Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Εθνικισμοί και εμπρησμοί #Libertatia


Κι ενώ στο Λευκό Πύργο φούντωνε ο Καρνάβαλος με Μακεδονομάχους, κάποιο δικοί τους επιδόθηκαν σ' αυτό που πραγματικά απολαμβάνουν μαζί με τις φιέστες τους. Έκαψαν ένα διατηρητέο νεοκλασικό, χώρο κατάληψης που λειτουργούσε βιβλιοθήκη και σχολείο.
Να τους χαίρεστε!

Φέρνω εικόνες και σχόλια


ERT3Social‏  Για εμπρησμό στο διατηρητέο μιλούν οι κάτοικοι της περιοχής



Την κατάληψη Libertatia την έκαψαν οι φασίστες του "Kύκλου Ιδεάπολις", το βόρειο αντίστοιχο του "Propatria".

O ξεκάθαρα ναζιστικός κύκλος Ιδεάπολις, που δηλώνει ευθαρσώς στην ιστοσελίδα του ότι "ο εθνικισμός είναι ένστικτο επιβίωσης" --video https://youtu.be/G-RlJgWBdpc




Κτίριο κατάληψης στην Παπαναστασίου, Θεσσαλονίκη. 

Νωρίτερα φασίστες επιτέθηκαν στην Κατάληψη Libertatia & ΕΚΧ Σχολείο.

Η κατάληψη Libertatia μετά την φασιστική επίθεση που δέχτηκε και κάηκε ολοσχερώς. Δύναμη στους συντρόφους μας που σήκωσαν, όπως έχουν κάνει πολλές φορές, το πολιτικό βάρος να καλέσουν στην αντιφασιστικη συγκέντρωση σήμερα. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ Libertatia.


Με μπλόκαραν οι φασίστες στο FB για 24 ώρες. Και με έχουν επικηρύξει. Μόνο από εδώ μπορώ να γράψω για την μαύρη ημέρα φασισμού στη Θεσσαλονίκη με τους φασίστες να καίνε την Libertatia. Τάγματα χρυσαυγιτών γυρνάνε στη Θεσσαλονίκη.


Απόγονοι του Βουκεφάλα επιτέθηκαν και έκαψαν ολοσχερώς την Κατάληψη Libertatia στην Θεσσαλονίκη. #Συλλαλητηριο

#Libertatia Κάηκε μια απο τις πιο καλες βιβλιοθήκες που υπηρχε εκει -ισως και πανελλαδικα -και που δημιουργήθηκε με μεγαλο κόπο και εξυπηρετούσε( αφιλοκερδως )και εκατονταδες παιδια και νεους της εκει περιοχής #οι_ναζί_καίγαν_βιβλία_κι_ανθρώπους



Η κατάληψη δέχτηκε διπλή επίθεση. Στη πρώτη με πέτρες και φωτοβολίδες. Στην δεύτερη με μολότοφ... Οπου και κάηκε από κουκούλοφορους




Άννα Δαμιανίδη....Θ’ αλλάξουν τώρα οι πολιτικές θέσεις των κομμάτων, έλεγαν οι δημοσιογράφοι του ραδιοφώνου, οι πιο κουλ. Δηλαδή φαίνεται πως όχι, δεν θα είναι εύκολο να συντομευτεί το όνομα αυτό, ήταν πολύ μαχητικό το συλλαλητήριο, κάψανε και μια νεοκλασική βίλα του 1899, αλλά ήταν λίγοι ακραίοι αυτοί, όπως εκείνοι στη Μαρφίν τότε, λίγοι ακραίοι που δεν αμαυρώνουν τους υπόλοιπους. Ετσι λένε αυτοί που ξέρουν. Οταν λίγοι ακραίοι δεν αμαυρώνουν τους πολλούς, καλύτερα να μην είσαι με τους πολύ λίγους, αυτούς που είναι μέσα στα καιόμενα κτίρια.
Γιατί θα πεθάνεις φριχτά και χωρίς καν αμαύρωση, χωρίς κανείς να τολμήσει να κάνει ανάλυση, όπως παλιά, για το πώς το πλήθος γίνεται όχλος. Ευτυχώς δεν ήταν κανείς στο κτίριο που κάψανε οι λίγοι ακραίοι στη Θεσσαλονίκη (χωρίς να αμαυρώσουν τους υπόλοιπους, μόνο την πόλη μαύρισαν λιγάκι, σιγά μωρέ, ποιος θέλει τέτοια ερείπια;).
Περίεργο που οι ακραίοι, οι οποίοι μαυρίζουν την πόλη, παίρνουν ζωές ενίοτε, αλλά δεν αμαυρώνουν τα πλήθη (μαγικό πράγμα), διαλέγουν πάντα νεοκλασικά κτίρια να κάψουν. Πρέπει να αναλύσουμε κάποτε αυτή την αρχιτεκτονική προτίμηση, χωρίς να αμαυρώσουμε τα πλήθη, εννοείται



Ανακοίνωση της Libertaria για τον εμπρησμό κτιρίου από ακροδεξιούς
Από

Pressroom -
Ιανουάριος 21, 2018
Κοινοποίηση στο Facebook
Κάντε Tweet στο Twitter

«Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μια εγκληματική ενέργεια, που θα μπορούσε να έχει και τραγικό απολογισμό, δηλαδή νεκρούς», αναφέρει σε ανακοίνωσή της, η συλλογικότητα Libertaria, για την επίθεση και τον εμπρησμό του διατηρητέου κτηρίου στη Θεσσαλονίκη από κουκουλοφόρους ακροδεξιούς. 

