Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Ένα Ροζ αγόρι στο σχολείο ― #trans #lgbt


Καθώς επιστρέφουν τα παιδιά τα σχολεία, η νέα χρονιά βρίσκει την Ελλάδα λίγο πιο ευαίσθητη στο θέμα του bullying― μια λέξη και έννοια που πλήρωσε με αίμα την είσοδό της στη γλώσσα μας μέχρι που έγινε δημοσιογραφικό cliché το «να μη θρηνήσουμε άλλους Γιακουμάκηδες».
«Σχολικός εκφοβισμός» μεταφράζεται, ελλιπώς, ο όρος αν και  οι bullies  δε σταματούν στο σχολείο  μα δρουν και εξωσχολικά όπως και, ανεξαρτήτως ηλικίας, σε γραφεία και δρόμους. Απ' το σχολείο όμως ξεκινούν, γι αυτό και πρέπει να μην κλείνουμε τα μάτια σε μια κατηγορία παιδιών που σημαδεύονται από την κακομεταχείριση μόνο και μόνο επειδή η Κοινωνία μας δεν έχει μεριμνήσει.

Μιλώ για το, όχι σπάνιο μα μεγάλο, taboo της ελληνικής κοινωνίας. Τα trans παιδιά. Το κοινωνικό φύλο ως γνωστόν είναι ανεξάρτητο από την ομοφυλοφιλία όμως και τα δυό δεν είναι ζητήματα επιλογής.

Πολύ διάσημος στο εξωτερικό είναι ο EJ γιος του Magic Johnson, πασίγνωστου θρύλου του αθλητισμού. Ο EJ από όταν ήταν μαθητής ντυνόταν με φούστες, κρατούσε γυναικείες τσάντες κι επέλεγε μακιγιάζ κοριτσίστικο. Ο πατέρας του, ιδιοκτήτης και της φημισμένης ομάδας Los Angeles Dodgers, όχι μόνο αποδέχεται το γιο του όπως είναι μα κάνει κι αστειάκια μαζί του που από 3 ετών, μόλις περπάτησε, ήθελε τακούνια και περούκες. Λέει η μητέρα του EJ, πιστή Χριστιανή, ότι στην αρχή δεν ήξεραν πώς να αντιδράσουν αλλά αποφάσισαν ότι το όπλο κι εργαλείο τους είναι η αγάπη και στα παιδιά της δίνει αγάπη και αποδοχή αφήνοντάς τα να βρουν το δρόμο τους.
Ο Ej είναι πολύ νέος, ένα ακόμα πλουσιόπαιδο του διεθνούς  Jet Set που ονειρεύεται να δουλέψει στη Μόδα και που μπορεί να έχει ταλέντο μπορεί και όχι. Όπως όλοι μας θα κάνει τις επιλογές του, τα λάθη του και θα ζήσει μ' αυτά. Αν τον συζητάμε είναι επειδή σήμερα είναι ένας απόλυτα ισορροπημένος άνθρωπος αντίθετα από άλλα παιδιά που είτε βασανισμένα με 'θεραπείες' είτε διωγμένα από την οικογένεια σακατεύονται ψυχικά και αναγκάζονται να καταφύγουν στην πορνεία για βιοπορισμό αντί να σπουδάζουν και να προετοιμάζουν το μέλλον τους.
Ο γονείς του EJ είναι μεγάλο παράδειγμα.

Ένα άλλο είναι το: 'Ροζ Αγόρι- 'Eνα Φυλo-δημιουργικό παιδί'. Ένα ντοκιμαντέρ για ένα αγόρι που αγαπά τα ροζ φορέματα και πώς μεγαλώνει στη συντηρητική αγροτική Φλώριδα. 
Η BJ είναι μια ανδροπρεπής λεσβία (butch) που στη ζωή της απέφευγε τα φορέματα κι όταν υιοθετεί το Jeffrey, προς έκπληξή της, τον βλέπει να χορεύει και να παίζει με φορέματα. Δυο μηνών τον πήραν από την ανιψιά της και στην απόφαση να τον αναθρέψει εκείνη συνετέλεσε και το ότι ήταν αγόρι. 'Δεν είμαι θηλυκή γυναίκα, δεν ξέρω τι να κάνω μ' ένα κοριτσάκι'  λέει. Βρέθηκε στα βαθιά νερά με τη ροζ καταιγίδα. 
Στην αρχή, λέει, προσπάθησε να τον εμποδίσει για να τον προστατέψει. Και όντως όταν το ρωτά πώς του φέρονται στο σχολείο κι αν είναι 'οk της απαντά 'Όχι'. ―Γελάνε; ―Ναι. Όμως βλέπουμε ένα φυσιολογικό ευτυχισμένο παιδί κι αυτό το θέαμα με γέμισε αισιοδοξία.
Το συστήνω και επισημαίνω πως στις ΗΠΑ το συγκεκριμένο προσφέρεται και για σχολεία. 

Σας φέρνω:
 το 15λεπτο video (δυστυχώς φρεσκότατο οπότε δεν το βρήκα με ελληνικούς υποτίτλους) με σύνδεσμο και προς το, για άλλη περίπτωση FROM THIS DAY FORWARD, εικόνα του EJ Johnson, άρθρο για το bullying, άρθρο για τα διεμφυλικά παιδιά, συνδέσμους προς σχετικό νόμο και 'Αναγνώριση Ταυτότητας Φύλου' και, επειδή οι λέξεις έχουν σημασία, λίγα για τον όρο τρανς/διεμφυλικό άτομο.
Περισσότερα (για γνώση και για Ψυχολογική Υποστήριξη στο ranss.gr και στο σωματείο που κάνει σπουδαία δουλειά).

Ας μη δείχνουμε καμιά ανοχή σε τραμπουκισμούς προς παιδιά που δε νιώθουν άνετα με το κοινωνικό τους φύλο.
Τα παιδιά θέλουν αγάπη για να ανθίζουν.

