Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Να κι ο Σύλλογος Γονέων 2ου Δημοτικού Φιλιππιάδας― δεν είναι μόνο #Ωραιόκαστρο #Φιλιππιάδα




Δεν είναι μόνο το Ωραιόκαστρο. Το ακολουθεί η ρατσιστικότατη ανακοίνωση του Συλλόγου Δημοτικού Φιλιππιάδας την οποία σας δίνω και με σύνδεσμο προς το Facebook για να δείτε και τα σχόλια.

Απομονώνω μια από τις πολλές απαντήσεις και προσθέτω σχόλια και στο τέλος λίγες εικόνες από τη λάσπη της Ειδομένης. Διότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να καταδικάσει στην αμάθεια και να κλέψει το μέλλον των παιδιών.
Πολύ περισσότερα είπα για το πρώτο κρούσμα, στο Ωραιόκαστρο. Δε θα επαναλάβω, σας δίνω σύνδεσμο.


Από: 
Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων
2ου Δημοτικού Σχολείου
Φιλιππιάδας
Προς:
1) Περιφερειάρχη Ηπείρου
2) Περιφερειάρχη Πρέβεζας
3) Δήμαρχο Ζηρού
4) Περιφερειακή Διευθύντρια Α/ΘΜΙΑΣ Εκπαίδευσης Ηπείρου
5) Διευθυντή Α/ΘΜΙΑΣ Εκπαίδευσης Πρέβεζας
6) Υπουργείο Παιδείας - Διεύθυνση Προσφύγων – Μεταναστών
7) κο Μπάρκα Κων/νο Βουλευτή Ν. Πρέβεζας
8) κο Γιαννάκη Στέργιο Βουλευτή Ν. Πρέβεζας
Την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016μετά τον Αγιασμό για τη νέα σχολική χρονιά, πραγματοποιήθηκε συνάντηση γονέων και κηδεμόνων στην οποία οι παρευρισκόμενοι γονείς συμφωνήσαμε τα κατωτέρω, προκειμένου να αποσταλεί η παρούσα επιστολή.
ToΔ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιππιάδας δηλώνει ρητά και κατηγορηματικά, ότι δεν πρόκειται να αποδεχθεί σε καμιά περίπτωση και χωρίς κανένα συμβιβασμό τη συστέγαση των παιδιών των λεγόμενων παράτυπων μεταναστών, που επιβλήθηκε στην τοπική κοινωνία του Δήμου μας και που επιχειρείται να επιβληθεί και στο σχολείο μας. Οι λόγοι εναντίωσής μας είναι οι εξής: 
1. Δεν είναι αναγκαίο να ενταχθούν στο σύνολο της κοινότητας μας εφόσον φιλοξενούνται όπως αρχικά διαβεβαιώσατε την τοπική κοινωνία για 6 ως 8 μήνες. Οι ίδιοι διαδηλώνουν και ζητούν να φύγουν, από την χώρα. Ποια λοιπόν είναι τα σχέδια για αυτούς και συνεπώς για την κοινωνία μας; 
2. ΙΑΤΡΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Προέρχονται από άλλη Ήπειρο, με τελείως διαφορετικό υπόβαθρο ασθενειών και συνθηκών υγιεινής. Δεν είναι εμβολιασμένοι σύμφωνα με το Εθνικό μας σύστημα εμβολιασμού και είναι άγνωστο αν είναι έστω εμβολιασμένοι από το περιβάλλον που προέρχονται. Σε καθημερινή βάση ενημερωνόμαστε για παρουσία νέων περιστατικών από ασθένειες που έχουν εκλείψει εδώ και δεκαετίες στη χώρα μας και έχουν καταγραφεί περιπτώσεις με άκρως μεταδοτικές ασθένειες στις οποίες δεν συνεργάστηκαν καθόλου με τις υγειονομικές αρχές. Θεωρούμε ότι τα παιδιά αυτά χρήζουν ειδικής μέριμνας λόγω των ψυχικών τραυμάτωνκαι των καταστάσεων που έχουν βιώσει τα τελευταία χρόνια στις πατρίδες τους.Παράγοντες που ίσως δημιουργήσουν πολλά προβλήματα στην προσαρμογή τους.
Γνωρίζοντας τα παραπάνω ποιος μπορεί να μας εγγυηθεί ότι θα τηρηθούν οι βέλτιστες συνθήκες υγιεινής που απαιτούνται σε κάθε σχολείο.
3. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Δεν μπορούν να συνυπάρξουν παιδιά μεταναστώντα οποία έχουν:α) τεράστιο εκπαιδευτικό κενό λόγω της πολύχρονης αποχής τους από οποιαδήποτε μορφή εκπαίδευσης, β) διαφορετικές αντιλήψεις για το ρόλο της οικογένειας, τη θέση της γυναίκας, τη θρησκεία, με ελληνόπουλα που οι γονείς τους στερήθηκαν και στερούνται για να προσφέρουν στα παιδιά τους την καλύτερη μόρφωση, αυτή που αναγνωρίζουν και συγχαίρουν τα σχολεία της Ευρώπης.
