Δεν είμαι η μόνη
που υφίσταται άγρια επιθετική όχληση από εταιρία είσπραξης χρεών. Αν έχω κάτι
διαφορετικό από τους άλλους τηλεφωνομάρτυρες είναι ότι εγώ πιέζομαι εδώ και
μήνες για χρήματα που δε χρωστάω.
Από το πρώτο μου
κινητό της δεκαετίας του '90, ήμουν πελάτισσα της Wind (τότε Telestet). O λογαριασμός πληρωνόταν από την τράπεζα αυτόματα και
(μετανιώνω σήμερα) ποτέ δεν είχα ελέγξει τι μου ζητούσαν. Λόγω περιστατικών
άσχετων με την υπόθεση από πέρσι η
εντολή μου στην τράπεζα αναιρέθηκε οπότε λαβαίνω το έντυπο και πληρώνω όπως ο
περισσότερος κόσμος. Έτσι έμαθα ότι όποτε δεν εξοφληθεί ο λογαριασμός η σύνδεση
διακόπτεται ταχύτατα, εντός του μηνός, έτσι ώστε δε μας επιτρέπεται να κάνουμε
κλήσεις, μόνο να λαβαίνουμε. (Κρατήστε το αυτό, θα το χρειαστούμε).
Το περασμένο
καλοκαίρι ήμουν στην Αθήνα για λόγους υγείας και κάποιες φορές συνέδεσα στο
διαδίκτυο τον υπολογιστή μου μέσω του τηλεφώνου μου. Πανάκριβο, το ξέρω, ήρθε
λογαριασμός €200 τον οποίο πλήρωσα. Τον επόμενο μήνα
επίσης ήρθε μεγάλος λογαριασμός, €180 τον οποίο δεν πλήρωσα αμέσως-αμέσως όμως
αμέσως διακόπηκε η σύνδεση λόγω του χρέους. Είχα επιστρέψει στο σπίτι μου και
δεν το χρειαζόμουν πολύ όπως δε χρειαζόμουν καθόλου να συνδεθώ στο διαδίκτυο
μέσω κινητού.
Μετά από λίγες
μέρες, 18 Νοεμβρίου, πήγα στο κατάστημα της Wind,
ζήτησα
να εξοφλήσω το λογαριασμό μου και πλήρωσα τα €180 μαζί με το πάγιο του μηνός
που ήταν κομμένο. Παραξενεύτηκα λοιπόν που λίγες μέρες μετά έλαβα sms (όχι έγγραφο όπως συνήθως) που με πληροφορούσε ότι χρωστάω
€200. Ήταν πια τέλος Νοεμβρίου και όταν τηλεφώνησα να ρωτήσω τι συμβαίνει με
πληροφόρησαν ότι επρόκειτο για παλιό χρέος μου, του Σεπτεμβρίου.
Φαντάζεστε τι
ακολούθησε. Σε αδιάφορους υπαλλήλους εξηγούσα ξανά και ξανά ότι είχα εξοφλήσει
τα πάντα, ότι δεν ήταν δυνατόν να έχω χρέος 2 μηνών αφού στον ένα μήνα θα μου
είχαν διακόψει τη σύνδεση κι η δική μου δούλευε κανονικά, ότι σε δικό τους
κατάστημα εξόφλησα τα παλιά ή ότι το διάστημα για το οποίο μου ζητούσαν το ποσό
αυτό το τηλέφωνό μου ήταν κομμένο (επειδή δεν το χρειαζόμουν).
Δε βρήκα άκρη.
Ακόμα και οι υπάλληλοι που με καταλάβαιναν ένιωθα ότι δε μπορούσαν να κάνουν
κάτι οπότε τα συχνά τηλέφωνά μου έμοιαζαν με τηλέφωνο σε φίλο για να κλαφτούμε.
Μόνη λύση που
μου πρότειναν ήταν να με συνδέσουν με το λογιστήριο για να κάνω διακανονισμό.
Ωραία λογική: Αφού δε συμφωνείς ότι μας χρωστάς θα σου κάνουμε το χατήρι να μας
πληρώσεις με δόσεις.
Τι έκανα;
Εννοείται, άλλαξα εταιρία. Αποφάσισα να μην πληρώσω. Κι όταν πήραν να με
παρακαλέσουν να επιστρέψω εξήγησα γιατί έφυγα και ζήτησα να πάψουν να με
ενοχλούν. Όμως η σχέση μας μετά το διαζύγιο, μπήκε σε νέο κύκλο. Άρχισαν
απαιτήσεις και απειλές. Στο σταθερό μου μάλιστα, το οποίο ούτε ξέρω πού βρήκαν
(δεν είναι της εταιρίας τους).
Όσο είμαι στην
Αθήνα και παρότι λείπω συνεχίζουν να τηλεφωνούν και να εκτοξεύουν απειλές ότι
θα κινηθούν δικαστικώς ενώ αν συμμορφωθώ και ενδώσω στον εκβιασμό θα μου κάνουν
έκπτωση. Είχα αποφασίσει να τους αγνοήσω όμως στο σπίτι μου τρομοκρατήθηκαν και
ρώτησαν τη δικηγόρο μας η οποία υποστηρίζει ότι αν δεν πληρώσουμε τώρα με την
έκπτωση θα καταδικαστούμε και θα τα πληρώσουμε με τόκους, θα μας κάνουν
κατασχέσεις κ.λ. κ.λ.
Και σας ρωτάω:
Πόσο ανυπεράσπιστοι είμαστε μπροστά σ΄αυτούς τους κακοποιούς; Πώς γίνεται και ο
λόγος τους μετρά ενώ ο δικός μου όχι; Πώς γίνεται και δεν έχω τρόπο να τους
ελέγξω μα όποτε θέλουν μπορούν με ένα sms να απαιτούν ό,τι ποσά θέλουν, να
απειλούν και να τρομοκρατούν το σπίτι μου;
_________________
Τι βρίσκω σχετικά; Στο γκουκλάρισμα πολλά τα περιστατικά
―Γειά χαρά, γράφω μην τυχόν και έχει ακούσει κάτι παρόμοιο κάποιος, για βοήθεια.
Ενημέρωσε η WIND τον πελάτη της με SMS να επικοινωνήσει λόγω υπερβολικής χρέωσης στο κινητό.
Ο πελάτης πήρε τηλ και του είπαν ότι για διάστημα λιγότερο από ένα μήνα, η χρέωση του κινητού του είναι 290 ευρώ, χωρίς να έχει κάνει πολλές κλήσεις ή πολλά SMS. Διευκρίνισε η WIND ότι τις τελευταίες 3 ημέρες κατεβάζει το κινητό διαρκώς κάτι...
Ο πελάτης είναι γνώστης τεχνολογίας και έλεγξε ότι το κινητό του δεν έχει ιό, ούτε malware, ούτε dialer, ούτε πηγαινοέρχονται παράξενα SMS.
Ούτε είναι μηνύματα GMAIL που κατεβαίνουν μαζί με attachment.
Το κινητό έχει λειτουργικό ANDROID.Any ideas?
―Και εγώ πήρα λογαριασμό για το κινητό της γυναίκας μου γύρω στα 430 Ευρώ. Τα 380 ήταν, γράφουν, εκκαθάριση λογαριασμού από προηγούμενη εταιρική σύμβαση. Μου φαίνεται ότι θα καταργήσσω τη Wind γιατί αισθάνομαι ότι μας εκμεταλλεύονται. Θα πάρω τηλεκάρτα. Οι χρεώσεις internet είναι υπερβολικές και ανεξέλεγκτες. http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=90795.msg263233#msg263233
1 Νοε 2013 - Η οξυμένη αυτή κατάσταση οδήγησε και στην απειλή απώλειας της ... Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας “WIND” προχώρησε πριν από μερικές μέρες ...
Ενημέρωσε η WIND τον πελάτη της με SMS να επικοινωνήσει λόγω υπερβολικής χρέωσης στο κινητό.
Ο πελάτης πήρε τηλ και του είπαν ότι για διάστημα λιγότερο από ένα μήνα, η χρέωση του κινητού του είναι 290 ευρώ, χωρίς να έχει κάνει πολλές κλήσεις ή πολλά SMS. Διευκρίνισε η WIND ότι τις τελευταίες 3 ημέρες κατεβάζει το κινητό διαρκώς κάτι...
Ο πελάτης είναι γνώστης τεχνολογίας και έλεγξε ότι το κινητό του δεν έχει ιό, ούτε malware, ούτε dialer, ούτε πηγαινοέρχονται παράξενα SMS.
Ούτε είναι μηνύματα GMAIL που κατεβαίνουν μαζί με attachment.
Το κινητό έχει λειτουργικό ANDROID.Any ideas?
―Και εγώ πήρα λογαριασμό για το κινητό της γυναίκας μου γύρω στα 430 Ευρώ. Τα 380 ήταν, γράφουν, εκκαθάριση λογαριασμού από προηγούμενη εταιρική σύμβαση. Μου φαίνεται ότι θα καταργήσσω τη Wind γιατί αισθάνομαι ότι μας εκμεταλλεύονται. Θα πάρω τηλεκάρτα. Οι χρεώσεις internet είναι υπερβολικές και ανεξέλεγκτες. http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=90795.msg263233#msg263233
'Εβγαλαν σπίτι στο "σφυρί" για χρέη στη WIND! | Cretalive
www.cretalive.gr/greece/view/ebgalan-spiti-sto-sfuri-gia.../116807
H Wind βγαζει σε πλειστηριασμο σπιτι για ωφειλη 230 ευρω ...
www.myphone.gr › My Forum › Τηλεφωνία › Wind
24 Οκτ 2013 - 15 δημοσιεύσεις - 9 συντάκτες
Παραιτείται ένας συνεργάτης μου και τηλεφωνώ στην WIND να ακυρώσει το .... Χρησιμοποιεί την απειλή του πλειστηριασμού, του οποίου ο ίδιος ...Η προσπάθεια απάτης της WIND. - Panic
ipanic.gr/η-προσπάθεια-απάτης-της-wind/
Προσοχή με τους απατεώνες παρόχους μας. - Insomnia.gr
www.insomnia.gr › Insomnia.gr › Διαδίκτυο › Internet
27 Ιαν 2014 - 3 δημοσιεύσεις - 3 συντάκτεςΠροσοχή με τους απατεώνες παρόχους μας. - δημοσιεύθηκε στις Internet: Έληξε το δωδεκάμηνο συμβόλαιό μου στη wind και ανανέωσα μετά ...Είδα φώς και μπήκα.....: ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ...
eidafos.blogspot.com/2010/05/bobmobile.html
WIND: ΚΛΕΒΕΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!... - Ειδήσεις
www.inewsgr.com/61/wind-klevei-tou-kerata.htm
Ξυπνήστε ρε: Καταγγελία για την WIND
ksipnistere.blogspot.com/2013/02/wind.html
myblog123-reina.blogspot.com/2009/10/wind.html
Επώνυμη καταγγελία
του Κρητικού δημοσιογράφου Αλέκου Ανδρικάκη για τα κόλπα της WIND ώστε να χρεώνει περισσότερα.
"Προχωρώ σε καταγγελία
σε βάρος της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας WIND, την οποία πάω και
στα δικαστήρια για απάτη κατ' εξακολούθηση σε βάρος μου. Από: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6OpfYmEbJcPsZZWfjULtQ3H4wIyswEzvKWCmrPbCCFI-rBGBX-N-WFvS85ozQxrz7pRmvZ6pe30_fRGTSYnnPPFM6k04Ru27WX749PUVuSHQ5oCW7QVofePBJgiMTO9hedm323_2lYcR-/s1600/Alekos.jpg
Τι σας χρέωναν
αυθαίρετα Cosmote, Vodafone και Wind και τι θα πληρώσουν
____________
Άλλα
Δεκέμβριος 2017 Στη ΓΟΥΗΝΤ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ:
- Γιατί δεν λέτε στον κόσμο ότι ναι μεν δεν γίνεται ανανέωση με 5€ πια, μόνο με 10€, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΤΕ ΟΝ ΛΑΙΝ 5€
- Δεν έχουμε οδηγίες από την εταιρία να το λέμε...
- Δηλαδή χρειάζεστε οδηγίες;;
- Εμείς είμαστε κατάστημα, δεν είμαστε κοινωφελές Ίδρυμα. Δεν είμαστε τα ΚΕΠ.
- Ρε Σάκη, μάς ξέρεις 15-20 χρόνια!! (σ.σ. σταθερά πελάτες, 4 κινητά και 2 σταθερά) Δεν μπορούσες ούτε φιλικά να το πεις;
- Δεν υπάρχουν φιλικά.
- Γειά σας, τέλος.
- Δεν έχουμε οδηγίες από την εταιρία να το λέμε...
- Δηλαδή χρειάζεστε οδηγίες;;
- Εμείς είμαστε κατάστημα, δεν είμαστε κοινωφελές Ίδρυμα. Δεν είμαστε τα ΚΕΠ.
- Ρε Σάκη, μάς ξέρεις 15-20 χρόνια!! (σ.σ. σταθερά πελάτες, 4 κινητά και 2 σταθερά) Δεν μπορούσες ούτε φιλικά να το πεις;
- Δεν υπάρχουν φιλικά.
- Γειά σας, τέλος.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΠΡΟΣΘΕΤΩ 2018
Φίλοι προσοχή ! προσοχή !!! απατεώνες έχουν μπει στη κινητή τηλεφωνία και απροκάλυπτα μας κλέβουν,με την μάσκα πεντα-
ψηφίων τηλεφώνων.Χωρίς την άδειά μας,χωρίς να κρατάνε καν
τα προσχήματα,τους είναι αρκετό να σηκώσουμε απλά ένα τηλέφωνο (και να τους το κλείσουμε στα μούτρα) για να μπουν αυθαίρετα στο πορτοφόλι μας και ν αρχίσουν το πλιάτσικο...
Η μόνη σωτηρία μας (αφού όπως μου είπαν οι υπεύθυνοι "τους
το επιτρέπει το κράτος τι να κάνουμε") είναι να μπλοκάρουμε τα
πενταψήφια νούμερα...υπάρχει ειδική υπηρεσία γιαυτό σε κάθε
τηλεφωνική εταιρεία...ζητήστε να σας το κάνουν οι υπάλληλοι αν
δεν τα καταφέρνετε μόνοι σας.
Στην διαμαρτυρία μου στη WIND (όπου είμαι συνδρομητής) όταν πήρα τους φουσκωμένους λογαριασμούς, η απάντησή τους ήταν ότι ξεπέρασα το
πάγιο...Ξέροντας με σιγουριά ότι αυτό δεν συμβαίνει ζήτησα
αναλυτικό λογαριασμό ( έχετε δικαίωμα να το κάνετε) και είδα με έκπληξη ότι έχω κάνει πάρα πολλά τηλέφωνα στον πενταψήφιο
αριθμό 54444 με το όνομα DIMOCO κι άλλα τόσα σ έναν άλλο
πενταψήφιο 54644 με το όνομα Boungiorno !!! αυτοί είχαν
διπλασιάσει τον λογαριασμό μου...πέσαν όμως στη περίπτωση !
Ποτέ δεν μοιράστηκα το τηλέφωνό μου,ποτέ δεν έπαιξα τυχερά
παιχνίδια,ποτέ δεν έκανα αγορές ή φιλανθρωπίες ή συμμετοχές
σε οποιασδήποτε μορφής διαγωνισμούς μέσω τηλεφώνου...έκανα λοιπόν αμέσως
φραγή στα πενταψήφια και ο επόμενος λογαριασμός ήρθε στα
κανονικά του,δηλαδή όσο είχα συμφωνήσει αρχικά με την WIND.
Την τελευταία φορά που πήγα να πληρώσω το κανονικό πλέον
ποσό,είδα στο γκισέ ηλικιωμένους άσχετους ανθρώπους (όπως
άλλωστε και εγώ πριν λίγο καιρό ) να διαμαρτύρονται μάταια
για τους φουσκωμένους λογαριασμούς τους...προσπάθησα να
εξηγήσω κάτι σε μια κυριούλα και με κοίταγε με τα έκπληκτα
ματάκια της σαν να φώναζε βοήθεια... και για το χατήρι της
"κατάντησα" ακτιβιστής.Ετοιμάζομαι τώρα με συμβουλές
ειδικών να προσφύγω σε δύο ελεγκτικές κρατικές υπηρεσίες...
