Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Μπόγιας στη Σαλαμίνα; - Έκκληση για κοινοποιήσεις-διαμαρτυρίες-υπογραφές (με σχόλια-εικόνες)


Στη Σαλαμίνα επανήλθε ο Μπόγιας;
Ως χαρμόσυνο συμβάν το ανακοίνωσε στη φεϊσμπουκική σελίδα της η Δήμαρχος η οποία αγνοώντας τις διαμαρτυρίες των δημοτών (και φιλόζωων από όλη την Ελλάδα) απαντά επιθετικά σα να μην καταλαβαίνει ποιο το ατόπημα.
Εξηγώ λοιπόν:
Οι Φιλόζωοι απορούμε πώς στη Σαλαμίνα του 21ου αιώνα η Δήμαρχος αυθαιρέτως και παράνομα χαρακτηρίζει 'επικίνδυνα'  κάποια αδέσποτα και επικροτεί την επιχείρηση περισυλλογής τους.
Υπενθυμίζω ότι δεν υπάρχουν «αδέσποτα» διότι τα μη δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς τίθενται, από το νόμο, υπό την προστασία των Δήμων.
Υπενθυμίζω ότι για να χαρακτηριστεί σκύλος ή άνθρωπος 'επικίνδυνος'  έχουν θεσπιστεί κανόνες και νόμοι και απαιτείται επιστημονική διάγνωση ειδικών.

Μπόγια δε θα ξαναδεχθούμε στις πόλεις μας.
Περισυλλογή ανθρώπων ή ζώων  δε θα δεχθούμε, ούτε και τον χαρακτηρισμό 'επικίνδυνος' από μη αρμόδιους επιστήμονες.

Φέρνω όσα έλαβα από δυσαρεστημένους πολίτες και καλώ να κινήσουμε το ζήτημα για να αντιμετωπιστεί νόμιμα με λογική και με καρδιά. Φέρνω την ανακοίνωση, σχόλια, απαντήσεις, φωτογραφίες των 'επικίνδυνων' ζώων κι εκκλήσεις να επανέλθουν για να συνεχίζουν να παίζουν με τα παιδιά.
Η ανάρτηση της Δημάρχου έχει πάνω από 300 κοινοποιήσεις. Τα σχόλια που επέλεξα είναι ελάχιστα μα θεωρώ αντιπροσωπευτικά (μολονότι, κατά τον κανόνα το΄του του ιστολογίου δε μεταφέρω υβριστικά). Φέρνω και συνδέσμους για να τα ψάξετε κι εσείς
+  αvaaz για να υπογράφουμε.


Σας καλώ και παρακαλώ να αντιδράσουμε.





- Zoofiliki Salaminas
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ F/B ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΜΕ ΈΚΠΛΗΞΗ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΡΙΣΥΛΟΓΗΣ ΖΩΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΑΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ . 

ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΙ ΕΝΑ ΖΩΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4039 ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑ . Ο ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΠΡΟΕΒΗ ΣΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΑΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΛΑ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ . ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ –ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ Κας ΔΑΡΖΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΟΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ Η ΖΩΟΛΙΦΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΜΕΛΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ .
ΚΑΤΑ ΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΠΟΥ ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΠΑΝΙΚΟ ΣΤΑ ΖΩΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΕΒΡΙΣΚΟΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ .
. ΤΑ ΖΩΑ ΣΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΘΗΛΥΚΑ ΗΤΑΝ ΣΤΕΙΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΟΕΣ . ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΔΕ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙ . ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΓΑΥΓΙΖΑΝ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑΝ . ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ
( ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΕΣ )
ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΖΟΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΜΕΛΗ .
ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΖΩΑ ΑΛΛΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΛΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΑΠΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΥΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΞΑΝΤΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ
ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΖΟΕΣ



 Ισιδώρα Παπαθανασίου Νάννου (Δήμαρχος Σαλαμίνας)
«Αυτή την στιγμή εξελίσεται στ αγάλματα στην Παραλία επιχείρηση περισυλλογής από την ΔΙΚΕΠΑΖ άγριων και επιθετικών σκύλων. Ευχαριστώ τις εθελόντριες φιλόζωες κυρίες και την ΠΕΣΥΔΑΠ».



Δείγμα διαμαρτυριών δημοτών 

Γιώργος Σαρτζετάκης Συγνωμη να ρωτήσω κατι;γράφετε «άγρια και επιθετικά σκυλια» και βάζετε φωτογραφία με σκύλο δεμένο με λουρί να καθετε ατάραχος διπλα στον άνθρωπο που τον κρατάει;αυτο ειναι ενα απο τα «άγρια και επιθετικά»;;;;Γιατι εγω στα 24 χρονια που ασχολούμε τα άγρια και επιθετικά τα πιάνουμε με θηλιά και τους βάζουμε κατευθιαν φίμωτρο!!
Διαχείριση
Nelli Razi ΑΥΤΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΨΙΤ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ...ΤΟΣΟ ΑΓΡΙΑ

Μαρία Ζάβαλη ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ . ΑΠΛΑ ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΠΑΡΕΑ. 
Βαγγελης Ζβλ Τι ειναι αυτα που βλεπετε τα αγρια σκυλια ξεφτιλες . Τα σκυλια τι σας φταινε αμα θελετε να βελτιωσετε το νησι πρεπει να ξεκινησετε απο αλλου και οχι απο τα σκυλια οπως δρομοι καθαριοτητα και πολλα αλλα πραγματικα αισχος και ηλιθιοτητα