Πως μπορεί ένα παιδί, των λεγόμενων παράτυπων μεταναστών, δεκατριών ή δεκαπέντε ετών να ενσωματωθεί στην ίδια τάξη με μικρότερα παιδιά δεδομένου ότι δεν θα γνωρίζει βασικές λέξεις ελληνικής γλώσσας?Μήπως οδηγηθούμε σε σχολικό εκφοβισμό εναντίων των παιδιών μας;
Στο σύνολο αυτά τα παιδιά είναι ορισμένες φορές πολύ περισσότερα από τα ελληνόπουλα που φοιτούν στα σχολεία της πόλης μας. Η τοπική κοινωνία της Φιλιππιάδας είναι πολύ μικρή και διαθέτει μόλις τρία δημοτικά σχολεία μικρής δυναμικότητας. Η ένταξη επομένως των προσφυγόπουλων θα αλλοιώσει αφενός τον ελληνικό χαρακτήρα των σχολείων και αφετέρου θα υπάρξουν σοβαρότατες συνέπειες στο μαθησιακό κομμάτι των μαθητών των δημοτικών της πόλης μας.
Σαν γονείς βλέπουμε μπροστά μας να έρχεται η υποβάθμιση της εκπαίδευσης και γενικότερα του μορφωτικού επιπέδου των παιδιών μας.
4. Ο προαύλιος χώρος του σχολείου χρησιμοποιείται τις απογευματινές ώρες για αθλοπαιδιές, πολιτιστικά δρώμενα και άλλες δραστηριότητες καθώς δεν υπάρχουν άλλοι χώροι άθλησης και ψυχαγωγίας (πλατείες –αθλητικές εγκαταστάσεις) στην Παλαιά Φιλιππιάδα. Οι αίθουσες θα χρησιμοποιηθούν για μαθήματα σκακιού, ζωγραφικής, χειροτεχνίας και για διδασκαλία παραδοσιακών χορών των παιδιών του σχολείου και της ευρύτερης περιοχής.
5. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Το 100% των μαθητών μας είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Γιορτάζουμε όλες τις θρησκευτικές μας γιορτές όπως αρμόζει σε κάθε ελληνικό σχολείο που σέβεται την ιστορία, τους αγώνες και τις θυσίες του Έθνους του αλλά και σέβεται την ιστορία και τις θρησκείες των άλλων λαών. Δεν θα επιτρέψουμε των θρησκευτικό φανατισμό που όπως αποδεικνύεται από τις φανατικές επιθέσεις σε άλλα Ευρωπαϊκά κράτη δεν έχουν σκοπό να σεβαστούν, αλλά να πλήξουν την Θρησκεία μας. Οι εικόνες του Χριστού και της Παναγίας, των Αγίων μας αλλά και των ηρώων μας θα εξακολουθούν να κοσμούν τις τάξεις μας και περιμένουμε από όλους τους μαθητές να τις σέβονται.
6. ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. Το χάσμα στον πολιτισμό είναι τόσο μεγάλο που μια βίαιη μετακίνηση και εγκατάσταση μεταναστών στον τόπο μας μόνο προβλήματα προσαρμογής θα δημιουργήσει. Και είναι πιθανόν να αλλοιώσει πτυχές του δικού μας πολιτισμού, όπως της Εθνικής, Πολιτισμικής και Θρησκευτικής μας ταυτότητας. Σε μια ύποπτη διαδικασία υποβίβασης του βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου των παιδιών μας, που με πολλές στερήσεις εξασφαλίζουμε. Σας καθιστούμε υπεύθυνους για ακραίες συμπεριφορές που ενδεχομένως προκύψουν. Κανένα αίσθημα αλληλεγγύης και ανθρωπισμού δε δικαιολογεί την αποδοχή της μείωσης. 
Σαν σύλλογος γονέων δεν είμαστε αντίθετοι στην μόρφωση των παιδιών των πραγματικών προσφύγων εφόσον επιθυμούν την πραγματική και ομαλή τους ένταξη στην τοπική κοινωνία οικιοθελώς και χωρίς εξαναγκασμό από τρίτους. Άλλωστε η τοπική κοινωνία αγκάλιασε, στήριξε και στηρίζει με πράξεις και υλικά τους συνανθρώπους μας αυτούς.
Για τους ανωτέρω λόγους επιθυμούμε και απαιτούμετην πλήρη ενημέρωση από αρμόδιο φορέα για το εν λόγω θέμα, ώστε μελλοντικά να βρεθεί η βέλτιστη λύση για την τοπική κοινωνία .
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
του 2ου Δημοτικού Σχολείου
Φιλιππιάδας