«Ας μην ξεγελιέται ο κόσμος: οι επιθέσεις αυτές και ο εμπρησμός του κτιρίου δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς την “κάλυψη” του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία. Εκεί πήγαιναν και από εκεί γυρνούσαν. Όλες οι ακροδεξιές και νεοναζιστικές ομάδες καλούσαν εκεί, αλλά κανείς δεν νοιάστηκε για το γεγονός αυτό, προσφέροντάς τους κοινωνική νομιμοποίηση και δημόσιο χώρο για να εκφραστούν και να δράσουν», προσθέτει και τονίζει ότι «οι φασιστικές επιθέσεις δεν θα μείνουν αναπάντητες|.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Σήμερα, Κυριακή 21/1, γύρω στις 13.30 το μεσημέρι και λίγο πριν το εθνικιστικό συλλαλητήριο για τη Μακεδονία, φασιστικές ομάδες που συμμετείχαν σ’ αυτό ξεκίνησαν μια σειρά επιθέσεων σε κατειλημμένους χώρους. Αφού πρώτα επιτέθηκαν στον ελεύθερο κοινωνικό χώρο “Σχολείο” και απωθήθηκαν με επιτυχία, στη συνέχεια προσέγγισαν την κατάληψή μας, προκαλώντας ζημιές στην πρόσοψη και τον φράκτη. Οι ζημιές αυτές αποκαταστάθηκαν άμεσα από μέλη της συλλογικότητάς μας, τα οποία στη συνέχεια επέλεξαν να στηρίξουν την αντιεθνικιστική συγκέντρωση στην Καμάρα. Γύρω στις δυο ώρες αργότερα, ομάδα 60-70 φασιστών επιτέθηκε στην κατάληψή μας με μολότοφ και φωτοβολίδες, προκαλώντας τον εμπρησμό της. Εκείνη την ώρα δεν υπήρχε κόσμος στο κτίριο, καθώς βρισκόταν στην συγκέντρωση της Καμάρας. Καθόλη τη διάρκεια της επίθεσης έξω από την κατάληψη βρίσκονταν τόσο ασφαλίτες όσο και κλούβα των ΜΑΤ σταθμευμένη παραδίπλα, οι οποίοι και κάλυπταν την επίθεση χωρίς να παρέμβουν. Η αντίδραση της γειτονιάς πρέπει να αναφερθεί, καθώς κόσμος βγήκε στα μπαλκόνια φωνάζοντας προς τους φασίστες, οι οποίοι απάντησαν σε βρισιές και ρίψη φωτοβολίδων. Όταν οι φασίστες προσπάθησαν να προσεγγίσουν ξανά το Σχολείο, η αστυνομία κράτησε την ίδια στάση, καλύπτοντας τους φασίστες και αποκλείοντας τους συντρόφους μέσα στο κτίριο.

Ας μην ξεγελιέται ο κόσμος: οι επιθέσεις αυτές και ο εμπρησμός του κτιρίου δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς την “κάλυψη” του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία. Εκεί πήγαιναν και από εκεί γυρνούσαν. Όλες οι ακροδεξιές και νεοναζιστικές ομάδες καλούσαν εκεί, αλλά κανείς δεν νοιάστηκε για το γεγονός αυτό, προσφέροντάς τους κοινωνική νομιμοποίηση και δημόσιο χώρο για να εκφραστούν και να δράσουν. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν υπό άλλες συνθήκες και γι’ αυτό ας αναλογιστεί ο καθένας τη στάση του απέναντι στο φασισμό. Αυτές οι ενέργειες από τέτοιες παρακρατικές ομάδες λειτουργούν ως συμπλήρωμα της κρατικής καταστολής απέναντι σ’όσους αγωνίζονται και αντιστέκονται για κάτι καλύτερο. Ας αναλογιστεί ο καθένας ποιους ωφελεί ο εμπρησμός ενός κτιρίου με πάνω από έναν αιώνα ιστορίας, το οποίο και βρισκόταν σε καθεστώς εγκατάλειψης για δεκαετίες. Ενός κτιρίου που εμείς ως αναρχικοί, ελευθεριακοί κομμουνιστές και επαναστάτες αποφασίσαμε να καταλάβουμε και να συντηρήσουμε, αφενός για να καλυφθούν στεγαστικές ανάγκες προλετάριων, μεταναστών και ανθρώπων που βάλλονται από το κράτος και τον καπιταλισμό και αφετέρου για να δημιουργηθεί ένας χώρος ριζοσπαστικής πολιτικής ζύμωσης ατόμων και προώθησης μιας νέας ελευθεριακής κουλτούρας. Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μια εγκληματική ενέργεια, που θα μπορούσε να έχει και τραγικό απολογισμό, δηλαδή νεκρούς..........ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ

ΝΑ ΥΨΩΣΟΥΜΕ ΑΝΑΧΩΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ

ΠΟΡΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 22/1 ΣΤΙΣ 18.00 ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ












___________________________________________
Άννα Δαμιανίδη: Για ένα όνομα μακρύ http://pezotis.blogspot.gr/2018/01/blog-post_78.html

"Μακεδονία Ξακουστή" στο στράτευμα;



Σήμερα που γίνεται το μεγάλο συλλαλητήριο «για τη Μακεδονία» είδα στολές και φλάμπουρα και συνθήματα.


Θεωρώ πολύ επικίνδυνη τη μισαλλοδοξία και τρομακτικό παιχνίδι τον εθνικισμό. Δεν πρέπει να ανεχθούμε αναβίωση εμφυλιακών συνθημάτων και ασμάτων, ιδίως στο στράτευμα, τους νέους που στολές και πανηγύρια μοιάζει να θέλουν να τους παρασύρουν σε μονοπάτια που οδηγούν σε νεκρά ολέθρια «ιδανικά» και πολεμόχαρους ενθουσιασμούς.
Φέρνω από το Σπάρτακο, Επιτροπή Αλληλεγγύης_ Δίκτυο Ελέυθερων Φαντάρων.

Το διπρόσωπο κυβερνητικό παιχνίδι εθνικισμού και μισαλλοδοξίας αποκαλύπτεται στον ελληνικό στρατό, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά ότι οι φιλονατοϊκοί που προωθούν την επίλυση του Μακεδονικού Ζητήματος με τους ακροδεξιούς Μακεδονομάχους είναι διαφορετικές όψεις της ίδιας αστικής αντεργατικής πολιτικής.
Την ίδια περίοδο που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ παρουσιάζεται να επιχειρεί να κρατήσει χαμηλούς τόνους, στον Ελληνικό Στρατό καθημερινά και συστηματικά καλλιεργείται κλίμα ΠΑΡΟΞΥΣΜΟΥ με το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ.

Με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας των Πάνου Καμμένου και Δημήτρη Βίτσα, του ΑΓΕΣ Στεφανή και του Διοικητή του Δ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγου Γεώργιου Καμπά, διεξάγεται μια πρωτόγνωρη επιχείρηση διαπαιδαγώγησης και εθνικιστικής υστερίας.