Maria Milan Σαν δεν ντρέπονται,, κάντε κάτι αν περνάει απ το χέρι σας



Χριστινα Δελλη δεν φτανει η δυστυχια τους ειρθε και η δημαρχος νανου να βαλει κερασακι στην τουρτα ? πριν βγεις κυρια νανου αλλα ελεγες αλλα εταζες ,, συμορφωσου αντι να τα βοηθας τα πολεμας?? οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο αλαζουν η καιροι συντομα κυρια μου σε εκτιμουσα αλαζω γνωμη ομως ,,,φερε πισω τα σκυλια φτιαξε καταφυφιο και δημοσιο κτηνιατρειο αυτο θα κανεις αλλιως κι εσυ θα περασεις οπως κι αλλοι,
Ηρώ Βερτοπούλου Δεν νομίζω να ιδρώσει το αφτί τους από τα σχόλια...Κριμα τα κακομοιρικα τα σκυλουνια!!!!!! Όσο για την δήμαρχο και όσους εμπλέκονται σε αυτό το έγκλημα είναι λυπηρό παιδιά όσο και να βρισουμε σκασίλα τους.Η Σαλαμίνα να τους χτυπήσει εκεί που πονάνε..στις ψηφους.
Anna Pavlopoulou Ψηφους :) 
Εκει τσουζει πολυ
Μερσυνα Κωστοπουλου Τα σχόλια δεν θα τα δει αλλα θα δει εμενα μπροστα της να της ζηταω τον φακελο περισυλλογης των σκυλιων και θα παθει....
Alexandra Mpalogianni Να προλαβει και να σωσει το νησι απ το μαζουτ και να πιεσει να φυλακιστουν οι υπευθυνοι δεν ξερει που σκοτωθηκαν τοσα πλασματα μεσα και εξω απ την θαλασσα παει να βοηθησει να θανατωθουν αθωα ζωακια

Γιάννης Βούκας Κυρία Δήμαρχε με την αποψινή ατυχή σου ανάρτηση και την πληθώρα των σχολίων, μας κάνατε και ξενυχτήσαμε.Απόψε οι Σαλαμίνιοι δημότες σας βγάζουν κόκκινη κάρτα.Αντι να βγαίνετε με επιθετικό και ειρωνικό ύφος προς τους δημότες σας,να περιγράφετε σκηνές "γκράν γκινιόλ" απο" κατακρεουργημένους" ανθρώπους και να δηλώνετε ότι μπαίνετε στο Δημαρχείο απο την ...πίσω πόρτα(πράγμα που δεν σας τιμά),αντι να δηλώνετε ότι είχατε κι εσείς στο σπίτι σας αδεσποτάκι και ότι ΘΑ φτοιάξετε δρόμους,καλό θα είναι να ασκήσετε πειθαρχικό έλεγχο στον υπάλληλο του Δήμου Νίκο Λεβέντη που δήλωσε δημόσια ότι "θα ξαπλώσει στο δρόμο σκυλάκια"(πράγμα που το κάνατε "γαργάρα"),ενώ αυτό επισύρει ποινικές κυρώσεις.Με την βραδυνή παράνομη "επιχείρηση" σας δείξατε ένα απάνθρωπο πρόσωπο.Μέχρι τώρα λέγαμε" Ο Μπόγιας" μη μας κάνετε να του αλλάξουμε φύλο(είναι και... επίκαιρο) και να λέμε "Η Μπόγιας" της Σαλαμίνας.Φέρτε τώρα πίσω σώα τα σκυλάκια και μην τολμήσετε να κάνετε ευθανασία.Καλή νύχτα.

 

Lia Barbatsi Εχω χάσει το νόημα τελικά τι θα ή τι έκαναν στα ζώα;;;;;Με ποιο δικαίωμα αποφασίζουν για την τύχη των ζώων;;;Ο ρόλος τους είναι να τα φροντίζουν. Εμείς τι κάνουμε τελικά;;;Απλός θεατής δεν θέλω να είμαι μπορούμε να κάνουμε κάτι;;;;

Nelli Razi ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ''ΦΙΛΟΖΩΕΣ'' ΑΠΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ; ONOMATA

Nelli Razi
 
ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ''ΦΙΛΟΖΩΕΣ'' ΑΠΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ; ONOMATA
Eleni Drouga Όχι κανείς δεν μας δίνει στοιχεία
Μαρία Ζάβαλη Δεν ηταν απο την φιλοζωικη . Ηρθε μια κυρια απο την φιλοζωικη σε εξαλη κατασταση φωναζοντας πως ο δημος το κανονισε μονος του χωρις να πει τπτ ενω η φιλοζωικη εχει πληρωσει για τα τσιπ τα εμβολια και τις στειρωσεις
Evi Garou Athina Mill ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ!!!!!!ΑΝ ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΝ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΖΟΥΝΕ Η Ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΚΑΝΕΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ??ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ!!!!!!ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΦΙΛΟΖΩΟΣ ΤΠΤ ΑΚΟΜΗ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ???

Valia Kelaidi ΑΙΣΧΟΣ πραγματικά η ανικανότητα σε όλο της το μεγαλείο. Ο Δήμος καταρρέει , ο τόπος πιο υποβιβασμενος από ποτε και η δήμαρχος καυχιέται για την παράνομη απομάκρυνση φιλήσυχων ζώων. Αντι να κοιτάτε να στειρωσετε τα αμέτρητα ζώα που πεθαίνουν στους δρόμους του νησιού....

Pavlos Sako Προς Δημαρχο 
Τα σκυλιά δεν είναι άγρια η ενηλικει τα προκαλούν και άμα ξέρετε ενας ενηλικος του ανικσε το κεφάλι με τη μαγγουρα ένα από αυτά που έχετε εσείς και σηγουρα με ηδατε πόσο φιλοζοος και σας παρακαλουμε να τα αφήσετε ξανά στα αγάλματα καταλαωενο πος δαγγονουν αλλα που ξέρετε μπορεί να μην έχουν τα σκυλιά το πρόβλημα και να το έχουν η ενηλικει για αυτό σας Λέο 
Garyfalia Kastropoulou ….
Η δουλειά του ΔΙΚΕΠΑΖ ειναι να ΠΡΟΣΤΕΤΕΥΕΙ τα ζώα η περισυλλογή τους γινεται για εξετάσεις , εμβολιασμό και στείρωση (για τον έλεγχο του πληθυσμού ) τσιπαροντε και ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ακριβώς στο σημείο που περισυλλέχθηκαν .