EJ Johnson

EJ Johnson
Pink Boy | A Portrait of a Gender-Creative Child:

Πάνω στο θέμα είναι και το πολυβραβευμένο FROM THIS DAY FORWARD (2015): http://www.fromthisdayforwardfilm.com



To 'Pink Boy' συστήνεται για να παιχτεί σε σχολεία: http://www.videoproject.com/pink-boy.html.




Το λεγόμενο bullying στην ελληνική γλώσσα δε μπορεί να αποδοθεί 100% για αυτό και το λέμε εκφοβισμό, νταηλίκι και άλλα που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς", μας εξηγεί η Διευθύντρια Τμήματος Ψυχολογίας Σχολής Μωραΐτη, Φωτεινή Ξενάκη, η οποία προσθέτει πως "αναφέρεται στην ειδική χρήση βίας που είναι σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη και συμβαίνει από ένα παιδί ή ομάδα παιδιών προς ένα άλλο ή αντίστοιχα προς μια ομάδα παιδιών"....--> news247

Η γλώσσα: ΤΡΑΝΣ_ διεμφυλικό άτομο_ 
Τα τρανς, τρανστζέντερ (αγγλ. transgender) ή διαφυλικά άτομα αυτοπροσδιορίζονται με διαφορετικό φύλο από εκείνο που τους αποδόθηκε κατά τη γέννηση.
 Για τα τρανς άτομα που επιθυμούν να προχωρήσουν σε χειρουργική επέμβαση υπάρχει η ορολογία τρανσέξουαλ (διεμφυλικός)
Ο όρος transgender είναι ένας όρος ομπρέλα και περιλαμβάνει και τζέντερ κουήρ (genderqueer) άτομα, τα οποία δεν αυτοπροσδιορίζονται με τα γνωστά κοινωνικά φύλα, αλλά με ταυτότητες όπως bigender, pangender, genderfluid, ή agender. Άλλοι ορισμοί συμπεριλαμβάνουν το τρίτο φύλο και άλλοι θεωρούν τους τρανς τρίτο φύλο.πάνια ο όρος καλύπτει και τους cross dresser.
Πολλά τρανς άτομα διανύουν μια περίοδο ανάπτυξης της ταυτότητάς τους, για την οποία υπάρχει ένας δείκτης που βαθμολογεί κατά πόσο γνήσιοι, αυθεντικοί και άνετοι αισθάνονται με τη νέα τους εξωτερική εμφάνιση.
Η ταυτότητα φύλου είναι ανεξάρτητη από τον σεξουαλικό προσανατολισμό. Ένα τρανς άτομο μπορεί να είναι ομοφυλόφιλοετεροφυλόφιλοαμφισεξουαλικό ή ασεξουαλικό.
__________________
Για την αναγνώριση της ταυτότητας φύλου στα διεμφυλικά άτομα
www.dikaiologitika.gr Η πλήρης νομική αναγνώριση της ταυτότητας του φύλου περιλαμβάνεται στις συστάσεις για την προστασία και την προώθηση των δικαιωμάτων των διεμφυλικών ατόμων, που εξέδωσε η Εθνική Επιτροπή Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΕΔΑ) στην 58σέλιδη έκθεσή της με τίτλο «Διεμφυλικά Άτομα και Αναγνώριση της Ταυτότητας Φύλου».
__________________
t-zine: Τρανς παιδιά στα θρανία 
‘Αννα Απέργη
 Μία νέα σχολική χρονιά αρχίζει και μαζί της αρχίζει και το άγχος που προκαλεί η ξαφνική αλλαγή από τις διακοπές, στη γλυκιά ρουτίνα του σχολείου. Τα περισσότερα παιδιά αγχώνονται και νιώθουν κάποια ανασφάλεια, για τη μεγαλύτερη τάξη, την νέα τους δασκάλα ή δάσκαλο , τους καινούριους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες, τις νέες πιο μεγάλες απαιτήσεις που θα υπάρξουν.