Καθημερινά και επαναλαμβανόμενα, οι φαντάροι που υπηρετούν στα διάφορα τάγματα διατάζονται να τραγουδήσουν "το Μακεδονία Ξακουστή".
Αφίσες με το εθνικιστικό τραγούδι, που έρχεται από τις πιο μαύρες εποχές του Μετεμφυλιακού κράτους και της ακροδεξιάς εθνικοφροσύνης,   έχουν αναρτηθεί παντού.
Μάλιστα, οι φαντάροι απειλούνται με τιμωρία αν δεν γνωρίζουν τα λόγια του μισαλλόδοξου άσματος.
Αποκαλύπτεται λοιπόν ότι η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία όχι μόνο επιχειρούν να κουκουλώσουν τις δραματικές κοινωνικές συνέπειες των Μμημονίων, την άθλια κατάσταση των μονάδων και την ακραία εργασιακή και οικονομική εκμετάλλευση των στρατευμένων.
Αλλά επιχειρούν να πωρώσουν τους φαντάρους, να φανατίσουν τον κόσμο της εργασίας ώστε να πραγματώσουν τον ρόλο του Αναλώσιμου που μας παραχωρούν στο πλαίσιο του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού και του αναβαθμισμένου ιμπεριαλιστικού ρόλου που διεκδικούν οι Έλληνες αστοί από τα Βαλκάνια μέχρι την Ανατολική Μεσόγειο, την Μέση Ανατολή και Αφρική.
Εμείς καλούμε τους συναδέλφους να συγκρουστούν με τον Εθνικισμό και την καθεστωτική προπαγάνδα που πλασάρει η κυβέρνηση, ο Στρατός και οι φασίστες.
Είναι ο ορισμός "της εθνική ενότητας" που προωθεί τη δική μας καταπίεση και εκμετάλλευση, τη δική μας σφαγή στους πολεμικούς τυχοδιωκτισμούς τους.
Καλούμε τους συναδέλφους να αμφισβητήσουν και συγκρουστούν όπου και όπως μπορούν με όλο αυτό το κλίμα και την προπαγάνδα. 
Να καταγγείλουν τα εθνικιστικά-φασιστικά τραγούδια, να προβάλλουν την ανάγκη κοινών αγώνων των εργαζόμενων και της νεολαίας εναντίον του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ, της Ρωσίας και της ΕΕ, των κρατικών εθνικισμών και Μεγαλοϊδεατισμών.  
Να βγούμε μαζικά Παραπονούμενοι, να συζητήσουμε με τους συναδέλφους, να αμφισβητήσουμε πρόσωπο με πρόσωπο τα στελέχη που ανοίγουν σχετική συζήτηση και κάνουν προπαγάνδα, να γράψουμε επιστολές καταγγελίας.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΑΙ - Ενωθείτε Μαζί μας 
στο ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Μόνο Διεκδικώντας συλλογικά και αποφασιστικά μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση και την χακί καθημερινότητα.
Συνάδελφοι, έχουμε Δικαιώματα ως Πολίτες με Στολή και Αγωνιζόμαστε για αυτά.
Μόνο με κίνημα Μέσα και Έξω από τον Στρατό, με το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και τη συμβολή της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ μπορούμε να σταθούμε με Αξιοπρέπεια απέναντι σε κράτος, κυβέρνηση, Στρατό και στρατιωτικό κατεστημένο.
Να φτιάξουμε ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΦΑΝΤΑΡΩΝ-ΝΑΥΤΩΝ-ΣΜΗΝΙΤΩΝ σε όλα τα στρατόπεδα, τις μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας και τα πλοία του Π.Ν.
Να βγούμε μαζικά στην Αναφορά Παραπονούμενοι, να δημοσιοποιήσουμε την Αυθαιρεσία και το Παράλογο του Στρατού.
Να σταθούμε ενωμένοι και μαχητικά απέναντι στον πόλεμο και τον εθνικισμό, το φασισμό και τον ρατσισμό, στην κυβερνητική πολεμοκαπηλεία και τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που φέρνουν την καταστροφή και την προσφυγιά, πόνο και αίμα
ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΜΕ-ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΕΛΛΟΥΜΕ 
για Ελληνική Ολιγαρχία-ΝΑΤΟ-ΗΠΑ-ΕΕ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ 
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 
Τηλ: 6932 955437 



Τρέχα για "το Βουκεφάλα και το Όνομα", αλλά μην αντιδράς στην Απαγόρευση της Απεργίας, την αρπαγή του σπιτιού, της σύνταξης και του μισθού σου!
Θα μας επιτρέψετε να εκτιμήσουμε ότι η ενδοαστική αυτή σύγκρουση είναι σικέ ως προς τον κόσμο της εργασίας, τον όποιο προσδοκούν να ενσωματώσουν σε διάφορες προτάσεις ¨εθνικής ενότητας", να τον υποτάξουν με εναλλακτικούς δρόμους στην αστική πολιτική, εξουδετερώνοντας ταυτόχρονα τις κοινωνικές εντάσεις που πυροδοτεί η όξυνση του κοινωνικού ζητήματος. 



Εξυπηρετεί δευτερεύουσας σημασίας επιδιώξεις της κάθε συνιστώσας του αστικού κόσμου -από την εκ νέου νομιμοποίηση και ενίσχυση των ΝΑΖΙ, τις ενδοκυβερνητικές ισορροπίες και την επιχείριση εκλογικής διάσωσης των ΑΝΕΛ, μέχρι την αναστήλωση του γοήτρου της Εκκλησίας. Στην πραγματικότητα, το σύνολο των αστικών πολιτικών δυνάμεων και ιδεολογικών μηχανισμών "τα δίνουν όλα", συμφωνούν απόλυτα στην επιτυχή εφαρμογή του αντεργατικού σχεδίου καπιταλιστικής  αναδιάρθρωσης, στην χάραξη του Μονόδρομου της νέας καπιταλιστικής κερδοφορίας όπως την σηματοδοτεί η κυβερνητική πολιτική των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και τα Μνημόνια.
Για αυτό, ενώ όλοι τους "περιφρουρούν" και στηρίζουν το πολυνομοσχέδιο, μπορούν να συγκρούονται για το "όνομα της ΠΓΔΜ" αποπροσανατολίζοντας, καναλιζάροντας εθνικιστικά τις λαϊκές αντιδράσεις!....

Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

O PHYLAX ο αφύλακτος μα Φύλαξ της Μυκόνου― (εικόνες-παρωδίες-σχόλια)



Όσο μια μικρή ή μεγάλη ομάδα επιβάλλει ατιμώρητα στο σύνολο τις θρησκευτικές της προλήψεις, ανεξιθρησκεία δεν έχουμε.
Δεν έχει καμιά αξία να λέω «σ' αγαπώ» αν τα έργα κι η συμπεριφορά μου δεν το υποστηρίζουν. Όσο κι αν ισχυριζόμαστε ότι η πρόθεση μετράει κι ότι 'δεν πειράζει μωρέ που δε μου έκανες δώρο, λες πως θα ήθελες κι αυτό μου φτάνει' τα λόγια μας δείχνουν την καλοσύνη μας ή την τυπική ευγένεια αλλά σε όσες σελίδες (ή megabites) κι αν το επαναλάβουμε, δώρο-δε-λάβαμε κι αυτό δεν αλλάζει.
Διότι δεν είμαστε λόγια, δεν είμαστε ονειροφαντασιές και πόζες· είμαστε το σύνολο των πράξεών μας.
Η δημοκρατικότητά κι οι ελευθερία μου, όπως και κάθε κοινωνίας, δοκιμάζεται κι αποδεικνύεται μόνο όπου διαφωνώ. Η ανεκτικότητά μου αποδεικνύεται μπροστά στο έργο που δε μου αρέσει, όχι μπροστά σε ό,τι θαυμάζω και εγκρίνω.