Konstantinos Kgkinis Ας μας πει κάποιος από τους υπεύθυνους του δήμου τον νόμο που στήριξαν αυτή την πράξη τους.Σιωπη είναι ενοχή
Μακή Χατζηδιακου Οποιος προβει σ'αυτη την αποτροπαια πραξη,διαπραττει ποινικο αδικημα.Αντι ο Δημος να φτιαξει χωρο φιλοξενιας αδεσποτων,αντι οι εγκληματικα ανευθυνοι να παιρνουν κουταβια για να....παιζουν...τα παιδακια τους κι οταν μεγαλωσουν τα καταντουν αδεσποτα,αντι να στειρωνουν τα σκυλια τους οσοι εχουν,αντι να καταγγειλουν αυτους που τα παρατανε,τα βαζουν με τα σκυλια που δεν ειναι τιποτα αλλο,παρα θυματα της ανθρωπινης συμπεριφορας καποων,που προβαινουν σ'ολα τα παραπανω.Η Φιλοζωικη της περιοχης κι οσοι νοιαζονται για τα πλασματα αυτα,να παριστανται σε επικειμενο δημοτικο συμβουλιο.Ως πολιτες εχετε καθε δικαιωμα.Κ προσοχη σ'αυτους που θ'αποφασισουν για πιθανη θανατωση των αδεσποτων.Η νομοθεσια προστατευει τα αδεσποτα κ δεν επιτρεπει τη θανατωση τους.Κ το δημοτικο συμβουλιο,καλα θα κανει να συμφωνησει να φτιαχτει μια δομη για τα αμοιρα αυτα ζωα,μιας κι επιδοτουνται οι Δημοι.Κι ολοι αυτοι που διαμαρτυρονται,ας καθαρισουν τη βρωμικη ψυχη τους απ' τη δικη τους επιθετικοτητα κ το μισος τους προς τα αδεσποτα,αν θελουν να λεγονται ανθρωποι.Κι αν καποια απο τα αδεσποτα γαυγιζουν,σιγουρα κατι τετοιοι τα προκαλουν κι οχι μονο.Αυτοι ειναι επικινδυνοι για τα σκυλια κι οχι τα σκυλια προς αυτους.ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!

Panagiotis Christofis
 
ποια άγρια και επιθετικά σκυλιά;;; μη σας πω καμία βαριά κουβέντα παλιό ξεφτιλισμένοι ποτέ τα σκυλιά δεν είναι ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ότι γουστάρετε λέτε.....



Ολγα Αποστολου Ρε παιδιά είστε σίγουροι πως γίνετε κάτι τέτοιο το δικέπαζ στειρωνει εμβολιασμό και επανατοποθετη
Δήμητρα Σπηλιοπούλου Απο καπου πηρε εντολη
Ολγα Αποστολου Εμβολιαζει
Paola Light Προς την Δήμαρχο και τους αυλικούς της! Να απαιτήσετε από τα καραβάκια να μην εισέρχεται κανένα αυτοκίνητο με σκυλί εάν δεν ελέγχεται από αρμόδιο κλιμάκιο η ύπαρξη ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΟΥ τσιπ και κατοχή βιβλιαρίου. Επίσης να αναγράφεται στο εισιτήριο το τσιπ του εκάστοτε σκυλιού. ΝΑΙ και ας διαρκεί 10 λεπτά το δρομολόγιο.
Εφόσον είσαστε φιλόζωοι στην Σαλαμίνα και αναφέρεστε ότι η Σαλαμίνα έχει 10.000 οικόσιτα σκυλιά ας βγει το κλιμάκιο σας και να ελέγξει εάν αυτά τα σκυλιά έχουν τσιπ, είναι εμβολιασμένα, έχουν βιβλιάρια, είναι στειρωμένα και γενικά ό,τι ευκρινέστατα αναφέρεται στους νόμους περί ευζωίας...διότι οι ίδιοι νόμοι που αναφέρονται στις περισυλλογές αναφέρονται και στα παραπάνω.Έως τότε φτιάξτε και κανένα παραπέτασμα εκεί στην Σαλαμίνα για σπίτι ως νομιμότατοι φορολογούμενοι πολίτες! Μπαλώστε και κανέναν δρόμο γιατί για να στρώσετε δεν! Μαζέψτε και κανένα σκουπίδι.

Τι εννοεί η Δήμαρχος ότι έχουν περισυλλέξει έως τώρα 1972 αδέσποτα? εννοεί τώρα σε αυτές τις ημέρες? Αν ναι είναι δυνατόν το δικεπαζ να βάλει 1972 σκυλιά μέσα στον χώρο του? ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ! Η εγώ δεν καταλαβαίνω ή βρωμαειιιιιι..

 Ισιδώρας Παπαθανασίου Νάννου 
https://www.facebook.com/isidora.nannou/posts/10214763518029409

 Ο κτηνίατρος Παύλος Πέζαρος είναι Πρόεδρος της πενταμελούς επιτροπής παρακολούθησης του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς του Δήμου Σαλαμίνας. («Στηρίχτηκε στο νόμο 3170, ΦΕΚ 191/Α, άρθρο 7, παράγραφος 5») salamina-press



Εγώ έμαθα στα παιδιά μου να αγαπάνε τα ζώα.
Εκείνα όμως μου (ξανά)θύμισαν να τα αγαπάμε έμπρακτα κι ακτιβιστικά!
Τη συμπαθή σκυλίτσα, την ανακάλυψε(που συχνάζει) η κόρη μου η Μίλλυ. - "Μπαμπά να έρθεις να στην γνωρίσω! Εγώ την έχω χαϊδέψει, είναι πολύ καλή!".
Έτσι χτες, Κυριακή, πήραμε ένα κουτάκι με ξηρά τροφή(αναγκαστικά), πήραμε και τη Μαρία μαζί κι, όπως βλέπετε, επί το έργον!
Όπως φαίνεται στις φωτό και την τροφή ήθελε(γλείφεται!), αλλά και τα χάδια μας!
Άφησα την πρωτοβουλία στις μικρές, να μαθαίνουν να αγαπάνε και να βοηθάνε! Ανθρώπους και ζώα!
Πέρασε κι ένας "κύριος κουστουμαρισμένος" και μου έκανε την παρατήρηση, που βάζω τα μικρά παιδιά μου δίπλα στα αδέσποτα και δεν φοβάμαι να μη τα δαγκώσουν.
Του απάντησα : "46 χρόνια που είμαι, σκύλος δεν με έχει δαγκώσει. Ξέρεις γιατί; Επειδή πάω σαν φίλος και του προσφέρω αγάπη! Και το αντιλαμβάνονται αυτό... ".


ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ SOS Κατεπειγουσα εκκληση!
Καλουμε ανεξαρτητους φιλοζωους ακτιβιστες να επεμβουν αμεσα στην προκλητικη επιχειρηση παρανομης περισυλλογης αδεσποτων ζωων απο τον μπογια και το επιτελειο του θανατοριου-κρεματοριου στη Σαλαμινα, με εντολη της δημαρχου, χαρακτηριζοντας τα επιθετικα και επικινδυνα, χωρις αποδεικτικα στοιχεια και αποφαση της 5μελους επιτροπης του δημου. Το πιο πιθανο ειναι να τα οδηγησουν για ευθανασια.


ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ   
SOS!!!!!!!!!!! Κατεπειγουσα εκκληση!!!

Καλουμε ανεξαρτητους φιλοζωους ακτιβιστες να επεμβουν αμεσα στην προκλητικη επιχειρηση παρανομης περισυλλογης αδεσποτων ζωων απο τον μπογια και το επιτελειο του θανατοριου-κρεματοριου στη Σαλαμινα, με εντολη της δημαρχου, χαρακτηριζοντας τα επιθετικα και επικινδυνα, χωρις αποδεικτικα στοιχεια και αποφαση της 5μελους επιτροπης του δημου. Το πιο πιθανο ειναι να τα οδηγησουν για ευθανασια. Κατω τα χερια απο τα ζωα και Λευτερια σε οσους ειναι στα κλουβια. Ξεσηκωθειτε ολοι, γιατι δεν παει αλλο αυτη η κατασταση.
Σαν Πανελλαδικο Κινημα για τα Ζωα Κατα της Φολας και των Κακοποιησεων και συμφωνα με τον δικηγορο και νομικο μας συμβουλο κ. Χρηστο Καραγιαμπα, για την ως ανω περισυλλογή πρέπει να τηρηθούν όλες οι προϋποθέσεις του νομου και να ελεγχθούν ότι τηρήθηκαν. Προς το παρόν και άμεσα πρέπει να γίνουν ασφαλιστικά μέτρα για να αποφευχθεί η τυχόν θανάτωση των ζώων
και ο κοσμος να υποστηριξει και να συμμετεχει οπως μπορει σε αυτη την κινηση.
Παρακαλουμε τους φιλους της σελιδας μας να μπουν στο παρακατω λινκ και να παρεμβουν με επιχειρηματα εναντια στις εγκληματικες πραξεις του δημου-δημιου και του μπογια του.
https://www.facebook.com/isidora.nannou/posts/10214763518029409
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
©ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ-ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ



ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ


ΠΡΟΣ
Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης -
Ο Μπογιας που δεν εφυγε ποτε –

Γιατί είναι σημαντικό;

Εδω και παρα πολλα χρονια φροντιζει στον τοπο μας για την περισυλλογη αδεσποτων ζωων ο μπογιας. Δεν ειναι φαινομενο καποιων παλαιων καιρων η περισυλλογη ζωων. Γινεται και στις ημερες μας σε ολη την Ελληνικη επικρατεια και μην σας κανει και καμια εντυπωση και σε ολο τον κοσμο, με τη γνωστη η με αλλες μορφες.

Κατι πρεπει να γινει να σταματησει αυτο το αισχος. Πρεπει να κουνηθουμε και να προστατεψουμε τα αδεσποτα απο τετοιου ειδους διαδικασιες, παρανομες και καταχρηστικες. Δεν περιμενουμε να χιονισει, για να δουμε μια ασπρη ημερα. Δουλευουμε γι' αυτο.

Τα αδεσποτα ζωα εχουν καθε δικαιωμα στη ζωη και στην καλη μεταχειριση. Δεν ενοχλουν κανεναν, ασχετα αν καποιοι ενοχλουνται απο αυτα. Πλασματα που ξερουν να αγαπουν και να αφοσιωνονται σε αυτον που τα φροντιζει, σημαινει οτι καταλαβαινουν πολυ περισσοτερα απο αυτους που νομιζουν οτι δεν προσφερουν τιποτα. Κατι που ειναι χρησιμο δεν το πειραζεις και καθε επιδοξος μπογιας αυτο πρεπει να το γνωριζει καλα.

Παρ' ολα αυτα ομως εργαζεται για το αντιθετο και ο συγκεκριμενος ειναι χρησιμος μονο στους παρακατω: Δηλαδη στους ανθρωπους που βολευονται απο τετοιες καταστασεις, στους μπογιες που δρουν παρανομα και κερδιζουν απο αυτο, χωρις να λαμβανουν υπ' οψιν τους τις προυποθεσεις που χρειαζονται, αν και εφ' οσον πρεπει να πιαστει ενα ζωο και στους ανθρωπους που συγκαλυπτουν την ολη κατασταση.


Οσοι ειστε αντι-μπογιας, παρακαλουμε υπογραψτε το ψηφισμα.


©ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ-ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

For many years the dog catcher "takes care" for the collection of stray animals in Greece. There is not a phenomenon of the old times the collection of strays. It happens nowdays in the Greek territory and you do not have the impression that it does not exist and throughout the world, with known or in other forms.

Something must be done to stop this disgrace. We must move and protect strays from such procedures, illegal or inappropriate. We shall not wait to snow, to see a white day. We are working for it.

Stray animals have a right to life and welfare.They do not bother anyone, regardless if some are offended by them. Creatures who know how to love and to devote themselves to him who cares, means that they understand much more than that somebody thinks they do nothing. Someone that is useful you do not harm and every aspiring dog catcher must be aware of it well.

Despite this, however working on the opposite and the particular is useful only to the following: that the man who suits from such situations, the lacquers acting illegally and earn from it without having to take into account the conditions that are needed if and where applicable to grasp an animal and humans obscures the whole situation.

Those who are against dog catcher, please sign the petition.