‪Θεωρητικο εργαστηρι  ‪ Κύριοι, ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ οι παρευρισκόμενοι γονείς στις 12/09; Σας πάιρνει μια βδομάδα να πληκτρολογήσετε τις αποφάσεις μιας συνέλευσης;‬

‪Ως εκτούτου και για όσα αναφέρετε στα σημεία:‬

‪1) Το τι είναι αναγκαίο δεν θα το αποφασίσει ο σύλλογος σας, το αποφασίζει ο νόμος. Κι εσείς δεν είστε ο νόμος.‬

‪2) Επικαλείστε ιατρικούς λόγους για να μην φοιτήσουν στο σχολείο τα προσφυγόπουλα. Όλα είναι εμβολιασμένα, κι εδώ λέτε συνειδητά ψέμματα. Αν έχετε μαρτυρία/ -ες για όσα ισχυρίζεστε ή κάποιο πιστοποιητικό από κάποια δομή Υγείας της περιοχής (πχ νοσοκομείο Άρτας, Πρέβεζας, Ιωαννίνων) με κάποιο περιστατικό να τα παρουσιάσετε δημόσια.‬

‪3) Η στάση σας με τη δήθεν ανησυχία σας γύρω από τους εκπαιδευτικούς λόγους περιγράφουν ακριβώς τον εκφοβισμό των ίδιων των προσφυγόπουλων, τον οποίο συστηματικά από τη στιγμή της ανάρτησης σας προωθείτε με τις θέσις σας. Για τα υπόλοιπα, δεν είναι παράτυποι ούτε παράνομοι, ανήκουν στο καθεστώς που περιγράφει ακριβώς τον πρόσφυγα. Δικαιούνται κατά συνέπεια τα προσφυγόπουλα Παιδεία όπως τα παιδιά όλων ανά την ελληνική Επικράτεια. Στην Παιδεία δεν μιλάμε για χαρακτήρα, αλλά για υποχρέωση και αποστολή της Πολιτείας να την παράσχει ως αγαθό, αγαπητοί, έτσι προκύπτει ότι οι ίδιοι εσείς ως γονείς μόλις υποβαθμίσατε το σχολείο σας. ‬

‪4) Όταν λέτε δρώμενα; Μήπως κανένα πανηγύρι με κλαρίνα που θα μοιράζει κρέατα ο χασάπης δήμαρχος Γιολδάσης (νδ); Αυτό εννοείτε;‬

‪5) Μόνοι σας το γράφετε και το λέτε, φανατισμένοι Χριστιανοταλιπμπάν είστε και φαίνεστε. ‬

‪6) Ποιο πολιτισμικό χάσμα, κύριοι; Ποια η πολιτισμική σας ταυτότητα; Η δικιά σας σκούφια από που κρατάει; ‬
‪Μιλάτε για υποβάθμιση του βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου των παιδιών σας, ενώ το υποβαθμίζετε εσείς οι ίδιοι, σπέρνωντας τη διχόνοια στην τοπική κοινωνία; Οι περισσότεροι από σας που τα γράφετε αυτά έχετε πάει σχολείο; Το έχετε τελειώσει; ‬
‪Τι σχέση έχετε εσείς με την ελληνική παράδοση; ‬


‪Μπορείτε και χειρότερα.‬
______________________________

Νίκος Μικρόπουλος Κρίμα Φιλιππιάδα, πρώην Νέα Κερασούντα. Συμβουλευτείτε τους προπαπούδες στο νεκροταφείο. "Μας φέρανε με πλοίο στην Πρέβεζα. Όμως, οι ντόπιοι είχαν μαζευτεί στο λιμάνι και δεν άφηναν το πλοίο να δέσει. Είχε ακουστεί πως η κυβέρνηση θα έδινε χωράφια στους "τουρκόσπορους". Λιμοκτονούσαμε αρόδου. Έσερνα το χέρι στο κεφάλι και μου φεύγανε τούφες μαλλιά. Τους νεκρούς τους πετάγαμε στη θάλασσα..."