Υπάρχουν όμως και παιδιά που δεν αγχώνονται μόνον για αυτά. Που ο φόβος του «είναι» τους, της ίδιας τους της ύπαρξης, αφήνει όλα τα άλλα σε δεύτερη μοίρα. Τα παιδιά αυτά που αισθάνθηκαν άβολα με το σιέλ ή το ροζ μπλουζάκι που τους φόρεσε κάποτε η μητέρα τους χωρίς την θέληση τους, που λάτρευαν την Barbie και σιχαινόντουσαν τα αυτοκινητάκια ή και το αντίθετο, που νιώθουν άβολα και αμήχανα στην ταμπέλα της «ετεροκανονικότητας». Τα παιδιά αυτά που οι έμφυλες προσβολές, η χλεύη, οι παρενοχλήσεις, και το τρανσφοβικό μπούλινγκ, θα τα οδηγήσει κατά πάσα πιθανότητα στην κατάθλιψη, τη θυματοποίηση, την αποφυγή ή την εγκατάλειψη του σχολείου, ακόμα και σε μία αυτοκτονική συμπεριφορά. Αυτά είναι τα παιδιά τα «άλλα», τα «διαφορετικά», παιδιά – τα τρανς παιδιά.
Η Πολιτεία πρέπει να μεριμνήσει για το θέμα των τρανς μαθητριών και μαθητών και να λάβει σοβαρές αποφάσεις για τoν σχολικό εκφοβισμό, την παρενόχληση και την βία αλλά και για τις διακρίσεις των τρανς ανθρώπων στους χώρους της εκπαίδευσης, δημιουργώντας έτσι ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον για τους τρανς μαθητές -τριες. Σύμφωνα με τις Οδηγίες του πρώην Επιτρόπου του Συμβουλίου της Ευρώπης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, Thomas Hammarberg, για τις διακρίσεις, τον σχολικό εκφοβισμό και τις παρενοχλήσεις, αναφέρεται στα άρθρα 5 και 6:
Άρθρο 5. Προάγετε τον σεβασμό και την συμπερίληψη των ομοφυλόφιλων, λεσβιών και τρανς ατόμων στην εκπαίδευση και καλλιεργείστε αντικειμενικές γνώσεις σε θέματα που σχετίζονται με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου στα σχολεία και σε άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Άρθρο 6. Καταπολεμήστε τον εκφοβισμό και τις παρενοχλήσεις κατά ομοφυλόφιλων, λεσβιών, αμφί και τρανς (λοατ) μαθητών και προσωπικού. Τα σχολεία πρέπει να είναι ασφαλές περιβάλλον για τους λοατ μαθητές, προσωπικό και μαθητές και θα πρέπει να τους παρέχετε υλικό για την αποτελεσματική καταπολέμηση του εκφοβισμού / bullying και των παρενοχλήσεων κατά λοατ μαθητών.
Ενώ παράλληλα, στο βιβλίο του «Ανθρώπινα δικαιώματα και ταυτότητα φύλου» αναφέρει χαρακτηριστικά: «Σύμφωνα με την Διεθνή Νομοθεσία για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, τα διεμφυλικά παιδιά πρέπει να έχουν το δικαίωμα στην απαραίτητη πληροφόρηση, υποστήριξη και προστασία. Τούτο επιβεβαιώθηκε από την Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Παιδιού, που συνιστά στα κράτη να παρέχουν επαρκή πληροφόρηση και υποστήριξη στα νεαρά διεμφυλικά άτομα».
Κάθε τρανς μαθητής-τρια έχει το δικαίωμα να αντιμετωπίζεται ως ίσος. Πρέπει να αποκαλείται με τις αντωνυμίες και το γένος που είναι σε συμφωνία με τον κοινωνικό φύλο και φυσικά με το όνομα που έχει επιλέξει η ίδια η τρανς έφηβη ή έφηβος.
Να έχει το δικαίωμα της ένδυσης σύμφωνα με το κοινωνικό φύλο και να μπορεί να χρησιμοποιεί εγκαταστάσεις όπως τουαλέτες, αποδυτήρια κλπ, που συνάδουν με την ταυτότητα φύλου του.
Να μπορεί να καταγγείλει το γεγονός, σε περίπτωση που πέσει θύμα παρενόχλησης, εκφοβισμού ή και βίας, λόγω της ταυτότητας φύλου του.
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι καταρτισμένοι ούτως ώστε να γνωρίζουν πως να διαχειριστούν σωστά σε περίπτωση που υπάρξει καταγγελία τρανς μαθητή-τριας για εκφοβισμό ή παρενόχληση. Δυστυχώς μέχρι και σήμερα το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών, δεν είναι καταρτισμένο ως προς το πώς πρέπει να αντιμετωπίζουν τους τρανς αλλά και γενικότερα τους λοατκι μαθητές -τριες.
Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να μεριμνήσει τόσο για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ασφάλεια όλων των μαθητριών και μαθητών, συμπεριλαμβανομένου και των τρανς παιδιών, όσο και για την σωστή κατάρτιση και ενημέρωσή τους, για θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου.

Τα τρανς παιδιά έχουν όνειρα όπως όλα τα παιδιά. Μην γίνεσαι συνεργός στο να γίνουν τα όνειρα τους, εφιάλτες…

Το Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών (Σ.Υ.Δ.), ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2010. Κύριοι σκοποί του είναι η προώθηση και υποστήριξη της ισονομίας, ισότητας και της ίσης μεταχείρισης των διαφυλικών και διεμφυλικών ατόμων (τραβεστί, παρενδυτικών ανδρών και γυναικών, τρανσέξουαλ, ερμαφρόδιτων και μεσοφυλικών ατόμων), η αναγνώριση της κοινωνικής ταυτότητας φύλου, η αποπαθολογικοποίηση της ταυτότητας φύλου, η κατάργηση των διακρίσεων στον χώρο εργασίας, στην παροχή υπηρεσιών, στην υγεία και την κοινωνική ασφάλιση, στην στέγαση και γενικά σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής, για λόγους ταυτότητας φύλου, αλλά και η ανάπτυξη της αλληλεγγύης μεταξύ των διεμφυλικών ατόμων.
http://www.transgender-association.gr
Eπικοινωνία : transgender.support.association@gmail.com
___________________________________________


Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Το #Ωραιόκαστρο κλέβει το μέλλον των παιδιών (άρθρα,video,σχόλια) #oraiokastro #refugeesgr



'Το καλό νέο', έγραφα στις 30 Αυγούστου, είναι ότι '18.000 προσφυγόπουλα θα ενταχθούν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα από το Σεπτέμβριο.' και έδινα σύνδεσμο με την είδηση από TA ΝΕΑ.

Ομολογώ ότι τις περίμενα αντιδράσεις κι ας μην τις καταλαβαίνω.
Τις περίμενα και μάλιστα από ανθρώπους που τάχα συγκινήθηκαν πέρσι από το νεκρό Αϋλάν Κουρντί ή, φέτος, τον ματωμένο σκονισμένο Omran Daqneesh. Τις περίμενα, κι ας γνωρίζουμε, μετά από τόσους πνιγμένους, ότι δε βάζεις μωρό, δεν μπαίνεις έγκυος, στη θάλασσα αν ή στεριά δεν είναι πιο τρομακτική· κι ας λέμε και ξαναλέμε πως απ' αυτά τα παιδιά, 5 χρόνια δίχως σχολείο, η τρέλα του πολέμου έκλεψε το μέλλον.
Τις περίμενα διότι οι εικόνες πνιγμένων δε μείωσαν  την Ξενοφοβία και την Ισλαμοφοβία. Κι ας μην υπάρχει δώρο   κι εργαλείο μεγαλύτερο για τον ξενόφοβο από ένα εύπλαστο παιδί ώστε να το επηρεάσει με τον ανώτερο (λέμε τώρα) πολιτισμό του και να το ενσωματώσει;
Όχι όμως, τα μυαλά αυτών των ρατσιστών δε φτάνουν μακριά. Γκέτο ονειρεύονται και παριζιάνικα  banlieues κι ας είδαμε τις ολέθριες συνέπειες.