Ναι, για τον ΦΥΛΑΚΑ μιλώ, τον κόκκινο άγγελο του Παλαιού Φαλήρου που σήκωσε θύελλες ανοησίας, τσουνάμια βλακείας που έφεραν κατολισθήσεις και καταποντισμούς και κορυφώθηκαν στη νύχτα την προχθεσινή που έριξαν το άγαλμα.
Το τι έχει ειπωθεί γι' αυτό τον 'PHYLAX' είναι απίστευτο και μοιάζει πιο πολύ να έρχεται από άλλες εποχές, αιώνες πίσω όταν μάστιζε τους λαούς η αμορφωσιά κι η παραπληροφόρηση κι όπου δεν καταλάβαιναν έβλεπαν οι άνθρωποι διαβόλους και τριβόλους.
Στο πανηγύρι ηλιθιότητας συμμετείχαν με λιτανείες και διαμαρτυρίες και Παλαιοημερολογίτες με τον καινούργιο τους σταρ έναν ψευτοκαλόγερο που τα βάζει με τις κεραίες της ΔΕΗ και βαράει κλωτσομπουνίδια σε ανυπεράσπιστα ΑΤΜ. [Το γιατί δεν ακούσαμε να έχει συλληφθεί ενώ υπάρχουν videos που αποδεικνύουν τους βανδαλισμούς, είναι απορίας άξιον και θλιβερή απόδειξη ότι ο Χριστιανοταλιμπανισμός είναι ανεκτός στον τόπο μας.]
Προχθές, νύχτα με κακοκαιρία, είδαν περίοικοι κάτι «παιδιά» με σωματότυπο ντουλάπα, δηλαδή Χρυσαυγίτες, που έδεσαν το άγαλμα και τράβηξαν μέχρι που το αποκαθήλωσαν με φορτηγάκι.

Κι αναρωτιέμαι:
Αφού είδαν γιατί δεν κάλεσαν την Αστυνομία; Κι αν την κάλεσαν γιατί δεν πρόλαβε; Κι αν η αστυνομία δε μπορεί να προστατεύσει την ιδιοκτησία Δήμου (και μάλιστα πλούσιου και κεντρικού) τότε τι ελπίδα έχω εγώ να προστατευθώ και ποιος θα την καλούσε ή θα παρενέβαινε για μένα ή ό,τι αγαπώ; Έχουν ξαφνικά τόση δύναμη η ΧΑ κι οι Χριστιανοταλιμπάν που σιωπηρά τους αφήνουμε να αποφασίζουν τι θα βλέπουμε;

Πολύ έχει συζητηθεί το συγκεκριμένο έργο τέχνης, μα δε χαίρομαι. Όνειρό μου είναι, το έχω ξαναπεί, κάθε πλατεία, κάθε γωνία του κοινόχρηστου τοπίου μας να γινόταν βάθρο Τέχνης― κάθε Τέχνης, ώστε να καλλιεργούσαμε τη ματιά και να τέρπαμε την ψυχή μας με συζητήσεις για τα έργα εκφράζοντας την υποκειμενική μας γνώμη ή την άγνοιά μας και ζητώντας να καταλάβουμε το έργο και τον κόσμο μας. Δυστυχώς εδώ δεν πρόκειται γι αυτό.
Θυμάστε και τον Πύργο της Βαβέλ των Ιωαννίνων; Δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα ενός μηνός βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα μη δημοφιλές έργο Τέχνης. Αλλά δυστυχώς, όπως και για το χριστουγεννιάτικο στολίδι των Ιωαννίνων, έρχεται στην επιφάνεια το, θα νόμιζα, προ πολλού λυμένο ζήτημα της δημοκρατικότητας και της Λογοκρισίας.

Η σάτιρα, τα σχόλια κι οι παρωδίες είναι δικαιώματα του κοινού, μέρος της ανταπόκρισης στο έργο. Είτε δακρύζω από συγκίνηση μπροστά στη Μόνα Λίζα είτε την κοροϊδεύω και τη παρωδώ καθισμένη σε λεκάνη τουαλέτας, το ίδιο είναι. Αντιδρώ στο έργο, συμμετέχω με το δικό μου υποκειμενικό τρόπο, μπαίνω στο παιχνίδι. Αυτό ζητά το έργο τέχνης είτε είναι γλυπτό, είτε όπερα είτε στίχοι: Να πω ή να κάνω ό,τι θέλω- συμπεριλαμβανομένου βεβαίως και του να το αγνοήσω. Ό,τι αισθάνομαι, ό,τι θέλω. Εκτός από το μόνο, το παράπτωμα: να το βανδαλίσω και να το απαγορεύσω στους άλλους, να επιβάλλω τη δική μου άποψη δηλαδή.

Είμαστε οι πράξεις μας. Η κοινωνία που βανδαλίζει γλυπτά και τα κατεβάζει –είτε βίαια είτε και με το νόμο- είναι κοινωνία καταπιεστική. Όταν μάλιστα επιχείρημα γίνεται η θρησκεία, τότε έχουμε καθαρό ταλιμπανισμό και οφείλουμε να αντισταθούμε.

Γι αυτό οι επιθέσεις στον PHYLAX με έφεραν στο πλευρό του. Πρώτα πρέπει να υπερασπιστούμε ώστε το δικαίωμά του να υπάρχει και μετά να εξασκήσουμε το δικαίωμά μας να τον κρίνουμε.

Σας φέρνω την είδηση, συνέντευξη του καλλιτέχνη, σχόλια και πάρα πολλές (και μερικές πολύ διασκεδαστικές) εικόνες με παρωδίες, φέρνω και φωτογραφίες του αδελφού του στη Μύκονο (όπου ό,τι άλλα κι αν λέτε, Χριστιανοταλιμπανισμός δεν ευδοκιμεί).