Αρνούνται και στη Φιλιππιάδα την ένταξη στα σχολεία των παιδιών προσφύγων ‪http://bit.ly/2cjqlDh 
Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων δεν έχουν δικαιοδοσία & δεν αποφασίζουν για το ποιοι θα φοιτήσουν σ' ένα σχολείο.Ας χτυπιούνται στη Φιλιππιαδα.

Τα παιδιά της Β Δημοτικού (7 χρόνων) στη Φιλιππιάδα αποφάσισαν ότι είναι 100% Χριστιανοί

Το καρκίνωμα κάνει μετάσταση... ‪#RT ‪@News247gr  Όχι στα προσφυγόπουλα και από σχολείο στην Φιλιππιάδα


Συμφωνώ και εγώ με τους γονείς της ‪#Φιλιππιάδα. Για το καλό των παιδιών των προσφύγων, καλά θα κάνουν, να μην τα στείλουν σε σχολείο εκεί.

Άτομα σαν αυτά στη Φιλιππιαδα δεν έχουν πολιτισμό για να μπορέσει να τους τον αλλοιώσει κανείς. Ούτε ανθρωπιά. Κρίμα που μεγαλώνουν παιδιά.

1 Σεπτεμβρίου. Οι πρόσφυγες ευχαριστούν...την Φιλιππιάδα που σήμερα δεν θέλει τα παιδιά τους στα σχολεία.


Το πρώτο κείμενο μετά την άδεια στα Νέα 
​"Τα ορφανά της Βουλιαγμένης"
Στην δεκαετία του ’60, τα ‘προσφυγάκια του Ωραιόκαστρου’ ήταν τα ‘ορφανά της Βουλιαγμένης’. Το Εκκλησιαστικό Ορφανοτροφείο Βουλιαγμένης ιδρύθηκε το 1920 και στέγασε αρχικά τα ορφανά από την καταστροφή της Μικράς Ασίας κι ύστερα εκείνα που έχασαν τους γονείς τους στον πόλεμο του ’40.
Στο λόφο κοντά στα λιμανάκια, εκεί στον Λαιμό Καβουρίου, η διοίκηση του Ορφανοτροφείου νοίκιαζε στους νοικοκυραίους της εποχής μικρά ξύλινα λυόμενα – έτσι τα λέγαμε κατ’ ευφημισμόν, παράγκες του κερατά ήταν.
Περνούσα εκεί τα πρώτα μου καλοκαίρια στο ‘λυόμενο’ του θείου Γιώργου που λάτρευε τα σκυλιά και της θείας Νέλλης που λάτρευε τις γάτες. Κι οι δυο, όμως, λατρεύαν εμένα, εξ ου και την περνούσα ζάχαρη.
Για μπάνιο πηγαίναμε στα λιμανάκια των ασπρόμαυρων ελληνικών ταινιών. Εκεί τα ‘παιδάκια με τις μαμάδες’ συναντούσαν τα ‘παιδάκια χωρίς μαμάδες’. Ένα λιλιπούτειος στρατός με μαύρα ομοιόμορφα μαγιό… Πειθαρχημένα έκαναν το μπάνιο τους, πειθαρχημένα σκουπίζονταν με ξέθωρες πετσέτες και πειθαρχημένα επέστρεφαν στο Ορφανοτροφείο.
Μόλις τα έβλεπε η μαμά-κλώσα (λέγε με και ‘κλώσα’ σκέτο) κακάριζε πανικόβλητη και μάζευε τα βλαστάρια της κάτω απ’ τις ασφυκτικές φτερούγες:
“Μην πλησιάζεις, αυτά τα παιδιά είναι βρόμικα”.
“Μην δίνεις τη μπάλα σου, είναι γεμάτα αρρώστιες και θα σε κολλήσουν”.
“Μην του μιλάς, είδες πως βρίζει”.
Οι μανάδες αυτές τότε δεν ήταν ‘ρατσίστριες’. ‘Καλές μανάδες’ ήτανε. Φροντίζανε την υγεία και την ασφάλεια του παιδιού τους που κινδύνευε από τα 6χρονα καθάρματα που το περιστοίχιζαν τάχα μου για να παίξουν, σε τα μας αυτά;
Όπως όλοι γνωρίζουμε, τα ορφανά παιδιά είναι βρόμικα, άρρωστα, λένε ‘’ασταδιάλα’, είναι εκκολαπτόμενοι αλήτες, οι κλέφτες, οι φονιάδες. Παρ’ όλο που - μόλις γεννιούνται- τρεις παιδίατροι με στρασάκια, πούλιες και παγέτες, με το ραβδάκι του ραντίζουν το θείο βρέφος χρυσόσκονη κι αντιτετανικά.
Τα ‘ορφανά της Βουλιαγμένης’ όταν τα έβλεπαν τα (δασκαλεμένα) συνομήλικα τους αλλάζαν πεζοδρόμιο. Μην κολλήσουν ‘οξεία ορφανίτιδα’ κι ύστερα κολλήσουν και τ’ άλλα παιδάκια και μείνουν όοοολα ορφανά.
Αυτό ήταν το status quo της εποχής: Τ συνομήλικα τα αποφεύγαν, τα μεγαλύτερα τα δέρνανε. Απλά πράγματα.
Τα ‘ορφανά της Βουλιαγμένης’ του χτες είναι τα ‘προσφυγάκια του Ωραιόκαστρου’ του σήμερα. Είναι οι βρόμικοι, άρρωστοι, κλαμένοι εκκολαπτόμενοι…τζιχαντιστές. Αυτοί που κρύβουν στο βρακάκι τους μια χαντζάρα να.
Προσφυγάκια. Δεν τα θέλουν οι γονείς - άρα μαθαίνουν τα παιδιά να μην τα θέλουν. Τα διώχνουν οι γονείς – άρα μαθαίνουν τα παιδιά τους να τα διώχνουν. Η γενιά που διδάχτηκε το μίσος, με υπομονή και σύστημα άκρως παιδαγωγικό μεταγγίζει τις γνώσεις της στη νέα γενιά να μισεί το ίδιο. Ή και περισσότερο, εκεί θα τα χαλάσουμε;
Όχι, δεν ήταν όλοι οι κάτοικοι της Βουλιαγμένης έτσι. Την θεία Νέλλη τα παιδάκια την λάτρευαν. Τους χαμογελούσε, τους γλυκομιλούσε, ενθάρρυνε τους γιους της κι εμένα να παίζουν μαζί τους. Μετά βδελυγμίες την αντιμετώπιζαν οι ‘γλυκιές μανούλες’ με το μπιφτέκι στο χέρι και την σκληράδα στο μάτι.
Δεν ήταν όλοι οι κάτοικοι της Βουλιαγμένης ‘’έτσι’. Όπως δεν είναι κι όλοι οι κάτοικοι του Ωραιόκαστρου έτσι. Άδικο να τσουβαλιάζουμε κοντά 40.000 νοματαίους στον ίδιο σάκο με μια ομάδα ρατσιστών που έγινε φίρμα.
‘Ρατσισμός’ είναι η κάθε μορφής απαξίωση ανθρώπου από άνθρωπο. Ρατσισμός είναι η περιφρόνηση, η απαξίωση του ‘διαφορετικού’. Ρατσισμός είναι η άδικη και μεροληπτική αντιμετώπιση από τον δήθεν ‘ανώτερο’ στον δήθεν ‘κατώτερο. 
Η μάνα της Βουλιαγμένης κι η μάνα του Ωραίοκαστερου ρατσίστριες κι οι δυο. Μόνο που η πρώτη δεν το ήξερε. Κι η δεύτερη το θεωρεί εύσημο.
Κι έτσι συνεχίζουμε. Από τότε μέχρι τώρα, μέχρι πάντα. Να περιθωριοποιούμε τα παιδιά. Τα παιδιά που δεν φταίνε.
Αλλά ΘΑ φταίξουνε.
​Έλενα Ακρίτα