Θέλουν δε θέλουν όμως στον 21ο αιώνα οι αποστάσεις μίκρυναν, οι ιδέες και οι άνθρωποι κινούνται. Στην πολυπολιτισμική κοινωνία  οι πολλές ταυτότητες είναι πλούτος που δε θα αφήσουμε να μας τον στερήσουν λίγοι άκαρδοι στενόμυαλοι.

Άλλα δε θα πω. Ίσως, οι παλιοί παρατηρήσατε ότι, αν και το ίδιο συχνά, γράφω λιγότερα για το ρατσισμό. Αιτία, το έχω ξαναπεί, είναι ότι πλέον δεν υπάρχει στην Ελλάδα η δικαιολογία της άγνοιας. Η περίοδος χάριτος τελείωσε. Πλέον γνωρίζουμε όλοι και δε θα δείξω ανοχή πλέον σε περιπτώσεις όπως ο Δημότης Ωραιοκάστρου που σχεδιάζει να βγει να δέρνει αθώους γονείς και να τρομάζει παιδάκια ενώ ταυτόχρονα ανησυχεί 'μη μας λένε φασίστες μετά'.
 ____________________________
Στη συλλογή έχω τα έγγραφα, το video της ντροπής, ενδιαφέρον άρθρο να μάθουμε ποιοι είναι οι πρόσφυγες στο Νταούκ-Μπαλή και το Ακ-Μπουρνάρ (‪Ωραιόκαστρο και Παλαιόκαστρο) που δε θέλουν προσφυγάκια, και, όπως πάντα, σχόλια και εικόνες που θεωρώ ενδιαφέροντα.

Χαρείτε τα και, είπαμε: καμιά  ανοχή για εκείνους που θέλουν να κλέψουν το μέλλον των παιδιών.




Α είναι και εξαιρετικός επιστήμονας ο άνθρωπος εκτός όλων των άλλων:
Δήμαρχος Ωραιοκάστρου: Κανένα προσφυγόπουλο σε σχολείο –Μεταφέρουν καρκίνο! (βίντεο+έγγραφα)





Να κι ο νόμος για να διευκολύνω τους Αρμοδίους:
https://nomoi.info/%CE%A6%CE%95%CE%9A-%CE%91-191-2014-%CF%83%CE%B5%CE%BB-1.html

Να και το Σύνταγμα



Και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, Νόμος 2101/1992 http://www.0-18.gr/gia-megaloys/dsdp

Marianna Parpoula Είμαι κάτοικος Ωραιοκάστρου και με τα τελευταία γεγονότα,ντρέπομαι για αυτό!Αλλά δεν είναι όλες οι μάνες ίδιες!Αυτές που συμπορεύτηκαν με την απόφαση του συλλόγου γονέων είναι οι βολεμένες και μέσα στους ψηφοφόρους της Χ.Α! Αυτές που έχουν να ανοίξουν βιβλίο από το δημοτικό και τα λίγα βιβλία που έχουν τα τοποθέτησαν σε περίοπτη θέση στο σαλόνι!Με δείκτη νοημοσύνης ραδικιού!Και αυτό γιατί δεν καταλαβαίνουν το εξής απλό!Αφού τα δικά τους παιδιά είναι μπολιασμένα γιατί φοβούνται μη κολλήσουν ασθένειες από τα προσφυγάκια?Ηδη έχω "καθαρίσει"από τους φίλους στο facebook όλους αυτούς που πήραν μέρος σε αυτή την ιστορία!!Θα το κοινοποιήσω μπας και ξετρυπώσω κάποιον που μου ξέφυγε!!
Όταν απομονώνεις μία ομάδα ανθρώπων και την αποκλείεις  θα σου γυρίσει μπουμερανγκ. Δεν θέλει πολύ μυαλό.
Οι ελληνάρες στο Ωραιόκαστρο είναι τόσο ηλίθιοι που δεν καταλαβαίνουν πως είναι προς το συμφέρον τους να πάνε τα προσφυγάκια σχολείο...

Εγκληματίες.
Κλέβουν το μέλλον των αθώων παιδιών.

Αν δεν τα θελετε τα προσφυγάκια να τα φέρετε ολα στο σπιτι μου

Ας προστατέψει κάποιος τα προσφυγάκια από το να έχουν συμμαθητές Ωραιοκαστρίτες.

Κλασικοί νοικοκυραίοι των 40 ημερών νηστεία Χριστούγεννα-Πάσχα που εξομολογούνται κάθε Κυριακή στον πνευματικό τους!
Υποκρισία!

Δεν τα θέλουν τα προσφυγάκια στο σχολείο γιατί τους αλλοιώνουν το σπουδαίο τους μπολιτιζμό.

Μη σας παραξενεύει που οι γονείς από το Ωραιόκαστρο ζήτησαν να μην πάνε τα προσφυγόπουλα σχολείο. Ούτε αυτοί έχουν πάει.