© PANHELLENIC PROTEST FOR ANIMALS - MOVEMENT AGAINST POISONING AND ABUSE
________________________________________________

ΠΡΟΣΘΕΤΩ 9 Οκτ. 8μμ
Έλαβα μια πληροφορία :
Η Ζωοφιλική επικοινώνησε με το ΔΙΚΕΠΑΖ, τα σκυλιά κρίνονται ως ΜΗ επιθετικά και θα επανενταχθούν! Σε περίπτωση αλλαγής στην τοποθεσία επανένταξης υπάρχει υποχρέωση, βάσει του Νόμου, από πλευράς Δήμου, ενημέρωσης των πολιτών και φροντίδας της ευζωίας των ζώων!
__ Μα ακόμα δε νομίζω να έγινε κάτι.
Και δεν καταλαβαίνω γιατί να κάνουν αλλαγή τοποθεσίας αφού και τα σκυλιά ξέρουν το σημείο και ο κόσμος τα αγαπά.
Τι ξερίζωμα είναι αυτό και γιατί;
Για να πουν ότι το έκαναν και να χαθούν;


στις 9.30μμ έλαβα το εξής:
"Λύθηκε" με την έννοια ότι δεν θα τα θανατώσουν και θα τα επανεντάξουν.
Αλλά το θέμα "Δήμος Σαλαμίνας - αδέσποτα", είναι ανοιχτή πληγή : ανενεργή πενταμελής επιτροπή, έλλειψη δημοτικού κτηνιατρείου, καταφυγίου (έστω και του παραμικρού χώρου προσωρινής φιλοξενίας), έλλειψη χρημάτων (ενώ παίρνει τα κονδύλια από την περιφέρεια), άρνηση (!) είσπραξης προστίμων από τις κακοποιήσεις ζώων στο νησί, ανυπαρξία δημοτικού αυτοκινήτου για μεταφορά αδέσποτων, παράνομο προσωπικό - από το πουθενά - στο τμήμα των αδέσποτων... γενικά μια ασυδοσία ... με το μόνο νόμιμο (μέλος της ΠΦΠΟ) φιλοζωικό σωματείο του νησιού παραγκωνισμένο. Ένα δράμα η Σαλαμίνα με χιλιάδες αδέσποτα.

_______________________________________________
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Ανάρτηση της Δημάρχου
 Ισιδώρας Παπαθανασίου Νάννου https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10214770378640920&id=1468779313


Zoofiliki Salaminas
https://www.facebook.com/Zoofiliki-Salaminas-1004273539667581/

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ

-->

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Καζούο Ισιγκούρο― Νόμπελ,ταινίες και Χαρουκιστές με Jazz (+σχόλια, βιογραφικό)




«Αν ο Χαρούκι Μουρακάμι δε χάσει το Νόμπελ, Φθινόπωρο δε βλέπουμε», λένε κάθε χρόνο τέτοια μέρα στην Ιαπωνία. Όμως ακόμα και το αστείο πάλιωσε.
Με Jazz και ουίσκι γιόρταζαν και χθες σίγουροι οι Xαρουκιστές αλλά υποκλίθηκαν ευγενικά κι ευχήθηκαν και φέτος για «του χρόνου». «Το βραβείο, και φέτος δόθηκε σε κάποιον που δεν είναι ο Χαρούκι Μουρακάμι.» ανήγγειλε με το κλασικό του χιούμορ το BBC.

Νόμπελ 2017 παίρνει ο Καζούο Ισιγκούρο ο πολύ αγαπητός κι οικείος μου.
Για χρόνια η ερώτηση για «σίγουρα;» στο σπίτι μου ήταν «ισιγκούρο;», όπως Καβλίνο –από τον Ίταλο Καλβίνο που διάβαζα είχε ονομάσει ο Κύριος Kastell το είδος Ιταλού με μαγιώ που με τριγύριζαν όποτε ξάπλωνα μόνη στην παραλία που κολυμπούσαμε γυμνοί.


Σα μπάτλερ είμαστε εμείς οι άνθρωποι που δεν ανήκουμε στους λίγους που κυβερνούν τον κόσμο. Κάνουμε τη δουλειά μας όσο πιο καλά, επιθυμούμε να είμαστε χρήσιμοι, κοπιάζουμε να δώσουμε ό,τι πιο πολύ μπορούμε αλλά πού θα πάνε οι κόποι μας δεν ξέρουμε επειδή εμείς δεν κυβερνάμε, λέει ο Καζούο Ισιγκούρο που έχει γράψει εκείνο τον εκπληκτικό διάλογο (υπάρχει και στο σινεμά με τον Άντονι Χόπκινς) του μπάτλερ με τους ισχυρούς της γης. Μπαίνει να τους σερβίρει καθώς διαφωνούν για ψήφους και Δημοκρατία. «Καλέ μου άνθρωπε» τον προσφωνούν πατροναριστικά και τον καλούν να πει μια γνώμη για διώρυγες και υψηλά οικονομικά και αν είναι υπέρ αυτού ή εκείνου. Κι ο Μπάτλερ ο άψογος πιστός περήφανος για την τελειότητα στη δουλειά του απαντά όρθιος, απλά, πως δε γνωρίζει, αυτός γνωρίζει μόνο το Λόρδο που υπηρετεί.
Λέτε διαφέρουμε πολύ;

Συστήνω και τα βιβλία αλλά και την ταινία (εύχομαι όχι πρώτη όμως).

Ακολουθεί μικρό βιογραφικό του Βρετανού μυθιστοριογράφου
με εικόνες, ταινίες, τραγούδι του
+ σύνδεσμος προς του Χαρούκι Μουρακάμι
+

―όπως κάνω πάντα για να πιάνουμε σφυγμό―λίγα από τα ευφυολογήματα κι ανοησίες του Διαδικτύου.



@kanekos69 παλι σε στρέιτ αντρα το νομπελ λογοτεχνιας και φετος, σνομπαραν τη Δημουλα οι σεξιστες της ακαδημιας


Όποτε απονέμεται το Νόμπελ Λογοτεχνίας σκέφτομαι πόσο έχει αδικηθεί ο αθλητικογράφος που έγραψε το "ο αγώνας δεν διεκδικεί δάφνες ποιότητας"


Τα σχέδια μου για το μέλλον περιλαμβάνουν ένα Νόμπελ Λογοτεχνίας. 