Άξιος:

Για μένα αυτός δεν είναι ούτε Έλληνας ούτε Ορθόδοξος. Η Ορθοδοξία περιθάλπει όποιον άνθρωπο από όπου και αν είναι Αυτό σημαίνει Χριστός. Όσο θα κηρύττουμε τον Χριστό αυτό θα το κάνουμε πράξη» συμπλήρωσε, ωστόσο, ότι «στους πρόσφυγες και τους μετανάστες είναι ο Χριστός σήμερα. Αυτόν τον Χριστό διδάσκουμε. Θα είμαστε υπόλογοι αν δεν τον υποδεχτούμε. Μόνο με αυτόν τον Χριστό μπορούμε να γιορτάσουμε πραγματική Ανάσταση το Πάσχα».
Απαντώντας στις φωνές που θεωρούν ως απειλή για τον Χριστιανισμό την έλευση Ισλαμιστών στην Ευρώπη, ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κος Ιγνάτιος είπε: «Και εγώ ανησυχώ αλλά στο όνομα της ανησυχίας δεν μπορείς να αφήσεις ένα παιδί νηστικό. Εμείς 400 χρόνια σκλαβιάς και δεν χαθήκαμε, θα χαθούμε τώρα; Και τώρα θα αντέξουμε. Η Ευρώπη κινδυνεύει γιατί έχασε τον Θεό. Τους προέκυψε το Ισλάμ και τρέχουν να βάλουν θρησκευτικά στα σχολεία για να μάθουν τα παιδιά τί είναι Θεός και τί τζαμί. Αν πάμε φοβικά, θα κάνουμε τα μεγαλύτερα λάθη. Η Εκκλησία όποτε χρειάστηκε έδωσε τα πάντα» και πρόσθεσε χαρακτηριστικά «στην Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή των Αθηνών διδαχτήκαμε το Ισλάμ. Έδωσα μάθημα για το Ισλάμ. Είναι λάθος να πούμε ότι όλο το Ισλάμ είναι τζιχαντιστές και θέλει «ιερό πόλεμο». ...alfavita