Elissavet Chronopoulou
Το καλοκαίρι του 2001 ο γιος μου επρόκειτο να πάει στην πρώτη δημοτικού. Γείτονες γονείς με πλησίασαν στο φούρνο, στην έβγα, στο δρόμο για να με συμβουλέψουν να μην στείλω το παιδί στο σχολείο που όριζε η διεύθυνσή μας γιατί δεν είναι καλό, αλλά να δηλώσω τη δική τους διεύθυνση (προσφέρθηκαν), για να το στείλω στο άλλο σχολείο της γειτονιάς, αυτό που είναι το "καλό". Το "καλό" ήταν καλό γιατί δεν δεχόταν παιδιά μεταναστών με αποτέλεσμα να μαζεύονται όλα στο "κακό" αυτό που θα πήγαινε ο γιος μου. Ρώτησα με ποιο τρόπο το έκαναν αυτό, να αρνούνται να εγγράψουν στο σχολέιο παιδιά που κατατάχθηκαν εκεί με βάση τη διεύθυνση κατοικία τους. Η απάντηση ήταν απλή: Τους διώχνουν. Και πάνε στο άλλο που τους παίρνουν. Πράγματι το ένα σχολείο είχε μόνο Έλληνες μαθητές και το δικό μας, τότε, μισούς Έλληνες, μισούς βάρβαρους. Δεν ξέρω βέβαια πόσο πιο καλά γράμματα θα είχε μάθει το παιδί μου αν είχε πάει στο άλλο σχολείο ή σε ιδιωτικό, γιατί βέβαια το 80% των Ελλήνων μαθητών πήγαιναν σε ιδιωτικά στη γειτονιά μας, απ' το φόβο των βαρβάρων υποθέτω. Ωστόσο μια χαρά φίλους έκανε στο σχολείο του και μια χαρά γράμματα έμαθε και σε μια χαρά (ελληνικό) πανεπιστήμιο μπήκε. Θέλω απλώς να πω ότι αυτό που έγινε στο Ωραιόκαστρο τώρα με τα προσφυγόπουλα γινόταν σε όλες τις γειτονιές της Ελλάδας με τα παιδιά των μεταναστών, χρόνια τώρα.
δεν αντιδρουσε τοσα χρονια για την παιδεία αποστηθισης που λοβοτομει τα παιδιά του.  Θα αντιδράσει στα εξάχρονα προσφυγακια


Το Νόμπελ Ειρήνης του χρόνου το έχει στο τσεπάκι του το Ωραιόκαστρο. ‪#absurdistan

Βάσια Οι λίστες για τα φετινά Νόμπελ έκλεισαν; Προλαβαίνουμε να μαζέψουμε υπογραφές για το #Ωραιόκαστρο ;



Sofia Lampiki
Για να φοβάσαι οτι τα ανεμβολιαστα (;) προσφυγακια θα κολλήσουν τα παιδιά σου αρρώστιες σημαίνει ότι κι εσύ έχεις ανεμβολίαστα τα παιδιά σου αρα ούτε τα δικά σου πρέπει να εγγραφούν στο σχολείο,σωστά;



Στο Ωραιοκαστρο παρα-μορφωθηκαν κι απο ανθρωποι εγιναν ανθρωποειδη
  
- Τελικά όχι και τόσο ωραίο το Ωραιόκαστρο...

Δεν ξέρω που είναι αλλά ξέρω ότι δε θα πάω ποτέ. 

Συγχαρητήρια, #oreokastro.  Πας για upgrade σε Ασχημοκαστρο.

Αρειόκαστρο 



Δεν είμαι φασίστας αλλά βαρεστε τους πρόσφυγες ναι. Αλλά μη με λέτε φασίστα. Εγω δημοκρατικά τα λέω ‪#Ωραιοκαστρο

Υγειονομική βόμβα δεν αποτελούν οι προσφυγες, αλλά το 25% που δηλώνει κατά του εμβολιασμού ->ανοσία αγέλη



Νέο εργαλείο ρατσιστικής προπαγάνδας.Πρόβλημα για φτωχούς τα προσφυγόπουλα.Καριόληδες η φτώχεια είναι τ πρόβλημα όχι τ κατατρεγμένα ανήλικα



 Από βικιπαίδεια: 
"Η περιοχή του Ωραιοκάστρου επιλέχθηκε από την επιτροπή αποκατάστασης προσφύγων, το 1922, για να εγκατασταθούν πρόσφυγες"



Αίσθηση έχει προκαλέσει τις τελευταίες ώρες, απόφαση Συλλόγου “Γονέων” και Κηδεμόνων δημοτικού σχολείου στην περιοχή του Ωραιοκάστρου, στην οποία απειλεί με κατάληψη του σχολικού κτιρίου αν πλησιάσει προσφυγόπουλο κοντά σε αυτό.
Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που ο δήμος Ωραιοκάστρου δίνει ανάλογα δείγματα γραφής. Παρακάτω ας πούμε, υπάρχει ένα βιντεάκι, στο οποίο ο δήμαρχος νουθετεί κόσμο ώστε να “πάει να σπάσει κεφάλια”, ενώ ένας άλλος αναρωτιέται για το αν μπορεί να γίνει νόμιμα αυτό… (; όλα τα ερωτηματικά).
Αυτό όμως που κάνει τα πράγματα πιο τραγελαφικά, είναι το γεγονός πως ολόκληρος ο δήμος Ωραιοκάστρου, πριν το 1922 ήταν μια μεγάλη έκταση από πουρνάρια. Η σημερινή πόλη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο παλιότερες που είχαν τα όχι ιδιαίτερα ελληνικά τοπωνύμια “Νταούκ-Μπαλή” και Ακ-Μπουρνάρ. Σε αυτή την περιοχή ήταν που το 1922, το τότε ελληνικό κράτος εγκατέστησε 200 οικογένειες προσφύγων μετά τη Μικρασιατική καταστροφή. Μακριά από τους άλλους Έλληνες, οι νέοι κάτοικοι όπως διαβάζουμε, για να επιβιώσουν τα πρώτα χρόνια της εγκατάστασής τους εκεί, ξερίζωναν πουρνάρια και πήγαιναν να τα πουλήσουν στη Θεσσαλονίκη για καυσόξυλα.
Προφανώς οι γονείς του Συλλόγου “Γονέων” και Κηδεμόνων του συγκεκριμένου σχολείου, δε μπήκαν ποτέ στον κόπο να μάθουν την ιστορία τους, αφού όπως φαίνεται είναι πρόθυμοι να μην πάνε καν σχολείο ταα παιδιά τους, προκειμένου να μην πάνε και τα προσφυγόπουλα και έτσι καταφέρνουν να επαναλαμβάνουν την ιστορία τους, τώρα όντας αυτοί οι “δυνατοί”. Και ενώ κάποια κόκκαλα προγόνων πιθανότατα τρίζουν....