Άγνωστοι με κουκούλες και φορτηγό έριξαν τον PHYLAX
«Ό,τι ζημιά και να είναι μπορούμε να την αποκαταστήσουμε» λέει ο γλύπτης που έφτιαξε το άγαλμα https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/3209153/agnosti-me-koukoules-ke-fortigo-erixan-ton-phylax



Το γλυπτό του Παλαιού Φαλήρου, ο Phylax, αφού πρώτα δέχτηκε επιθέσεις με Το γλυπτό του Παλαιού Φαλήρου, ο Phylax, αφού πρώτα δέχτηκε επιθέσεις με μπογιά και στη συνέχεια …εξορκισμούς τελικά σήμερα τα ξημερώματα καταστράφηκε από ομάδα αγνώστων με κουκούλες.
Όπως είπε μιλώντας στο News 24/7 ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου, Διονύσης Χατζηδάκης, στις 03:30 τα ξημερώματα της Πέμπτης, δεκατέσσερα ή δεκαπέντε που επέβαιναν σε ένα μεγάλο φορτηγό χωρίς πινακίδες, έφτασαν στο σημείο που βρισκόταν το κόκκινο γλυπτό, στο Παλαιό Φάληρο. Αφού κατέβηκαν από το όχημα φορώντας κουκούλες, το έδεσαν με σκοινιά, το τράβηξαν και το έριξαν στο έδαφος.
Αφού κατέστρεψαν το γλυπτό, σύμφωνα με όσα είπε ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου, οι κουκουλοφόροι κατευθύνθηκαν στην καντίνα που βρίσκεται περίπου 20 μέτρα από το σημείο και απείλησαν τον ιδιοκτήτη της. "Του είπαν πως αν ειδοποιήσει την Αστυνομία θα του κάψουν την καντίνα".
Ο κ. Χατζηδάκης ειδοποιήθηκε από τον ιδιοκτήτη της καντίνας λίγο μετά το περιστατικό. Οι υπηρεσίες του Δήμου μάζεψαν το κατεστραμμένο γλυπτό από τον δρόμο και όπως λέει ο δήμαρχος έχει  ζητήσει από τον δημιουργό του, Κωστή Γεωργίου, να το πάρει στο ατελιέ του ώστε να γίνει προσπάθεια επισκευής του και ο Phylax να επανέλθει στην θέση του. Όσον αφορά την επίθεση και τους δράστες της, ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου έχει ήδη κάνει μήνυση κατά αγνώστων. 
Όπως είπε έχει ενδείξεις για το ποιοι μπορεί να ήταν οι δράστες αλλά θα περιμένει να το διερευνήσει η Αστυνομία.

Οι φασίστες των Λεσχών Εφέδρων γκρέμισαν το γλυπτό του δήμου Παλαιού Φαλήρου;

Αυτά μας γράφει ο Πάρης Καρβουνόπουλος στο σαιτ του στην σχετική ανάρτηση http://www.militaire.gr
Όμως ο Πάρης Καρβουνόπουλος και το σαιτ militaire.gr που με συνέπεια και συνέχεια προβάλλει τις απόψεις των ΑΝΕΛ και την παραμικρή δήλωση-κίνηση του Υπουργού Άμυνας Πάνου Καμμένου δεν μας τα λέει όλα.
Γιατί πρόκειται για Στρατιωτική Καταδρομική επιχείριση, με τα ΜΜΕ από το πρωί να κάνουν λόγο για συμμετοχή ΟΥΚάδων και της δολοφονικής ναζιστική συμμορίας Χρυσής Αυγής.
Μάλιστα, ο δεξιός Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Διονύσης Χατζιδάκης δηλώνει ότι γνωρίζει τους ενόχους.
Ποιοι είναι αυτοί;Μήπως είναι οι φασιστικές Λέσχες Εφέδρων που συγκροτούνται Πανελλαδικά με την πλήρη κάλυψη-συμμετοχή των Υπουργών Άμυνας Πάνου Καμμένου και Δημήτρη Βίτσα;  

Να θυμίσουμε στον δεξιό Δήμαρχο Παλαιού Φαλήρου Διονύση Χατζιδάκη την προβολή που τους παρέχει;
Διαβάζουμε μεταξύ άλλων στην ανάρτηση http://www.stratiotikos.gr.....


Ο διεθνώς αναγνωρισμένος καλλιτέχνης, Κωστής Γεωργίου, 
δημιουργός του Phylax που τα ξημερώματα της Πέμπτης βανδαλίστηκε, δηλώνει στο News 24/7 "εμβρόντητος", μιλά για έλλειψη παιδείας και ελπίζει ότι το έργο θα επιστρέψει στη θέση του"Πώς μπορεί κάποιος να σχολιάσει ένα τέτοιο θλιβερό γεγονός; Όχι για το ίδιο το έργο αλλά για τη ζωή των ανθρώπων που ζουν εδώ. Για τους Έλληνες πολίτες. Δεν υπάρχουν λόγια να το περιγράψεις αυτό το πράγμα. Εν έτει 2018  κάποιοι να αποφασίζουν να βαφτίζουν ένα έργο αυθαίρετα, κάτι που δεν είναι.  Να έρχονται να το εξιλεώσουν μέσω αγιασμού, να του ρίξουν μπογιά.. Ξεπερνάει τα όρια κάθε λογικής" λέει ο κ. Γεωργίου.
Όπως τονίζει, το θέμα έχει πάρει διαστάσεις διεθνώς, "Ξέρετε ότι έχουμε γίνει ρεζίλι διεθνώς; Έχω δράση στο εξωτερικό. Έχω μάθει ότι στην Κίνα γελάει όλος ο κόσμος. Απ’ότι μου είπαν υπήρξε κατακραυγή και στην Κορέα και από αμερικάνικα ΜΜΕ... Δηλαδή τι θα γίνει, θα επιβάλλεται φασιστικά μια συμμορία; Φασιστική επιβολή είναι αυτό. Λένε, εμάς δεν μας αρέσει άρα το κατεβάζουμε. Ναι αλλά αρέσει σε κάποιους άλλους. Έτσι θα λειτουργούμε στη δημοκρατία δηλαδή; Σαν ζούγκλα; Υπάρχουν εκατομμύρια εικόνες γύρω μας που ο καθένας μπορεί να εκλάβει ως προσβλητικές. Τι πρέπει να γίνει;"
Αντίστοιχης αισθητικής γλυπτά του Κωστή Γεωργίου, με κόκκινο χρώμα και σε διαφορετικές μορφές και μεγέθη κοσμούν δρόμους αρκετών χωρών του κόσμου. "Είναι η δουλειά μου αυτή. Κάποιοι χωρίς καν να μπουν στον κόπο να ψάξουν ποιος είμαι, τι κάνω, ποια είναι η λογική των έργων μου, άρχισαν να κάνουν εικασίες εντελώς ανόητες. Έλεγαν ότι είναι φίδι, ότι είναι ψάρι… Για την έλλειψη Παιδείας που χαρακτηρίζει αρκετούς, δεν ευθύνομαι εγώ.  Είναι γενικότερο το θέμα. Στο εξωτερικό τα παιδιά είναι εξαπλωμένα στα μουσεία. Εξοικειώνονται με την τέχνη. Είναι θέμα της ελληνικής πολιτείας το γεγονός πως αυτό δεν συμβαίνει στη χώρα. Το ότι κάποιος μπορεί να αδυνατεί να εξηγήσει μια εικόνα δεν σημαίνει ότι είναι σατανάς. Δεν υπάρχει χώρος να τοποθετηθεί κάποιος γιατί είναι τελείως λανθασμένη η λογική προσέγγισης" υπογραμμίζει.
Oι εικόνες του αγιασμού και του εξορκισμού, μπορεί να μην άρεσαν στον δημιουργό όμως σημειώνει πως "Ακόμα και τον "αγιασμό" θα μπορούσα να σας πω ότι δεν είχα πρόβλημα. Σε δημοκρατία ζούμε, μπορεί να διαφωνώ, αλλά είναι ελεύθερος ο καθένας να κάνει ότι νομίζει, αν δεν προχωράει σε βανδαλισμό. Ο βανδαλισμός είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι ποινική πράξη. Αδίκημα. Δηλαδή ο καθένας θα προβάλει τον νόμο του και “γαία πυρί μιχθήτω”;"
Υπεύθυνη σε μεγάλο βαθμό, θεωρεί πως είναι η στοχοποίηση του έργου, του ίδιου αλλά και του δημάρχου "Όταν ένα έργο γίνεται πρωτοσέλιδο από ακροδεξιές εφημερίδες και στοχοποιείται, δημιουργείται και ένα πολιτικό σκέλος στην υπόθεση που πιθανόν να μην του έχουμε δώσει την αρμόζουσα σημασία. Είναι πεδίο για αντιπολίτευση αυτό; Το έργο δεν ανήκει στο Παλαιό Φάληρο, ανήκει στην Αττική".
Πάντως ο Κωστής Γεωργίου δηλώνει στο News 24/7 πως, αν του ζητηθεί, ο Phylax θα επισκευαστεί και θα επιστρέψει στη θέση του. "Η δουλειά μας είναι να κάνουμε γλυπτά. Πρέπει να ζητηθεί από τον δήμαρχο και απ’ όσο ξέρω αυτό θα γίνει. Θα ήταν και λάθος να μην είναι αυτή η πρόθεσή του".
Εξηγώντας, τέλος, την λογική του δημιουργήματος, ο αναγνωρισμένος καλλιτέχνης λέει "Υπάρχουν καλλιτέχνες που λειτουργούν εντός των συμβολικών πλαισίων. Εγώ λειτουργώ εκτός των συμβόλων. Αυτή είναι η λογική της δουλειάς μου. Δημιουργώ εικόνες που δεν έχουν στενούς συμβολισμούς. Δημιουργώ αντηχήσεις μέσα στον χώρο. Είτε αρέσει σε κάποιους είτε δεν αρέσει. Δεν υπάρχει απολύτως κανένας συμβολισμός. Το γλυπτό είναι μια μορφή που έχει φτερά και θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, από πουλί μέχρι μια παραμυθένια μορφή. Έρχεται λοιπόν και στέκεται σε έναν χώρο νωχελικά και σε μια διάσταση που θα μπορούσε να είναι στα μέτρα των πλαισίων που υποβάλλει η περιοχή.  Αυτή είναι η λογική του έργου. Τίποτε άλλο. Κάποιοι δεν μπόρεσαν να το διαβάσουν στη σωστή του διάσταση. Είμαι αποδέκτης πολλών μηνυμάτων από ανθρώπους που το αποδέχονται. Όσοι δεν μπορούν να αντιληφθούν κάτι πρέπει να του κόβουν το κεφάλι; Είναι ντροπή για τα χρόνια που ζούμε".


 Ιησούς Χριστός νικά κι όλα τα γλυπτά σκορπά. #phylax


Διαδήλωση εναντίον των barcode έχουμε να δούμε πολύ καιρό.

 Εγώ αν ημουν ο καλλιτέχνης του Phylax, μετα το σημερινό θα το έφτιαχνα σε χιλιάδες μπρελοκ με 2 € να κατακλυσω όλη την αγορά, να πάθουν εγκεφαλικό οι ΧριστιανοΤαλιμπαν...




Αν ψάχνετε να βάλετε αντι του phylax κάτι με φτερά που ποτέ δε θα ενοχλούσε και δε θα το γκρέμιζαν οι χριστιανοί πατριώτες σας έχω μια ιδέα δημοκράτες ιθαγενείς.




Η σελίδα Wonder Jlaw 3 επαναφέρει εκτάκτως την ψηφοφορία αντικατάστασης του βδελυγματικού αγάλματος με την σατανική ονομασία Phylax, μετά το σημερινό ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ που εισάκουσε τις προσευχές, τους αγιασμούς και τους εξορκισμούς του θεοσεβούμενου έθνους μας!








 Πάντως μεγαλύτερο συμβολισμό έχει εκεί πεσμένο, ο εκ-πεσών άγγελος 


Να βγει κάποιος ειδήμων επιτέλους να μας ενημερώσει για τον phylax. Ο Νότης Σφακιανάκης ας πούμε

 Πιστεύω ακράδαντα και πατόκορφα πως αυτό που έπαθε ο phylax το έπαθε από μάτι, ξεκάθαρα.

 Τι φταίνε οι ΧΑΓίτες που όλοι οι αγιοι, οι όσιοι, τα ιερά και η θεία δίκη ήταν κατά του αγάλματος??


O Phylax είναι σαν τον ΣΥΡΙΖΑ. Το έπαιξε κοκκινοφρουρός, πήγε στα ψηλά, στρογγυλοκάθησε και μετά γκρεμοτσακίστηκε. Μεγάλο αλληγορικό, εικαστικό έργο
 Όταν ήρθαν να πάρουν τον phylax δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν σατανιστής συριζαίος.