________________


Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Παύλος Φύσσας- 3 χρόνια μετά τη δολοφονία #fyssas #KillahP ‪#gdtrial ‪

"Είχε τέρατα με παράξενες στολές
που παραμονεύαν πάντοτε κρυφά μές στις σκιές"

Τρία χρόνια κλείνουν από το βράδυ της στυγνής δολοφονίας, μπροστά σε αστυνομία και μάρτυρες, του Παύλου Φύσσα μουσικού και ναυτεργάτη.

Αυτή η πολιτική δολοφονία και όσα ακολούθησαν λένε πολλά για την κοινωνία μας. Ο δολοφόνος του Παύλου Φύσσα είναι στο σπίτι του, ούτε στη δίκη του δεν παρίσταται αν δεν έχει κέφι να ξυπνήσει. Η δίκη, για λόγους διαδικαστικούς, τραβάει σε μάκρος, οι μάρτυρες χλευάζονται και τραμπουκίζονται ενώ η οικογένεια του δολοφονημένου παραδίδει μαθήματα ήθους δίχως να ξεπέφτει σε μελό, πάντα παρούσα σε ένα εχθρικό περιβάλλον.

Το ότι αυτός ο δολοφόνος (με μάρτυρες και ομολογία) είναι σπίτι του αποτελεί ντροπή για όλους μας, ιδίως όταν παραβληθεί με τις άλλες περιπτώσεις ανθρώπων φυλακισμένων με τον 'αντιτρομοκρατικό' επειδή η τσάντα τους φάνηκε ύποπτη και το dna τους βρέθηκε σε 'γιάφκα'. Η διαφορά των περιπτώσεων; Η ιδεολογία. Ο ένας την παραδέχεται (αναρχικός), ο άλλος ψεύδεται (χρυσαυγίτης). Όμως οι ιδέες δε μπορεί να διώκονται στη Δημοκρατία κι είναι ντροπή για όλους μας αυτά τα φαινόμενα.

Γι αυτό και δε σταματώ να δημοσιοποιώ τις ημέρες της δίκης και τους συνδέσμους στους οποίους την παρακολουθούμε ζωντανά. Το @gdtrial δημοσιεύει ζωντανά κατά τη διάρκεια σε Twitter και Facebook και στο http://jailgoldendawn.com/ συνοψίζεται η δικογραφία και προστίθενται συζητήσεις και συνεντεύξεις.
Σας δίνω συνδέσμους

Μαζί με σχόλια και εικόνες (πάλι) και, ενθύμιο αν θέλετε να θυμηθείτε, την ανάρτησή μου της 18ης Σεπτ 2013 [Να το πω; Να το πω το όνομα του δολοφόνου; από όταν οι πληροφορίες κυκλοφορούσαν μα τα κανάλια έλεγαν 'Τον σκοτωσε για το ποδόσφαιρο' (έχω εικόνα).




-Tι έγινε στις 18/09/2013 στην Αμφιάλη ‪@hellenicpolice ?
-Δεν θυμάμαι, περαστικοί ήμαστε και οι αστυνομικοί έχουν μάνες 

Νίκο Άγκο
Έξι από τους κατηγορούμενους ναζί στη δίκη για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα- μεταξύ αυτών και ο Πατέλης, που κατηγορείται ότι ήταν ο ιθύνων νους της δολοφονίας - ζητούν να μην πάνε καθημερινά στην αίθουσα, "επειδή εργάζονται". 
Και τα ακούει αυτά η μητέρα του Παύλου και άντε μετά να κρατάει την ψυχραιμία της. Και άντε μετά, να κρατάς την ψυχραιμία σου, ακόμα κι εσύ. 
"Δεν θέλω να έρχομαι στη δίκη, γιατί χάνω μεροκάματα" να λέει ο ναζί, την ίδια ώρα που κατηγορείται για συνέργεια σε αφαίρεση ζωής. 
Τρελό; Καθόλου.