...το 1922, σε μια περιοχή άγρια, γεμάτη πουρνάρια σε μέγεθος δένδρου και λιμνάζοντα νερά, τμήμα μεγαλύτερου τσιφλικιού, το οποίο νοίκιαζαν για βοσκότοπο οι Βλάχοι. Σ’ αυτήν την έκταση, μεταξύ του σημερινού Παλαιοκάστρου, Δαούτ-Μπαλή, όπως ονομαζόταν στο παρελθόν και τις άκρες της Ασπροβρύσης, Ακ Μπουρνάρ, στο βόρειο οικιστικό άκρο του σημερινού Δήμου, αποφασίστηκε η ίδρυση του συνοικισμού των Ποντίων προσφύγων,που προέρχονταν από τα χωριά της επαρχίας Αργυρούπολης, Μούζαινα Τσιμερά, Χατς, Άγιος Φωκάς, Κρώμνη, Σούρμενα, Σίστε, Λωρία και από τα χωριά της Ματσούκας. Η διαδικασία της εγκατάστασης άρχισε το 1922 και ολοκληρώθηκε το 1930, με την προσέλευση και άλλων Ποντίων προσφύγων από το Σταυρίν και την περιοχή του Καυκάσου.
Συνολικά 183 οικογένειες απoτέλεσαν τους πρώτους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι κρύβοντας βαθιά μέσα τους την πίκρα και τη νοσταλγία για τις αλησμόνητες πατρίδες, άρχισαν τον αγώνα επιβίωσης και ενσωμάτωσης στον Εθνικό κορμό της νέας τους πατρίδας. Μαζί φέρανε και τα ήθη, τα έθιμα, τα σύμβολα της τοπικής συλλογικής ταυτότητας. Το χώρο που εγκαταστάθηκαν, τοποθεσία Κρυονέρι, τον ονόμασαν Ωραιόκαστρο, από το Ωραίο Κάστρο που υπήρχε στον Πόντο, ανάμεσα στα χωριά Χατς και Άγιος Φωκάς, αφού η προέλευση των προσφύγων από διαφορετικά χωριά δεν διευκόλυνε τη μεταφορά του ονόματος, ενός από αυτά στον καινούργιο τόπο εγκατάστασης...






Το «πρώτο κουδούνι» χτύπησε για όλους τους μαθητές της χώρας, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών προσφύγων και μεταναστών που ζουν στην Ελλάδα. Το ΑΠΕ - ΜΠΕ  και η δημοσιογράφος Μαργαρίτα Κιάου, βρέθηκαν στον αγιασμό του 2ου γυμνασίου διαπολιτισμικής εκπαίδευσης Αθήνας, όπου φοιτούν 140 παιδιά από περισσότερες από 25 χώρες.....
Ο διευθυντής του γυμνασίου, Θωμάς Κρεμιώτης, εξηγεί στο ΑΠΕ - ΜΠΕ πως τα προσφυγάκια που παρακολουθούν το σχολείο στην αρχή δεν μιλούν λέξη ελληνικά. «Πολύ γρήγορα όμως τα μαθαίνουν και εγκλιματίζονται.Την πρώτη μέρα είναι μαζεμένα, αλλά από τη δεύτερη μέρα κιόλας χαμογελούν. Από τους περσινούς μαθητές, όλοι εντάχθηκαν και προήχθησαν στην επόμενη τάξη. Φέτος διαπιστώσαμε πως κάποια παιδιά έφυγαν από την Ελλάδα, τα υπόλοιπα συνεχίζουν, ενώ ήρθαν καινούργια», επισημαίνει.
«Το σχολείο μας είναι ανοιχτό σε όλα τα παιδιά, ιδιαίτερα στα παιδιά - πρόσφυγες, που το χρειάζονται τόσο. Εφαρμόζεται ειδικό καθεστώς αξιολόγησης για τα δύο πρώτα χρόνια και είμαστε επιεικείς, αφού στόχος μας είναι να ενταχθούν, όχι να τα διώξουμε», συμπληρώνει ο κ. Κρεμιώτης. Τα προσφυγάκια που φοιτούν στο 2ο διαπολιτισμικό γυμνάσιο, όπως και σε άλλα δημόσια σχολεία, έρχονται από οικογένειες που φιλοξενούνται σε κάποιο σπίτι στην περιοχή ή είναι ασυνόδευτα και μένουν σε ξενώνες. Στα τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται η λειτουργία νηπιαγωγείων για προσφυγόπουλα, μέσα στα κέντρα φιλοξενίας και ειδικών τάξεων δημοτικών και γυμνασίων στα δημόσια σχολεία. Στην Ελλάδα λειτουργούν 13 διαπολιτισμικά δημοτικά σχολεία (Αττική, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ιωάννινα, Ροδόπη), οχτώ γυμνάσια (Αττική, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Ροδόπη, Κοζάνη) και πέντε λύκεια (Αττική, Θεσσαλονίκη, Ροδόπη, Κοζάνη).
Για να χαρακτηριστεί ένα σχολείο διαπολιτισμικό, σύμφωνα με το ΠΟΔΕ (Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης), απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο «αριθμός των παλιννοστούντων ή αλλοδαπών να πλησιάζει το 45% του συνολικού αριθμού» μαθητών. Επιδίωξη της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης δεν είναι να εξασφαλίσει τη μόρφωση των μη γηγενών παιδιών σαν μία ξεχωριστή κατηγορία μαθητών, δίπλα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που απευθύνεται, κατά κύριο λόγο, στα ελληνικής καταγωγής παιδιά. Απεναντίας, στόχος της μέσα από τα προγράμματά της, είναι η μόρφωση των μη γηγενών παιδιών που προσέφυγαν στον τόπο μας, έτσι ώστε να ενσωματωθούν ισότιμα στο βασικό ιστό της εκπαίδευσης, αναφέρει πηγή του ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής).sto kokkino


_____________________________

ΠΡΟΣΘΕΤΩ 
14 Σεπτ.