Βίκτωρ Τσιλώνης Μπορείτε να δείτε τουλάχιστον την ταινία! Ίσως αναθεωρήσετε. https://www.youtube.com/watch?v=ZBMOHF94MK0

Michel Demopoulos 
Achille άνοιξες προβλέψιμη κουβέντα. Πάντως το Buried Giant, το τελευταίο του ήταν σούπερ!

Κώστας Δεληδημητρίου  Φίλιπ Ρόθ Κόρμακ Μακ Κάρθι ( ματοβαμμένος μεσημβρινός) Ντόν ντε Λίλλο ( Μάο δύο, λευκός θόρυβος, και ασφαλώς τό κορυφαίο έργο του υπόγειος κόσμος) Τόμας Πίντσον για όσους βρίσκονται στήν ζωή για όσους το άξιζαν και το έχασαν ας μήν πούμε τίποτα


Μάνος Σ. Στεφανίδης Είναι δυνατόν; Όχι ο Ροθ, όχι ο Κόρμακ, όχι ο Κούντερα, ο Τζούλιαν Μπελ, ο Ντε Λίλο; Μετά τον Ντύλαν δεύτερη απαξίωση της μεγάλης δημιουργίας.
Το 5% από όσους έγραψαν κάτι για το Νόμπελ Λογοτεχνίας και τον Kazuo Ishiguro να διάβαζε ένα βιβλίο το χρόνο και η Ελλάδα θα ήταν άλλη χώρα



Κι έχουμε και τις προκαταλήψεις μας τύπου 'Έλληνας δε γίνεσαι ποτές'. Απαντήσεις στον ανωτέρω @giopso:
―Βρετανός είναι :-)
 Δραχμαντινετζάντ‏ @giopso :
 Γιαπωνέζος είναι που μεγάλωσε στην Αγγλία :)
@Erisadesu: εν τω μεταξύ δεν έχει καν Ιαπωνική υπηκόοτητα

Achilleas Kyriakidis
Αναρωτιέμαι πόσοι Τολστόι της φυσικής, πόσοι Μπόρχες της χημείας και πόσοι Νάμποκοφ της ιατρικής δεν έχουν πάρει Νόμπελ...
  Και πόσοι Τσώρτσιλ και Ντύλαν της Λογοτεχνίας, Ομπάμα της Ειρήνης, το έχουν πάρει..
Mη σκας Ακίλλε μου-πάλι καλά να λές που δεν το πήρε το πτηνό μουρακάμι, γιατί αυτό θα ήταν για σκάσιμο!

 



Dear Bots please: no Ishiguro like June but Ishiguro with a g like Gourmet. People will imitate you and sound ridiculous.


Καζούο Ισιγκούρο: 

«Η μνήμη δύσκολα χειραγωγείται, η φαντασία δεν αστυνομεύεται»

«Σαν συγγραφέα, με ενδιαφέρει περισσότερο τι θα αφηγηθούν οι άνθρωποι ότι συνέβη, παρά αυτό που συνέβη στην πραγματικότητα.»

"Εάν έγραφα βιβλία χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο και έβαζα κάποιον άλλον να ποζάρει με σακάκι για την φωτογραφία, είμαι σίγουρος ότι κανένας δεν θα σκεφτόταν να πει Αυτός ο τύπος μου θυμίζει εκείνον τον Ιάπωνα συγγραφέα"




βιογραφικό
Ο Καζούο Ισιγκούρο (ιαπωνικά : カズオ・イシグロ ή 石黒 一雄 ; 8 Νοεμβρίου 1954) είναι Βρετανός μυθιστοριογράφος, σεναριογράφος και συγγραφέας μικρών ιστοριών. Γεννήθηκε στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας ; η οικογένειά του μετακόμισε στην Αγγλία το 1960 όταν ήταν πέντε ετών. Ο Ισιγκούρο αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Kentwith με πτυχίο στην αγγλική φιλολογία και την φιλοσοφία το 1978 και έλαβε το μεταπτυχιακό του στην δημιουργική γραφή από το Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Αγγλίας το 1980.
Ο Ισιγκούρο είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς σύγχρονους συγγραφείς φαντασίας στον αγγλόφωνο κόσμο, έχοντας λάβει τέσσερις υποψηφιότητες για βραβείο Μπούκερ και έχοντας κερδίσει ένα βραβείο το 1989 για το μυθιστόρημά του The Remains of the Day. Το μυθιστόρημά του το 2005 Never Let Me Goθεωρήθηκε από το περιοδικό Time ως το καλύτερο μυθιστόρημα της χρονιάς και το ίδιο περιοδικό το συμπεριέλαβε στην λίστα με τα 100 Καλύτερα Μυθιστορήματα γραμμένα στην Αγγλική Γλώσσα από το 1923 έως το 2005. Το έβδομο μυθιστόρημά του The Buried Giant δημοσιεύτηκε το 2015.
Το 2008 η εφημερίδα The Times κατέταξαν τον Ισιγκούρο στον 32η θέση στην λίστα με τους "50 καλύτερους Βρετανούς συγγραφείς από το 1945". Το 2017 το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας απονεμήθηκε στον Ισιγκούρο "ο οποίος στα μυθιστορήματά του, που χαρακτηρίζονται από μεγάλη συναισθηματική δύναμη, έχει αποκαλύψει την άβυσσο πίσω από το αίσθημα αυταπάτης των ανθρώπων απέναντι στην σύνδεσή τους με τον κόσμο".
Ο Ισιγκούρο γεννήθηκε στο Ναγκασάκι στις 8 Νοεμβρίου 1954 και είναι ο γιος του Σίζουο Ισιγκούρο, ωκεανογράφου, και της συζύγου του Σιζούκο. Το 1960 η οικογένειά του, μαζί με τις δυο αδερφές του, μετακόμισε στο Γκίλφορδ του Σάρεϊ προκειμένου ο πατέρας του να μπορέσει να ξεκινήσει το ερευνητικό έργο στο Εθνικό Ινστιτούτο Ωκεανογραφίας. Φοίτησε στο δημοτικό σχολείο του Stoughton και συνέχισε στην Σχολή Γραμμάτων (Woking County Grammar School) στο Σάρεϊ. Μετά την αποφοίτησή του από το σχολείο, αφιέρωσε ένα έτος για να ταξιδέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες και στον Καναδά, κατά την διάρκεια του οποίου έγραφε σε μια εφημερίδα και έστελνε ηχογραφήσεις του σε εταιρείες παραγωγής.
Το 1974 ξεκίνησε σπουδές στο Πανεπιστήμιο Κεντ στο Canterbury και αποφοίτησε το 1978 με πτυχίο στην αγγλική φιλολογία και φιλοσοφία. Αφού πέρασε ένα χρόνο γράφοντας έργα φαντασίας, ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Αγγλίας όπου σπούδασε μαζί με τον Μάλκολμ Μπράντμπερι και την Άντζελα Κάρτερ και έλαβε το μεταπτυχιακό του στην δημιουργική γραφή το 1980. Έγινε Άγγλος πολίτης το 1982.