στη χώρα που η εκκλησία απειλούσε με αφορισμό τον Νίκο Καζαντζάκη,που η ιερά σύνοδος ζητούσε την απαγόρευση των βιβλίων του,και που δεν βρισκόταν παπάς να κηδευτεί,ΣΟΒΑΡΑ τώρα,πιστεύετε ότι θα ήταν πρόβλημα,για τα διαχρονικά ορκ,ο Phylax και ο δημιουργός του;;


Jorge Basajuan‏  Με αφορμή την καταστροφή του Phylax, θυμήθηκα εδώ στη Φραπεδούπολη, που εθνικιστές είχαν πετάξει στον Θερμαϊκό το πανέμορφο γλυπτό "Φεγγάρι στην ακτή", που βρισκόταν μπροστά στο Μακεδονία Παλλάς, επειδή λέει ήταν αναφορά στην περίοδο της Οθωμανικής Θεσσαλονίκης...





Ένα άσχημο γλυπτό #Phylax , που στην καλύτερη θα περνούσε απαρατήρητο, κάποιοι φανατικοί το έκαναν διάσημο. Και όχι μόνο αυτό, μας έκαναν να το υπερασπιζόμαστε. Well done φανατίκλες

Pantelis Katsilieris Το ζήτημα  ειναι αυτό. Δεν εχει σημασία αν μας αρέσει ή οχι. Έχει σημασία οτι αν δεν μας αρεσει κατι δεν το βανδαλίζουμε.


Ο Phylax δε μπορεί καλά καλά να φυλάξει τον εαυτό του, την πόλη θα φυλάξει












Άννα Κουρουπού

3 τέταρτα σκρολάρω στην αρχική σελίδα.
Μετρημένες συνειδήσεις.
Καμμία αυτοκριτική,σπανίως καταθετημένες.
Μόνο πυρά,καταγγελτικές προτάσεις,κατάρες,ανάθεμα κλπ
πχ Τα πιο πολλά ποστ αναφέρονται στο "Φύλακα" και οι δεκάδες συζητήσεις που προσπάθησα να παρακολουθήσω.
Το μεγαλύτερο,αν οχι όλο το ποσοστό ,αναφέρεται στο αν αρέσει ή οχι το γλυπτό,στον εξευτελισμό των ίδιων που σχολιάζουν,για μια πράξη που θυμίζει,σε εμάς τους παλαιότερους,άλλες εποχές.
Η απαξίωση στον πολιτισμό με επιλεκτική μορφή,δεν αφορά τον πολιτισμό.
Αφορά τη σκατοψυχιά αυτού που το κάνει...
Daphne Chronopoulou Ακριβώς.
Και πόσο χαρακτηριστικό αυτό που παρατηρείς πως 
«αν οχι όλο το ποσοστό ,αναφέρεται στο αν αρέσει ή οχι ».
Εγωπάθεια τυφλών.
Ούτε μια φορά δεν είδα ερώτηση- κάποι@ που να πει 'δεν το κατάλαβα, εξηγήστε΄ή 'δεν έχω γνώμη-Τέχνη δεν καταλαβαίνω'.
Όλοι παντογνώστες πχχιάααα.





documentonews.gr O Phylax του Παλαιού Φαλήρου, τον οποίο «αποκαθήλωσαν» βάνδαλοι, δεν ήταν ο μοναδικός.
Ο γλύπτης του τον φιλοτέχνησε, ο Κωστής Γεωργίου, έχει δημιουργήσει ένα σχεδόν,σε μικρότερο μέγεθος όμως, πανομοιότυπο γλυπτό, το οποίο φιλοξενήθηκε σε έκθεση σε γκαλερί της Μυκόνου, το καλοκαίρι, απ΄όπου και «έφυγε» σώο και χωρίς προβλήματα.
Ευτυχώς για την τέχνη, αυτός ο Phylax δεν έπεσε στα χέρια φανατικών θρασύδειλων, που θεωρούν ότι δικαιούνται να καταστρέφουν ο,τιδήποτε δεν «εντάσσεται» στις… δημοκρατικές τους πεποιθήσεις.





ΔΕΙΓΜΑΤΑ και Αφορισμοί
με
Χριστιανοταλιμπανικό μονταζάκι πσεκαζμένης








DD
Ο γλύπτης του (phylax) παραδέχεται πως άγαλμα του είναι ο σατανάς... Ακούστε στο 0:49 λεπτό τον δημιουργό του "φύλαξ" αναφέρεται ότι κάποιοι του ρίξανε τον "σατανά" (δεν τον αποκαλεί φύλαξ ο ίδιος)




Dimitra Dromaka «Από τη στιγμή που η τέχνη δεν είναι τροφή των εκλεκτών, ο καλλιτέχνης μπορεί να εκδηλώνει το ταλέντο του με κάθε ιδιοτροπία, όπως του καπνίσει, με κάθε επινόηση του πνευματικού τσαρλατανισμού.

Αλλά οι εκλεπτυσμένοι, οι πλούσιοι, οι χασομέρηδες, οι δι
υλίζοντες την πεμπτουσία, ψάχνουν για το καινούριο, το αλλόκοτο, το πρωτοφανές, το σκανδαλώδες. Κι εγώ, από τον κυβισμό κι ύστερα ικανοποίησα αυτούς τους κυρίους και τους κριτικούς με πάμπολλα παράξενα που πέρασαν από τον νου, και όσο λιγότερο τα καταλάβαιναν τόσο τα θαύμαζαν.

Με το να διασκεδάζω συνεχώς με όλα τούτα τα παιχνίδια, τις λοιδορίες, τους γρίφους, τις σπαζοκεφαλιές και τα αραβουργήματα έγινα διάσημος και μάλιστα πολύ γρήγορα. Και η διασημότητα για ένα ζωγράφο σημαίνει: πωλήσεις, κέρδη, περιουσία, πλούτο.

Όπως γνωρίζετε, σήμερα είμαι διάσημος και πλούσιος, αλλά όταν μένω μόνος με τον εαυτό μου δεν έχω το θάρρος να με θεωρώ καλλιτέχνη με την αρχαία έννοια της λέξης.

Ήταν μεγάλοι ζωγράφοι ο Τζιόττο, ο Τισιανός, ο Ρέμπραντ, ο Γκόγια. Είμαι μόνον ένας δημόσιος ψυχαγωγός, που κατάλαβε την εποχή του, που ικανοποίησε όσο μπορούσε την ηλιθιότητα, την κενοδοξία και την απληστία των συγχρόνων του.
Είναι πικρή η δική μου εξομολόγηση, πιο οδυνηρή απ’ ότι μπορεί να φαίνεται, έχει όμως την αρετή να είναι ειλικρινής». ταδε εφη Pablo Picasso..!
Διαχείριση


Daphne Chronopoulou Dimitra Dromaka Παλαιότατη απάτη στημένη κατά παραγγελία για να σπιλωθεί ο Πικάσο που δήλωνε κομμουνιστής κι έγινε διάσημος από τη Γκερνίκα του.
Από το 1950 αν θυμάμαι καλά. 
Ο Πικάσο ΠΟΤΕ δεν είπε αυτές τις ανοησίες που τις σκέφτηκε ένας αλήτης δημοσιογράφος στην Ιταλία.

Αυτό είναι κομμένο και ραμένο να κολακεύσει όσους δεν καταλαβαίνουν την Τέχνη και θέλουν να μη ντρέπονται γι αυτό.
_________________
Να, σου βρήκα και αποδείξεις:

Κι εδώ τα αποτελέσματα της έρευνας:
Το περιοδικό The Art στη Νέα Υόρκη δε φαίνεται να υπάρχει.
To κείμενο είναι από μια "συνέντευξη" το '51 σε έναν Ιταλό τον Papini
Ο Παπινί την έβγαλε από το μυαλό του όπως έβγαλε και για τους Kafka, Freud και Stendhal. Τις έβαλε σε ένα βιβλίο.
Την παρήγγειλε το ΝΑΤΟ (!!! -σύμφωνα με τη Wikipedia) και την προώθησε ο Φράνκο για να σπιλώσει τον κομουνιστή*.
Το '62 ο Πικάσο ζήτησε από τον βιογράφο του να αποκαλύψει την ψευτιά.
Το Life, φαίνεται πως είχε δημοσιεύσει αυτή τη "συνέντευξη" τέλη του '68 και αρχές του '69 ζήτησε συγγνώμη.

Παραπλανημένοι και "παραπλανημένοι" υπήρχαν κι εδώ πάντως (Βήμα 1999: Μαρίνος).

Independent και Wikipedia για τον Papini. Κι εδώ στα Αγγλικά η "συνέντευξη" με μερικές ακόμη πληροφορίες για την προέλευσή της σε πιο κάτω πόστ.
*According to The Spectator, NATO allegedly encouraged Papini, in 1951, to publish a fake interview with Pablo Picasso,[10] to dramatically undercut his pro-Communist image. In 1962, the artist asked his biographer Pierre Daix, to expose the fake interview, which he did in Les Lettres Françaises.
Πιο πολλά στο:
http://stupidchainmails.blogspot.gr/2014/06/blog-post.html
Διαχείριση


Το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού είναι ο τίτλος μιας δραματικής ταινίας του Θόδωρου Aγγελόπουλου με τους Μαρτσέλλο Μαστρογιάννι και Zαν Mορό, που γυρίστηκε το 1991. Ένας νεαρός ρεπόρτερ συναρπάζεται από τη φυσιογνωμία ενός ηλικιωμένου πρόσφυγα που ζει σχεδόν ασκητικά σε μια μικρή συνοριακή πόλη. Χωρίς να διευκρινίζει την πόλη όπου τοποθετείται η ταινία, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος φτιάχνει ένα έργο-μεταίχμιο πάνω στην απελπισία του τέλους του αιώνα και τη διασταύρωση δύο όμορων πολιτισμών (Αλβανία - Ελλάδα).
Η συγκεκριμένη ταινία είχε προκαλέσει το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης και του τύπου για μεγάλο χρονικό διάστημα και για άλλο λόγο, πέρα του κινηματογραφικού ενδιαφέροντος, καθώς συνοδεύτηκε από ένα απροσδόκητο γεγονός. Όλα ξεκίνησαν όταν με κάποιο αδιευκρίνιστο τρόπο το σενάριο της ταινίας έφτασε στα χέρια του θρήσκου και εθνικιστή μητροπολίτη της πόλης, Αυγουστίνου Καντιώτη. Ο Καντιώτης, που είχε μανία με τους «Σκοπιανούς», θεώρησε ότι μπορεί να πρόκειται για πράκτορες και μόλις διάβασε το σενάριο το απέρριψε αμέσως, θεωρώντας ότι προσβάλλει το έθνος και το Χριστιανισμό. Έτσι, απείλησε τον Αγγελόπουλο ότι θα τον αφορίσει και τον διέταξε να σταματήσει τα γυρίσματα. Το γεγονός αυτό εξόργισε τον Αγγελόπουλο, που φυσικά δεν υποχώρησε και προκάλεσε επίσης και το μένος των συνεργατών του. Το θέμα πήρε διεθνείς διαστάσεις. Ο Αγγελόπουλος στηρίχτηκε από τους πολιτικούς της αριστεράς και είχε την αρωγή του σκηνοθέτη και φίλου του, Ακίρα Κουροσάβα. Όταν ο Αγγελόπουλος επέστρεψε, η μεγάλη μερίδα των Χριστιανών της Φλώρινας είχε κατακλύσει την πόλη με μαύρες σημαίες και πλακάτ, ενώ υπήρχαν και καρικατούρες που παρίσταναν το σκηνοθέτη σαν ένα προδότη που κρατούσε ένα σακούλι με 600 εκατομμύρια δραχμές και εμφανίζονταν συνθήματα, όπως «αναρχία, ανθελληνισμός, αθεΐα, ακολασία», με τις καμπάνες να χτυπούν πένθιμα, βάζοντας παρόμοια εμβατήρια. Με την παρότρυνση του μητροπολίτη προσπάθησαν με κάθε τρόπο να εμποδίσουν την ολοκλήρωση και κυκλοφορία της ταινίας.
Στις 16 Δεκεμβρίου 1990 ήταν η μέρα τελετής αφορισμού του Αγγελόπουλου και του πρωταγωνιστή Μαρτσέλο Μαστρογιάννι. Την ίδια μέρα είχε οργανωθεί μία συγκέντρωση ελευθερίας και δημοκρατίας, στην οποία παρευρέθηκε ο Αγγελόπουλος και οι συνεργάτες του, στον κινηματογράφο ''Ελληνίς''. Οι Χριστιανοί πιστοί και ο Καντιώτης έψελναν μαζί το ''Αφορισμένοι, αφορισμένοι''. Ο Καντιώτης τους έδωσε περιθώριο 2 χρόνων για να μετανοήσουν και να συγχωρεθούν, κάτι που δεν έκανε κανένας συντελεστής της ταινίας. Τελικά, η ταινία ολοκληρώθηκε και έφτασε μέχρι τις Κάννες. Στην επόμενη ταινία του, το βλέμμα του Οδυσσέα, ο Αγγελόπουλος αφιέρωσε μία σκηνή για αυτό το περιστατικό.