Kαι συνεχίζεται όμορφα και ''κυριλέ'' η εξίσωση θύτη και θύματος καθώς και η εξύβριση νεκρού υπό το πρίσμα πως ''κάθε ANTIFA είναι εν δυνάμει δολοφόνος άρα και ο Φύσσας ήταν δολοφόνος''. Όλα αυτά μέχρι την παρέμβαση εισαγγελέα. Μετά θα έρθει το κλάμα στα παράθυρα: ''δεν το εννοούσα έτσι''.

Vassilis Seth
δεν έχει καμιά σημασία αν σας αρέσει ή μου αρέσει η μουσική του Φύσσα.
Το ζήτημα είναι θεμελιώδες: Δεν είναι δυνατόν να συγχέουμε τα λόγια (ή το στοχασμό ή την Τέχνη) με τις πράξεις.


Και βγαίνει ο Τζήμερος με το επιχείρημα της υπεράσπισης ΧΑ, ότι ναι φασίστας ο Ρουπακιάς αλλά φασίστας κι ο Φύσσας επειδή στους στίχους του λέει να γαμήσει τη Μέρκελ, να την πετάξει απ το μπαλκόνι και 'γάμα τους φασίστες'
Απαντώ:
‪Daphne Chronopoulou  Είναι τεράστια ανοησία (και έγκλημα αν το έκανε Κυβέρνηση) η σύγχιση Λόγου και Πράξης. Κι επειδή είδα το επιχείρημα να εμφανίζεται και από δικηγόρους υπεράσπισης αναγκάζομαι να επαναλάβω τα πασίγνωστα:‬
‪Στην Τέχνη και στο Λόγο κύριε όλα επιτρέπονται.‬
‪Από τον ντε Σαντ ως τον Παζολίνι ή κάθε Ράππερ της εποχής μας είναι δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει. Διότι στην Τέχνη εξερευνούμε ορίζοντες. Το μ' αρέσει-δε μ' αρέσει είναι υποκειμενικό.‬
‪Για την Πράξη έχουμε νόμους. ‬
‪Παράδειγμα: Όσο λέω 'να πεθάνουν όλοι οι πολιτικοί εξασκώ την ελευθερία μου. Αν δοκιμάσω να το πραγματοποιήσω, πολύ σωστά πρέπει να τιμωρηθώ και να με εμποδίσει ο νόμος.‬ [από https://www.facebook.com/thanos.tzimeros/posts/1200168636684309 ]

Δεν ξεχνώ τις ευθύνες της αστυνομιας στην άνοδο της Χρυσής Αυγής και στη δολοφονία του Παύλου. 

Δαφνη Χρονοπουλου‪@MrsKastell Δίκη XA με κενά εδώλια ενώ Τύπος/κανάλια επικεντρώνονται στη Μικρή Άνυ, τη μεμονωμένη οικογενειακή τραγωδία.

Οπου "αποσύρεται" ένας άνθρωπος καταλαμβάνει τό χώρο ένας φασίστας.
{ τόσο τό "χάΙδεμα" τών φασιστών στίς μέρες μας..}
Στή σημερινή δίκη στό Εφετείο.Μπορεί η δίωξη για συμμετοχή στη ΣΠΦ να κηρύχτηκε απαράδεκτη, όμως το τρομοδικείο που δίκαζε την υπόθεση του Χαλανδρίου για μια σειρά πολιτικούς κρατούμενους ήταν αποφασισμένο να τους ρίξει τις μεγαλύτερες ποινές, χωρίς να διστάσει να κουρελιάσει και το νόμο και τη νομολογία των ίδιων των τρομοδικείων.
Για τους Γιάννη Μιχαηλίδη, Δημήτρη Πολίτη, Νίκο Ρωμανό και Αργύρη Ντάλιο η δίωξη με το άρθρο 187Α του Ποινικού Κώδικα («συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση») κρίθηκε απαράδεκτη, λόγω δεδικασμένου. Ομως, το 187Α επανήλθε από το παράθυρο, ως επιβαρυντική περίσταση για τον καταλογισμό των ποινών για τα αδικήματα για τα οποία οι πολιτικοί κρατούμενοι κρίθηκαν ένοχοι. Ετσι, αντί ως ποινή βάσης να ληφθούν τα 5 χρόνια, πάρθηκαν τα 10 χρόνια (κρίθηκε ότι το αδίκημα τελέστηκε με την επιβαρυντική περίσταση του 187Α, για το οποίο όμως οι κατηγορούμενοι αθωώθηκαν!).
Εις μάτην διάβασε η συνήγορος υπεράσπισης Αννυ Παπαρρούσου αποφάσεις προηγούμενων τρομοδικείων, που δεν θεώρησαν ότι τα αδικήματα τελέστηκαν υπό την επιβαρυντική περίσταση του 187Α, για το οποίο η δίωξη είχε κριθεί απαράδεκτη. Εις μάτην υπέβαλε ένσταση ο συνήγορος Φραγκίσκος Ραγκούσης. Απορρίφθηκε χωρίς πολλά-πολλά. Το τρομοδικείο ήταν αποφασισμένο να φουσκώσει τις ποινές, για να στείλει το τρομο-μήνυμά του.