Ο Ισιγκούρο είναι παντρεμένος με την Λόρα ΜακΝτούγκαλ, κοινωνική λειτουργός, από το 1986. Συναντήθηκαν στο φιλανθρωπικό ίδρυμα για αστέγους στο Νότινγκ Χιλ όπου ο Ισιγκούρο εργαζόταν ως εργάτης πάνω στην επανεγκατάσταση πίσω στο σπίτι. Κατοικούν στο Λονδίνο με την κόρη τους Ναόμι.
Ο Ισιγκούρο έχει γράψει μια γνωμοδότηση η οποία επικρίνει την άνοδο των εγκλημάτων μίσους στην Βρετανία ως αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος το 2016 με θέμα την υποψηφιότητα της Μεγάλης Βρετανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο Ισιγκούρο γεννήθηκε στην Ιαπωνία και έχει ιαπωνικό όνομα (τα ονόματα στο επίθετο Ισιγκούρο σημαίνουν "πέτρα" και "μαύρο" αντίστοιχα). Τα δυο πρώτα μυθιστορήματά του τοποθετούνται σκηνικά στην Ιαπωνία ; ωστόσο, σε αρκετές συνεντεύξεις του, έπρεπε να διευκρινίσει στο ευρύ κοινό ότι έχει μια ελάχιστη εξοικείωση με την ιαπωνική γραφή και ότι τα έργα του παρουσιάζουν μικρή ομοιότητα με την ιαπωνική φαντασία. Σε μια συνέντευξή του το 1990 είπε : "Εάν έγραψα βιβλία χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο και έβαλα κάποιον άλλον να ποζάρει με σακάκι για την φωτογραφία, είμαι σίγουρος ότι κανένας δεν θα σκεφτόταν να πει Αυτός ο τύπος μου θυμίζει εκείνον τον Ιάπωνα συγγραφέα". Παρόλο που το γράψιμό του είχε μια μακρινή επιρροή από ορισμένους Ιάπωνες συγγραφείς, ο Ισιγκούρο υπογράμμισε ότι οι ιαπωνικές ταινίες, ειδικά των Yasujiro Ozu και Mikio Naruse, έχουν δώσει μια σημαντικότερη επιρροή στον Ισιγκούρο.
Ο Ισιγκούρο εγκατέλειψε την Ιαπωνία το 1960 σε ηλικία 5 ετών και δεν επέστρεψε εκεί μέχρι το 1989, σχεδόν 30 χρόνια αργότερα, ως συμμετέχοντας στο Πρόγραμμα του Ιαπωνικού Ιδρύματος. Σε μια συνέντευξη με τον Kenzaburō Ôe, ο Ισιγκούρο ομολόγησε ότι τα ιαπωνικά σκηνικά στα δυο πρώτα μυθιστορήματά του ήταν φανταστικά : "Μεγάλωσα με μια πολύ ισχυρή εικόνα αυτής της άλλης χώρας στο κεφάλι μου, μια πολύ σημαντική άλλη χώρα με την οποία είχα έναν ισχυρό συναισθηματικό δεσμό. Στην Αγγλία όλη την ώρα κατασκεύαζα αυτήν την εικόνα στο μυαλό μου, μια φανταστική Ιαπωνία".
Σε μια συζήτηση για την ιαπωνική κληρονομιά του και την επιρροή της στην ανατροφή του, ο συγγραφέας δήλωσε : "Δεν μοιάζω ακριβώς με τους Άγγλους επειδή έχω ανατραφεί από Ιάπωνες γονείς σε ένα ιαπωνικό σπίτι. Οι γονείς μου δεν συνειδητοποίησαν ότι θα μέναμε σε αυτήν την χώρα για τόσο πολύ καιρό, αισθάνθηκαν υπεύθυνοι για να με κρατήσουν σε επαφή με τις ιαπωνικές αξίες. Έχω ένα ξεχωριστό υπόβαθρο. Σκέφτομαι διαφορετικά, τα ιδανικά μου είναι ελαφρώς διαφορετικά". Όταν ρωτήθηκε σε τι βαθμό αναγνωρίζει τον εαυτό του ως Ιάπωνα ή ως Άγγλο, ο συγγραφέας επιμένει : "Οι άνθρωποι δεν είναι τα δυο τρίτα από ένα πράγμα και το υπόλοιπο από κάτι άλλο. Η ιδιοσυγκρασία, η προσωπικότητα ή η γενική εικόνα δεν διαχωρίζονται κατ'αυτόν τον τρόπο. Τα χαρακτηριστικά δεν διαχωρίζονται με σαφή τρόπο. Καταλήγεις να είσαι ένα αστείο ομοιογενές μίγμα. Αυτό είναι κάτι που θα γίνει πιο συνηθισμένο προς το τέλος του αιώνα - άνθρωποι με μικτό πολιτιστικό υπόβαθρο και μικτό φυλετικό υπόβαθρο. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο υφίσταται ο κόσμος".

Ο Ισιγκούρο έχει συνθέσει πολλά τραγούδια για την τραγουδίστρια της τζαζ Στέισι Κεντ, μαζί με τον σαξοφωνίστα σύζυγο της Κεντ, Τζιμ Τόμλισον. Ο Ισιγκούρο έχει γράψει στίχους για τον δίσκο Breakfast on the Morning Tram το 2007 (για το οποίο έλαβε βραβείο Γκράμμυ), για τον δίσκο Dreamer in Concertτο 2011, για τον δίσκο The Changing Lights το 2013 και για τον δίσκο I Know I Dream το 2017. Ο Ισιγκούρο έγραψε επίσης τους στίχους στον δίσκο της Κεντ In Love Again το 2003. Ο Ισιγκούρο πρωτοσυνάντησε την Κεντ αφότου επέλεξε την ηχογράφηση που έκανε η ίδια για το τραγούδι They Can't Take That Away from Me ως ένα από τα Desert Island Discs του το 2002 και η Κεντ του ζήτησε να γράψει για αυτήν. Ο Ισιγκούρο είπε για το λυρικό του γράψιμο ότι "... με ένα τραγούδι σε πρώτο πρόσωπο, το νόημα δεν πρέπει να είναι αυτόνομο στην συνολική παραγωγή. Πρέπει να είναι λοξό και μερικές φορές πρέπει να το διαβάζετε ανάμεσα στις γραμμές" και ότι αυτή η συνειδητοποίηση είχε μια "τεράστια επιρροή" στην συγγραφική φαντασία του.

Το 2017 ο Ισιγκούρο έλαβε το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας επειδή "στα μυθιστορήματά του προέβαλλε μια μεγάλη συναισθηματική δύναμη και έχει αποκαλύψει την άβυσσο πέρα από το αίσθημα αυταπάτης των ανθρώπων απέναντι στην σύνδεσή τους με τον έξω κόσμο". Ως απάντηση στην λήψη αυτού του βραβείου, ο Ισιγκούρο ανέφερε : "Είναι μια εξαιρετική τιμή, κυρίως επειδή σημαίνει ότι είμαι στα χνάρια των μεγαλύτερων συγγραφέων που έχουν ζήσει, έτσι είναι ένας σπουδαίος έπαινος. Ο κόσμος βρίσκεται σε μια αρκετά αβέβαιη στιγμή και ελπίζω ότι όλα τα βραβεία Νόμπελ μπορούν να γίνουν η δύναμη για κάτι θετικό στον κόσμο όπως αυτός είναι αυτήν την στιγμή."







«Είναι μια υπέροχη τιμή, κυρίως επειδή σημαίνει πως βρίσκομαι στα ίχνη των μεγαλύτερων συγγραφέων και αυτό είναι ένας καταπληκτικός έπαινος. Ο κόσμος βρίσκεται σε μια πολύ αβέβαιη στιγμή και ελπίζω πως όλα τα βραβεία Νόμπελ θα είναι μια δύναμη για κάτι θετικό στον κόσμο, όπως είναι αυτή τη στιγμή. Θα με συγκινούσε πολύ αν μπορούσα με κάποιο τρόπο να συνεισφέρω σ' ένα κλίμα που θα συμβάλει σε μια θετική ατμόσφαιρα στους πολύ αβέβαιους καιρούς μας.»
Με αυτές τις δηλώσεις υποδέχτηκε ο Καζούο Ισιγκούρο το νέο της απονομής του Βραβείου Νόμπελ Λογοτεχνίας για το 2017. Γεννημένος στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας το 1954, ο Ισιγκούρο μετακόμισε με την οικογένειά του σε ηλικία πέντε ετών στη Βρετανία και ξεκίνησε με βλέψεις μουσικού για να γίνει ένας από τους σπουδαιότερους και ευπώλητους συγγραφείς. Μόνο τα «Απομεινάρια Μιας Μέρας» που κυκλοφόρησαν το 1989 έχουν πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα στην αγγλική γλώσσα, ενώ έγιναν και ίσως η καλύτερη ταινία του Τζέιμς Αϊβορι το 1993 με την αριστουργηματική ερμηνεία του Αντονι Χόπκινς.
To 2005, o Τζέιμς Αϊβορι επιχείρησε να επαναλάβει το θρίαμβο που γνώρισαν τα «Απομεινάρια Μιας Μέρας» και συνεργάστηκε με τον Καζούο Ισιγκούρο, αυτή τη φορά όχι σε μια διασκευή βιβλίου του, αλλά με ένα σενάριο που ο Ισιγκούρο έγραψε αποκλειστικά για το σινεμά. Τo «The White Countess» θα είναι πάντα μια από τις ταινίες που αναγνώρισαν το ταλέντο της αδικοχαμένης Νατάσα Ρίτσαρντσον και θα διέθετε τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά της γραφής του Ισιγκούρο, αλλά η ταινία δεν ήταν αντάξια του ταλέντου των συντελεστών της.
To 2010, ο Μαρκ Ρόμανεκ, με τις ευλογίες του συγγραφέα διασκεύασε (σε σενάριο του Αλεξ Γκάρλαντ) το «Never Let me Go» που ο Ισιγκούρο κυκλοφόρησε το 2005. Η εμπλοκή του στην παραγωγή της ταινίας τον άφησε ικανοποιημένο με το τελικό αποτέλεσμα, ενώ το 2016 θα έβλεπε και μια ιαπωνική τηλεταινία να δανείζεται υλικό από το φιλόδοξο βιβλίο του.
Ανάμεσα σε αυτές τις τρεις σημαντικές συμμετοχές του στο σινεμά, ο Καζούο Ισιγκούρο συμμετείχε στη σεναριακή ομάδα του «The Saddest Music in the World» του Γκάι Μάντιν το 2003, ενώ οι ιστορίες του - με την εμμονή στο χρόνο, τις μνήμες και την ανεξίτηλη γοητεία της αφήγησης - συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμη και άτυπα μεγάλο μέρος της σύγχρονης κινηματογραφικής παραγωγής.
«Σαν συγγραφέα, με ενδιαφέρει περισσότερο τι θα αφηγηθούν οι άνθρωποι ότι συνέβη, παρά αυτό που συνέβη στην πραγματικότητα.»