Παραιτήθηκε για λόγους ευθιξίας ο πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Δήμου Ωραιοκάστρου

Την παραίτησή του υπέβαλε, μετά το σάλο που προκλήθηκε για τις αντιδράσεις γονέων για την ένταξη προσφυγόπουλων στα σχολεία, ο πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Δήμου Ωραιοκάστρου, Αθ. Τσολακίδης .☞ kouti pandoras

Kalliopi Stam Είμαι τόσο γαματος που προκειμένου να αφήσω κάποια παιδιά αμόρφωτα (γιατί ετσι) θα κάνω κατάληψη στο σχολείο για να μείνει και το δικό μου παιδί αμόρφωτο. Ρε πόσο γαματος λαός

Chris Kaloy-Kakou
 Τους πρόσφυγες τους έχουν ξεσπιτώσει, βομβαρίσει, σχεδόν πνίξει και τους έχουν σε γκέτο. Κανένας ρατσισμός δεν υπάρχει. Άλλωστε, το μέλλον μας είναι κοινό. Απλήρωτοι σκλάβοι εμείς, απλήρωτοι σκλάβοι κι αυτοί. Περισσότερα κοινά έχουμε με αυτούς, παρά με έλληνες όπως τον Μαρινόπουλο που παράτησε το μαγαζί κι έφυγε για Μαϊάμι.

Επειδή ακούστηκαν αρρώστιες και εμβόλια ως επιχείρημα, ήδη από το 2013 γιατροί έχουν εκφράσει ανησυχίες για τα ανεμβολίαστα ελληνόπουλα:
e net:
Σε κίνδυνο βρίσκεται η υγεία χιλιάδων μικρών παιδιών που μεγαλώνουν χωρίς να έχουν κάνει τα απαραίτητα για την υγεία και την ανάπτυξή τους εμβόλια, στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης. Και αυτό γιατί οι γονείς τους είναι άνεργοι και ανασφάλιστοι.
«Οι ειδικοί λένε ότι είμαστε πολύ κοντά στο να καταρρεύσει το εμβολιαστικό τείχος της χώρας».
Τη συγκλονιστική καταγγελία έκανε ο πρόεδρος των Γιατρών του Κόσμου, Νικήτας Κανάκης, σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο».
Οι Γιατροί του Κόσμου έχουν εμβολιάσει φέτος 6.000 παιδιά με 9.000 εμβόλια, «όχι γιατί οι γονείς ήταν αδιάφοροι, αλλά γιατί οι γονείς δεν είχαν, διότι όχι μόνο το εμβόλιο έχει ένα κόστος που μπορεί να φτάσει τα 40 - 50 ευρώ, αλλά όταν είσαι ανασφάλιστος, πρέπει να δώσεις και την αμοιβή του παιδίατρου. Για ανθρώπους που δεν έχουν καλά-καλά τα βασικά τρόφιμα, αυτό ήταν απαγορευμένο», λέει ο κ. Κανάκης.
Και διευκρινίζει: «Δεν έχουν πρόσβαση στον εμβολιασμό, ο οποίος θα έπρεπε να γίνεται από το κράτος. Κανονικά ένα ανεμβολίαστο παιδί δεν μπορεί να πάει σχολείο, άρα αποκλεισμός από το σχολείο. Επίσης, αποκλεισμός από τη σίτιση, γιατί σε πολλά σχολεία τα παιδιά τρώνε. Αρα, τριπλός αποκλεισμός, η καλύτερη απόδειξη για το πόσο άδικο είναι αυτή τη στιγμή το σύστημα Υγείας, που αντί να βοηθάει αυτούς που έχουν ανάγκη, στην πραγματικότητα τους τιμωρεί».

Ο πρόεδρος των Γιατρών του Κόσμου λέει πως «υπάρχει ένα πραγματικό πρόβλημα δημόσιας υγείας, καθώς υπάρχει κίνδυνος να επανεμφανιστούν ασθένειες που είχαμε ξεχάσει· για τα ίδια τα παιδιά αυτό τα κάνει πολύ πιο ευάλωτα στα θέματα της υγείας τους». Κρούει λοιπόν τον κώδωνα του κινδύνου: «Τα ανασφάλιστα παιδιά που παραμένουν ανεμβολίαστα βρίσκονται μπροστά στο μεγάλο κίνδυνο, εκτός από την απειλή για την υγεία τους, να αντιμετωπίσουν και τον αποκλεισμό τους από την εκπαίδευση, καθώς υπάρχει οδηγία που δεν επιτρέπει στα ανεμβολίαστα παιδιά να πάνε σχολείο. Υπάρχει ένα θέμα με την πολιομυελίτιδα. Να τοποθετηθεί υπεύθυνα η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών. Και το υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε να ξέρει πόσα παιδιά είναι ανεμβολίαστα».  .☞ http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=402605