Η Μάγδα Φύσσα πετάει μπουκάλι στον Ρουπακιά και αμέσως ξεσηκώνονται οι κήνσορες της τάξεως και της ηθικής. Επιλεκτική ευαισθησία.

 Athens Voice «Η μάνα του Φύσσα προσπάθησε να σκοτώσει με μπουκάλι τον Γιωργάκη τον Ρουπακιά»
Bρε μαλάκα είναι μια μάνα που της σκοτώσαν το παιδί και ο θύτης δεν τιμωρείται όσο θα έπρεπε...είναι λογικό να τρελένεται...ηλίθιε._



Όταν ο μάρτυρας Χατζησταμάτης ρωτήθηκε «γιατί να το κάνει αυτό ο Ρουπακιάς;», είπε «για να ανεβεί ιεραρχικά στην οργάνωση». 


 




Ειδικός φρουρός στη Δίκη ΧΑ: Από «χέρι δουλεμένο στο μαχαίρι» η δολοφονία Φύσσα – «Συντεταγμένη η επίθεση». 


Παπαδάκης υπoβάλλει ερωτήσεις: Οι δράστες των ληστειών για τις οποίες έχετε εκπαιδευτεί είναι πιο επικίνδυνοι από αυτούς που είδατε;
Λεγάτου: Ναι.
Παπ: Άρα γιατί δεν μπορέσατε να αντιμετωπίσετε αυτούς; τι σας φόβισε ακριβώς;
Λεγ: Εκπαιδευόμαστε για είναι ένας δράστης με 3 αστυνομικούς, να ρωτήσετε τους εκπαιδευτές μας.
Παπ: Τι σας φόβησε τελικά; 

Λεγ: Ειχαν ρόπαλα, ήταν πολλοι, μιλούσαν έντονα μεταξύ τους κ ήταν συγκεντρωμένοι εκεί για κάποιο λόγο π δεν ξέραμε εμείς. 

Παπ: Και πάλι τι σας τελικά; 

Λεγ: Μιλάγανε έντονα μεταξύ τους δεν καταλάβαινα τι λέγανε. 

Παπ: Αστυνομικοί ήσασταν γιατί δεν επιληφθήκατε; 
Λεγ: Πήγαμε αλλά δεν προλάβαμε. 

Παπ: Τι είναι αυτό που σας φόβισε που ήταν χρυσαυγίτες; Οπαδοί του τρίτου κοινοβουλευτικού κόμματος είναι.

Παπαδάκης πολ.αγ: Επίσης καταδεικνύεται η σχέση της ΧΑ με την αστυνομία. Είναι δυνατόν μια ένοπλη εκπαιδευμένη αστυνομία να εκφοβίζεται και η μη επέμβαση να δικαιολογείται από φόβο ή επειδή υπάρχει ανοχή; ‪#‎gdtrial‬


‪#Κοντομηνάς‪ σε Κασιδιάρη:«Αν δείξουμε στις ειδήσεις αυτά που κάνετε,καήκατε».1η φορά καναλάρχης παραδέχεται πως αποκρύπτει τη δράση της Χ.Α.‬


Σερβία βιασμοί








Ακόμα θυμάμαι την επόμενη που σκότωσαν τον Φύσσα, φίλο να μου λέει ότι η χα τελείωσε γιατί ο κόσμος τώρα θα καταλάβει τι είναι...


_________________________________________
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Πολιτική Αγωγή του Αντιφασιστικού Κινήματος

Facebook @Goldendawnwatch https://www.facebook.com/Goldendawnwatch
Videos και συζητήσεις: OmniaTV https://omniatv.com

Αν θέλετε να εντρυφήσετε στο αμαρτωλό παρελθόν της Χρυσής Αυγής (εντός και ενκτός συνόρων) και τα εγκλήματα Ελλήνων εθνικιστών στη γενοκτονία της Σεμπρένιτσα, συστήνω την εξαιρετική ερευνιτική ομάδα: XYZContagion:

Δικά μου από τα πολλά: