά λαϊκή ρήση.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέβασε στο τουίτερ ένα γράφημα για την οικογενειοκρατία στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Μητσοτάκης. Για την οικογενειοκρατία.

λορδος μητσαρας
Ο Κυριακος "αι γενεαι πασαι" Μητσοτακης κατηγορει Τσιπρα και κατι αλλους για οικογενειοκρατια.

Moraitopoulos Apost.
Και μόνο που το ανεχόμαστε
είμαστε άξιοι της τύχης μας:
 "Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατήγγειλε την οικογενειοκρατία"!

Kama Tsouxtra
Τη μέρα που ο Κυριάκος Μητσοτάκης καταγγέλλει την οικογενειοκρατία (κι όμως, ΝΑΙ!) κάτι τερματίζει, απλά δεν είμαι σίγουρη τι ακριβώς.

Stefanos

Πέντε γενιές τρώνε από το κράτος και μιλάει για ευνοιο- οικογενειοκρατία.... pic.twitter.com/AE49dy2UnY
άΧρηστος Φαταούλ-ας 
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης καταγγέλλει τον ΣΥΡΙΖΑ για νεποτισμό. Λογικά όπου να 'ναι θα πει και τον Τσίπρα γουρλομάτη.

Αν ο Κούλης δεν λεγόταν Μητσοτάκης δεν θα έκανε καριέρα ούτε σαν τσολιάς στα Βλάχικα της Βάρης, αλλά δεν βαριέσαι.

Nikos Alepis 
Καταγγέλλει νεποτισμό ο Κυριάκος Μητσοτάκης, γιατί έγινε διευθύνων σύμβουλος θυγατρικής της Εθνικής στα 32 του με το σπαθί του.

thaldimo
ο νεποτισμός σε μεγκαλίσιους έκδοση....σκάει‬
____________________________________________________
της Δάφνης Χρονοπούλου
NEΠOTIΣMOΣ

(ή παλιά: Nεπωτισμός)
Nεποτισμός: H τάση να καταλαμβάνονται ανώτερες θέσεις και αξιώματα από συγγενείς υψηλών προσώπων.
H λέξη μας ήρθε από την Iταλία καί βγαίνει από το nepote (ανιψιός), εκ του λατινικού nepos-nepot.

Το λεξιλόγιό μας ορίζει τα σύνορα της σκέψης μας. Όσο δυνατά κι αν αισθανόμαστε κάτι, η πραγματική ουσία του θα μας διαφεύγει μέχρι να το ονομάσουμε. Μαθαίνοντας τη λέξη κατανοούμε την έννοια και, πιθανώς, εκτός από εξυπνότεροι γινόμαστε ηθικότεροι και πιο έντιμοι.


Aυτά σκεπτόμουν τον τελευταίο καιρό παρατηρώντας πως πολλοί στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως πολιτικών επιλογών και πεποιθήσεων, αισθανθήκαμε μια αμηχανία μπροστά στη διαμάχη ενός Κωνσταντίνου Καραμανλή και ενός Γεωργίου Παπανδρέου. ΄Oμως, αν ήταν γνωστότερη η λέξη νεποτισμός, ίσως, τα πράγματα να ήταν αλλιώτικα ή έστω να τα βλέπαμε από άλλο πρίσμα. 



Γι αυτό, στην ενότητα των Λεξιλάγνων σας προσφέρω αυτή τη λέξη πού αγαπώ πολύ και που πιστεύω πως όποιος τη θυμάται έχει την ελπίδα να ξέρει πως η υποχρέωση προς το παιδί μας να το βοηθήσουμε σταματά εκεί που αρχίζει η ευνοιοκρατία.

________Αυτό το κείμενο αναρτήθηκε (παλιότερα) στη σειρά των “Λεξιλάγνων” στην οποία ο  Χάρης Τζαννής (που διηύθυνε την 'Άσπρη Λέξη') ζητούσε από συγγραφείς ή καλλιτέχνες να γράψουν για όποια λέξη αγαπούν ή μισούν ή γενικά τους παθιάζει. Ήταν εκείνες οι εκλογές Παπανδρέου-Καραμανλή οπότε ποια λέξη να διάλεγα; 
Τώρα το έχω στο  kastellakia.blogspot.com  ______________________

 _____________________________________


Για την Κυβέρνηση ο βαθμός συγγένειας μάλλον μετράει περισσότερο από την αξιολόγηση. #proti_fora_aristera pic.twitter.com/OHjNKY6Vev


Και, 
μόλις μια εβδομάδα πριν τι λέγαμε περί του ανδρός;
(Δεν ξέρω εσείς μα εγώ το κρατησα το σχόλιο προς τη Μακρή.)

 -Μητσοτάκης προς Ραχηλ: "αντι να μιλάς πήγαινε κάνε καμιά φωτογράφιση"








 Κυνήγι με φώτα απαγορεύεται και μαθαίνω ότι οι θηροφύλακες δεν αστειεύονται


Και... γελάμε αλλά
μην ξεχνιόμαστε:

Μάλλον Ακίνδυνος   
Λεει ο Κούλης σε απολυμένους ότι είχε "προσωπικό κόστος μεγάλο" (πολιτικό).
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετά γιαούρτια.