Ακόμη ενα , το '22, στην ιδιαίτερη πατρίδα του "εθνάρχη", το Κιούπκιοϊ


Από χτες έχω διαβάσει διάφορα τέρατα. Σε ο,τι αφορά παιδιά πρόσφυγες γιατί τα έχουμε ξαναπεί, πρόσφυγας ίσον φορέας δικαιώματος και τα παιδιά αυτά είναι πρόσφυγες:
(1) Σε περίπτωση αμφισβήτησης να θυμίσω οτι η Τουρκία έχει διατυπώσει επιφύλαξη για όλους τους άλλους πρόσφυγες πλην αυτών που προέρχονται από την Ευρώπη και δεν απονέμει καθεστώς πρόσφυγα σε μη Ευρωπαίους. Άρα οι Σύριοι που διέρχονται από την Τουρκία και ζητούν άσυλο στην Ελλάδα θεωρούνται σύμφωνα με τη Σύμβαση της Γενεύης ότι έρχονται απευθείας από χώρα που απειλείται η ζωή τους, άρα πρόσφυγες.
(2) Σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων ισχύουν τα εξής:
(α) Σύμφωνα με το άρθρο 22 της Σύμβασης της Γενεύης για τους πρόσφυγες (κυρωμένη με νόμο και άρα μέρος του Ελληνικού δικαίου) τα κράτη οφείλουν την ίδια μεταχείριση στους πρόσφυγες με εκείνη των ημεδαπών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Το άρθρο 28 της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού (επίσης κυρωμένη με νόμο) επιβάλλει τουλάχιστον τη διασφάλιση, και μάλιστα δωρεάν, της βασικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης για κάθε παιδί, δηλαδή για κάθε πρόσωπο που βρίσκεται στη νόμιμη σχολική ηλικία. Το άρθρο 14 του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναγνωρίζει το δικαίωμα κάθε προσώπου στην εκπαίδευση, το οποίο μάλιστα "περιλαμβάνει την ευχέρεια δωρεάν παρακολούθησης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.” Κάθε παιδί επομένως που τυχαίνει να βρίσκεται στην Ελλάδα, ακόμη κι αν είναι τέκνο αλλοδαπών χωρίς νόμιμη διαμονή πόσο μάλλον προσφύγων, έχει δικαίωμα πρόσβασης στην υποχρεωτική εκπαίδευση, απ’ το οποίο απορρέει η αξίωσή του να εγγραφεί σε ένα σχολείο πολλω δε μάλλον να βρεθεί στο “χώρο του σχολειού."
(β) Αντίθετη διοικητική πρακτική συνιστά σαφή παραβίαση των κανόνων του διεθνούς δικαίου και τα σχολεία μας τα έλυσαν αυτά ευτυχώς με παρεμβάσεις, μεταξύ άλλων, του Συνηγόρου του Πολίτη στα τέλη του 90 με αρχές του 2000. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου έχει ήδη καταδικάσει προσπάθειες δημιουργίας ειδικών σχολειών για αλλοδαπούς μεταξύ των οποίων και σε υπόθεση κατά της Ελλάδας.
(γ) Τέλος υπάρχει νομοθεσία στην Ελλάδα για την ποινικοποίηση συμπεριφορών που μπορούν να οδηγήσουν σε διακρίσεις, μίσος, ή βια με βάση μεταξύ άλλων τη φυλή, το χρώμα, την εθνική καταγωγή κλπ. Αυτά δεν διώκονται αυτεπάγγελτα πέραν εκείνων των αδικημάτων που ούτως ή άλλως διώκονται αυτεπάγγελτα ακόμα και χωρίς να υπάγονται στο νόμο (εκτός αν έχει αλλάξει κάτι και δεν το γνωρίζω στο νόμο). Τα άτομα που υποβάλουν μηνύσεις με βάση ένα από τα άρθρα του αντιρατσιστικού νόμου δεν καταβάλλουν τα παράβολα της μήνυσης ή παράτασης πολιτικής αγωγής (100 και 50 ευρώ αντίστοιχα).
Τα παραπάνω ζητήματα και η νομοθεσία δεν τίθενται στη διακριτική ευχέρεια των πολιτών πράγμα και ίσως σημαντικό να ενσωματώσουμε στην κοινωνική μας παιδεία στην Ελλάδα.
Κατά τα άλλα, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας γονιός σήμερα από το να στρέφεται ενάντια σε ανθρώπους που το μόνο που ίσως τους έχει μείνει είναι η ελπίδα μιας ζωής χωρίς καθημερινό θάνατο για εκείνους και για τα παιδιά τους; Γιατί εδώ στον Ευρωπαϊκό βορά κάτι έχει πάρει τ' αυτί μας.




Sofia Lampiki· 

Όχι μόνο δεν πρέπει να δημιουργηθούν "σχολεία" μέσα στα χοτ σποτς αλλά και τα παιδιά με τις οικογένειες τους που θα πάνε σχολείο ΔΕΝ μπορούν να συνεχίσουν να μένουν στα χοτ σποτς.
Εκτός αν τα δικά σας παιδιά μπορούν να μελετήσουν μέσα σε στρατόπεδα συγκέντρωσης..




Sofia Lampiki
ΟΛΜΕ ,ΔΟΕ δεν έπρεπε να βγάλουν καμιά ανακοίνωση για τα προσφυγόπουλα στα σχολεία και τους φασίζοντες συλλόγους γονέων;
λέω καμιά μαλακία κι εγώ


SL
Η κυβέρνηση είτε επίτηδες είτε από ηλιθιότητα παίζει ένα παιχνιδάκι με τους πρόσφυγες.
Δημιουργεί τις ικανές συνθήκες για εκδηλώσεις ρατσισμού από μερίδα του πόπολου και μετά παρεμβαίνει ως η άσπιλος αντιφά κορασίδα και συγκινεί με την αγωνία της για τα ανθρώπινα δικαιώματα λες και δεν κυβερνά.
Μας συγχωρείτε αλλά η κυβέρνηση με την ΕΕ δημιούργησε στην Ελλάδα ένα απέραντο στρατόπεδο που γεννά φασισμό και ρατσισμό.
Και μη νομίζει η κυβερνησάρα μας ότι όποιοι βρίζουμε τον ρατσισμό που σκάει σα φίδι θα την ψηφίσουμε ως δημοκρατική.



Η Αυτοδιοίκηση της Κρήτης λέει Ναι στην φιλοξενία 2.000 προσφύγων. Έμπρακτη θετική απάντηση στον αποκρουστικό ρατσισμό από το .
Ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
 του 5ου Δημοτικού Σχολείου Συκεών για τα παιδιά των προσφύγων