( σε καμία των περιπτώσεων δεν θέλω να πιστέψω ότι οι
τηλεφωνικές εταιρείες συμμετέχουν σ αυτό το φαγοπότι )
Σας παρακαλώ διαδώστε το ...
ψηφίων τηλεφώνων.Χωρίς την άδειά μας,χωρίς να κρατάνε καν
τα προσχήματα,τους είναι αρκετό να σηκώσουμε απλά ένα τηλέφωνο (και να τους το κλείσουμε στα μούτρα) για να μπουν αυθαίρετα στο πορτοφόλι μας και ν αρχίσουν το πλιάτσικο...
Η μόνη σωτηρία μας (αφού όπως μου είπαν οι υπεύθυνοι "τους
το επιτρέπει το κράτος τι να κάνουμε") είναι να μπλοκάρουμε τα
πενταψήφια νούμερα...υπάρχει ειδική υπηρεσία γιαυτό σε κάθε
τηλεφωνική εταιρεία...ζητήστε να σας το κάνουν οι υπάλληλοι αν
δεν τα καταφέρνετε μόνοι σας.
Στην διαμαρτυρία μου στη WIND (όπου είμαι συνδρομητής) όταν πήρα τους φουσκωμένους λογαριασμούς, η απάντησή τους ήταν ότι ξεπέρασα το
πάγιο...Ξέροντας με σιγουριά ότι αυτό δεν συμβαίνει ζήτησα
αναλυτικό λογαριασμό ( έχετε δικαίωμα να το κάνετε) και είδα με έκπληξη ότι έχω κάνει πάρα πολλά τηλέφωνα στον πενταψήφιο
αριθμό 54444 με το όνομα DIMOCO κι άλλα τόσα σ έναν άλλο
πενταψήφιο 54644 με το όνομα Boungiorno !!! αυτοί είχαν
διπλασιάσει τον λογαριασμό μου...πέσαν όμως στη περίπτωση !
Ποτέ δεν μοιράστηκα το τηλέφωνό μου,ποτέ δεν έπαιξα τυχερά
παιχνίδια,ποτέ δεν έκανα αγορές ή φιλανθρωπίες ή συμμετοχές
σε οποιασδήποτε μορφής διαγωνισμούς μέσω τηλεφώνου...έκανα λοιπόν αμέσως
φραγή στα πενταψήφια και ο επόμενος λογαριασμός ήρθε στα
κανονικά του,δηλαδή όσο είχα συμφωνήσει αρχικά με την WIND.
Την τελευταία φορά που πήγα να πληρώσω το κανονικό πλέον
ποσό,είδα στο γκισέ ηλικιωμένους άσχετους ανθρώπους (όπως
άλλωστε και εγώ πριν λίγο καιρό ) να διαμαρτύρονται μάταια
για τους φουσκωμένους λογαριασμούς τους...προσπάθησα να
εξηγήσω κάτι σε μια κυριούλα και με κοίταγε με τα έκπληκτα
ματάκια της σαν να φώναζε βοήθεια... και για το χατήρι της
"κατάντησα" ακτιβιστής.Ετοιμάζομαι τώρα με συμβουλές
ειδικών να προσφύγω σε δύο ελεγκτικές κρατικές υπηρεσίες...
( σε καμία των περιπτώσεων δεν θέλω να πιστέψω ότι οι
τηλεφωνικές εταιρείες συμμετέχουν σ αυτό το φαγοπότι )
Σας παρακαλώ διαδώστε το ...
_______________________________________
Αν σας απειλήσουν ξανά απευθυνθείτε στο: ΕΕΤΤ (εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων):
http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam
όπως με συμβούλεψαν εδώ στα σχόλια.
http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam
όπως με συμβούλεψαν εδώ στα σχόλια.